Hirdetés
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Fapados Biostar alaplap érkezett
- A Retro Games feltámaszt egy legendát
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- TCL LCD és LED TV-k
- Gigabyte alaplap topik
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Projektor topic
- Apple asztali gépek
-
PROHARDVER!
Megérkezett a Codemasters legújabb, a Formula 1 2012-es szezonját feldolgozó része, PS3-ra, Xbox 360-ra és PC-re egyaránt. A játék egyik legfontosabb újítása a Young Driver’s Test mód lesz, amelyben gyakorlatilag megtanítanak F1-es autót vezetni és hasznos tanácsokkal látnak el a bajnoksággal kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
willike71
tag
Eszembe jutott hétfő este sith7 kolléga, aki már sikeresen megküzdött a bajnokokkal. Ligafutamra nem volt kedvem gyakorolni, másra vágytam, így nekiláttam a bajnokonak.

Kb. 21:30-kor nekiláttam és 23:30-ra megvoltam.
Természetesen all assist off, cockpit nézet és a legnehezebb fokozaton csináltam. Első kettőt elsőre teljesítettem, Raikonnen-t az utsó kör utolsó harmadának kezdetén előztem, a brazil pályán meg a jól bevált - nem megyek be inter gumikért, hanem kinnmaradok a lágy gumikkal az élen - taktikával simán megcsináltam.A Silverstone-i megmérettetés már nem volt ily egyszerű, mert a wet gumikon eléggé csúszkáltam az elején és többször újra kezdtem, miközben nem értettem hogyan lehet ezt megcsinálni, merthogy úgy húztak el előlem, mintha állnék. Aztán jött a szikra, hogy talán azért vagyok kék gumin a többiek meg zöldön, mert a végén erősödik az eső és ott én leszek előnyben, csak addig kell kitartani...
Így lett.
Az utolsó körökben úgy mentem el mindenki mellett, hogy végül a nagy hátrányból 7-8 mp.-el értem be Button előtt.Az Alonso kihívásnál szintén többször kellett kezdenem, mert az első sikánban voltak gondok. Vagy én csúsztam neki másnak, vagy nekem jöttek a gépek hátulról, vagy nagyon kiszorított helyzetbe kerültem. Sőt egyszer az is előfordult, hogy az utsó előtti körben (addig hagytam magam előtt menni, hogy meglegyen a 2. helye) előztem Alonsot, de úgy beszúrt a sikán bejáratán, hogy nem tudtam elkerülni az ütközést és ezért kellett újrakezdenem.
A Schumi kihívás szintén elsőre meglett, eléggé le is hagytam az akkorra már a kopott gumik miatt szenvedő piros sisakos illetőt, sőt még a messze járó és legelöl haladó Vettelt is befogtam, bár nemtom ez követelmény volt-e, de biztos, ami biztos.
Az utolsó "küldetést" az összes bajnok ellen másodjára csináltam meg, mert elsőre nem voltam épp jó. Szóval sikerült nekem is végrehajtanom minden missziót aranyérmes szintre.

Új hozzászólás Aktív témák

- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- LEGO klub
- Ingatlanos topic!
- Robotporszívók
- Elkészült az SMIC 5 nm-es node-ja, de a kínaiaknak haszna nincs rajta
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Call of Duty: Black Ops 7
- További aktív témák...
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 4500 / 16GB DDR4 / RX 6600 8GB / 512GB SSD!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3060
- Xiaomi Redmi 14C / 4/128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia
- Xiaomi 13T Dobozzal Töltővel
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

Természetesen all assist off, cockpit nézet és a legnehezebb fokozaton csináltam. Első kettőt elsőre teljesítettem, Raikonnen-t az utsó kör utolsó harmadának kezdetén előztem, a brazil pályán meg a jól bevált - nem megyek be inter gumikért, hanem kinnmaradok a lágy gumikkal az élen - taktikával simán megcsináltam.
Így lett.
Az utolsó körökben úgy mentem el mindenki mellett, hogy végül a nagy hátrányból 7-8 mp.-el értem be Button előtt.


