Új hozzászólás Aktív témák

  • munky

    őstag

    Nos az első 50%-os futam amit megpróbáltam végigjátszani Hockenheimben zajlott. Az első helyről indultam, és tartottam is a pozíciót kb. 5 másodperccel vezetve a második előtt. Aztán jöttek a lekörözések, és az egyik Marussia a célegyenes végi első kanyarban majdnem megállt előttem, kikerülni nem volt időm így belementem és a szokásos módon némi sérüléssel az első szárnyon, de simán folytattam a versenyt. Kaptam egy boxutca áthajtásos büntetést. Mivel a mérnök a rádión folyamatosan érkező esőről beszélt és el is kezdett szemerkélni az égi áldás, úgy döntöttem minél hamarabb szeretném letudni a büntetést, hogy aztán utána egy esetleges nagyobb esőben tudjak menni cserélni egyből. Behajtottam a boxba és a büntetés letöltése helyett vártak a szerelők, kerék + szárnycsere, mondom jól van ennyit erről a taktikáról. A következő kör végén újra felhívta a figyelmemet a játék, hogy a büntetésemet le kellene tölteni 2 körön belül, ekkor ismét behajtottam a boxba és mi történt? Vártak a szerelők és újabb kerékcsere. Na itt léptem ki...

    Az időmérőn amúgy elkezdett füstölni a motor (automata váltó) és az utolsó próbálkozásomnál le is robbant. Futamon erre rajtot követően hátranézek és mit látok? Természetesen (?) megint eregeti a füstcsíkot. Az irányítás elég arcade irányba ment el, tapad mint az állat.

    Ami tetszett eddig:

    - A töltési időket tényleg sikerült lefaragni.
    - Futamon valóban büntetés jár a fehér vonal átlépésért boxkiállást követően.

    Egyelőre ennyi, ez még csak 2 óra játék tapasztalata.

Új hozzászólás Aktív témák