Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
AMD Radeon™ HD 7950 / 7970 topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Borisz76
nagyúr
Sziasztok.
Én is 3 éve használom a 7970-t.
Konkrétan egy : SAPPHIRE Radeon HD 7970 VAPOR-X GHz Edition-t [link]
Mivel pár napja takarítottam ki a gépet és pasztáztam a procit ezért arra gondoltam, hogy a VGA-t is újra pasztáznám.
Jelenleg ilyen értékeket produkál terhelés alatt :
Teszt eleje :
Folytatás :
Van értelme pasztázni ? Vagy jók az értékek ?
VGA-t még sosem pasztáztam , így ebben még kezdő vagyok !
-
Gróf...
aktív tag
Azt érzitek, hogy egy legendáról beszélgetünk. 2012. januárban jelent meg ez a kártya.
Nálam három éve szolgál és én is a Vega-ra várok... Még nem találkoztam ilyen kitartó típussal! -
Xmister
senior tag
Én is belépek a topikba, stílusosan, 290X WF3 után egy 7970 WF3 OC-val.
Normális venti profillal jóval halkabb, mint a 290X, és egyelőre nem érzem, azt a nagy teljesítménybeli visszalépést, amit gondoltam a csere előtt.Jó lesz ez amíg normalizálódnak a next-gen árak, de lehet, hogy a Vegáig is kihúzza.
-
kiscsibe8
csendes tag
válasz
KAMELOT #40993 üzenetére
Most teljesen jó windows által letöltött driverrel, de amikor leszedtem hozzá Crimson Edition 16.3.2 típusú drivert valamint afterburnerrer állítottam, csak a ventiken, hogy egy picit jobban hűtsön, akkor már hibázott ugyan úgy. Most nem tudom, hogy a driver okozza vagy az afterburner.
-
Recipro
tag
-
kiscsibe8
csendes tag
A rendszer betölt tehát van BIOS, csak egyszerűen valamikor fekete a kép valamikor meg van kép.