- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz MPowerPH #64627 üzenetére
Akkor azért foglalkoztak vele a leírásod alapján, nem tűnik rossznak.
Gumi téren az eco-üzemanyagtakarékos nem az ellentettje a csendesnek? Néhány eco gumival volt rövidebb-hosszabb tapasztalatom, de egyik sem volt túl csendes. Gondolnám, hogy keményebb keverékből vannak a kopásállóság miatt és ez nem tesz túl jót a zajkomfortnak.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
válasz MPowerPH #64630 üzenetére
Havernak volt egy E90 325D, hát érdekes egy járgány volt. Kényelmes volt, de pakolós rész kb semmi, pohár tartó sem volt, ajtóban sem nagyon fért el... Pedig voltak benne extrák (M packet, nagy navi) de ez nem fert bele.
Busz Civicbe akárhová nézek pakolós hely van, 4 db pohár tartó ebből 3 elől. -
veterán
válasz MPowerPH #64630 üzenetére
Érdekes volt ezt egy volt BMW-stől olvasni...
Szívesen belinkkelném vagy megmutatnám azoknak a német prémium hívőknek, akikkel szoktam vitázni a témában. Véleményem szerint a német prémium márkák inkább adnak prémium érzetet, mint valódi prémium élményt. Aztán meg amikor jönnek a problémák, akkor tényleg jönnek a prémium árak. Igazi pénzlocsoldák tudnak lenni. És érdekes módon a fanatikus hívők mosolyogva költik el az Isten pénzét is és hirdetik a (ál)prémiumság igéjét rendületlenűl.
Ha tényleg az lenne a legnagyobb gondom, hogy milyen tényleg prémium autót vegyek, vennék egy Lexust.[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
yodamester10
őstag
válasz MPowerPH #64671 üzenetére
Nem akarok ide sokat offolni nem azért jöttem vissza mert még mindig jazzt keresek az ismerősömnek, de ültél mér kifejezetten golf gte-ben?Én erről a típusról beszélek nem a simáról én ezzel járok egy 2014-es dízel civic-et váltott és ég és föld.Szóval csak olyan véleménye érdekel aki már ült vagy használt ilyet.Nekem a civic bejött de havi 700km város megöli a dízelt így lett PHEV de mivel a honda még sehol sincs így kellett valami alternatíva.Csendes gyors erős full extra.A honda is elromlik hidd el nekem
Itt az összefoglalóban megtalálod az autóm: Skoda, VW, Audi, Seat topik
Ja és miről váltottam[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #64848 üzenetére
Évi átlagom olyan 7000 körül van, de idén biztos kevesebb lesz.
szerk.: 3,5 éve van meg az autó, eddig 23-24000 km-t tettem bele.
Leginkább csak városi cirkálónak van használva. De nincs is más választásom, mert a sérült lábammal nem bírok 2-3 km-nél többet biciklizni, a tömegközlekedés gyakorlatilag nem létező fogalom itt, Mosonmagyaróváron, a taxi meg nem rentábilis.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MPowerPH #64863 üzenetére
Mi olyan vicces?
Az, hogy vannak akik nem csak használják (kihasználják) az autóikat, hanem gondoskodnak is róla?
Hidd el, hogy ha használt autót vennél, inkább tőlem (a kinevetett, lesajnált eladótól) szeretnél venni, mint egy trehány embertől. Nem viszem túlzásba, de amit meg kell kapnia, abból próbálom a legtöbbet nyújtani. És ez nem olyan, amibe anyagilag bele lehet rokkani. Akkinél ez a pénz problémát jelent, ne vegyen, ne tartson autót.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MPowerPH #65060 üzenetére
Én nem, de az egy jó motor. Ha nem lenne benne nagy nyomású, kettőstömegű és részecskeszűrő (ebben volt már?), meg ha nem lenne az a hangja, mint egy dízelnek, akkor én is számításba vettem volna. Meg ha nem gyártana a Honda kiváló benzinmotorokat.
De mégsem, mert rövid utakra nem való, se városba. Autópályára meg nem megyek. Hosszabb távot meg a benzinessel is elmegyek 6,5 literrel/100km.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #65064 üzenetére
Magyarul kartergáz-lecsapató, megfogja az olajpárát, és nincs visszavezetve a szívócsőbe, szelepekre, tisztább marad a motor.
Én is szereltem a Jazz-be, a harisnyás cső az, meg a kis tartály a baloldalon. A tartály bemenő ága a PCV szeleptől indul, a kimenő pedig a szívócsőben ér véget.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz MPowerPH #65062 üzenetére
Igen nagyon jó motorok, én is olvastam a 2.2-es CDTi-kről. A dpf-ben nem voltam biztos, hogy van e bennük. De az R18A2-es benzinmotor minden nélkül volt a legvonzóbb számomra és 4 éve bizonyít. A 8.9-es gyári gyorsulás is csak 0.2-vel marad el a dízelétől. Ha hangja meg ég és föld. A felhasználás módja pedig kizárta a dízelt.
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #65415 üzenetére
Ate vagy Zimmermann, és én nem kevernék, vagyis adott tárcsához ugyanolyan márkájú betéteket vennék.
Esetleg TRW, Textar, Ferodo, de ezekkel nincs tapasztalatom.
Illetve ott az EBC is, az Egyesült Királyságban gyanítom, nem olyan drága, mint itthon. És nem is muszáj YellowStuffot venni, elég lehet a BlackStuff is sima tárcsákkal.Ablaktörlőből nekem most a Tescóban kapható Goodyear a kedvencem, nem tudom, nálatok van-e. Méretet nem tudok mondani, csak Jazz-re.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #65426 üzenetére
Pista egyebkent is megmondta, hogy az MPS kotelezo darab azoknak, akik szeretik az adrenalint, a mar gyerekes ferfiak utolso mentsvara, ami kicsit vissza hozza a fiatal korukat, meg a bugit, mielott beall a szomoru apukak soraba.
Egyezkedunk, mert rohadt messze van, es sokat ker. De mar regota hirdeti, szoval csak ido kerdese. Road tax itt kint £520 korul van ra, ami nem keves.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tboldi
nagyúr
válasz MPowerPH #65484 üzenetére
Szerintem nem lehet rosszabb az Accordon sem kuplungot cserélni, mint más autókon. Bal első kerék le, futómű kicsit megbont, féltengely ki, váltó le, és máris hozzá lehet férni. Gyakorlott szerelők néhány óra alatt megcsinálják.
Lényeg, hogy tárcsából gyári vagy Exedy legyen, váltóolajból (mert hogy azt is le kell engedni levétel előtt) meg csak és kizárólag a gyári MTF-3 mehet bele, a szinkrongyűrűk mást nem szeretnek.
Mondjuk én cserélném a nyomólapot és a csapágyat is, ha már lent van, nem nagy tétel egyik sem. A lendkereket hagynám, ha valóban nincs baja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000