- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
titán
válasz
Dyingsoul #26192 üzenetére
Mukodik Link-el is es ami erdekes az hogy a v12 ota nem mutatja a Latency-t CV1-el (ahogy nalad is latszik Ott Az N/A), Link-el viszont mukodik.
A szurke ter egyebkent nem toltokepernyo amikor meg all fel a rendszer, az a csupasz Oculus menu Home nelkul. En azt hasznalom, kikapcsoltam a beallitasoknal a Home betolteset mert ugyse jo semmire :)
-
bot1978
senior tag
válasz
Dyingsoul #26186 üzenetére
(esetek többségében a VGA)
Nekem vagy RAM miatt voltak mikroakadások vagy CPU. Szenzorhibának vettem, hogy néha belereccent fejmozgatáskor, de hardver miatt volt. 2T-ben volt a fizikai memória a 4db modul miatt i5-tel. Amióta 2 modullal használom a gépet és 1T-ben van a RAM nem csinálja, de ezzel egyidőben i7-re cseréltem a procit ugyanabban a lapban, ami a HT miatt 8 szál nem 4, viszont alacsonyabb órajellel.
A gépem amúgy száz éves 3. gen. Intel. szóval a 1060-nál sokkal erősebb VGA-ra nem nagyon érdemes váltanom így nálam eleve ki vannak nyomva a felesleges (CV1-ben nem látszó) grafikus ficsőrök, de ennek ellenére azért az SS-el könnyen meg lehet találni a 1060 végét. Mégsem a VGA miatt reccent meg néha.
A jelenlegi árakat figyelembe véve már azt mondanám, hogy i7-3770 CV1-hez jelenleg a minimum proci, ennél olcsóbbat már nem érdemes venni és minimum 8GB rammal 1T-ben, tehát 2 modullal.
Egyébként a dedikált VGA-n minél több a memória annál kevesebb fizikai memóriát címeznek meg a mai játékok, szóval amelyik játéknál azt látod, hogy 8GB a minimum RAM és 16GB az ajánlott az mind hatalmas kamu, mert általában az ajánlott konfigra erősebb VGA-t is szoktak írni, az erősebb VGA-kon meg rendre inkább több a VRAM, mint kevesebb, szóval tuti nem kell több fizikai memória, csak hülyítik a népet. Olcsóbb portolni a konzolos vackokat, ha nő az átlag RAM, mert minél több a ram, annál jobban el lehet „felejteni” programozni, de egyelőre szinte teljesen felesleges a 16GB, mert nem címez meg 8GB-nál többet a játék. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
szente #26191 üzenetére
Majd ha rift közelben leszel, akkor csekkold le a debug tool-t, performance módban ugyanezt kell mutatnia, mindegy, hogy S vagy CV1. Quest-en Link-kel nem tudom, hogy működik-e de ott szerintem nem.
(Amúgy régi berögződés, de amiből csak lehet én a legalapabb, natív tool-t szoktam ajánlani mert a gyakorlat azt mutatja csak az a legpontosabb amit a gyártó készít a saját termékéhez.)Szerk:
Jah hát igen, az gyakorlatilag egy töltőképernyő, akkor még kb bootol a rendszer.De ez is hasznos infó, én így egyből nem igazán néztem. Én leginkább arra használom amire szerintem való: debugolásra, azaz ha valahol játékban úgy érzem szédülök vagy gond van, ezzel könnyen meglátom, hogy nincs meg a 90 fps és ezzel be tudom állítani a grafikát úgy, hogy meglegyen viszonylag stabilan a 90, már ha az fontos egy adott játékban (Elite-ben, No Man's Sky-ban és szimulátorokban én sokkal tovább bírok játszani magasabb átlag fps kíséretében).
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Mosqu!to #26181 üzenetére
Nem kell letölteni semmit, Oculus Debug Toolt használd, az a gyári amivel meg tudod ezt nézni pontosan:
C:\Program Files\Oculus\Support\oculus-diagnostics\OculusDebugTool.exe
Ezt elindítod és alul a HUDs/Visible HUD-ot állítsd performance-ra None-ról. Kikapcsolni úgy tudod majd, hogy None-ra teszed vissza.
A Performance headroom mutatja, hogy mennyi kakaó van a gépedben. Ha 0% közeli vagy mínusz az érték, akkor nagyon elfogyott a géped erőforrása. (esetek többségében a VGA) -
-Solt-
veterán
válasz
Mosqu!to #26181 üzenetére
Nem szaggat, hanem ugrál a két érték között... ha nincs meg a fix 80, akkor ledobja 40-re, majd amikor úgy érzi bírja a 80-t, akkor visszaáll. Ezt amíg nincs VR rutinod, csak abból veszed észre, hogy elkezdesz émelyegni.
A Fraps nem írja ki a HMD-re az FPS értékeket, de benchmark módban logot készít gondolom... Nekem van egy Logitech G13-m, arra iratom ki az FPS értéket és a HMD alól kikukkolva csekkolom amíg megtalálom a számomra megfelelő beállítást.
Ha a Fraps-l nem boldogulsz, akkor játék közben nyomj egy CTRL+Numpad3-t, ez fixálja az FPS-t 40-re és engedélyezi az ASW-t, így meg kell szűnnie az émelygésnek. Persze előtte vedd vissza a beállításokat mediumra.
Játék közben ezekkel a beállításokkal tudod változtatni az ASW-t,
You then have to toggle ASW with hotkeys:
CTRL+Numpad1: Disable ASW, go back to the original ATW mode
CTRL+Numpad2: Force apps to 40Hz, ASW disabled
CTRL+Numpad3: Force apps to 40Hz, ASW enabled
CTRL+Numpad4: Enable auto-ASW (default, use this first)Fraps benchmark esetén a CTRL+Numpad1-t nyomd meg a mérés megkezdése előtt.
ASW: [link]
Itt pedig találsz FPS értékeket [link]
A 4K értékeket vedd figyelembe, illetve azt, hogy a mérések egy 8700K mellett készültek, a PC2 pedig meglehetősen CPU igényes, szóval a medium beállítást célozd meg.
-
Mosqu!to
addikt
R5 2600 @ 4GHz, 5700XT, 16GB DDR4 3000MHz van a gépben. Szaggatást nem éreztem. Lehet, hogy 40 és 80 fps között nem szaggat de már hányingert okoz?
Fraps ki tudja írni VR alatt is az fpst? -
-Solt-
veterán
válasz
Mosqu!to #26177 üzenetére
A PC2 eléggé gépigényes VR alatt, biztosra veszem, hogy vagy kevés az FPS, vagy ugrál a 40 és a 80 között. Monitorozni kéne az FPS értékeket.
Nekem a 8700K + 1080Ti párossal is meglehetősen szerény beállításokat kellett alkalmaznom... nem emlékszem már pontosan, hogy milyet, mert maga a játék nem tetszett ezért hamar ment a levesbe...
-
Mosqu!to
addikt
Eddig BS és egyéb mozgós VR játékok alatt nem érzékeltem, de most leültem PCARS 2-vel kontrollerrel játszani, és kb 10 perc után elfogott a motion sicnkess. Lehet, hogy valami nincs jól beállítva? Csak a grafikát toltam fel a Rift S-nél.
-
_Lorke_
csendes tag
válasz
Dyingsoul #26173 üzenetére
Köszi, holnap kipróbálom a Power Management mód állítgatását.
Driverek, bios mindíg frissek.ToMy_: SteamVR-es (pl Arizona Sunshine) és Oculusos pl (Killing Floor Incursion) is ugyanezt csinálja. Eredeti mindkettő, de virágbolti játékokkal is ugyanez.
A felbontásokat majd ellenőrzöm. Még nem nyúlkáltam bele semmi komolyabb beállításba, egyelőre élvezném, hogy van
Az Oculus-os és a SteamVR-es "Home"-ban is rendesen működik.Esetleges USB probléma nem okoz ilyet? Rendeltem azért az előző oldalon linkelt USB-C -> USB átalakítót. Hátha...
Ja, olvasgattam, hogy némelyik oculus-os frissítés sokaknál hazavágja a cuccot.
Bosszantó, hogy pont a legjobb gépünkön szarakodik. Végül is, papíron a gyereknek lett véve. Az ő gépén megy
Tekintve, hogy dec. elején nem volt ilyen (ez baromira feltűnt volna), azóta szerintem csak az oculus szoftvere frissült, úgyhogy rájuk haragszom -
ToMy_
tag
válasz
_Lorke_ #26172 üzenetére
Csekkold le mindhárom gépen a supersampling beállításokat mindenhol: steam, oculus, és esetleg a játszott játékban is. Illetve mindhárom gépen nézd meg a SteamVR verziót, hogy egyforma-e.
Nézd meg a SteamVR-ben mit mutat a headset felbontásának, nem-e ott van valami durván elkalibrálódva.Nem írtad ugyan, hogy milyen játéknál van ez (steam-esnél vagy oculus-osnál) de a SteamVR egyik régi update-e okozott ugyanilyet nálam még a Pimax headset-tel, rosszul detektálta a kijelző felbontását, és vmi óriási nagynak gondolta, a kártya meg nem bírta kiszolgálni.
Szerintem szoftveres probléma lesz, ha hw gond lenne, akkor nem állna helyre a Home-ba lépéssel még kis időre sem.
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
_Lorke_ #26172 üzenetére
Lehet, hogy betett neki az új update, sokan küzdöttek gondokkal. Én régen használtam a CV1-emet, de ma updateltem fel, nem tudom a decemberi update-hez jött-e hotfix. Mondok pár dolgot amit próbálj meg, a többiek kiegészíthetik ha van még ötletük:
1) Ellenőrizd az NV Control panel beállításában a "Manage 3D Settings"-en belül a Power Management Mode-ot. Nekem akkor akadozott a rift mikor ez a prefer maximum performance értéken volt. De érdemes kipróbálnod mindhárom értékkel, egyesével, türelmesen. Nekem most Optimal Power értéken van, ahogy írtad ha visszaállítottad az NV beállításokat defaultra akkor neked is ezen lehet, viszont az update és egyéb driverek miatt neked lehet épp más érték jön be VR-ra.
2) Nézd meg, hogy van-e frissebb chipset driver a lapodhoz, szigorúan az AMD oldaláról, ne a lap gyártóról.
Chipset driver után érdemes megnézni van-e frisebb BIOS a lapodhoz. Ha van frissítsd azt is, de a chipset frissítés után.Egyébként a problémád kísértetiesen hasonlít az én régi gondomhoz, azt a win reinstall és az 1-es pontban írt nvcp beállítás oldotta meg.
-
_Lorke_
csendes tag
Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy adott egy Oculus Rift S. Van 3 gép:
I5 6600K + 1070 / I7 7700hq + 1060 (laptop) / Ryzen 7 3700x + 2080
Az első kettőn (inteles konfig, nem tudom számít-e) minden gond nélkül megy a rift. A játékok nem akadoznak.
Az AMD-s gépen szinte mindegyik játék elég hamar elkezd akadozni. (graf. beállítástól függetlenül) pl: elfordítom a fejem és ugyanaz a kép "jön velem". Akadozik a hang is. Ha ilyenkor kilépek az Oculus home-ba (jobb kontroller alsó sűlyesztett gomb) várok pár mp-et, majd visszalépek, akkor kb. fél percig megint jó.
Ha a 1060-as lapin túllövöm a graf beállításokat, akkor se így akadozik, csak simán érződik, hogy nincs meg a kellő frissítési sebesség.
Uninstalláltam minden monitorozó programot, Asus alaplapi szarokat, NVidia control panelban minden alapon.
Nem tudom, hogy ez USB-s probléma-e, de minden USB csatit végigpróbáltam. Letiltottam minden USB-n az energia gazdálkodást. Maradt a VGA-n az USB-C, de nincs hozzá átalakítom, rendeljek?
Arra is gondolok, hogy dec. közepe táján volt egy oculus-os frissítés, lehet azóta szar. Dec. elején jött meg a Rift, próbálgattam pár napig (3700x + 2080), de nem rémlik, hogy ilyen szar lett volna. Utána a laposon használtam.
Ötlet? -
Sziszifeca
őstag
válasz
Sziszifeca #26170 üzenetére
Kipróbáltam.
Van hogy hirtelen lemegy 45 fps-re, de nem akadozik a kép.
Utána ingadozik feljebb, ha nincs meg stabilan a 90fps.. De a minőség picit rosszabb talán..
Ez így működik? Ez a lényege? -
Raymond
titán
válasz
Sziszifeca #26168 üzenetére
-
Sziszifeca
őstag
válasz
Raymond #26167 üzenetére
Köszi
A motion reprojection-t honnan látom hogy működik? 60hz-en nagyon picit látom hogy igen a széleken kicsit vibrálóbb a kép. A fov-ot nem látom hogy kisebb lenne.
Iracingben 60hz-en olyan mint ha nem lenne olyan folyamatos a kép. A másik 2 játéknál ezt nem veszem észre. -
Raymond
titán
válasz
Sziszifeca #26162 üzenetére
A 60Hz modban par funkcio ki van kapcsolva ami nem hinnem hogy erdekel, viszont a FOV is kisebb es nezd meg a SteamVR-ban milyen felbontast hasznal 100%-on ugyanis az is kisebb volt regebben ha 60Hz-en futtattad. Szoval 60Hz modot akkor hasznalnak ha nagyon muszaj, pl. honapokig nem mukodott a motion reprojection rendesen 90Hz modban de ezt mar talan orvosoltak. Nem hasznaltam mar egy jo ideje igy nem tudom es a laposon is ahol hasznaltam meg csak most update-eltem Windows 1809-re igy a 1903+ helyzet teljesen ismeretlen szamomra.
-
#15779328
törölt tag
Quest képét hogyan lehet tv-re küldeni?
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Sziszifeca #26162 üzenetére
Ez nem CRT monitor, hogy gyilkolja a szemed. Tökmindegy hogy használod, ahogy megfelel.
-
Pinky001
csendes tag
válasz
Sziszifeca #26156 üzenetére
Hát alapvetően a 60hz az 60fps, a 90hz pedig 90 fps. Szerintem ha nem vagy rosszul 60-on de szebb a kép akkor hagyd úgy.
-
tata21
tag
Még egy kérdés: Samsung Odyssey pluszt erdemes megvenni? Rift s vagy az Odyssey a jobb vétel? Köszönöm a segítséget
-
Viktoár
addikt
válasz
kiskuplung #26150 üzenetére
Köszi, megkukkantom őket. Főleg a gyerkőc miatt nem szeretném ezeket a folyamatos mozgásokat bár a rec room-al nagyon el van.Eddig nem panaszkodott hogy rosszul lenne vagy valami. Hiába, én már öreg vagyok az ilyesfajta játékokhoz.
-
Sziszifeca
őstag
Bocsi a láma kérdésért, de Hp Reverbnél az hogy 60hz vagy 90hz-en használom, mit befolyásol?
A szememnek rosszabb? kipróbáltam 60hz-en, és ugye úgy jobb felbontásban (tisztább kép) tudok játszani (nem kell lowra levenni sok mindent), de nem érzem hogy jobban vibrálna a kép vagy ilyesmi..
Esetleg inkább low-on játsszak és 90hz-en? -
bot1978
senior tag
Oculus store-ból szedtem le, de ott a végén, hogy demo igazad van, tehát csak egy motort lehet összerakni ingyenesen, de így VR-ban szerintem marhajó, nekem így is tetszett.
Ahogy szembesülök ezekkel a autószerelőnek állt lényekkel (már ami marad belőlük 10-20 évnyi füvezés meg piálás után ilyen 40 körülre) és még mindig annyi angoltudás sincs, hogy before after hát hajlok a szereld magad felé, csak sokszor utólag jövök rá, hogy ehhez magam is hozzáfértem volna... szóval hasznos lenne valami ilyesmi progi ha tényleg olyan típusok is lennének benne, amiket itthon lehet venni, de szerintem ez kéz bilibe lóg azért erősen
-
bot1978
senior tag
Nem tudom mióta van fenn, én most vettem észre ezt az ingyenes Wrench nevű motorépítős appot. Szerintem ez nagyon jó, aki nem ért a motorokhoz szerintem nézze meg és rakja össze a motort. Kár, hogy mire ilyet kiadnának az autókhoz már mind villany lesz.
-
kiskuplung
őstag
válasz
Viktoár #26140 üzenetére
Úgy van, ahogy írod: játéka válogatja, hogy csak teleport, vagy csak smooth locomotion (folyamatos mozgás) támogatott, vagy lehet köztük váltogatni.
Ha nagyon nem bírod, de szeretnél FPS-t játszani, akkor én ajánlom a Robo recall-t és az Arktika.1-et, mindkettőben csak teleportálás van, és nagyon-nagyon jók (bár az Arktika.1 kicsit horrorosabb, a Robo recall viszont gyerekkompatibilis (12+)
).
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
tata21 #26147 üzenetére
Szia!
Ez a legjobb minőségű, eredeti trailer. Youtube-ról letöltheted valamelyik online konverterrel. -
tata21
tag
Sziasztok
Half life alyx demo / trailer letölthető valahonnan? -
stfx
aktív tag
De van.
-
Ombi5
őstag
válasz
Sziszifeca #26141 üzenetére
Mivel mas jatekokban is nagy a valtozas nalam,igy megerte lecserelnem..
-
Enton
addikt
válasz
Sziszifeca #26141 üzenetére
Ha van rá keret mindenképp, játéka válogatja mennyi az annyi pluszban, de ha így kéne akkor 5-15% közt simán lehet.
Nálam ha lesz egyszer majd rá keret, én rögtön váltok majd, de előbb most Hp reverb-et akarok. -
Sziszifeca
őstag
Vr-ben az 1080ti után nagy változás lehet a 2080ti? Mennyi plusz fps lehet,.vagy nem érdemes váltani?
-
Viktoár
addikt
A teleportálós "menéssel" semmi bajom sincs csak ezzel a folyamatos mozgással. Ezt a módot lehet állítani vagy azt játéka válogatja? Most próbálgatom, de még nem találtam meg hol lehet állítani azokat a dolgokat amiket mondtatok. (comfort opciókat)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
Viktoár #26134 üzenetére
Én a comfort opciókat (vignette meg hasonló hülyeségek) ki szoktam kapcsolni, én attól vagyok rosszul mikor mozgás közben a szélét elmossa a képnek...
Na meg attól, ha nincs meg a 90 fps, illetve a 45 fps-es ASW-t is utálom. Ha stabil az fps kb kifáradásig tolok bármit, Fallout 4-ben már volt, hogy 2.5 órát mászkáltam mire elfáradtam az ácsorgásban.Azt kellene ülő pozícióra belőni akkor mehetne a maraton.
Half-life-ot egyébként PC-re hogy a fenébe lehetne megcsinálni? Questre kb könnyebb de amiket én találtam kb minden halott link volt.
-
Viktoár
addikt
válasz
barcalaci84 #26135 üzenetére
Értem, de nem valószínű hogy próbálgatni fogom.
Bár ha egyszer az asszony megmérgezne akkor még élvezném is.
-
barcalaci84
őstag
válasz
Viktoár #26134 üzenetére
túl fiatal vr ügyileg
ki kell növeszteni a vr lábakat
én már kb 2 éve szimeztem minden probléma nélkül , de amikor először próbáltam a az ilyen locomtionös mászkálást akkor azért elkezdtem émelyegni...
abbahagytam , majd másnap egy kicsit hosszabban próbáltam , harmadnap még hosszabban ... és negyednapra már több órát is bírtam...
az agyad azt hiszi h mérgezés áldozata vagy ezért kezdődik az émelygés
pár nap alatt megtanulja az agyad h ez nem mérgezés , hanem ezt te szereted csinálniés utána zöld utad van
-
Viktoár
addikt
Kipróbáltam questen a half-life-ot. Hát valami borzalmas érzés benne "menni". 10 perc után már a szédülés kerülgetett, nem is hagytam a gyereknek hogy kipróbálja.
Ti hogy bírjátok a mozgást a játékokban? Öreg vagyok hozzá?
-
Doki-HUN1978
senior tag
Köszönöm mindenkinek!
-
barcalaci84
őstag
válasz
Doki-HUN1978 #26130 üzenetére
Amikor szimezni akarsz Leulsz a cockpitbe...hosszan nyomd meg a jobb touchon lévő menugombot... Majd a triggert...
Játékokon belül kormanygombra rakhatod a reset viewt (vagy recenter) ahogy fentebb irtak a biztonság kedvéért... -
Raymond
titán
válasz
Doki-HUN1978 #26130 üzenetére
A jatekokban ott szok lenni egy recenter, azt keresd meg a beallitasoknal hogy milyen gomb.
-
Doki-HUN1978
senior tag
Köszönöm a segitseget Urak!
Ugy tudom futtatni, hogy csak az a port van hasznalatban a vr-nek.
Nem dugok melle semmit USB3-ba, igy müködik.Van meg egy bajom.
A VR-ben kijelölöm a kört, amiben mozgok, majd mikor autoszimulatorozni szeretnek- a kijelölt terület szelen- ugy adja be a kamerat, hogy akkor vagyok a tökelets pozicioban, ha felallok es fel metert hatrebb lepek.Lehet valamivel a valodi poziciohoz "optimalizalni" a kameraallast?
-
Raymond
titán
válasz
bot1978 #26126 üzenetére
Valaki lemerte regebben hogy mennyire alkalmazkodik a lehetosegekhez es egy sima 2.4A toltovel kb. 2A-t huz es egy 3A-s toltovel 2.6A-t. Es ez csak a toltes, a Link-nel azert kell valami az adatatvitelnek is.
Szerk: itt van [link]
A linken egy atalakito van, az ovalis a C-s, az megy a grafikus kartyadba es a meglevo A-C-s kabeled A-s vege pedig az atalakito masik vegebe.
-
szente
addikt
válasz
Doki-HUN1978 #26127 üzenetére
-
bot1978
senior tag
válasz
Raymond #26125 üzenetére
Olyan is volt már a világtörténelemben, hogy csak azért kezdtek más csatlakozót használni, hogy vásárolj. Ja.
Az mondjuk biztos, hogy a sávszél nem lett kevés és az is biztos, hogy néha a többségnek nem ismeri fel a cuccot a gép, szóval gyanús, hogy kell a powa.
Azért a szabvány az csak egy dolog.
Nyilván ráhagyással dolgoznak, csak pl. Gigabyte csinálta egy időben alaplapoknál, hogy USB aljzatonként külön volt biztosíték, hogy amikor kinyírja a dugót a gorilla, akkor a rövidzárási áram ne az egész vezérlőt nyírja ki, csak a biztosítékot durrantsa le és onnan az az aljzat siket. Na, ilyen alaplapnál például már izgi lesz, hogy az a bizti vajon hány mA-nél megy ki, lehet átalakítózik valaki aztán pukk. -
Raymond
titán
válasz
bot1978 #26124 üzenetére
Mondjuk a C-re atmehettek azert is mert "a C a jovo"
A Link eleg keson jott a kepbe a Quest-nel.
Nekem mindegy, csak remelem a hivatalos kabel max a CV1 kabel vastagsagat eri el es hasonloan hajlekony lesz. A WMR (Lenovo es HP) kabelek vastagabbak es merevebbek ennel. Amit linkeltem feher AmazonBasic C-C is eleg jo, a masik "braided" A-C mar nem annyira idealis. Aztan a hivatalos kabel es "meroszalag mod"-al mar talan levaltom a CV1-et eleg sok jateknal.
-
bot1978
senior tag
válasz
Raymond #26123 üzenetére
"USB-C fronton alap esetben, USB Power Delivery támogatás hiányában csak az adott szabvány által biztosított áramerősség leadására van mód, ami USB 2.0 esetén mindössze 500 mA, USB 3.0 és 3.1 esetén pedig 900 mA. Az USB-C port rendelkezik egy extra szolgáltatással, ami nem más, mint az USB-Type-C Current funkció. Ez a szolgáltatás megfelelő eszköz csatlakoztatásakor – a kiszolgáló és az eszköz közötti együttműködés keretén belül – nagyobb áramerősség leadását is lehetővé teszi, így 1500 mA vagy 3000 mA is rendelkezésre állhat. Ehhez persze megfelelő kábelre és megfelelő eszközökre van szükség mindkét oldalon."
beletekertem az angol szövegbe és félreértettem, mert már nem a cé működési módját olvastam, hanem azon belül a power delivery-ét, szóval a 3 Amper az a több busz együtt lesz ezek szerint a cénél, ez a szöveg iponról van. A lényegen nem változtat csak így pontos. A lényeg, hogy kell a delej, mert nyilván okkal mentek át cére. -
Raymond
titán
válasz
bot1978 #26122 üzenetére
Nem ezt hasznaljak, sima A-s porton is mukodik amikor mukodik. A C-sel azert vannak jobb eselyeid mert tuti ott a kakao es valoszinutel hogy nem tamogatott vezerlo van mogotte. A 2080-as VirtualLink-et is azert probaltam mert ott biztos megvan a szukseges aram mert min 15W-t kell leadnia a spec szerint es mas nem log rajta.
A laposon ide van nekem dugva: [link] Csont nelkul mukodott elsore. Oculus Home telepit, Device wizard elindul, kabel bedug a Quest-be, kabel bedug a lapos-ba, next, next, a HMD-ben "Allow" es hajra.
-
bot1978
senior tag
válasz
Raymond #26119 üzenetére
Ha megnézed az USB-C lábkiosztását rögtön látszik, hogy több power busz van. A működési leírásából kiderül, hogy másfél és 3 Amperesek és a konfig csatornán keresztül a feldugott eszköz az elején simán lebeszélgetheti, hogy az alap mellett ő több buszon szeretne fogyasztani. Szóval ha ezt a lehetőséget használják az átalakító kevés lesz, ha nincs az öreg USB alatt delej amit átalakítasz dughatod.
-
barcalaci84
őstag
válasz
Raymond #26119 üzenetére
Doki Hun1978
Ha jól értem már megy a rifted az egyik USB 3.0 - n és a többi eszközt meg odadugod ahova akarod...
Úgy gondolom h csak arról van szó h csak az az egy USB 3.0 portod tudja ténylegesen a 3.0 - t a többi eszköznek meg mindegy...
Nálam 2 porton működik a rift S, ha hosszabitok akkor már csak az egyik járható :) Elfogadtam és használom amiben jó...
Kormány, váltó, pedál, xbox controller, Eger, billentyűzet, webkamera meg ment a többire... -
szente
addikt
válasz
Doki-HUN1978 #26118 üzenetére
-
Raymond
titán
válasz
Doki-HUN1978 #26118 üzenetére
Nem, nem kell USB-C, USB3.0 kell amin kijon eleg kakao. Mindegy hogy USB-A vagy USB-C a csati fizikailag es sebessegben is eleg a legalapabb 5Gbps.
A hivatalos kabel C <-> C lesz annak vagy atalakito kell vagy USB-C persze.
-
Vaze
őstag
válasz
barcalaci84 #26116 üzenetére
Gratulalok,szep szam,remelem nekem is lefog menni majd idovel
-
barcalaci84
őstag
Én kicsit szkeptikusan álltam hozzá és 5-6 kiló fogyásra számítottam előzetesen
91,5 kilóról kezdtem és a 48. napra 79,8 -ra sikerült fogyni
zömében csak beat saberrel , meg persze h nem iszok cukros üdítőttegnap pont nézegettem a tavalyi meg az idei karácsonyi
fényképeket és elég jól látszik is h mennyit sikerült leadnimeg persze az övön is kellett 3 lyukat fúrni
-
bot1978
senior tag
válasz
Doki-HUN1978 #26102 üzenetére
Ha (#26110) Raymond jól tudja és tényleg akár 3A is kellhet (ahogy látom eléggé vágja), akkor az nem túl reményt keltő. Ezekre a külső kínai adapterekre inkább 2A szoktak írni, szóval olyan 10W vagy annyi sem. Ráadásul elég igénytelen minőségben gyártják őket. Én azt mondom inkább rá kell drótozni az ATX tápra a hubot is úgy biztos nincs gond, mert az tud 5V-os ágon vagy 20Ampert, de hármat biztos tuti. Mindegy, ha nem segít visszaküldöd, pénzbe nem kerül.
-
Raymond
titán
válasz
Viktoár #26111 üzenetére
A gond a hosszu kabelekkel az hogy vastagok es nehezek. Azon kivul olyan ami USB3.0 certifikalt ott mar a 3m is ritka amit emberi aron kapsz, a legtobb amit talalsz 1m (90cm) vagy 2m (180cm) lesz. Aktiv erositovel jo lehet ha hosszabitod akkor is, de ez plusz lutri es koltseg/ido/munka ha nem menne. Akkor mar inkabb megvarom a hivatalos kabelt, az 5m es tuti mukodik ha az US port birja.
-
Viktoár
addikt
válasz
Raymond #26110 üzenetére
Akkor még a kábel hossza sem mindegy ha ennyire határon van az áramerősség. Az egyik videóban még usb hosszabítót is használt a csaj.
-
Raymond
titán
válasz
Viktoár #26108 üzenetére
3 ampnyi kakao kell neki hogy hasznalat kozben tolteni is tudja, szeritem ezen hasal el a legtobb problemas bekotes ahol nem mukodik. Az asztali gepemen ahol a CV1 es a harom szenzor mar log a tobbi porton plusz par bizsu ott nem megy az ures elolapi USB3-rol, de a 2080-on talalhato USB-C-rol megy ezzel [link]
Az Aero 15X v8-as laposon ahol ma este lottem be siman mukodik ugyanazzal a 10EUR kabellel amivel az asztalinal nem mukodott [link] de persze ott nincs a 3 darab USB3.0 A-s porton semmi csak a Logitech eger dongle.
-
a2d2
addikt
Visszaigazoltalak de facebook account kellett hozzá! Ez mióta van így? Egy hónapja még tuti nem kellett.
Én az első hosszabb sessiön után a fenekemet meg a combomat éreztem. Elég sok számnál kell gugolgatni és megtartani. De most már meg sem kottyan egy óra. Sőt ha van rá lehetőségem akkor pihenőnapot sem hagyok mert jobban szeretek edzeni mint kihagyni! Ez azért nagy szó szerintem. Igazság szerint államilag kellene finanszírozni a VR szetteket mert szerintem jócskán fog faragni az elhízottak arányából az elkövetkező években. (Mondjuk karácsony alkalmából sikerült visszamásznom 100kg fölé de legalább lesz miből faragni jövőre).
@Jinxb1rd: ezt csak megerősíteni tudom. Nekem egyedül az orosz csaj jön be. A Lais-t meg a kínai csajszit kifejezetten utáltam.
@kiskuplung: a thrill-nél én is alig bírtam kiszállni az ágyból reggel. Nekem a mellizmaim oldalsó/felső részeit és a bicepszem alsó részét fogta meg első alkalommal.
Pedig jó most az erőnlétem 3 hónapnyi DC után. Két embernek mutattam meg, alig bírtak végigütni 3 menetet. Én meg egy edzésre 3-4 ellenfelet végigütök azért. -
Márton
nagyúr
Lone Echoban a tutorialt nem lehet átugrani?
Most csináltam meg az Echo VR-ban, nem is volt rövid idő, ha nem muszáj, kihagynám másodjára.. -
Viktoár
addikt
Az oculus linkhez elég csak az anker kábel vagy kell az inateck kártya is?
-
bot1978
senior tag
válasz
JoolsNOS #26095 üzenetére
Igen csak az USB az pont az a rész ahol alaplaponként eltérő megoldások vannak egyrészt, másrészt ez a néha felismeri/nem ismeri, ez pont nem az USB vezérlő chip, hanem inkább az egész déli híd felépítése, ami meg messze nem olyan szög egyszerű már, hogy meg lehessen mondani a pontos okot távokosban és nem biztos az sem, hogy egy prémium lap megoldása a szerencsésebb vagy hogy egy olcsóbb lap rosszabb.
Ráadásul szoftveres oka is lehet. Nézd én nem osztom az észt csak azt mondom, hogy ha kihúzod és visszadugod azzal biztosan nem szűnik meg probléma, az csak vacakolás. Ha viszont az ATX táp 5V-ja van alatta és nem a hídra drótozott vezérlőről jön a delej azzal egy lehetséges problémát legalább kizársz. Ettől még másik 100 ok miatt lehet vacakolós, akár USB aljzat is vagy a lengődugó a vezetéken, de ha állandóan dugdosod egy idő után ilyen probléma lesz is. Sokféle HUB van, olyat is láttam, amit aljzatonként lehet billenő kapcsolóval kapcsolgatni, így nem kell kínozni a kábelt és az aljzatot sem kell koptatni, csak ha már kipróbálnék valamit akkor én biztos olyat próbálnék ki, ami belső és molex van rajta, mert a külsőhöz adaptert adnak, ami egy újabb lehetséges hibaforrás, abból meg már van elég.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Reklámblokkolók topikja
- OTP Bank topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Google Pixel topik
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- AKCIÓ! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged