- Computex 2025: sok kilowattos táp a Seasonic standján
- Computex 2025: alulról karcolja a 15 GB/s-ot a Phison SSD-vezérlője
- Computex 2025: az űrben is megállja a helyét a Kingston Fury család
- Computex 2025: három új szerverprocesszort mutatott be az Intel
- Saját vezérlőpultot tervezett a Snadragon X IGP-jéhez a Qualcomm
- E-book olvasók
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen házat vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Androidos fejegységek
- Computex 2025: egyelőre nem szemez a Windows-zal a MediaTek
- Computex 2025: új VGA-k és CPU-k az AMD előadásán
-
PROHARDVER!
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyi.mTs
addikt
amazon-os termékre be lehet állítani ár figyelést? azaz, hogy jelezzen, amikor akciós a termék. évente több alkalommal is akciós szokott lenni a tablet és TV okosító, de nem akarom állandóan nézni, hogy mikor.
-
válasz
radi8tor #9329 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszod!
Ezt a vámolás-áfázás kérdést nem teljesen értem hogy van.
Az említett példában, ha beteszem a kosárba a terméket és végigfuttatom a rendelést, nekem kiszámolja 20217 forintra, ami kb a levezetett 52.22 euró. Azt nem tudom a kollégánál miként jött elő ez a levezetés, mármint, hogy így részletezi.
Én ezt látom: [kép]
Ha a kosárban egy 114 dolláros terméket usa címre kérek, ezt számolja: [kép] Ugyanezt magyar címre: [kép] Ebből azt gondolom, hogy a magyar áfát ráteszi. Kérdés, hogy a vámolással mi a helyzet.
Lehet rendelni kellene valami apróságot, hogy miként ér ide, legalább tudná az ember mi merre.
Az angliából rendelt termék 8,32 font volt és 800 ft vámteher kifizetése után kaptam csak meg.
-
radi8tor
MODERÁTOR
Persze lehet reklamálni sérülten érkezett termék miatt.
Fel kell venni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal és ők elmondják mi legyen. Erre nincs szentírás, az lesz amit az ÜFSZ szeretne: küldenek újat és megtarthatod a hibásat, vissza kell küldened a tiedet és visszakapod az árát-meg kell rendelned újból.
VAT az Áfa, példádban ez még USA Áfa. Ha vásárlásnál felszámításra kerül a vámkezelés is, akkor valami ilyet kellene látnod: [link] Ha nem ilyet látsz az valószínű azért van, mert nem közvetlen Amazon az eladó, hanem valami cég aki ott árulja a cuccost. -
Helló!
Olyan esetben mit lehet tenni, ha az ember rendel valamit és az felbontott, sérült stb stb? Vissza lehet küldeni ugyanúgy és visszakapom az árát? Ha igen, hova kell küldeni, egyszerűen megoldható? Még nem rendeltem meg a terméket, csak szeretnék tájékozódni.
Köszönöm szépen!
Sorry, német amazonról van szó.
Bár ha már előkerült a téma, szeretnék még valamit kérdezni. Amennyiben például az amazon.com-ról rendelek és dollárban írja az árat, akkor nem kell majd esetleg vámköltséget fizetnem? Az ebayről is szoktam rendelni füldugókat és egy angliai cég küldi a terméket. Miután kilépett anglia az unióból, kellett fizetnem a postának vámköltséget, csak úgy adták át a csomagot.
szerk: látom rászámolja a vat-ot, gondolom akkor átvételkor már biztosan nem kell fizetni semmit: [kép]
-
somnia
senior tag
Order Summary
Items:USD 35.99
Shipping & handling:USD 11.54
Total before tax:USD 47.53
Estimated tax to be collected:USD 0.00
Import Fees Deposit:USD 10.38
Order total:USD 57.91
Payment Total:EUR 52,22 -
beci
őstag
Sziasztok.
Ez mennyiből állna meg Magyarországra?
Nem rendeltem még Amazonrol.
[link] -
artos
tag
Ez az amazon egyre gusztustalanabb. Majdnem 1 hónapja visszaküldtem 2 hibásan kiküldött rendelést, ami már 2 hete kiérkezett, de csak múlt hétfőn voltak hajlandóak a futártól átvenni. Azóta nem történik semmi, legalább 20 levelet írtam, mindig másik ügyintéző válaszol, és mindig elölről el kell mesélnem az egész történetet. A vissza szállítás díját állítólag visszaküldték, de a termékét nem. Minden egyes alkalommal megkérdezem, hogy átvették e a csomagot, és leellenőrizték e a tartalmát, de erre soha nem válaszolnak. Egyszerűen felháborító amit művelnek.
-
itroh
tag
Üdv!
Soha nem rendeltem még amazonról, béna vagyok:
amazon.de egy fire tv sticket próbálok, de ezt írja:
"Sorry, this item can't be sent to your selected address. Learn more. You may either change the delivery address or delete the item from your order." -
kicsiPistike
tag
Megküldték duplán a cuccot, ugyanattól rendeltem ugyanazt a terméket, csak másodjára már drágábban adták. Az első-olcsobb árárt refundolták már elötte.
Írtam nekik hogy a drágábbat visszaküldeném aminek az árát kifizettem. Erre az indiai ügyfélszolgálatos részleges refundot (kb 2/3 ár) visszaküldési opciót állított be. Nem érti hogy két cucc van itt nálam a drágábbi áráért és hogy nekem nem kell a két cucc, tehát a különbözetet kellene refundolni visszatérítés fejében, vagy full refund és visszaküldeni a drágábbat és visszafizetnem az első árát.Másnál is előfordult már ilyen és hogyan lett megoldva?
-
kicsiPistike
tag
Köszönöm a jótanácsokat, legközelebb, ha lesz legközelebb, nagyértékű, fontos cuccnál valószínűleg az általad említett módon elgondolkozok.
(Másik szállítási opciót nem is találtam náluk, de lehet nem vettem észre.)(#9314) pethYeti köszi, már megrendeltem drágábban, már nem irkálok nekik
-
warcat
veterán
válasz
kicsiPistike #9313 üzenetére
Mondjuk ha elveszik a csomag, az pont nem az ő hibájuk már
Amit tudok ajánlani, hogy fizesd ki a drágább szállítást (különösen ha fontos a cucc), vagy eleve használj mailboxde.com fiókot (német postázási cím).Standard szállításnál konkrétan amazon ránéz arra, hogy mi jön ki neki legolcsóbban szállítási kültségre az adott pillanatban és elküldi azzal.Olcsó húsnak híg a leve.
Ha mailboxde-hez kéred, 29 euró felett ingyen kiviszik oda, általában dhl vagy dpdvel, és onnan (súlytól függően) kb 12-14 euró díj ellenében (ami tartalmazza a GLS árát is már) házhoz hozza neked a GLS futár.
Sok bosszúságot el lehet kerülni ezzel, és mivel csak a német áfát kell kifizetned (19%) gyakran olcsóbb is a vége és nincs az, hogy hánykóódik valami random postán a csomag. -
pethYeti
addikt
válasz
kicsiPistike #9313 üzenetére
Próbálj meg chaten rájuk írni, lehet feladják ugyan annyiért.
-
kicsiPistike
tag
válasz
kicsiPistike #9303 üzenetére
Megjött a refund, persze a cuccot újrarendelni már 30%-al drágábban tudtam. Köszi Amazon!
Sajnos máshol nem találtam azért voltam kénytelen innét, de ezután is hanyagolni fogom ahol csak lehet. -
Beni2360
félisten
válasz
stickermajom #9301 üzenetére
Na nekem ma hozta a futár az t csomagot egy nagy zacsiban. Reggel jött egy email, hogy át adtak a futárnak és a mai napon megkapom. Aztán csörög a mobil és mondja itt a Mikulás hozta a csomagokat az Alitol. Ennyi volt.
-
warcat
veterán
Igen, hallottam, egy kalap szar (az, nincs mit szépíteni rajta).
DPD 'családba' tartozik az olaszoknál.Ha problémába futsz velük, akkor sok sikert, ha meg nem akkor 'csak" jól eséllyel egy összebarmolt/nyomott/szakadt csomagot kapsz,Másfél csillagjuk van googlen, legalábbis a depójuknak amire rákerestem.
Mivel problémájuk akadt a címzéssel (mailboxde) nem voltak hajlandóak kiszállítani az első próbálkozás után a csomagomat, az amazon ügyfélszolgálat kétszeri címzett megerősítése és kérése után sem, majd 2 hét után visszavitték amazonnak a csomagot és refund, de persze addigra beszerezhetetlenné vált a termék.
Másik alkalommal volt a feljebb említett össze-vissza nyomott, szakadt és dpd szalaggal megragasztgatott csomag.Csak magának a terméknek a masszív normál doboza mentette meg.
Amúgy eleve 1-2 nappal többre becsülik a saját szállítási idejüket mint amennyi végül lesz, csak be van építve a bénázásra a biztosíték.DPD fogja végül kihozni, legalábbis németeknél átveszi tőlük.Csak reménykedj,hogy nem merül fel semmi extra.
-
gg72
veterán
A spanyol amazonról van egy rendelésem, múlt csütörtökön el is indították, a saját nyomkövetőjükben azt látom, hogy pénteken este Rómában volt, de azóta semmi infóm nincs róla, a szállítmányozási cég az olasz "Bartolini", amiről még semmit sem hallottam, a csomagszámon semmilyen tracking oldal nem találja. Szállított már valakinek ez a cég?
-
kicsiPistike
tag
válasz
stickermajom #9301 üzenetére
Nem tudom mi lesz a csomaggal, csak refund gomb volt nekem, így rányomtam.
Így küldtek egy mailt, hogy teljes visszatérítés lesz, nem tudják újraküldeni és ne vegyem át ha mégis megérkezik, vagy küldjem vissza.
Nekem kell a töltő, hiszen nem tudom használni az órát. Most mit csináljak, nem tudom, főleg ha megjön a mégis a csomag. Mi az eljárás, hogy a jobb szerintetek? -
Beni2360
félisten
válasz
stickermajom #9301 üzenetére
ExpressOne a parcelben jobbra fent négyszög ikon benne jobra fel nyíl is ott ehet választani az Exone-t.
-
stickermajom
addikt
válasz
kicsiPistike #9300 üzenetére
Kiváncsi vagyok ki fogja ezt hozni neked, most nekem is beesett egy ilyen hosszúszámos ami Lengyelországból indul.
Nekem mondjuk Spigen DE store az eladó, és csak "fulfilled by Amazon".
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- XPS 15 9520 15.6" 4K+ IPS érintő i7-12700H RTX 3050Ti 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- TUNINGOLT Dell Vostro munkához, tanuláshoz, netezéshez (2029-ig támogatott Win 10 és Office 2024)
- IdeaPad 5 Pro 16ACH6 16" QHD+ IPS Ryzen 5 5600H 16GB 512GB NVMe magyar vbill IR kam gar
- Eladó konfig! I5-13400F 512GB SSD 16GB DDR5 RX6600 8GB!
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- iKing.Hu - Honor Magic 5 Pro 5G - Használt, újszerű állapotban, ajándék tokkal!
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest