- A Solidigm elhagyja a végfelhasználókat célzó SSD-k piacát
- Kvantumpontos OLED monitorokkal bővült az ASUS ROG-os portfóliója
- A GravaStar egyedi megjelenésű fémegerei is beléptek az ultrakönnyű szegmensbe
- 520 Hz-es monitorok duója az ASRock védjegyével
- CL 30 alá mennek a G.Skill hamarosan debütáló RAM-jai
- Milyen RAM-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen videókártyát?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Home server / házi szerver építése
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
Forza Horizon 4 december 15-ével távozik a boltokból, akinek kell, remek alkalom lesz a Stem Sale.
-
i2k
őstag
válasz bigrob #145298 üzenetére
"Incorporates 3rd-party DRM: Denuvo Anti-tamper"
Császárnő meg elhagyta a hajót, így a Denuvo törhetetlen marad... kábé örökre, mert senki sem tolakodik a scene-ben... sőt, a Denuvo cége egyre több rétegben lehetetleníti/nehezíti meg az önjelölt "megoldók" dolgát...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
válasz gyimger #145294 üzenetére
Hát, a dilemma komoly:
Vagy megveszed "csak" 42 euróért (alap), és így is drágán...
...vagy elengeded az érdeklődést, és nem próbálod soha ki a játékot.
Mert ugye: "Premiere: 2023-12-07 - 200 day(s)"Not cracked A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
S ha már Far Cry...
[link] - Potential Far Cry 7 Leak Reveals Details On Main Cast of Characters
(Egy potenciális Far Cry 7 szivárgás részleteket árul el a főszereplőkről)The descriptions for main cast roles include mention of a wealthy family and a conspiracy theorist.
(A főszereplők leírásaiban egy gazdag családot és egy összeesküvés-elméleti szakembert említenek.)Bennették lesznek - rengeteg pronounce-ra felkészülni! További részletek a link mögött - a főszereplők:
Layla Bennet - FEMALE (She/Her). Age: Late 20s. Ethnicity: White. Spoken language: English. Accent: Upper-class, modern day New England.
(Kor: Húszas évei végén. Etnikai hovatartozás: Fehér. Beszélt nyelv: Angol. Akcentus: Felsőosztálybeli, modern New England.)Dax Bennett - MALE (He/Him). Age: Early to mid-40s. Ethnicity: White. Accent & Voice: Upper-class, modern day New England, Deep voice. Spoken Language: English.
(Kor: 40-es évei elején-közepén. Etnikai hovatartozás: Fehér. Akcentus és hang: Felsőosztálybeli, modern New England, mély hang. Beszélt nyelv: Angol.)
Brie Bennett - FEMALE (She/Her). Age: mid to late 30s. Ethnicity: White. Accent and Voice: Puts on a California accent to differentiate herself. There’s a hint of an upper-Class New England accent (not Boston Southie) mixed with the California accent.
(Kor: a 30-as évek közepe-vége. Etnikai hovatartozás: Fehér. Akcentus és hang: Kaliforniai akcentust használ, hogy megkülönböztesse magát. A kaliforniai akcentussal keveredik egy kis felsőosztálybeli New England-i akcentus (nem Boston Southie).)Christian Bennett - MALE (He/Him). Age: early to mid 30s. Ethnicity: White. Accent and Voice: Well-educated, upper crust, New England. Spoken Language: English.
(Kor: a 30-as évei elején-közepén. Etnikai hovatartozás: Fehér. Akcentus és hang: Jól képzett, felső tízezer, New England. Beszélt nyelv: Angol.)A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
-
i2k
őstag
válasz gyimger #145291 üzenetére
Avatar: Frontiers of Pandora
* STEAM: 40% OFF-al kínálják (70 euro az alap, 130 euro a "fullos") - miközben:
59% az elégedettség, a 391 review alapján.
* META: 7.4 user score
* Opencritic: alapján elég közepes cím.Túl rövid az élet ahhoz, hogy tanakodj: próbáld ki
~~~~~
szerk:
STEAM-ről:"Let's be honest here, it is Far Cry: Avatar: Frontiers of Pandora™ if you like the far cry formula this game is just different enough to be worth it, if you don't or are tired of the Far Cry formula the game isn't for you."
(Legyünk őszinték, ez a Far Cry: Avatar: Frontiers of Pandora™, ha szereted a Far Cry formulát, ez a játék éppen eléggé más ahhoz, hogy megérje, ha nem, vagy belefáradtál a Far Cry formulába, a játék nem neked való.)
~~~~~
szerk2:
"The game crashes every couple of hours though running it as admin causes a full system crash to instead just CTD. 6/10 still neutral still only suggest buying on sale. Nobody knows how to fix the crashing issue and they are unlikely to fix it any time soon so buyer beware."
(A játék pár óránként összeomlik, bár adminként futtatva teljes rendszerösszeomlást okoz, ahelyett, hogy csak CTD lenne. 6/10 még mindig semleges még mindig csak azt javaslom, leárazáskor vásárlandó. Senki sem tudja, hogyan kell megoldani a kifagyás problémát, és nem valószínű, hogy hamarosan kijavítják, így a vevő legyen óvatos.)"
(mindkét idézet egy azonos 2024. júnus 18-i review-ból.)[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Dilikutya
félisten
Az utolsó bekezdés jó ideje igaz a Star Wars játékokra szerintem. A feltámasztott Battlefront is olyan jó, hogy előbb elhozták digitálisan a régieket, majd fel is újították picit. Most játszom pont a Fallen Order-t, nem vagyok nagyon elájulva tőle. Nekem továbbra is a Jedi Knight 2: Outcast, a Jedi Academy és a Rogue Squadron a legjobb SW játékok. Anno a Battle for Naboo-val is sokat játszottam, bár az messze nem olyan nagy szám, de így bő 20 év után is szívesen emlékszem vissza rá. Force Unleashed szerintem felejthető alkotás.
Kotor kimaradt, nem szeretem az rpg-t.
Episode 1 Racer is sokat ment anno, bár annak nincs igazán SW hangulata, hiába épül az EP1 egyik ikonikus jelenetére.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
gyimger
őstag
Ezt olvasva az Avatar játékon kezdtem el gondolkodni. Az milyen lett? Semmit sem hallani róla, mintha ki se adták volna, pedig az is nagy név. Jól sikerült? Unalmas lett? Tipikus Ubisoft játék, ahol megjelenés előtt nagy a lelkesedés, aztán elmarad a csoda? Ha vettem volna valaha teljes áron Ubi játékot, akkor azt érdemes volna? Ass játékok előtt is észre lehet venni, hogy néhányan bezsonganak, hogy "hú, az új rész [helyszín]-en fog játszódni a [korszak]-ban!!!" és miután kijön, néma csend, mintha elmaradt volna a beígért csoda.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
i2k
őstag
Mint minden véleményt tessék helyén kezelni - de azé' na...:
[link] - Star Wars: Outlaws Hands-On Preview: Déjà vu From a Long Time Ago
(DeepL + korr - nincsenek spoilerek!)"Szólj, ha ez a játék ismerősen hangzik: A harmadik személyű akció-kalandjátékban fényes sárga párkányokat kell megmásznod, szükség esetén bevetned egy csáklyát, és levadásznod a véletlenszerű fejlesztő elemekkel teli ládákat. Egyes küldetésekben lopakodó részeken kell elkerülnöd az őröket, akiknek látszólag nincs perifériás látásuk; később a harci jelenetekben fedezék mögé guggolva kell lövöldöznöd az agyatlan ellenségek hullámaira. A nagy finálé? Egy drámai menekülési szekvencia, ami simán átvált egy űrcsatába, kiegészítve egy automatikus célzási rendszerrel, mely lényegében helyetted játssza a játékot.
Kitaláltad a játékot? Nem, Nathan Drake-et nem egy messzi-messzi galaxisba küldték. Ez az én előzetes tapasztalatom a Star Wars: Outlawsról a Summer Games Fest 2024-en, ami sok kívánnivalót hagyott maga után, és kevésbé izgatottan távoztam a Ubisoft közelgő címével kapcsolatban.
Az 1 órás bemutató három különböző küldetésre terjedt ki, 3 különböző helyszínen. Ezeket feltehetően azért tervezték, hogy bemutassák a játék tervezésének különböző elemeit, de nekem furcsa demonstrációnak tűnt, amit mindig is nyitott világú élményként hirdettek.
Az 1. küldetésben Kay és társa, Nix egy elhagyatott épületet fedeztek fel. A környezet klasszikus Star Wars volt - nagy fémfalak, hatalmas barlangok és egy reaktor, melyet a meneküléshez fel kellett tölteni. Nagyszerű! De a játékmenet sajnos nem érte fel a vizuális bájhoz. A platformozás és a felfedezés itt úgy éreztem, mintha a 2010-es évek AAA akció-kalandjátékok alapdarabjainak ellenőrző listája lenne; a "hogyan készítsünk AAA akciójátékot" listája, ami nélkülöz minden valódi kreativitást vagy frissességet az élményben.
A 2. küldetés egy lopakodós akció küldetéssé változott. Imádjuk azokat, igaz? Kaynek be kellett szivárognia egy létesítménybe, és ellopni... valamit vagy egyebet.
A mechanika itt is csalódást okozott. A Star Wars: Outlaws lopakodós rendszere olyan sekélyes, amilyen sekélyes csak lehet, az őrök minimális környezet-tudatossággal rendelkeznek, és csak korlátozott módon lehet megoldani egy adott forgatókönyvet. Úgy éreztem, mintha a régebbi játékokhoz nyúltak volna vissza, ahol a lopakodás inkább a forgatókönyv követéséről szólt, mint az intelligens mesterséges intelligenciával való együttműködésről. Az ellenség kiszámíthatóan helyezkedett el és viselkedett, és nem reagált dinamikusan a játékos akcióira.
A 3. küldetés a Birodalom csillagrombolójáról való rövid menekülés után átváltott az űrharcra. A zökkenőmentes átmenet a földről az űrbe lenyűgöző volt, de a légiharc-mechanika kiábrándítóan egyszerű volt. A célzási segítség miatt a harc túl könnyűnek tűnt, és az élményből hiányzott az a mélység, amit az olyan újabb űrharc játékoknál, mint a Star Wars: Squadrons, láthattunk.
Az űrcsaták inkább tűntek formalitásnak, mint izgalmas kihívásnak, ami kiszámítható szekvenciákká tette azokat a pillanatokat, amiknek izgalmasnak kellett volna lenniük.
Az Outlaws a biztonsági játékfejlesztés megtestesítője, anélkül, hogy új területre merészkedne. Ez a konzervatív megközelítés talán a mainstream közönségnek és a megrögzött Star Wars-rajongóknak tetszhet, de én valami többre vágytam. Kétségtelen, hogy elavultnak tűnik, egy olyan játék, ami 2010-ben még díjakat nyerhetett volna, de idén már nem lesz képes ugyanezt elérni.
Összehasonlítva a Jedi: Fallen Orderrel az Outlaws fényévekre van ezektől a finomra hangolt mechanikáktól - még ha azok nagyrészt más mainstream címek másolatai is. De ahol a Cal platformozása gördülékeny és akrobatikus volt, ott az Outlaws nehézkesnek és ötlettelennek tűnik. A Sith lordok elleni fénykardpárbajokban való pirouettezés olyan volt, mintha egy Star Wars-fantáziát játszottunk volna el, míg Kay fedezékből lövöldözött az ellenségre, ami unalmas és kiszámítható volt.
Lehet, hogy az Outlaws története megmenti a helyzetet? Ezt nehéz megmondani a játékkal eltöltött rövid időm alapján; ahogy már említettem, eléggé korlátozott volt a terjedelme. Úgy tűnt, hogy minden küldetésnek van egy összefüggő története, ami előreviszi, de az Outlaws női főszereplője - vitathatatlanul a legmerészebb tervezési döntés -, egy kicsit unalmasnak tűnt. Ismét, ahol a Jedi: Fallen Order Cal Kestisének külön bája van, Kay karaktere egyhangúnak tűnt, Han Solo örökségének árnyékában, és személyiséghiányosnak. Még mindig korai lenne kritikát megfogalmazni a karakteréről az alapján, amit játszottam; lehet, hogy a franchise történetének üdvözlendő új tagjának bizonyul majd.
[...]még mindig van idő a fejlesztésekre.
Hazudnék, ha azt mondanám, hogy nem tudok szabadulni az érzéstől, hogy a Star Wars: Outlaws egy elszalasztott lehetőségnek fog bizonyulni. Nem látom, hogy a Ubisoft az augusztusi végleges megjelenés előtt foglalkozna ezekkel a problémákkal - amelyek közül sok eredendően bele van szőve az alapvető tervezési filozófiába. Úgy tűnik, mintha a játék sorsa egy csinos, de végül üres kalandnak lenne szánva. Remélem, tévedek.A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
válasz gejala #145288 üzenetére
"Mármint a teljes játék fejlesztési ideje nem lesz tőle sokkal kevesebb, de a világítás/árnyékok/tükröződések elkészítésével sokkal kevesebbet kell foglalkozni."
Vicces, hogy elhiszed ezt a mesét, bárhol is olvastad ezt.A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
gejala
őstag
-
gejala
őstag
válasz cyberkind #145283 üzenetére
A fejlesztési idő akkor fog rövidülni, ha nem lesz már raszter opció. Remélhetőleg a PS 6-al ez elérkezik.
i2k:
RT-t nem képeken meg széttömörített YT videókon kell megnézni, hanem bekapcsolni a játékban. Kizárt, hogy valakinek ne tűnjön fel, hogy egy Cyberpunk vagy Alan Wake mennyire máshogy néz ki vele.[ Szerkesztve ]
-
i2k
őstag
válasz cyberkind #145283 üzenetére
Az egyik kép tőle van: [link] - Ancient Gameplays - Can you REALLY SEE the difference? Raster vs Ray Tracing vs Path Tracing
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
[link] - Sony no longer cares about the PSVR 2, and neither should you
(A Sony már nem törődik a PSVR 2-vel, és neked sem szabadna)
~~~~~~~~~~~~
[link] - Why Ray Tracing Is Still Not Worth It
(Miért nem éri még mindig meg a Ray Tracing)A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
[link] - Banana game scam.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Shadowguard
senior tag
Nekem P kalandjaiból lement két komplett végigjátszás, egyikkel elmentem NG+2 végére is, én élveztem. Nem váltotta meg a világot, de az átlag próbálkozókhoz képest kiemelkedő volt. Nálam például a Wo Longra is köröket vert, pedig azt vártam jobban.
Klasszikus Lordsról én annyi rosszat hallottam anno, hogy csak az új rész előtt próbáltam ki, de nekem az jobban tetszett a hibái ellenére is. Az új rész semmiben nem több, csak nagyobb
-
Crus
őstag
válasz Shadowguard #145277 üzenetére
Elden DLC lent van már nálam is, de még nem indítottam el... HDR mellett 285W max TDP-vel nem hiányzik a +3 fok a mancave-ben. Nem sürgős, főleg, hogy olvasom, hogy sokaknál crashel, CTD és mellé még optimalizálatlan, szaggatós. #JustFromthingz
Nagyorrú Geppettó kölke nem annyira rossz, de ha lement pár hónap múlva már emlékezni se fogok rá. A játék 75%-ig egyelőre semmi olyasmit nem láttam/éltem át benne, amire sokáig emlékezni fogok. Nem biztos, hogy csak azért mert képes vagy souls-like játékot elkészíteni, még el is kell készítened :-/
A Bukottak Uraiból nekem a régi klasszikus ment végig anno és ahhoz képest, hogy melyik bagázstól jött korrekt volt, de ma már vannak a stílusban jobbak, ma már biztos más lenne róla a véleményem. Az "új" rész még nincs meg, biztos nem adok 30 ojrót ilyenért, úgyis bundlis lesz hamarosan...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Shadowguard
senior tag
Elden Ring DLC bő hat óra után felemás. Sok üresjárat, sok újrafelhasznált ellenfél, de legalább lehet felfedezni. Bár egyelőre csak a térképen kalandoztam, én szeretek minden kő alá benézni. Előbb gondoltam amíg kajálok belenézek egy streambe, de másfél óra után előbbre járt a sztoriban, mint én
Egyébként az is sokat számít ki mivel kezdett, nekem a Nioh volt az első soulslike, amit végigjátszottam. Párszor bele-belenéztem másokba, de úgy voltam vele, hogy a franc se akar sz*pni, játszok mással. A Nioh viszont a Japán helyszín miatt beszippantott és csakazértis végigszenvedtem. Közben meg rájöttem arra is, hogy mi a jó a stílusban.
A Nioh második része meg ugyanaz, csak még több és még jobb.A Lies of P-t meg annyira azért nem volt rossz, abban is van 123 órám. Első játéknak szerintem tökéletes volt a fejlesztőktől, majd a DLC-kben és az esetleges folyatásokban javítják.
Ha már mindenképpen szidni kell valamit ott a tavalyi Lords of the Fallen... Az egész játékban két élvezhető boss van, amiben lehet találni kihívást is, de cserébe bizonyos részeken a DS2-t idézte a mobok száma. De legalább voltak benne bugok és az optimalizációval úgy állt, mint random magyar politikus a becsülettel... A "legjobb" az volt mikor egy frissítés megette a mentésem és a fejlesztők lereagálták, hogy ha megadom a szintem akkor kapok annyi XP-t, hogy utánszintezzem magam és akkor már gyorsan behozom ami elveszett... Ahha... Achizni akartam azzal a karakterrel és NG+1ben voltam.
-
Crus
őstag
válasz VoltanIgor #145275 üzenetére
Melania valóban kötelező, viszont egy kicsit a From fakéz egyik ékes bizonyítéka, mert se előtte, se utána nincs igazából akkora brutális difficulty spike mint ott. Már persze full solo-zva mindenféle varázslat, skill, friend, parry és idézés nélkül ahogy kell. Alap karddal vertem le, azt maxra húzva, de sokat kellett agyalnom azon, hogy tudom jól kivitelezni. Minden más pusztulgurult.
Nioh 1 ment nekem végig DLC is, de a DLC végére már nagyon elszálltak az nem kicsit volt nehezebb, mint bármi From játékban. 2. rész Complete megvan, de mivel rohadt hosszú, így még nem kerítettem rá sort.
Surge 1-2: Nekem nagyon nagy pozitív csalódások, igaz sokat nem vártam tőlük, de ahhoz képest tökre megszerettem őket, jól elvoltam velük. Az 1. rész ikonikus dalát meg a mai napig hallgatjuk a verdában.
Pinokkió félrebeszélései: Hááááááát... éppen azt tologatom járok kb. a játék 75%-nál, de nekem eddig nem igazán adta. Irgalmatlanul statikus az egész és ezekkel a húgyos bóhóccal, meg ólomkatonákkal eleve nem nagyon tudott megfogni. A harcrendszere meg... hát, hogy is fogalmazzak finoman: Sekiro próbál lenni, csak még rosszabbul. Többek között a parry window benne kicsi, ellenben van jó pár olyan boss amelyik annyira végtelen staminával bír, hogy az már röhej. Erre rájön még az, hogy a nagyobb fegyók kvázi használhatatlanok benne, mert a játék boss harcok közben eléggé fast paced lesz, így ami nagy fegyóval 25x nem megy, az kicsivel 2-3 próba... ez jól mutatja, hogy nem skill issue van, hanem mocsokszarlassú a karaktered.
Ja és a dodge. De még fejleszteni is lehet basszus, hogy aztán akkor is belásd: rossz, nem működik, rém lassú.
Az is megér egy misét, hogy de minden kis baromságért vissza kell menned Kratba, mert a gazernél semmi fontosat nem tudsz művelni. A "kockák" használhatatlanok... ill. a gyengéknek használhatók, mert ők ugye idéznek, de én nem idézek.
A difficulty spike-ok is gázosak a boss harcok közben bármi van az easy fokozat. Aztán vannak bossok, amik szinte maguktól halnak még később is, hogy aztán legyen olyan amit 10x nehezebb, mint korábban bármi és utána megint leül az egész.
Várom már a végét nagyon, mert inkább csak fáraszt sem mint szórakoztat. De igen... egyetértek veled, egy tisztességes PRÓBÁLKOZÁS és nem több.
Remnant 1 ment nálam már párszor, de mindig eluntam. Majd talán 1x, lesz rá időm.
Igen, ahogy már sokszor írtam a From szó szerint 30 éve ezt csinálja, behozhatatlan az előnyük.
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
VoltanIgor
tag
OK, Haligtree valóban védhető az opcionális jellegével, viszont Maleniát otthagyni nem akartam, főleg mert szerettem volna azt a kardot, és NG+-ban használom is nagy szeretettel
És igen, senki, SENKI nem tud úgy Souls játékot csinálni, mint Fromék. Tény.
A Nioh nem rossz, de mindkét részt félbehagytam, mert felcseszte az agyam nagyon.A Surge első része nekem túl üres és semmitmondó volt, de a másodikat szerettem, bár nem vittem végig, részemről nekik megy egy csoki.
Lies of P-t végigvittem, mert óriási pillanatai vannak - főleg hangulat szempontjából, de a parry mechanikát a végéig sem tudtam elsajátítani, pedig nagyon épített rá. Nálam az a játék egy tisztességes próbálkozás volt, nem több.
A Remnantot nem feltétlenül tenném ide, de el kell ismerni, hogy a második résszel nagyot léptek előre.
A Wo Long-al kapcsolatban pedig írtam már itt is, hogy valamiért nekem nagyon-nagyon nem. Nemtom miért, egyszerűen nem adja.
Szóval igen, valóban csak a From tud zseniálisan cizellált, súlyozott, és hangulatos souls játékot csinálni, egyelőre.
-
i2k
őstag
Aki nem tudná: az utolsó CGI filmről van szó...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
cyberkind
félisten
Én továbbra is tartom, hogy a DS3 és BB a csúcs ennek a stílusnak, de sajnos látni kell, hogy az ER, bevonzott kurva sok új embert, akiknek a pénzével még többet, nagyobbat tud majd a From csinálni.
Utolsóhoz, én próbálkoztam szinte minden nem From soulslike-kal, még a Nioh is gyenge, nemhogy a többi, ami még csak nem is AAA, és minden asset ismétlődik 2 óra után, ez csak a Fromnak megy, a többiek gyengék ehhez.
[ Szerkesztve ]
-
Crus
őstag
válasz VoltanIgor #145269 üzenetére
Na tessék. Így nyilatkozik az Eldenről az, aki valóban ismeri. És akkor most érdemes elolvasni az akkori rivjúkat... amikor a csóka arról, hogy farkasokat lehet idézni és az mekkora móka, vagy amikor arról ír a másik, hogy micsoda frenetikus izgalom felfedezni egy katakombát. Szenccccsséges ég!
Igen... amikor először olvastam, hogy mennyi boss van az Eldenben, első gondolatom az volt, hogy fizikai képtelenség, hogy az úgy jó is legyen, hiszen lehetetlen több 100 bosst úgy megalkotni, hogy azok egyediek legyenek. És hát nem is így lett... ment a copy-paste ezerrel, ami egy ideig elfogadható, de később már ciki.
A Haligtree-t annyiból be kell védjem, hogy keményen opcionális, sőt sokaknak ki is maradt, mert nem voltak elég alaposak.
Így van! Én se azért vertem bele sok 100 órát, mert rettenetes... szerethető, jó játék, de az általad írt rózsaszín szemüveget le kell venni.
Nálam pre-order a DLC. Elvileg ma meg is kapom. Miért lett pre-order? Mert a többi souls like fejlesztő csak távolról ugatja a témát, legyen az Lies of P, vagy Remnant. Persze, ez nem is csoda, hiszen a From évtizedek óta ezt csinálja.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
VoltanIgor
tag
Az Elden amúgy egy érdekes állat. Nagyon-nagyon szeretem, és ez az a játék, amibe a legtöbb órát öltem eddig, és még egyáltalán nem unom érdekes módon.
Ugyanakkor természetesen abszolút nem hibák nélküli darab. Engem a repetitív dungeonok nem zavartak valamiért, a nagy, kihasználatlan terek egy kicsit jobban (persze itt nehéz belőni a megfelelő szintet, mert az Ubi-féle, minden négyzetcentiméteren van valami marhaság verzió sem jó. Te tény, hogy itt percekig kell néha az ürességben lovagolni, ami hát, na. De még ez sem zavart
A problémám azzal votl, hogy a játék utolsó harmadánál-negyedénél már nagyon elgurult a gyógyszer, illetve elfogyott a tinta. Átgondolatlan helyszínek, visszatérő, csak éppen felpumpált mob-ok. Régebbi bossok moboknak újrahasználva. Indokolatlanul szopatós részek - az a fáról leereszkedős terület, a buborékköpködő kis mocskokkal, hát kikérem magamnak.
Szóvla az egész utolsó résznek afféle "vidékre jó lesz" érzése van, ami eléggé kontrasztban álla játék nagy részével.
Mindennek ellenére nálam az all-time fav-ok közé bekerül, mert nagyon szeretem továbbra is, csak le kell venni a rózsaszín szemüveget.
A DLC-vel még biztos várok, mert úgyis balanszolni fogják, na meg van egy olyan érzésem, hogy direkt, öncélúan szopatósra vették a dolgot , amire nem biztos, hogy szükségem van mostanában
-
Crus
őstag
Mégis, hogy lehet valamit úgy értékelni, amikor borítékolható, hogy a rivjút firkálók zöme végig se ért rajta? (Az egymásról másolgatást inkább nem is említem... ) Főleg, hogy elvileg a leghosszabb játékidővel bíró DLC ever.
Soha nem felejtem el, hogy valamelyik Sonic játék megjelenése előtt olvastam ilyen 5*-os értékelést Amazonon: "Előrendeltem, biztos nagyon jó lesz."
Magyarul 0 tapasztalattal ő 5 csillagra értékelt valamit, amiről ott és akkor a fejlesztőkön kívül még kb. senki nem tudott semmit.Pont az volt a gond az alap Eldennel is, hogy véletlenül se az elején buktak ki a problémák, hanem jócskán a játékba belemélyedve...
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
i2k
őstag
[link] - Beyond Good and Evil HD Delisted on Steam
"Ubisoft has suddenly delisted Beyond Good & Evil HD, but it's likely just to make room for the 20th Anniversary Edition version of the game"
(A Ubisoft hirtelen törölte a Beyond Good & Evil HD listájáról, de valószínűleg csak azért, hogy helyet csináljon a játék 20th Anniversary Edition verziójának.)
"Limited Run Games Showcase on June 20 at 2pm EST. It seems obvious that the showcase will officially announce the release date for Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition"
(Limited Run Games Showcase június 20-án 14 órakor EST. Nyilvánvalónak tűnik, hogy a showcase-en hivatalosan is bejelentik a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenési dátumát.)A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
[link] - Shadow of the Erdtree is the highest rated DLC ever, according to Metacritic
The expansion currently has a score of 95
(A Shadow of the Erdtree a Metacritic szerint a valaha volt legjobban értékelt DLC.
A kiegészítő jelenleg 95 pontszámon áll)A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
Ha már színészek, és értelem.
[link] - 1977: Sylvester Stallone on making ROCKY | Film 77 | Classic Movie Interviews | BBC Archive
~14 perc hosszú. Sly baromira összeszedett, okos.A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
TBT
addikt
Változnak az idők... 2.0.
(avagy Star Wars színészek interjúi anno és most)"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
i2k
őstag
És csapat azt sem bánja ha unofficial koopban "tolod" a játékot - amiből későbbi címeikhez akár meríthetnek ötleteket.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
TBT
addikt
Elden Ring: Shadow of the Erdtree | Reviews
5/5 - VGC
5/5 - Dexerto
10 - IGN
10 - PSU
10 - RPG Site
10 - Gamespot
10 - Press Start
10 - Videogamer
10 - GamingBolt
9.5 - Destructoid
9 - PSX Brasil
9 - TechRaptor
8.5 - GamingTrend
8 - Push Square
3/5 - EurogamerMetaCritic: 95
OpenCritic: 94Pénteken mindenki meghalik!
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
i2k
őstag
[link] - Black Myth: Wukong előzetes - Utazás az ismeretlenbe
(Hint: 2 órás demo után - fordítás DeepL)
"Hogy nyersen fogalmazzak, a Black Myth: Wukong az egyik legjobban kinéző játék, amivel valaha játszottam."
A játék futtatása nagy felbontású kijelzőn, sugárkövetéssel egy olyan vizuális ünnep, hogy az első békés jelenettől kezdve nem tudtam elhinni, hogy egy játékot játszom, és nem csak a legújabb nagy költségvetésű CGI-filmet nézem."Wukong elsősorban az ikonikus mágikus botjával harcol, amely tetszés szerint képes kitágulni és összezsugorodni. Gyorsan képes könnyű és nehéz támadásokat láncolni egymáshoz a különböző állásokban - Smash, Thrust és Pillar. Mivel a kétórás játékidőm alatt csak egy további állást nyitottam fel, kíváncsian várom, hogy ezek hogyan játszanak bele az általános játékmenetbe, de erről majd később. "
"Bár a játék hihetetlenül nagy kihívást jelenthet, sosem igazságtalan, és minden eszközzel rendelkezni fogsz ahhoz, hogy bármelyik ellenséget leterítsd, amikor először besétálsz; lehetetlennek tűnhetnek."
"És bár nehéz, a Black Myth: Wukong sokkal kiegyensúlyozottabbnak tűnik, mint néhány más Soulslike. Ez nem jelenti azt, hogy könnyű lenne, de a játék úgy állványozza a játékost, hogy egyetlen főnök vagy ellenség sem tűnik lehetetlennek. Lehet, hogy nehéz, de ha időt szánsz rá, akkor bármit képes leszel legyőzni. Mint valaki, aki szereti a kihívásokat, de nem akar órákig ütögetni a fejét egy főnök ellen, ez zene a fülemnek."
"Mint minden hasonló játéknál, itt is visszafogom egy kicsit az elvárásaimat, hiszen a Black Myth: Wukong a stúdió első játéka. De minden, amit eddig láttam, a lenyűgöző látványtól kezdve a stílusos harcokon át a Journey to the Westre épülő gazdag világig, már alig várom a napokat a megjelenésig. Ha a Game Science be tudja váltani az eddig mutatott lehetőségeket, akkor a Black Myth: Wukong egy legendás akció-RPG lehet, amely a Souls-féle műfaj frissítő változatát nyújtja."
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Dilikutya
félisten
válasz Renok #145255 üzenetére
Ez minden tévés animációra igaz. És a rajzzal együtt a tartalom is silányul. Múltkor a falat kapartam az új Chip és Dale-től. De az új címek is gyalázatosak. Iszonyat fogyatékos animációk vannak, gyerek múltkor a Tini Titánokkal sokkol, Robin szó szerint lement kutyába, úgy viselkedett. A régieket még én is meg tudom nézni, tartottunk egyszer Balu kapitány délutánt, én ma is elröhögcséltem a szarvasgombás epizódot, meg Spigot ezredesen. Zseniális karakter, és abban még volt verbális humor. Mai animációs sorozatokban verbális nulla, de a képi is elég retardált.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
_drk
addikt
válasz cyberkind #145254 üzenetére
Nem annyira gyengék azért. Nagy részük közepes, inkább az a baj, ha egy kicsit máshogy állnának hozzá, akkor nagyon jó címek is lehetnének.
Főleg rendezés és sztoriban, ha már felvesznek és megcsinálnak ennyi jelenetet akkor már miért nem értelmesen csinálják?
Így is elmegy egy csomó pénz mindenre, egy normális íróra nincs? -
TBT
addikt
Változnak az idők...
"I am Sylvanas Windrunner, Queen of the Forsaken. If you will not serve me in this life, then you will do so in the next."
-
i2k
őstag
[link] - Preview: Assassin’s Creed Shadows
"Összességében lenyűgözött, amit láttam, és igen, tudom, hogy léteznek olyan játékok, mint a Ghost of Tsushima, és a két sorozat közötti összehasonlítások. Engem azonban ez nem érdekel, ehelyett kíváncsian várom, hogy többet tudjak meg a nyílt világról, és arról, hogy a Ubisoft hogyan tervezi, hogy olyan teret biztosít, amely nem töltelékküldetésekkel és ellenségekkel van tele. A Valhalla kitűnő példa volt arra, hogy a szükségesnél több töltelék volt benne, ami ártott az általános élménynek. A Shadowsban látva a térképet és azt, hogy ezúttal nem egy egész országot fed le, talán enyhíthetném az aggodalmaimat, de ha a térképhez hozzáadunk egy ellenőrző listát a tevékenységekről, az nagyon is gyorsan délre fordulhat."
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Dilikutya
félisten
válasz NyMRooD #145250 üzenetére
Nem arab, csak hasonló. Nem tudok sokat a régi egyiptomi népről, de az éghajlat miatt lehettek hasonlóak, mint az arabok. Kleopátra pedig amúgy is már sokadik generációs görög-egyiptomi volt. Az volt még egy beteg társadalom, több fivéréhez is feleségül ment.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
NyMRooD
őstag
válasz Dilikutya #145247 üzenetére
Kleopátra a görög származása miatt és a fennmaradt ábrázolások alapján minden volt csak fekete és arab (akkor még messze volt az iszlám elterjedése és az arab hódítás, az egyiptomiak pedig nem arabok) nem, észak egyiptomban sok görög volt egyébként is, nyilván ettől lehetett kreol a bőre, sötétebb mint amilyen az egyiptomiaké (gondolom van rá valami értelmes megnevezés is), de legalábbis ezt tartják valószínűnek, a netflixes doku ferdit ebben akár hogy is nézzük (lásd kiragadott mondat a Jada anyjától vagy kitől).
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
NyMRooD
őstag
Egyetértek veled, baromira a ubisoft dolga, de remélem a játékmenetben oda figyelnek erre, tehát ha Pl valakit követni kell észrevétlen akkor azt Yasukeval nem lehet majd megtenni (vagy max a tetőn), arra ott lesz a ninja csaj (bár ebből a szempontból sokkal zavaróbb a test mérete). Egyébként a védekezés gáz a ubisoft részéről, simán ennyivel kellene elintézni, hogy művészi szabadság, helyette történészeknek is bizonygatják, hogy Yasuke szamuráj volt.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
NyMRooD
őstag
válasz FunPro #145245 üzenetére
Achileus és Boleyn Anna egy random filmben voltak feketék, szóval az még belefér, Kleopátra dokumentum filmben volt fekete és bár esély van rá, hogy tényleg az volt de származása és fennmaradt ábrázolás alapján görög származású volt.
PS5 | Xbox Series S | Switch Oled | X360 | iPhone 13 mini | Gigabyte Z490 Gaming X AX - Intel i5 10400 - CORSAIR 32GB Vengeance DDR4 3200MHz CL16 - Sapphire Radeon 7770 1GB GHZ
-
Dilikutya
félisten
válasz FunPro #145245 üzenetére
Boleyn Anna. Kleopátra több mint valószínű, hogy minden volt, csak fehér nem. Leginkább kreol, vagy olyasmi, mint az arabok, feketének nem ábrázolták, bár éppen az is lehetett volna, Egyiptomnak volt fekete lakossága délen.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Crus
őstag
válasz FunPro #145245 üzenetére
Yasuke múltja vitatott (lett... mert eddig kb. senki le se tojta), mivel lassan cirka fél évezredes történet és a nem kicsit rasszista japánban nem igazán kapott top prioritást egy fekete őr. Hogy ebből aztán lesz egy játék évszázadokkal később, ahol nagy harcosként és kvázi hősként van ábrázolva... hát na bumm. Vastagon belefér az alkotói szabadságba ez az egész és azt azért az UBI se állítja, hogy nincs ehhez egy jó nagy rakás fantázia hozzátéve. Akkor tessenek verni az asztalt, amikor a töri könyvbe a gyerkőcökkel ezt taníttatják majd és lesz róla 4 oldal, hogy mekkora ász volt...
De a c-vitamint beteszed a szádba, lenyeled, felszívódik, véráramba kerül... nem kicsit komolyabb szabályozásoknak kell megfelelnie, mint egy játéknak, ami egy elképzelt világ pixelekből. Meg ugye nem azt akarod sugallni, hogy az a vásárló megtévesztése, hogy ő azt képzeli, hogy sárga bőrű szamurájt irányíthat benne, de helyette egy fekete férfit kap? Nézzen trailert, meg talán még nem késő refundot kérni... már ha annyi esze van, hogy 120€-t vesz valamit, ami lehet borzalmas gameplayben.
Most komolyan van ennek akkora jelentősége, hogy itt (is) hetek óta ez ekkora szélvihart kavarjon? Az a gond, hogy ez inkább arra mutat rá, hogy tényleg nagyon nagy bajok vannak a különbözőségek elfogadásának terén, miközben idővel fordulni fog a kocka és mi leszünk a kisebbség.
Mind a két oldallal vannak bajok. Az egyik oldal borzalmasan és erőszakosan túltolja, történelmet hamisít, már-már náci módszerekkel propagandát tol, cancelt oszt az ellenvéleményért, a másik oldal meg a gatyóba pisil fájdalmában, mert lát egy fekete szamurájt egy játékban...
Nagyot ment az utóbbi időben a neten a Rómeó és Júlia feldolgozás, melyben Júliát egy afroamerikai nő személyesíti meg. Irgalmatlanul felfújták az ügyet, mer' Júlia nem lehet fekete! De izé... mé' ne lehetne? Ír játszhatja? Osztrák? Orosz? Magyar? Japán? Ez már mind játszotta, ha máshol nem, hát a saját színjátszó körében az iskolában. Na... akkor fekete is játszhatja és minő meglepő, már rég játszotta egy rakás fekete is ilyen-olyan iskolai rendezvényeken, meg színjátszó körökben. És mind túléltük...Slusszpoén: Egyik közeli ffi ismerősünk pár hónapja kiment Namíbiába. Pont MA posztolta a fotót arról, hogy eljegyzett ott egy fekete csajt. Szerinted megírjam neki, hogy ezt mégis, hogy képzeli?
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
FunPro
őstag
Nyilván létezik kreatív szabadság, és mindenki azt és olyat gyárt, amit akar. Ez nem egy elítélendő cselekedet, egyből eszembe is jutott Abraham Linkoln, mint vámpírvadász. Viszont, nagyon nem mindegy mi és hogyan van tálalva.
Linkoln bácsi esetén nyilván nem kell magyarázkodni, az alapsztori olyan, hogy nem lehet valóság. A kishableány/pókember/akárki ilyen kaliberű karakter esetében lép életbe az, amit te írtál. Ismert, ámde nem valós karakterek. Velük is úgy játszik a készítő ahogy akar, maximum bukta lesz az egész, mert az emberek nem kíváncsiak arra a konkrét kreatív változtatásra.i2k által említett Kleopátra esetében viszont már illene magyarázatot adni, mert a környezetből nem derül ki, hogy a néző egy nem valós ábrázolást lát. Az ubisoft még ennél is tovább megy, mert ők már egyenesen úgy hirdetik Yusuke-t, hogy egy a valóságban élt szamuráj volt, és aki ez ellen felszólal, azt "elhallgattatják". Ennek következtében ha az általad említett 7-10 éves gyereket megkérdezed, hogy ki volt a Yusuke, ő azt fogja mondani, hogy egy hősies japán szamuráj. Ami nem volt. Ahogy értelmes felvilágosítás nélkül azt is állítani fogja, hogy kleopátra/achileus/bolein anna színes bőrű emberek voltak.
Maga a vásárló megtévesztése érdekes kérdés szerintem, mert például ha én úgy reklámozok egy c vitamint, hogy az megöli a rákos sejteket, akkor nekem valószínüleg kijár a bünti. Még akkor is, ha apró betűvel oda írom, hogy csak akkor öli meg őket, ha mellé szednek az emberek valamit, ami kifejezetten a rákos sejtek ellen harcol.
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
i2k
őstag
MS visszalépett... időlegesen:
[link] - Meglepő fordulat: A Microsoft Recall szolgáltatása nem lesz elérhető a Copilot+ PC-k rajtjakor"2024. június 18-án elrajtoló Copilot+ PC kategória képviselői számára mégsem teszik elérhetővé az újítást. ...
Az aktuális tervek alapján a Recall majd csak az elkövetkező hetek folyamán válhat elérhetővé, de akkor is csak a Windows Insider Preview program résztvevői próbálhatják ki. ..."
Korábban jelezve lett: biztonságosabb lett a funkció, nem lesz alapértelmezetten bekapcsolva, a felhasználók dönthetnek, testre szabható / tiltható lesz.A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
[link] - Nintendo Direct Announced for Tomorrow, With 40 Minutes of Switch Games Coming Out Later This Year
(Holnapra jelentették be a Nintendo Directet, 40 perc a még idén megjelenő Switch-játékokról)
~~~~~~~~~~~~
OFF neked:[Most futottam bele - Te biztosan érteni fogod az angolját] - más okból beszél (látható a videón is), de pontosan így gondolom és ezért írtam le azokat, amiket lejjebb. [ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
[link] - Lords of the Fallen gets a sequel in 2026, but likely Epic Game Store exclusivity means the follow-up to one of 2023's biggest Soulslikes might not come to Steam
(A Lords of the Fallen 2026-ban folytatást kap, de a valószínű Epic Game Store-exkluzivitás azt jelenti, hogy a 2023-as év egyik legnagyobb Soulslike-jának folytatása nem biztos, hogy megjelenik a Steamen.)A mostani részt sikerült életre kelteni a korábban említett 3rd Party driverrel (R9 390), de nem ájultam el a játéktól. Lehet, hogy később jobb is lehet a cím, de már az elején elvette a kedvem tőle ez a "duál világ" téma...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
válasz bigrob #145238 üzenetére
A valóság az, hogy rekordokat fognak zengeni (direkt ez a szófordulat) róla, még akkor is, amikor nem így lesz.
Muszáj lesz, ha nem akarják lehúzni a slozin a sorozatot.Arról nem is beszélve, hogy állítólag előrendelési rekordokat döntött a cím... még hozzá a fullos 100+ eurós tételnél is.
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Mr.Csizmás
titán
válasz W.Wilson #145236 üzenetére
[link] 2021-es sztori, az Artemis program PR-je. ettől persze dicséretes hogy a program multikulti, szerencsére nincs hidegháború, bárhonnan mehet oda megfelelő tudású mérnök, professzor
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
W.Wilson
aktív tag
Kontextus:
A brazilok instaposztja mellé írott szövegből kiderül, hogy a kép nem Tyereskovát akarja ábrázolni, hanem egy jövőbeli nőt, aki az Artemis-programban a Holdra szállhat majd. És mivel Tyereskova az első női úrhajós, így kötötték össze.
Valóban nem túl szerencsés, a posztot azóta eltávolították.%-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, Mhz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel
-
DaVE-1
senior tag
válasz gejala #145233 üzenetére
Sajnálatos nekem tetszett. PS5-ön szereztem be.
Sajnos sok készülő game és ip feje felett leng a "soha többé nem lesz új része az ipnek" kasza,mert megvette őket a sok nagyokos és egyből beszántanak mindent.
Én pl rendkívüli mód reménykedem ,hogy a Gothic Remake siker lesz ,mert ha nem attól is elcsúszhatunk örökre -
i2k
őstag
Simán lehet, hogy ez az. Sőt!
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
gejala
őstag
Az Embracer Group újabb áldozatot szedett, ezúttal az Alone in the Dark reboot fejlesztőinek húzták le azt a bizonyos rolót.
[ Szerkesztve ]
-
i2k
őstag
Én épp tegnap kezdtem és ma valószínűleg be is fejezem (~30 perces epizódok, mindössze 26 rész): [link] Mr. Inbetween - ausztrál.
Érződik rajta, hogy nem nagy költségvetés, meg kicsit ez, kicsit amaz, meg a megérintett témák sincsenek nagyon kibontva, de igazi felüdülés az amúgy nagyon furcsa ausztrál akcentus, társadalmi berendezkedés, és a főszereplő, aki a frászt tudja hozni az emberre a széles vigyorával.Ha már oroszok: én még sehol sem láttam (nyilván: film, média) oroszul beszélő született sötétbőrű embert... **
(és itt most nem az Oroszország egyes területein élő barnább népcsoportok. meg a a bevándorolt mongolok)//** upssz, most felderengett valami akciófilm, amikor megszólalt egy ilyen alak... valamelyik Bourne talán?! Amikor felborul egy autóban... és nem a moszkvai üldözés...
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Crus
őstag
Ott az aláírásod, ami nagyon igaz. Ergo, ha ezentúl a glóbusz összes polkorrekt szellemi termékét kihagyod és ignorálod, akkor is életed végig úszni fogsz a remek címekben.
A fiam attól tartok egy olyan világba fog belenőni, ahol nem az lesz a legnagyobb gond, hogy Kleopátra mennyire volt színes és mennyire nem, hanem, hogy lesz-e másnap meleg tál étel az asztalon, vagy ha lesz az mennyire mérgező. :-(
De amúgy nagyon is értem mi a gond és ez mennyire káros, de SEMMIT nem tudunk ellene tenni, így akár ignorálhatjuk is, NEM szavazunk rá a pénztárcánkkal és örülünk annak ami nem ilyen.
Pl. Netflixes sorozatot ajánlott egy haver: Luchshe chem lyudi/Better than Us/Jobbak nálunk. Na most ez a sorozat egy OROSZ light sci-fi és vannak benne ugyan gagyi megoldások, plothole-ok, de összességében egy totálisan PC mentes és szerethető darab nem kevés gyönyörű nővel és 0% Yasuke-val...
Persze erre meg feltörhet a nem is túl régi őrület, hogy mindent tiltóra kell tenni ami orosz. Ezen csak fetrengek azóta is, mert sokkal, de sokkal több dolog orosz (vagy orosz származású), mint azt a sok elmebajos gondolná... miközben beáll a kútra orosz naftát tankolni.
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
i2k
őstag
A legrosszabb, ha minden elfogadsz.
Tudom, ez most minden manapság trendinek nekimegy, de tényleg: nem szabad semmit sem elfogadni, ami a te szórakozásodat vágja tönkre. Ez így volt/van/lesz azóta, mióta a célja ezeknek a cégeknek a... te szórakoztatásodért kapott (általad adott) pénz benyelése: szavazz a pénztárcáddal.
Utóbbihoz teszem hozzá: és ne hagyd magad és a jövő generációinak agyát mosni!A fiad könnyen belenőhet egy olyan világba, ahol Kleopátra, Boleyn Anna (és kismillió más prominens, történelmi személyiség) "elfogadottan" erősen sötét bőrű volt, Angliát is ők alapították, meg nekik köszönhető kábé a világ minden találmánya, Wakanda létező ország etc...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Crus
őstag
Azért tetszett neki, mert a játékban szerepelt, meg az újságban is, meg figurát is rakott össze belőle. Neki Ackbar admirális, meg Finn egy kutya: SW szereplő.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
i2k
őstag
-
Crus
őstag
De elpattanhat a biztosíték 1000x is, mert még 10000000 ilyen esemény lesz, mert változik a világ és ebbe az irányba változik. Fentebb írtam, de jó, legyen, akkor valójában 4 lehetőség van:
1. Elfogadod és ennyi.
2. Nem fogadod el és minden alkalommal ágálsz ellene, de SEMMIT nem érsz el vele, csak belefáradsz és mindig rossz kedved lesz.
3. Bemész a méteráru boltba, veszel egy fehér lepedőt, vágsz rá lyukakat és elkezded terrorizálni ezen népcsoportokat... ez a jelenlegi körülmények között nagyjából fél napnyi életet szavatol miután meglépted, utána béke poraidra, mert vagy meglincselnek, vagy a rendőrök keze jár el "véletlenül".
4. Azt csinálod amit ők: A madarat is röptében. Úgy fogsz 80 évesen majd meghalni, hogy 341 gyereked van a bolygón, de ekkor valóban moshatod kezeid, mert te mindent megtettél, amit törvényesen lehetett tenni az ügyben.Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
i2k
őstag
Nem kizárt, hogy csak azért, mert ez egy baromi egyszerű férfi név.
Bár, jöhetett volna (puskáznom kell, mert annyira azé' nem emlékszem ezekre a szar SW-okra):
* Poe Damaron
* Hux tábornok
* Kylo Ren
* Csubakka
* Luke Skywalker (a nehezebbet a végére).Nem kizárt az se, hogy neki a színe tetszett - gyerekek másképp vannak bekötve*.
//* - és épp ezért kell figyelni rájuk ebben a korban nagyon, amikor el kezdik érdekelni a nemek közti különbségek, már oviban is.
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Crus
őstag
A 6 évesem tegnap ezt mondta rá: "Apa! Én vagyok Finn!" és egy vizipisztollyal leputtyogtatta a céges verdát. (A filmet nem nézhette még meg nyilván, de a Lego SW játékkal játszhat már, továbbá vannak SW újságai és SW Legói is, így Finn figura is.)
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Dilikutya
félisten
Az, hogy összefogja valami, egy dolog. Bár én nem igényelném feltétlenül, mert önállóan is kereknek tűnnek az adott kor sztorijai. Nekem csak annyi a bajom, hogy faszság a keretsztori, meg kizökkent mindig a játékból. Mint anno a legelső CoD Black Ops hallucinálós kihallgatásai,
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
i2k
őstag
Társadalom/szociálpolitikai tanulmányokat lehet(ne) (és bizonyára írtak és fognak is írni) erről a témáról akár ide is begépelni... nyilván, értelmetlenül (ahogy a szaktanulmányokat is csak szűk réteg olvassa el: akik oktatják, és akiknek meg kell(ene) tanulniuk az egyetemeken).
Az egyik (nagyobb) réteg szimplán/leegyszerűsítve megélhetésből gyárt gyerekeket. Ilyen népcsoportok nem csak Dél-Kelet Ázsiában vannak. Persze, a "milliárdosok" klubja ott van.
A másik ("kisebb") csoport ugyanakkor racionalizál(ni kénytelen). Talán nem kell kifejteni, hogy miért - nem csak Magyarország viszonylatáról van szó.Az, hogy itt is, és minden ép ésszel gondolkodó emberek más csoportjában is rendre elpattannak a biztosítékok az aktuális események láttán, had ne az ő hibájuk legyen...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
Crus
őstag
válasz gejala #145210 üzenetére
De. Mindenhol azt olvasom és azt emelik ki a nyavajgók, hogy fekete a szamuráj. Ezen megy el. Ja egy full japó lenne, egy büdös szót nem szólt volna senki és ez csak azért részben jogos, mert az Ubi azt csinál az AC-vel amit csak akar.
Abban viszont egyetértek veled, hogy az AC franchise-nak ezzel a felf0sok a térképre 34242 db. poi-t, te meg porszívózd fel és folyamatosan csináld u.a., az nagyon gáz már így tizensokadszorra, még akkor is ha pagodákon kell ugrálni és nem piramisokon.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Crus
őstag
válasz FunPro #145204 üzenetére
De figyi... ha én holnap nyitok egy játékfejlesztő stúdiót, mert rám szakadt a bank és úgy határozok, hogy készítek egy mesét, ami mozog és amit tudsz irányítani és lesz benne egy inuit viking, akkor szarszemétszar leszek? Nem leszek. Én így gondolom, az én termékem, azt csinálok vele amit akarok! Ha akarom egy Lenines kalandjátékot készítek, amiben az anyja egy predátor. Aztán, hogy ezt ti megveszitek, vagy sem, az legyen az én problémám. Ez ilyen egyszerű.
De mi az, hogy megtévesztik a vásárlókat? Ott van a Star Warsban Finn. Kérdezz meg egy 7-10 éves gyereket, hogy mit lát, amikor bármiben látja? Azt fogja mondani, hogy egy "néger bácsi" és ennyi... totálisan mást nem fog tudni hozzáfűzni, mert ugyan úgy puttyogtat és ugyan úgy suhogtatja a lézerkardot.
Amiről te írsz, hogy "real-life", az nagyjából azt jelenti, hogy nagyjából igaz történet alapján, amit úgy vizeztek aztán fel, ahogy akartak. Az feltétlenül jogos, hogy a rajongók régóta vártak egy japán AC-t és nem egy n-worddel képzelték el, hiszen onnan rendkívül kilóg. De így gondolták mégis elkészíteni és megtehetik-e? MEG!
Mivel egyre többen vannak nem tőzsgyökeres vikingek ezen a bolygón, így egyre több ilyen szellemi termék lesz, mert maga a fogyasztó is egyre inkább nem csak viking. Elő a cerkákkal, reszkessetek csajok!
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Crus
őstag
válasz Dilikutya #145203 üzenetére
Tudom már repülnek is a kövek, de én szerettem azt az AC-ben, hogy volt modern szál és akarták, hogy ezt az egészet valami nagyobb összefogja a háttérben. De megértem azokat is, akiket ez zavart.
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
Crus
őstag
Szerintem abban józan konszenzus alakult ki, hogy túltolják, de főleg azért, mert ez üzlet, mert így lehet hurrápozitív polkorrektnek lenni és ez egy BRAND lett!
De az is benne van ám a kalapban, hogy a bolygó népesség-összetétele egyszerűen változik. Amíg a John Snow csak 1 esetleg 2 törpét vállal be (mert józan, mert belátja, hogy az erőforrások szűkösek), de az indiai, szomáliai, hazai meg 3-tól indul, addig nem is igazán van miről beszélni, mert ez elemi matek.
Mi a megoldás? Tudjuk jól, hogy nincs megoldás, mert a népesség változik. Lehet ellene ágálni, meg fehér csukját húzni, de az ellenállás hasztalan. Egyetlen megoldás van: Tessék gyermekeket nemzeni uraim... hajrá!
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc - Young men die, because old men hate each other. - Az atomháború szörnyen unalmas.
-
i2k
őstag
válasz FunPro #145211 üzenetére
Az lehet - nem vitatom/tudom.
Kleopátra (Netflix): [link] - ott a(z "eredeti" Kleo is) kép (szobor) is...A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
gejala
őstag
Nem a fekete szamuráj, hanem az egész hozzáállás miatt megy el ez a hajó. Originsbe még szívvel-lélekkel belement a sok munka, hogy tényleg autentikus legyen a világ (jó, voltak kisebb ferdítések, de összeségében csúcs), most meg már tojásokon lépkednek és mindenkinek is meg akarnak felelni.
Valhalla tök jó kis 25 órás sztori lehetett volna, de ők végtelenre nyújtották és franc se akarta 12x ugyanazt megcsinálni csak hogy lássa a végét.
Mirage meg kb. egy DLC az első részhez. Nem lehet rossznak nevezni, de tíz év múlva senki nem fog emlékezni arra, hogy volt egy ilyen rész a vikinges meg a szamurájos között.
[ Szerkesztve ]
-
i2k
őstag
Mit nem adtam volna, ha Musashi-val lehetett volna "tolni" (nyilván, ehhez a 17. század kellett volna)...
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
i2k
őstag
válasz FunPro #145204 üzenetére
Kleopátrát feketítették.
Aki legjobb* esetben is kreol volt.//* ill. nekik - nekünk legrosszabb esetben
[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
_drk
addikt
Az a baj, hogy eddig legalább autentikus volt az AC amihez a főszereplők nagyban hozzájárultak.
Adott volt a nemzetiség és egy teljesen sztereotíp főszereplő.
Na most japanból kiveszed a japán férfit, a szamuráj meg van, de ez nem igazi. Holott ott lenne 1-200 valódi japán szamuráj akit belehetett volna tenni. -
VoltanIgor
tag
válasz Dilikutya #145203 üzenetére
Asszem, már az Origins-ben is abszolút minimális volt a modern kori szál, az Odyssey-ben és a Valhallában pedig mintha egyáltalán nem is lenne - ha van is, annyira semmi, hogy nem is emlékszem rá.
De amúgy egyetértek, én is mindig rohadtul utáltam, amikor kirángattak a korabeli mászkálásból a modern kori jelenetekbe.
-
FunPro
őstag
Maga a sztori még az ubisoft részéről is vicces. Idézetek a hivatalos oldalukról:
"Players will step into the roles of a Japanese shinobi, Naoe, and – in a series first – a real-life historical samurai, Yasuke."
"Ubisoft Quebec wanted to include a Samurai, and Yasuke’s story was open-ended enough to allow for creativity"
Azt nem értem, ha még ők is beismerik, hogy ferdítik a storit, akkor miért zavarja őket, hogy más is szóvá teszi, ráadásul hogy reklámozhatnak valakit "real-life samurai"-nak, ha utána 5 sorral leírják, hogy nem is volt az. Megtévesztik a vásárlókat!
Régen is voltak "vicces" ferdítések, kezdve a néger achileuson át a nem tudom melyik királynőtől a viking nőig bezárólag. Igazából nem is tartom már számon ezeket, mert nincs értelme. A szememben ezek túlmutatnak a produktumon, ez nem a játékról szól, ez a történelem elferdítése, népbutítás.
Ha az ubisoft meseként fogná fel, akkor az emberek is meseként viszonyulnának hozzá.
[ Szerkesztve ]
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
-
alratar
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Szép! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 8/512 FHD HUN
- 486 CPU bazár
- S3 Trio64V2/DX 1 MB PCI videokártya
- Gamer Pc eladó! I5-9400F/Asus GTX 1660 Ti/16GB RAM 3000mhz/256GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest