- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
-
Dilikutya
félisten
Szerintem nem pont ugyanaz a helyzet, a Blizzard fejlesztő is, de nekik nincs szerintem több csapatuk, míg az Activision mint kiadó alá sokan dolgoznak be. Egy év azért nem olyan sok idő még akkor se, ha a motor nem sokat változik.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Csapoati
nagyúr
Csak itt az a különbség, hogy 3 csapat dolgozik a CoD részeken évenkénti váltásban, így ki is jön a 3 éves ciklus. Amiből gondolom nem ülnek két évet a babérjaikon, hogy aztán össze kelljen csapni egy év alatt. Persze ha tudsz konkrétumokat, ne tartsd magadban őket.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
őstag
Pár órát valóban el lehet szórakozni a multijával, ez tény. A baj ezzel számomra az hogy PC-n nagyon gyorsan fogynak a player-ek, még a viszonylag sikeres ww2 multiban se játszottam idén a klasszikus nem téli Careten-en, mindez a visszaesés az eddig meglévő 400+ óra multi mellett. Mw2-ben 1200 óra után fogytak el, mw3-ba talán 100 se kellett hogy kihaljon a megszokott társaság. BO - ból egyikkel sem toltam, ahogy hallom a BO 2 multija még éldegél.
http://steamcommunity.com/id/DrTechnoid/
-
arty
veterán
Már hogy lenne mindegy? (feltéve, hogy szereted a lineáris szingli lövöldéket)
COD-szinglit 3 év alatt dobják össze, úgy h a motor általában adott. És általában egész jók is - én legalábbis bírtam a legtöbbet (BO3 pl kivétel).Nincs normális kompetitiv fps/tps???
COD, BF, Titanfall, CS, TF2, R6, PUBG, Fortnite, QuakeChamp, Tarkov, Overwatch, ... írhatnám végtelenségig.Realistább lövölde, ami casualabb? Na itt kezdek gyanakodni, hogy viccelsz
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
i2k
senior tag
"De azok ebben a formában még rohadtul nem alkalmasak semmi féle versenyre."
Mert csak az idegrángásos akciókkal teli reflex súterek alkalmasak rá?
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
reelc
veterán
A fejlesztők, a Troika feloszlott a kiadás után.
Gondolom a kiadónál maradtak a jogok a folytatásra, aki meg látta a tiszta bugos játék eladásait, és inkább nem csináltatott senkivel folytatást.
Ez akkoriban volt, azóta mi a helyzet, nem tudom. A te infóid frissebbek.
Ha jól tudom az eredeti jogtulaj nem szórja 2 kézzel a jogokat. Ha így lenne, akkor térdig gázolnánk Masquarade játékokban, változó minőségűekben, mint ahogy a Warhammereknél zajlik.A GoGost bátran, utána az Unofficial Patchet tedd fel rá.
Én akkor játszottam vele amikor nagyon régen újságmelléklet volt, de sajnos a bugok eléggé megölték. Pedig nagyon jó vámpíros játék, akkor a kb. mindent vivő Half-Life 2 grafikus motorral (Source engine). A hangulat is nagyon ott volt. Szerencsére a community nem hagyta magára. -
reelc
veterán
Na, ezt most találtam, igaz nem friss.
Inkább nem minősíteném.
Na, a Paradoxnál vannak akkor a jogok.
Elvileg ez is készül. -
reelc
veterán
Én az egész Masquarade világról annyit tudok kb. hogy olvastam a Vérháború trilógiát pont ennek a játéknak a hatására. Tetszett. De több könyvet nem olvastam, az asztali szerepjátékok pedig sosem érdekeltek.
Szóval nekem a Bloodlines játék akkor bejött az erős bugossága ellenére is, mert olyan hangulata volt, élményt adott akkor, amit nem sok játék volt képes. -
micafighter
nagyúr
Szó sincs ilyesmiről. Egyszerűen annyi a helyzet, hogy a mikrotranzakciok egységnyi befektetett tőke kétszer annyi profitot hoz, mint ha azt a tőkét játékfejlesztésbe fektetnék. Vagy egyszerű, konyhai nyelvvel élve: a mikrotranzakciokban több pénz van. Az Electronic Arts pénzügyi jelentésében ez egyértelműen látszik.
Ha megnézed ugyanezeket a jelentéseket, látszik, hogy az említett kiadó kiadásai csökkentek az elmúlt években.
Akkor milyen költségek növekedtek? Nem a nettó, hanem az egységnyi?
Ez miért érdekelje a végső fogyasztókat (jelen esetben játékosok), hogy hogy alakul a kiadók/fejlesztők nyereségessége?
Kiskereskedelemben dolgozok, hidd el a vásárlókat nem érdekli mit mennyiért szerzek be (vagy milyen/mennyi költségeim vannak) miért is érdekelné őket? Őket csak az érdekli, hogy ők mennyiért tudják tőlem megvenni.
Csupán ritka a vásárlókkal őszinte CEO, igy nem mondják azt, hogy sokkal több pénz van a mikrotranzakciokban, akkor minek fejlesszünk több játékot? Jobban hangzik, hogy ,,a játékfejlesztés drága".
Az igazsághoz közelebb áll a befektetőknek szánt tájékoztatók, ahol kiderül az is pl, hogy EA többet keres mikrotranzakciokbol, mint játékfejlesztésből.
[ Szerkesztve ]
-
ayo
addikt
cipőkről is lehet beszélni, sok játékban van cipő. egyik játék se azért lesz jó vagy rossz mert van benne cipő, vagy más cipő van vagy kevesebb a szandál. a filmek se a nemek miatt lesznek rosszak.
mesélhetnék én is a cipővásárlásról, hogy már megint milyen volt az eladó és hogy milyen cipőt akarnak kiadni egy bizonyos márkában és hogy hova tart a világ, biztosan lenne bajtársam, de lehet hogy akkor a cipő topikban folytatnám tovább.
értem hogy vannak egyesek, akiknek ez óriási gond és hátrányosan érinti, hogy el vannak nyomva, de ez továbbra se gaming.
[ Szerkesztve ]
http://jateknaplo.blog.hu
-
i2k
senior tag
Aki azt hiszi, hogy nem képezi az ON témát, és nem képezi a gémer és normál hétköznapjaink részét a téma, az eddig napszemüvegben járt és kelt:
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
FunPro
senior tag
Újra feltámadt a retro?
Mármint, ki nem emlékszik a kultikus "Szakadt Csöves" nevezetű örök klasszikusra?
(Nagyon csúnya a szöveg, nagyon csúnya!)
[ Szerkesztve ]
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
Aljasvip
senior tag
Ebben az az érdekes, hogy én emlékeim szerint 2 hibával találkoztam a játék során. Zavart? Igen. Tragédia? Nem.
Szerintem javarészt nem vágtak hülye fejeket a karakterek, de persze ott van nekünk az internet, ahol minden apróságot már ki lehet emelni, és fel lehet fújni. A játék 90%-a remek, 5% rossz és 5% el lett rontva. Ettől már az egész játék szar?
Nem tudjuk értékelni a részleteket, hogy felépítettek egy újabb univerzumot, rengeteg szívszorító történet volt, lázadás, belső viszályok... Pedig ezt nem sok stúdió képes manapság véghezvinni, a folytatások, spin-offok és reboot-ok korában.@FunPro
Köszönöm a részletes választ, részben egyetértek. Nálam a 3 vége egy igazi sci-fi nedvesálom, akár az eddig épített történettel teljesen ellenbe menő döntést is hozhatsz ha akarsz, de az eddig a pontig felépített történet bőven elnyomja. A döntések szerintem számítottak, de való igaz, hogy nem volt akkora hatásuk, mint amit vártunk.Az Andromeda nálam pont az általad is említett dolgok miatt volt hasonló az ME1-hez, ott is voltak repetitív küldetések, pl bolygókon a bázisok kipucolása, vagy az összes kaland a MAKO-val, de a MEA esetében nekem sokat hozzáadott a bolygókhoz, hogy hatalmas területeket lehetett szabadon bejárni.
Ennyi erővel a Witcher (bocs, hogy ezt hozom fel mindig, nálam ez a másik nagy kedvenc) is repetitív, mert ott is sok egy kaptafára menő mellékküldi van, esetleg a kis hozzá fűzött sztorik érdekesebbek kicsit.Így untam rá a Watch Dogs 2-re, az MEA-ban is voltak unalmasabb részek, de engem a világ kárpótolt, amibe ezt építették.
[ Szerkesztve ]
-
csaba951
veterán
Ez, meg a száj szinkron hiányos/rossz megoldása azért volt, mert egy ilyen játéknak 3-5 év a normális fejlesztési igénye. Ezt az időt itt is rászánták, csak félidőben a management kidobta a teljes addig elkészült munkát. Másfél év alatt meg idáig sikerült eljutni. Hiába jelezték a dolgozók, hogy max. félig vannak csak kész, a management elrendelte a megjelenést. Aztán jól meglepődtek rajta, hogy mekkora bukás lett anyagilag. Meg mennyire kapják a játékosoktól az ívet. Ha jól emlékszem ez a hozzáállás később meg is hozta a jól megérdemelt gyümölcsét, a részvényesek páros lábbal rúgták ki az EA igazgatóját. A következő igazgató már jobban figyelt a minőségre, de ő meg a lootbox-ok használatát vitte túlzásba olyan szinten, hogy most az EU-s országok szerencsejáték felügyeletei nem győzik szétbírságolni az EA-t. Sőt, azóta már az összes többi cégre is rámozdultak, akik lootbox-okat használnak. Az egész iparág "hálás" az EA-nak ezért.
-
FunPro
senior tag
Lehet, nem lehet, kiadják.
Igazából még a népharagtól sem félnek annyira, mint a megjelenés eltolásától. Ez nem tudom miért van így, de van rá pár példa.
Batman, andromeda, pes (ahol félkészen adták ki a játékot, csakhogy ne maradjanak le a fifától), sims 4 (bár ebben nem vagyok biztos)...
I'll try my best, and that's the best anyone can do.
-
TheNewDawn
addikt
Belekötni az élő fába is bele lehet nyilván, de mondjuk azért egy Witcher 3 vagy RDR 2 be olyan nagyon sok belekötnivaló szerintem nincsen És igen, ez a legnagyobb baj, főleg RPG és stratégia imádó vagyok, általalában mindegyik cím ( és akkor mondhatnám a civ szériát meg mondjuk a Divinity 1-2 őt is, amik szintén nem 2 perces gamek
-
cyberkind
félisten
Épp ezért írtam nem egyszer, hogy manapság már túl sokan játszanak és annak a rétegnek készülnek a játékok de főleg a lootboxok/mikrotranzakciók/DLC-k meg a többi kihagyott sok szar, ilyen iránnyal nem kell sok idő, és el fog tűnni a hagyományos játék mint szoftver, a filmeknél már rég kefe van, ott még szarabb a helyzet, persze ott több idő volt erre az ívre, a gaming-nél "csak" ~30 éve megy.
(#123879) TheNewDawn
Azért a RDR 2-be mégis csak sikerül sokaknak itt, hogy lassú, uncsi, monoton meg ilyenek, sőt valaki azt is írta, hogy reméli a Gta 6 nem ilyen lesz.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cyberkind
félisten
Mert az nem lenne nextgen, az persze más kérdés, hogy a 7nm előtt ez az RTX totál felesleges. De nem kell aggódni, ha minden igaz a gyártástechnológia miatt ezek az árak olcsóak, és egy 1080TI-n jóval nagyobb volt a haszon mint most, úgyhogy jövőre a mérleg ismét megbillen. A szinte minden konzolport idején nem sokan értik ezt az egészet, ha pedig idővel megmarad olyan featurenek mint a physx meg a többi, akkor meg pláne nem volt értelme, de ez még a jövő zenéje.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
cskamacska
addikt
"ami tudja stabilan a 4k-t"
Jó, de milyen játékkal? Ha a fejlesztők úgy akarják, holnaptól akár a 2080, akár a Vega röccenésmentes 4K-t fog hozni a ítéletnapig, max a grafika nem javul, nyilván a One X is így csinálja.
Meg pontosan micsodán is fejlesszenek, hogy meglegyen a szükséges négyszeres képkocka? Órajelet nem lehet az égbe emelni hogy minden gyorsabb legyen, compute egységek halmozását AMD többször is megpróbálta, nem jött be nekik sem. De ha meg is dobják a hardveres részt, akkor nem-e csúszik el a driveren, nem-e lesz valahol API limit(pl DX11-nek van elég), és a végén a játék ki fogja-e rendesen használni. Utolsó a legegyszerűbb, nem, nem fogja, PC-n nincs olyan hogy Ryzen 2700 proci alatt dörmögő GCN5, meg Turing exkluzív cím. Illetve ez nem teljesen igaz, mert van hogy az ajánlott gépigény nem csak marketing eszköz, hanem tényleg csak azon megy jól, a többi konfigon meg vagy elindul, vagy nem.
"Erre itt ez a sugárkövetés amit nem használ semmi, nem is jó még de legalább mocsok nagy felárral is minden második kártya szét megy."
Pont most lehet meglépni, minden más esetben öngyilkosság lenne. A Turing egy baromi nagy lapka, 1080 314 mm2, 2080 545 mm2, 1080Ti 471 mm2, 2080Ti 754(!) mm2, nagy hőleadással, nagy selejt aránnyal, és ezek miatt jó drága is, egyáltalán nem jó vétel.
Egy ilyet nem lehetne bekockáztatni, ha a Vega az 1080Ti-t verte volna és jönne idén a folytatás, kész pénzügyi öngyilkosság lenne. Viszont valahol el kell kezdeni, olyan nincs hogy majd belerakjuk később. Hogy a valósidejű ray-tracing el is terjedjen, ahhoz masszív támogatás kell, melynek alapja hogy legyen valahol futtatni, és nyilván az sem ártott hogy a MS is felkarolja a dolgot, ha már így nyakukra mászott a Vulkan minden másban.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
arty
veterán
ilyen szempontból, ha valaki, akkor az nv tud érte érdemben tenni, hogy terjedjen egy tech - megvan hozzá a kapcsolatrendszer, a tőke, a piaci részesedés (és ez utóbbi talán a legfontosabb, bár a házikonkurrenciájuk elég veszélyes ellenfél a 1070/1080(ti) képében még egy ideig, amíg ki nem kopnak.... )
amd-nek nincs érdemi terméke gpu-ból, max 580/570 és alatti régiókban 1-1 jó deal, nagy ritkán... le vannak ők most fejezve egyébkéntis ilyen szempontból nem kockáztat az nv.
nagyobb baj, hogy ha a 2080ti ennyire elhasal még az RT/low esetén is, akkor ha triplájára is gyorsul a köv generációs 3080ti, az se nagyon lesz elég (komolyabb effekt + 4k esetén)... miközben a kártya iszonyat sokba kerül, emiatt nehezen terjed, ördögi kör. (de pl a 2070-ben az RT mag gyakorlatilag csak nehezék, ember nem lesz, aki bekapcsolja az effektet, holott kifizette a felárát.... amire persze részben megoldás, hogy mocsokdrágán adják a konkurrens 1080at is, így téve mégiscsak jó vásárrá a hetvenest )
kíváncsi leszek 1-2 év távlatában mi lesz a pécés vga(=géming) biznisszel, a zsugorodás* még tovább emeli-e az árakat vagy jönnek a megmentő 2060-ak / amd navi izé és valami egészségesebb irányt veszünk-e végre.
*egyáltalán, lesz-e zsugorodás? ha rajtam múlik, én aligha költök vga-ra mostanság... de másra se, pedig egy gyors ryzen sok maggal ELMÉLETBEN tetszene, de egyelőre luxus azis (és amúgy is elvagyok a mostanival)
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
cskamacska
addikt
Pascal refresh nem pálya, mert akárhova kapálódzik az nV DX12-t, Vulkant támogatni kell.
Abban biztos igazad van, hogy ha nagyon akarták volna, egy tensor mag nélküli sokkal kisebb Turingot jobban meghajthattak volna, de az önmagában nem biztos hogy elég.Mi nem látunk a kulisszák mögé, simán előferdülhet hogy AMD csak kidob egy gyorsított Vegát, már pedig ha hardver sebességben paritás lesz, a szoftveres téren csuklóból le lesz nyomva az nVidia, azért csak jobban ismerik a saját vasukat AMD-ék..
DirectX Raytracing viszont nem sufni PhysX, nem hogy hivatalos, de már a DX12 része, ezt előbb vagy utóbb AMD-nek is támogatnia kell. Itt viszont lesz a ződeknek minimum egy generációnyi előnye, és várhatóan ott sem lesz teljesen sima az első menet.
RTX irány viszont nekünk csóró szinten azt is jelentheti, hogy vagy nem kapjuk meg, a közép kategóriából kihagyják, és ezzel a RT elterjedése is nehezebb lesz. Vagy baromi drága lesz a 2060-as is, mert ilyen böhöm magokat olcsón nem lehet gyártani.
Én magam azt remélem inkább kimarad a raytracing, viszont a full DX12 kompatibilis 2060 Turnig magában jön 1070 szint környékére, lehetőleg minél olcsóbban. Jelenleg nagyjából ezt lehet remélni, ugye 2080 / 2070 már a piacon van, meg hogy a 7nm ill a fejlesztések felezik-harmadolják az embertelen mag méretet, és 3. genre rendesen elterjed az RT, 4. generációra talán ki is hal a raszterizálás.
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
tomsolo
őstag
-
i2k
senior tag
"Ugyan akkor az összes Player tudja hogy nevetséges az egész."
Mások sértegetése, tömeg előtti megszégyenítése nem "nevetséges", és több, mint kerülendő menőzés.
//szerk.: Az olyan "ember", aki nem bír ilyenkor magával, az takarodjon nyilvános megmérettetésekről.
A Valve tökéletesen döntött.[ Szerkesztve ]
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
micafighter
nagyúr
Remélem meglépik, szerintem tarolnának most, igy a Fallout 76 után. Továbbra sincs értelmes fallout co-op játék. Modok valoszinüleg nem lennének, de legalább nem ugy nézne ki mint egy 10 évvel ezelőtti játék, meg valoszinüleg bug se lenne benne annyi.
Remélem nem csak egy expansion lesz, hanem egy teljes játék.
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
tehát a 234765. cod az nem begyere, de az 897523. asscreedért vigyorogva perkáltál tízezret?
mondjuk már a "Ráhatással nem lehetünk a dolgokra!" fordulatnál gyanus volt a hsz-ed, de ekkora csattanót nem vártam a végére!
(#124760) TheNewDawn
hogy összehordatták veled a sok ubipontot, majd most meg elveszik
komolyabbra fordítva: jópár éve hasonló diskurzusban még én védtem őket.... akkor még futott rayman, friss volt a trials, a brother in arms nem egy végtelen és lelketlen openworld szart jelentett a régi néven, reménykedhettem prince of persiában vagy nyomhattam egy utolsó(?) splintercellt...
nézz körül, miféle edisönök, miféle tartalmakkal, mennyiért elérhetőek az "áruházukban"
a hatvanezres hipergoldedisönök mellett a mikrotranzakció simán ott a játékon belül
hogy mostanra a játékpalettájuk nagyrésze openworld-activity-coop/multi copypaszte, amiben fentiek is eladhatókidézek az ubisoft.com-ról:
ASSASSIN'S CREED/FOR HONOR/THE DIVISION/RAINBOW SIX*
futottak még: CREW/GHOSTRECON
ami ezen túl eszembe ötlik? valami settlers gyűjtemény...*kicsit kilóg, hisz "csak multionly", talán a 3. seasonpasson fut
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
oriic
HÁZIGAZDA
Nem a játék bukott meg (Legalábbis nem úgy ahogy azt gondolják sokan), hamem a Square-nél/Luminous Productions-nál van megszorítás, meg balhé, emiatt lelépett Hajime Tabata is, aki ugye a 15. rész rendezője volt. Időközben a Luminous meg új AAA játékot csinál, szóval kb hagyják megpusztulni az FF15-öt. (Én nem is lennék meglepődve, hogy ha új FF játék nem is jönne ezek után 5-10 évig)
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
ayo
addikt
pedig Nier mellett bőven van még: The World Ends with You: Final Remix (egyik kedvencem), Moon Hunters (Steamen nézz rá sztem), Theatrhythm sorozat (3DS only, RPG+ritmus játék, én nagyon csípem), Dragon Quest sorozat (mai napig adja), Kingdom Hearts (3 janban érkezik), Octopath Traveler (Switch only, szintén új és óriási siker volt az évben)
http://jateknaplo.blog.hu
-
i2k
senior tag
A Square Enix (kiadóként is!) akkora cég, és annyi lábon áll, hogy nem kell attól tartani, hogy kipurcannak... előbb fog eltűnni bármelyik másik nyugati cég.
* Nem hiszem, hogy a TheVR-t kellene nézegetni a hiteles vélemény témakörben
* A Tomb Raider (2013) + Rise of the Tomb Raider + Shadow of the Tomb Raider jó játékok. Egyenként is, összefüggő sztoriként is.
* Hitman (2016) totális vérátömlesztés volt - nagyon kellett, hogy olyan sikere legyen, amilyen és a második rész csak tolt a szekerén (még úgyis, hogy a profibbak egy brutálisra hízott kiegészítő anyagnak tartják a 2018-ast -- minden hibája mellett imádják)
* Just Cause 4 -- na, az ténylegesen elcseszettnek tűnik, amiben a világ nagy része egyet is ért. Reméljük, hogy azért összekaparják valahogy azt is elviselhető formára a kiegészítőkkel és a javításokkal.
* Deus Ex: Mankind Divided -- jó anyag, nagyon. Érdemes játszani is vele, nem bekajolni a review-kat (igaz ez a fentiekre is).A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
cskamacska
addikt
"Lehet pár év és elbúcsúzunk a Square Enix-től?"
Aszondod ha egy cég nem tud minimál rizikóval és befektetéssel franchise-t fejni, akkor már húzhatják is le a rolót?
más
SAVE30 kuponnal 3,5 euró a Mercenaries 2: World in Flames 5 helyett
Amúgy nem zakciós, nem is lesz míg szépen el nem búcsúztatják valamikor mikor a csegevara idézetekre le nem jár a licenszük. A játék egy öregecskedő Just Cause 3 résznek fogható fel, nyitott világú forrongó zsoldos szimulátor, gyűjtögetéssel, frakciókkal, álcázással, hajókkal, repülőkkel, tankokkal, és nagyon sok robbanással. No meg Xbox 360 grafikával, de annyira nem vészes.
Crysis 3 télen-nyáron 6->4 euró kuponnal
szintúgy
Mass Effect 2 DLC Bundle 15->10,5 euró
Mass Effect 3 DLC Bundle 18->12,6 euró
Dragon Age II DLC Bundle 15->10,5 euró[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
echterion
nagyúr
-
i2k
senior tag
Többivel is, de ezzel különösen egyetértek:
"Az összes multiban kijön hogy az emberek gyökerek, balansz nincs, javítás mindig kevés és későn. Matchmakinget meg soha nem fognak normálisat csinálni."
A világ játékosai meg minden szarra ráugranak - perverz/katasztrófa kíváncsiságból, elfogultságból, vagy csak a puszta "csillogóan új tehát kell" elv mentén, miközben 80+%-ban mindenkinek 100 - 2000 végigjátszatlan játéka van minden platformon.
-
tomsolo
őstag
> Mindenképpen TEKKEN!
> Ott nem kell nehéz kombókat tanulgatniHát az internet meg még én is, nem feltétlen ezt tartjuk róla. Tekken nem olcsó, SP-k hozá aranyárban vannak és nem is érnek annyit.
Tekken sztori mód vége a világ egyik leggecibb eseményei közé tartozik.
Uplay: tom.solo | Steam: tomsolo | Hivatásos zsákbamacska-nyerészkedő
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!