Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adika4444

    addikt

    Sziasztok!

    Kérnék kis segítséget, előre is köszi!
    Vettem egy Acer B115 típusú laptopot még 2014 decemberében, na most erre idén decemberig van garancia, viszont behalt a HDD-je.
    A Notebookspecialistától van a gép, ott rakták bele az SSD-t Samsung 840 Evo, a HDD-t külső házban adták.
    a laptop SSD-vel el volt küldve gariba, amikor visszaküldték le volt az egyik csavar ragasztva. Sajnos ez a védő izéke átszakadt, hurcibálós gépnél sztem ez annyira nem meglepő, a régi MSI gépemen kb. 2 hét után nekem is elszakadt, mert ugye ott melegedett is akár csak ezen Acer-nél...
    Na most az SSD-t beraktam egy másik notebookba, és így az Acer felszabadult, így gondoltam visszaküldeném gariztatni benne a HDD-t meg az alaplapra ránézetnék, mert néha power után nincs semmi, fekete a kép (még háttérvilágítás sincs) aztán utána 2-3. próbára megy... Ez ritkán van, általában pöccre indul...
    Szóval így röviden ez a helyzet. Visszaküldhetem így a gépet garanciába a HDD cseréjére? A Notispecialista azt mondta, hogy csak úgy lehet ha benne van a HDD, külön a HDD nem küldhető el. Ők szívesen beleraknák 5000 Huf-fért vagy vmi ilyesmi áron, na én ebből nem kérek... Szóval most beleraktam, de olyan rossz állapotban van már, hogy a Win7 telepítő is kiakad:U.
    Küldhető ez így? Vagy buktam a garit? Azt marhára nem értem hogy javítás után milyen alapon ragasztották le a szervizben, ha gyárilag nem volt leragasztva az a csavar...
    Ha kell, szerintem nyomtalanul el tudom tűntetni azt az ócska papírból készült csavartakarót...

    üdv, adika4444

Új hozzászólás Aktív témák