Hirdetés
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kiskuplung
őstag
válasz
Raymond #10397 üzenetére
Igen, most egész este ezt olvasgattam, mielőtt lenyomtam a The Gallery első részét.
Nekem úgy tűnik, hogy életképes az ötlet, viszont egyelőre csak eye-tracking nélkül, úgy ... meh. Kíváncsi vagyok meg tudják-e oldani valami hasonló jó ötlettel.
Na de ha már The Gallery, akkor egy gyors kritika:
5 EUR-ért vettem a Black Friday-es leárazáskor, és kb. 2 este álltam le vele játszani, ami azt jelenti hogy nagyjából 2-3 órányi "játék" van benne.
Azért az idézőjel, mert a játékmenet kimerül a császkálásban, és pályánkénti egyetlen(!) puzzleből. Ez utóbbiak annyira gyengék, hogy szóra sem érdemesek. Egyedül a legutolsó az, ami kisebb kihívást jelentett (és kb. 5 db van összesen).Ezt leszámítva, ha interaktív filmként kezelem, akkor egész jó. A grafika pofás, a zene is tetszik. A sztori és az elképzelt világ közepesen gyenge, kicsit a gyerekkori fantáziavilágomra emlékeztetett
Erős közepes angol szerintem előfeltétel, mert elég sokat pofáznak benne, és nincs felirat sem.Technikai oldalról : szinte biztos vagyok benne, hogy ugyanaz az engine, mint a Don't knock twice alatt, és a sötétebb részeken elég ramatyul néz ki, mintha letekertem volna a színmélységet 16 bitesre.
Ezen kívül sokszor tetten érhetők tracking problémák, ami a főmenüben a legdurvább, ott rendesen lagzik. Nem értem ezek hogy maradhattak benne.Amúgy az egész játékot áthatja valami megmagyarázhatatlan lelkesedés, szinte érezni hogy jó hangulatú, kis csapat fejlesztette. Ennek megfelelően picit amatőr is.
Teljes árát semmiképpen sem éri meg, viszont 5 EUR-ért beszerezhető. Mivel epizódikus megjelenésű (most jött ki a 2. rész), ezért senki se marad le semmiről ha esetleg később szerzi be.
-
fulton
addikt
válasz
kiskuplung #10391 üzenetére
ez igen ígéretes
amellett hogy nem szabadul el a gépigény
-
Raymond
titán
válasz
kiskuplung #10391 üzenetére
-
izomman1
senior tag
válasz
proci985 #10393 üzenetére
Persze tökéletesen csak ezeket a lépéseket csináld meg ( Le kell egy steam VR betát tölteni hozzá és gond nélkül megy..)
Launch Steam
Browse to Library > Tools
Search for ‘SteamVR’
Right-click ‘SteamVR’ > Properties
Click ‘Betas’ Tab > Switch beta drop-down selection to ‘beta – SteamVR Beta Update’
Close Properties window, SteamVR Beta will download automatically
[link] -
izomman1
senior tag
válasz
kiskuplung #10391 üzenetére
érdekes.. egy állom készülék lehetne belőle.. csak váljon be..
-
izomman1
senior tag
válasz
izomman1 #10390 üzenetére
Visszavonom kicsit elállítottam a beállításokat.. 2.0 supersamplinggel egész jó nem annyira homályos DOOM VFR .. van egy hangulata azért grafikailag ott van és a teleportálás is igényesen meg van csinálva csak ne lenne ultra rövidke..Ha legalább ilyen lesz a Fallout 4 VR port nincs miért izgulni
-
kiskuplung
őstag
Még nem találtam hírt itt erről, szerintem egész érdekes: Bionic display
Itt egy kép az ötletről:
Valahogy így kell elképzelni a képet, amit generál:[link]
Állítólag van már működőképes prototípusuk is. Ki tudja, talán bejön.
-
izomman1
senior tag
válasz
fulton #10389 üzenetére
Kipróbáltam a DOOM VFR megszokható a teleportálás és egész jó lenne, ha nem homályosodna be a kép mindig.. Sajnos a WMR el és a Rifttel és szerintem a Vive al is ez megtörténik.. Az etalon jelenleg grafikai élességben a Payday 2 VR vagy az Onward.....
Remélem a Fallout 4 VR esetén a maximális képélességet amit lehet kihozzák a cuccból és nem ilyen lesz mint a DOOM VFR , mert akkor bukta.. -
fulton
addikt
válasz
Raymond #10388 üzenetére
Azzal mit lehet kezdeni ha a lencse ama oldaláról van benne szösz?
Ami néha a képben is érezhetően fehér foltot kreál. hm...de ezért szétszedni..?
Viszont szemmel láthatóan belül van mikor tisztítom. Pedig vigyázok a szemcsire, nejlon táskába van becsomagolva ha nicns használva (por ellen). -
paltom
tag
válasz
proci985 #10383 üzenetére
Nvidia control panelben átállitottam, de elvileg Gforce experienceben is át kéne a játéknál, de nem látja a program. Midegy, holnap majd kipróbálom igy, bár lehet csak a screen door effect miatt olyan amilyen, bár ugy eléggé zavarja a szemem, főleg hogy fps, távolra kéne lőni benne de nem igazán látom a célpontot.
Törlőkendőt még nem használtam de mintha bepárosodott volna ma, vagy olyan homályos volt, egy zsebkendővel áttöröltem.
-
paltom
tag
Most vettem nemrég egy Riftet és eddig tetszik, viszont a Paranormal Activity Lost Soult próbáltam és mikor mentem akkor éreztem egy kis szédülést. Aztán most feltettem az Arktika.1-et és a képernyőn szép grafja van de a riftbe elég homályos meg elmosódottak a textúrák, lencséket próbáltam állitgatni de nem segitett.
-
izitom
tag
SteamVR-ral elvileg mennek a WMR-ek rFactor2-ön!
[link] -
Raymond
titán
válasz
kiskuplung #10375 üzenetére
Az elet kemeny es igazsagtalan
-
Raymond
titán
Le lehet nyugodni:
SteamVR Beta Updated (1512101170)
"Added placeholder hidden area mesh for Rift users as a work around for Doom VFR and other titles experiencing launch issues. "
-
#54625216
törölt tag
válasz
izomman1 #10364 üzenetére
Mind a Doom, mind a Fallout 4 esetében két dolgot jósoltak előre azok, akik kicsit is ismerik a VR témát és a Bethesda-t:
1. induláskor full bugos lesz a játék
2. mivel hivatalosan nincs rift támogatás, az elején biztosan nem lesz a rift plug and play
A Doom esetében mindkettő bejött és ne legyenek illúzióink, a Fallouttal is pontosan ez lesz.Ugyanakkor azt is mindenki hozzátette, hogy:
1. idővel a Bethesda mindig befoltozza a bugokat
2. a rift támogatás csak idő kérdése, mert vagy megjelenik a hivatalos rift verzió, vagy a community fog előállni valami megoldássalMellesleg a Zenimax durva öngólt lő, ha szándékosan blokkolja a riftet, mivel rengeteg a negatív kritika magát a vive portot illetően is, tehát aki csak a doom vagy a fallout miatt venne hmd-t az is kivár, mire a rift helyett mást venne, mire pedig a játék túllép a szokásos béta fázison, addigra valamilyen rift támogatás már garantáltan lesz hozzá, ha máshogy nem hát crackelve.
Azaz a doom és a fallout hivatalos támogatásátnak a hiánya nem fogja érdemben visszavetni az oculus eladásait, a Zenimaxét annál inkább. -
proci985
MODERÁTOR
-
nortsen
aktív tag
válasz
izomman1 #10364 üzenetére
Samsung Odyssey-ról majd személyes tapasztalatokat is várnék tőletek, mert szemezgettem én is vele, bár az egész WMR érdekes dolog, mert a kijelzőkről én is hallottam, hogy sok változást nem látnak akik pl Acer, Lenovo-t próbáltak.
A követéssel még el lennék, mert sokkal jobb, mint amire első hallásra gondoltam. Ahhoz képest, hogy a kamerák mögött hogyan működik, elég jó, talán nem is kell több. -
izomman1
senior tag
válasz
Raymond #10360 üzenetére
Jó persze én is láttam az értékeléseket.. nem valami jó … Ha a DOOM VFR -el nem fogok tudni játszani (2-4 óra játékidő) az még elviselhető..
Fallout 4 VR több száz órás tartalommal viszont számomra nem… Pedig egész jó megbarátkoztam a Riftemmel valamivel még a kép is szebb mint a Vive on.. (Olvastam nem sokkal jobb a Samsung Odyssey képe sem a pixelek száma nem hoz szignifikánsan jobb képet- viszont sajnos ha fejedhez közel tartod a kontrollert akkor megugrik a követés! ami miatt egy kétkezes fegyvert nehéz kezelni pontosan- Onward például..:-( )
Például fenomenális a Payday 2 VR ha tehetitek próbáljátok ki (demó is van belőle) már már az Onwardot is übereli… -
kiskuplung
őstag
-
Nosam
aktív tag
-
tobias88888
őstag
Well, I have a Rift sitting right next to my Odyssey as I decided to try the former out as well to see how the Odyssey stacked up. I spent several hours last night testing out the visuals on the same replay and examining similar snapshot views in both headsets. Here are my observations
1. The resolution upgrade with the Odyssey is certainly noticeable, especially in the central sweet spot
2. The Odyssey currently has some issues with chromatic aberration artifacts when things are a little off-axis (and the artifacts get worse towards the periphery of the view). I'm not sure if this is something that could be fixed in software with how the RGB channels are rendered to the display. It isn't major but it makes the visuals look a little less crisp outside of the sweet spot. The Rift controls for chromatic aberration much more consistently across the entire FOV
3. The Odyssey visuals get more noticably blurred towards the outer edges of the FOV making text in those regions more difficult to read. The Rift does a better job of maintaining pretty good clarity across the entire FOV
4. The diffuser/filter element on the Rift masks the lower resolution, SDE and pentile subpixel arrangement to some extent at the expense of clarity. But looking at things in the distance can be a bit jarring and painful. The Odyssey resolution really helps in that regard. Things in the distance still aren't going to look crisp, but they do look quite a bit better.
5. I was amazed at just how terrible God Rays are on the Rift. Now I see why there was such an uproar about it at launch. It is really distracting and washes out the visuals when it happens. For example, when driving in the MX-5, the white digital dash in the car results in God Rays that wash out quite a bit of your visuals. The Odyssey is orders of magnitude better on that front.
6. The OLED panel on the Odyssey is superior to that in the Rift. Colors are much more vibrant (Rift has a washed out look to it) and Samsung has managed to achieve true OLED blacks on this display and yet have fast response times. The black levels are amazing. I have "The Blu" app/demo which is an underwater world with a few scenes...one of which is called "The Abyss" and starts you off underwater in pitch blackness with some luminous fish swimming about. I couldn't believe that the screen was actually on when I saw the fish/lights being rendered right next to parts of the screen that were pitch black.
7. FOV - This was the biggest surprise to me. The Odyssey FOV is MUCH larger than the Rift, primarily in the vertical dimension. I did a simple test with each headset. I entered a replay in the Skippy and then recentered my view to the default seat position and tried to determine the maximum horizontal and vertical extents I could see. With the Rift, in the horizontal, I could see about 3/4 of the side view mirror on either side. With the Odyssey, I could see almost all of the mirror on either side. But it is the vertical FOV that is substantially different. I would say that the Odyssey vertical FOV is at least 20% if not 30% more than that of the Rift. This also helped me understand why racing with the Rift felt a bit more restrictive and like I was wearing a scuba mask.
8. Tracking - I am extremely impressed with Microsoft's inside-out tracking. It works extremely well and setup is so simple since you only need to plug-in your headset. Controller tracking has some compromises with their inside-out tracking, but as far as headset tracking goes for iRacing, it has been simply flawless for me with the Odyssey. By contrast, even with 2 Rift sensors setup (in the diagonal arrangement which is perhaps not ideal for iRacing, but I was also testing out some room-scale stuff), I would occasionally get a slightly weird tracking for a second or 2 that would just feel weird. But all in all, headset tracking is great for both of them.
9. Iracing integration - I think the Rift certainly has the advantage of perhaps being most well supported in iRacing. I struggled a lot with my Odyssey and only being able to load tracks/sessions about 30-40% of the time (it would hang at the loading screen the rest of the times) but finally it seems to have sorted itself out (setting the game to render in Window mode with a border on my PC might have helped). With that sorted out, the Odyssey actually works quite well in iRacing. The higher resolution is certainly much more demanding on the GPU, so you may have to make some tradeoffs with some of the eye-candy settings that you might be accustomed to with the Rift. That being said, with the higher resolution, you can get away with lower amounts of pixel density / multisampling to still have good visual quality on the Odyssey. All in all, it actually works surprisingly well with the Odyssey at the moment.
10. Overall value - Here, I think it becomes a difficult thing to answer. If you only really use the headset for iRacing, I think the Odyssey is a pretty good upgrade to the Rift based on my impressions comparing them side-by-side. However, if you are interested in other VR experiences, the Odyssey still has a lot of teething issues and poorer support from game makers. The Rift just works and is very polished at this point. While I'm sure that MS will try to sort out all the issues (their devs are quite active on the Steam forums and reddit), it's still a bit of a gamble to make when sinking the money on the headset at this point in time. In contrast, I was able to pick up the rift for $350, which is a steal, especially considering how great their hand controllers are for other VR games.
For me, I suspect if the Odyssey proves to be stable and performant in iRacing, that I will keep it and return the Rift. While I would love to play a lot of other VR titles as well, I envision myself racing with a VR headset 99% of the time, and just for racing, the Odyssey really is quite nice and a bit of a step up over the Rift.
-
izomman1
senior tag
válasz
kiskuplung #10355 üzenetére
Miért benneteket nem érdekel a DOOM VFR vagy a Fallout 4 VR ? ( utóbbira vártam már évek óta de a DOOM se lehet annyira rossz..)
Mindenki reménykedett , hogy az Oculus al is úgy ahogy a többi játék is menni fog erre fel most kiderült jól kibabráltak a Riftesekkel … Bezzeg a WMR – en megy akkor megérteném, ha csak Vive on lehetne tolni de így? (PSVR - on szintén megy) Mindegy úgy is Samsung Odyssey-t akartam rendelni ha kapható lesz EU-ban .. Addigra legkésőbb csak fogom tudni tolni a Fallout 4 VR-t… -
Raymond
titán
Lehet hogy technikai problema van a Doom-nal (marmint az hogy a Rift-el nem mukodik, problema van ott eleg ahogy a Vive tulajok hozzaszolasait elnezem), de inkabb valoszinu hogy megvalaszolodott a kerdes ami par honapja felmerult - fontosabb a komplett VR piaci bevetel a Zenimax-nak vagy inkabb direkt blokkoljak a Rift-et az eljovendo harom jatekukban mert strategialilag jobban illik a terveikbe?
-
#54625216
törölt tag
Az a helyzet a videolejátszókkal, hogy a legtöbb forrás jogvédett, illetve random kódolások és formátumok keringenek, ráadásul tele a piac olcsó sufnitunning lejátszókkal.
Azaz csak az a videólejátszó működik megbízhatóan, ahol a lejátszó szoftver és a lejátszandó videó ugyanattól a cégtől érkezik. Itt meg bejön a konkurencia szopatása, azaz pl. a google megtehetné, hogy kiad egy 360fokos youtube playert oculusra, de nem teszi, mert neki is van vr platformja.
Nézd meg pl. a disney videókat, azok teljesen jók, mert van native disney alkalmazás és a videók is direktben a disneytől jönnek.
Ezen kívül vannak még az önálló vr experience-ként letölthető filmek, pl. a Miyubi, ami rendezésileg és színészi játékban hagy némi kívánni valót maga után, de technológiailag rendben van. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
kiskuplung #10351 üzenetére
hat, ha nem megy a doom akkor en ma nem doomozok, ok meg nem kapnak penzt tolem. ilyen egyszeru.
(#10354) izomman1: nyugi, Bethesda mindig elesben betatesztel a vevoin, lehet csak errol van szo.
workaround meg lehet lesz, de ez a kulonbozo UI implementaciok miatt sose szokott tokeletes lenni, en inkabb kivarnek.
-
izomman1
senior tag
válasz
kiskuplung #10351 üzenetére
A Doom VFR WMR headset ekkel viszont megy persze Ez milyen már? Ha exclusive akkor menjen csak Vive al! .. A végén még tényleg kell majd tavasszal egy Samsung Odyssey -t vennem.. Mert valószínűleg a Fallout 4 VR is ebbe a kategóriába kerül.. Szerintetek lesz valami crack hogy mennyen Rifttel is ?
-
Jolly87
tag
Mivel a héten szedtem le a home-t biztos a legfrissebb verzió van fent. Gondolom a régit nem is lehet leszedni. És az a fura, hogy néha működik...
Ez mondjuk érdekes. Lehet csak vkitől el kellene kérnem a win 7 re telepített home fileokat
"I did found a sollution aswell!
I installed the oculus runtime to a friends pc, running windows 7. Mine is running windows 10, and coulnd get the dk2 camera driver. Win7 gets it instantly. I copied the driver, to my computer aaaand it works like a charm.
You should see "rift DK2 sensor" in device manager, under oculus vr devices. Not dk2 camera or oculus rift sensor ( i tried 3 kind of drivers that did not work, or detected the sensor but still doenst worked)
FYI the camera's blue led should always be on, when you turn on the headset ( I couldnt found any info on this since it only flickered for a second for me before findind the correct driver)
So hopes this helps, if not feel free to ask.[–]GFLMercury 2 pontok 1 évvel ezelőtt
It works! I had Windows 7 installed on another drive, just pulled the driver from there. Odd that it doesn't install the driver on the Windows 10 drive. Seems a lot of people have the same issue after looking at Google." -
Joshi
titán
válasz
Jolly87 #10350 üzenetére
Az Oculus Home-ra gondolok.
-
kiskuplung
őstag
válasz
zilazil #10345 üzenetére
Úgy látszik csak elrontottak valamit, legalábbis remélem. Doom VFR doesn't work on Oculus Rift
Ma kijött egy update SteamVR-ra, ami úgy tűnik Oculus-szal kapcsolatos: [link]
"added placeholder hidden area mesh for Rift users as a work around for Doom VFR and other titles experiencing launch issues"
Remélem tényleg csak valami eltolásról van szó. Ahogy nézem a Vive-osok is panaszkodnak. Úgy tűnik a legnagyobb gondjuk az, hogy a bal kezük egy fix dolgot tart, ami egyrészt rossz az immerzió miatt, másrészt a balkezesek örülnének neki ha legalább meg lehetne ezt cserélni
-
Jolly87
tag
Mivel a kamera, ha jól tudom csak akkor működik ha világít a kék led, ilyenkor a rift nem működik.
AMD kártyám van r9 280x, legfrissebb driverrel.
1.20.xxx frissítés alatt mire gondolsz? Ez az Amd drivere vagy a Dk-é?
Itt javasolták, hogy a runtime,sdk nem szükséges, elég a home-t használni.
Ami ha épp müködik akkor tényleg frankón tudok vele játszani.
De általánosságba, ha elmegy a kamera led világítása/sárga a rift led(ilyenkor hdmi-vel is problámázik), több óra szenvedés van... -
Joshi
titán
-
Jolly87
tag
Az összes usb portal teszteltem. Gép újraindítás, Home driver reinstall megvolt. Néha működik véletlenszerűen, viszont ha kikapcsol több óra szenvedéssel sem akar világítani a led.
Szoftveres problémára gyanakodom, mert sok külföldi fórumon írnak ilyen problémáról, hogy a kamera led nem világít, ilyenkor a rift is ugye átvált sárga ledre... de 100%-os megoldást ami nálam működne még nem találtam. -
Jolly87
tag
DK2 win 10, kamera led nem világít problémára tud valaki megoldást?
-
zilazil
őstag
válasz
kiskuplung #10342 üzenetére
A vélelmények elég negatívak, sok a panasz, az Oculus pedig úgy tűnik, blokkolva van...
-
Nosam
aktív tag
Hát gyerekek ezek a 360-as videok lejátszása még viccnek is rossz.
Ezek odáig nem jutottak el, hogy magában a fejszettben tudjál youtube 360-as videókat nézni? Mindenféle ilyen retek program van rá hogy deovr meg ilyenek és akkor kopipásztézni kell itt linkeket, de sok akkor se indul el, ha mégis akkor a többperces videóban látsz 20 másodpercet meg ilyenek.
Menjenek már az jó édes anyukájukba...
Játékra marha jó a vr de az egyéb dolgok borzasztó körülményesek, még egy rendes online videólejátszót sem tudtak írni hozzá hosszú évek alatt... Szóval egy vicc.
-
kiskuplung
őstag
válasz
Callisto #10338 üzenetére
Jó-jó, de beizzítottad már?
Ne feledjétek, kb. 1 óra múlva elérhető Steamen a Doom VFR, amihez én nagy reményeket fűzök. És ha ezt sikerül beizgatni Oculus + Touch-on, és tényleg nem tett bele a Zenimax valami direkt Rift-blokkolót, akkor a Skyrimmel és a Fallout-tal sem lesz gond.
Ebben az esetben ez a 3 játék kb lefedi az egész 2018-as évemet
-
-
No nekem megjött az általatok nem bundle-nek mondott, általam bundle-nek gondolt Oculus az IPon-tól. És ez a bundle. Viszont véletlenül rossz dobozt hozott ki raktárból a srác és mondtam neki, hogy ez nem az lesz.
-
Márton
nagyúr
válasz
Raymond #10332 üzenetére
"nem a kepminosegel van igazan problemam"
Hát igen, abba nem nagyon lehet belekötni: 2160x1200 vs 2560x1440, mélyfeketék, telt színek.
Ok, a látószög kisebb.A 3DOF-on valóban jó lenne túllépni jövőre, de vannak appok ahol szépen megoldották, hogy ne zavarjon.
Pl. itt a víz alatt, folyamatosan nyomom a kontrollert, és úszok azirányba, amerre épp nézek.
Nagyon jó az új ISS (ígérik, hogy javítják a stutter hibát), vagy a Dead&Buried, Land's end és a Smash hit is. -
Raymond
titán
válasz
Márton #10331 üzenetére
Nekem nem a kepminosegel van igazan problemam ami a GearVR-t illeti, hanem a 3DOF-al. Egyszeruen hianyzik a plusz mozgaskovetes, mar a Rift-nel is idegesit gyakorlatilag statikus tartalmaknal mert megszoktam hogy ha mozdulok valamerre egy kicsit is akkor a kep nem mozdul velem hanem a "terben" vagyok. Es ez a 3DOF cuccokkal nincs meg.
Ezert is nem jo otlet szerintem az Oculus Go jovo tavasszal amikor nagy laz lesz a VR korul megint (Ready Player One) kijonni egy ilyennel ha a konkurencia meg akkor vagy par honapjara ra kijon a szinten kebelmentes de 6DOF cuccal. Vagy lehet hogy en latom rosszul mert van tapasztalatom jobbal es a nagykozonsegnek mindegy lesz.
-
Márton
nagyúr
válasz
kazmerr #10330 üzenetére
Igen, én is 90%-ban a saját panorámaiképeim mutogatására vettem.
De a Rift is itt áll pár hónapja, sajna kábeles, sajna godray-es és sajna ki nem állhatom a win10-et
Ezért mindig felüdülés a gyengébb grafika ellenére is a Gearvr használata. (hogy ezért itt most mit kapok)
-
kazmerr
aktív tag
válasz
Márton #10327 üzenetére
Én pont GearVR-ról lépek feljebb riftre. Szerintem a képminőség és a kontroller megéri a kábelességet...
A gearvr-ban kipróbáltam jópár dolgot, de valahogy mindig arra jutottam, hogy az eszközök még elég gyengék ahhoz hogy jó élményt adjanak grafikailag és interaktivitásban.Az elmúlt 2-3 hónapban a kísérletezéseken kívül max a túrákon készített gömbpanorámákat mutattam, néztem vissza...
-
fulton
addikt
válasz
#54625216 #10320 üzenetére
Igen ezért gondoltam rá hogy venni hozzá valami adaptert, bár most egyelőre hozza az usb3 at pingpong alatt is, nincs lag. De lehet Raymond tippe (miszerint a drivert frissítsem nvidia) hozta a javulást..egyelőre nem tudom belőni. Majd ha ismét előjön a hiba írok róla.
Fórum alapján vettem ezt a kábelt, ahol többek közt azt is írták hogy 5m ig nem szükséges adapter hozzá. 10m-hez már igen. Gyártó honlapján csak ennyit találtam : DC 5V kell, de akkor elvileg bármilyen 5v os megfelelő. -
Raymond
titán
-
#54625216
törölt tag
válasz
Dyingsoul #10322 üzenetére
Ez a rákfenéje minden rpg szerű online játéknak: ha a single player elémény jó, akkor a játékosok nincsenek rákényszerítve a multiplayerre, emiatt nem szocializálódnak, emiatt a multiplayer élmény gyenge. Pl: Diablo 3.
Ha a játékosok rákényszerülnek a multiplayerre, akkor a single player vagy unalmas, vagy egy ponton túl értelmetlen. Pl. EVE-Online.
Ráadásul a multiplayerre épülő játék dupla vagy semmi a kiadók részéről, mert ha sok embernek bejön, akkor még többet húznak be, ha csak kevésnek, akkor játékostárs hiányában azok sem tudják élvezni a játékot, akiknek amúgy tetszene, így egy idő után azok is otthagyják, ami zuhanóspirálba húzza a játékot.
De a túl nagy siker is veszélyes, mert a kelleténél több játékos laggot okozhat, tönkreteheti a játék gazdasági ökonómiáját, illetve az embernek közösség helyett tömeg érzete lesz és nem mint bajtársra, hanem mint konkurenciára tekint a többi játékosra. Pl. privát wow vanilla szerverek 7-8k játékossal. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz
MlbMatic #10313 üzenetére
Én próbáltam a FOS demóját, nekem nagyon tetszett de túl drágának tartom. Egyébként egy jól sikerült FTL klón VR-ban, de multiplayer módban az igazi a játék. A Single kb arra való, hogy beletanulj kicsit, de állítólag sok encounter ismétlődik ezért ha nincsenek játékosok akik izgalmasabbá tegyék a játékot, hamar meg lehet unni. Figyelem az akciókat, szeretnék 20 eur alatt hozzájutni majd. Addig is bőven van mit csinálni.
-
#54625216
törölt tag
válasz
fulton #10304 üzenetére
Az esetleges akadásnak simán lehet az oka, ha a szenzor random átvált usb2-re, mert átváltáskor a drivernek is encodert kell váltania, mivel usb3-on tömörítetlenül jön a jel a szenzorból, usb2-n pedig mjpeg kódolással. Ez eredményezhet némi laggot.
Amúgy fogalmam sincs, hogy melyik kábel miért megy oculussal és miért nem, valószínűleg itt is usb3 kompatibilitási zűr lehet. Sajnos az összes usb eszközzel ez megy, azaz lehet az alaplapi chipset inkompatibilis, lehet a pci usb adapter, de lehet a kábel vagy egy toldó is.
Mivel itt nem oculus kompatibilitásról van szó, hanem 100% usb3 kompatibilitásról, a gyártók sunnyognak, mert nyilván nem érdekük ráírni a termékükre, hogy az csak részben felel meg az usb3 szabványnak. Az egyetlen amivel biztosra lehet menni, ha rákeresel a fórumokban, hogy valaki másnak mik a tapasztalatai vele. -
Raymond
titán
válasz
-Solt- #10318 üzenetére
Mashol megy az ASW? Voltak az utobbi par hetben panaszok a reddit-en az ASW-vel kapcsolatban hogy a beallitasok nem mukodnek mint ahogy irod itt is es a judder problemak. Mindig ott volt a thread-ben az Oculus support is ugyhogy valaki azert foglalkozik vele, de ha jol emlekszek akkor a 388.31-es meghajto megjelenese utan az volt hogy "ha meg mindig nem OK akkor jelentkezz nalunk". Nehez tisztan latni mert a jelentesek pont a problemas 388.13-as meghajto megjelenese utan jottek.
-
-Solt-
veterán
Urak,
Valaki legyen kedves nézze meg nekem, hogy a Dirt Rally -> Lydden Hill rally cross pályán tapasztal-e valamilyen teljesítménybeli anomáliát NV kártyával. Bármit csinálok, a 980Ti alig 30-40%-n ketyeg miközben 40-50 között ingadozik az FPS. Már ez is fura, mert régebben nem volt ilyen, de ami tovább bonyolítja, hogy gyakorlatilag szarik az ASW beállításra, mert nem marad 45-n az FPS, hanem ilyen 50 körül kóvályog. Az a szép, hogy más pályákon nem vettem ezt észre.
CPU 40% körül teker, de erre a játékra egyáltalán nem jellemző a szoftveres CPU limit.
-
MlbMatic
tag
válasz
kiskuplung #10314 üzenetére
köszönöm
-
MlbMatic
tag
Other sunt senki nem proszalta ?
-
Nosam
aktív tag
A cégek először szállítottak ki egy negyedév alatt egymillió készüléket.
Megtette a hatását az árvágás, ennek köszönhetően azért már fogy ami jó hír, mert minél több fogy annál több játékfejlesztő fog ráugrani a fejlesztésre.
-
-Solt-
veterán
-
#54625216
törölt tag
válasz
evitiguF #10305 üzenetére
Átlóba rendezésnél fejmagasság fölé kb. 50 centire érdemes rakni a szenzorokat úgy, hogy kb. 45 fokos szögben lefelé nézzenek (a szenzor állhat fejjel lefelé is).
Nálam az egyik közvetlenül a gép felett van, a monitorokkal egy síkban, a másik azzal átellenben kb. 3 méterre ugyanolyan magasságban és szögben. Így az asztalhoz ülve is van tracking, de az asztal nem takarja ki a talajt mert a szenzor elég közel van a széléhez. Akár a földre is fekhetek (néhány játéknál kell is), akkor is érzékeli a kontrollereket, de asztalnál szimulátorokkal is rendesen működik.
A beállítást úgy érdemes kezdeni, hogy valami átmeneti megoldással rögzíted csak a szenzorokat, hogy tudd őket kalibráláskor pakolgatni és ha már jól működik minden, azaz legalább egy hétig többfajta játékot kipróbáltál, akkor véglegesíted a helyüket.
Az ebayen lehet mindenféle konzolokat kapni, ha falra vagy a plafonra akarod rakni, de bármilyen megoldás jó, amivel fényképezőgépet vagy videokamerát lehet rögzíteni (pl. olcsóbb fotóálvány), mert a szenzor rögzítőcsavarja ugyanaz a szabvány, mint a fényképezőgépeké.
Ha külön szobát akarsz kialakítani, akkor a játéktér méretéhez képest szükség lehet extra szenzorra. 3x3m felett nagyon ajánlott a plusz szenzor, de már 2.5m körül sem árt.
A vive trackingja amúgy teljesen más, mint az oculusé, az oculus infra kamerákat használ, míg a vive lasereket, amiket a hmd-be szerelt szenzorok érzékelnek. Azaz pont fordított elven működik a kettő. A vive tracking-je sokkal nagyobb játéktérnél is precízen működik, az oculusé a játéktér nagyságától, a szenzorok számától és helyzetétől függ. A vive ugyanakkor nagyobb minimál játékteret követel, mint az oculus.
-
evitiguF
senior tag
válasz
#54625216 #10302 üzenetére
Átlóba elhelyezésnél mire rakjátok a szenzort?
Az egyik szobát most átrendezem Rift miatt
szinte csak a gépem, meg a Rifthez szükséges cuccok lesznek benne, ezért kérdezem, hogy van-e valami hivatalos állvány hozzá, vagy padlóra teszitek, vagy éjjeliszekrény stb. Hogy érdemes?
Már csak azért is kérdezem, mert volt egy VIVEos rendezvény, ahol állványokon voltak, kb 2m magasban a szenzorok, és átlósan elhelyezve, lefelé irányítva fogták a kontrollerek jeleit.
-
fulton
addikt
válasz
#54625216 #10302 üzenetére
Nekem van egy 5 méteres hosszabbítóm, de valamiért néha átvált usb 2.0 sebességre, arra gondoltam mégis kéne neki valami adapter. milyen adapterrel lehetne "etetni"? lehet ez okozta a gyors mozgásoknál (pingpong) az akadásokat.
Ilyen kábelről van szó -
#54625216
törölt tag
válasz
Tomdriver #10299 üzenetére
Szerintem ma már nem lehet touch nélküli riftet kapni hivatalos kereskedőtől. Ami esetleg még forgalomban van a régiből azt könnyű felismerni, mert az ára még mindig 180-200ezer körül van (mivel a leárazás előtt szerezték be).
Ami a kábeleket illeti: a két szenzorhoz csak 1.5m kábel van, ha hosszabb kell, azt egyedileg kell beszerezni.
2x2m roomscale-hez 1db. 5m-es aktív usb3 hosszabbító elég, ha átlóba helyezed el a szenzorokat és az egyiket közvetlenül a gép mellé rakod. Az összefoglalóban találsz linket, hogy usb3 kábelből milyen típust érdemes venni. -
fulton
addikt
válasz
kiskuplung #10287 üzenetére
Ne legyél már ilyen. Most miért baj az hogy van egy jó fórum, ha valamit nem tud valaki feljön és megkérdezi. Google vagy fórum.. Ez mind az internet. Itt a topikba azért is jobb mert témánál vagyunk.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Építő/felújító topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- PlayStation 5
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Battlefield 6
- DOOM - The Dark Ages
- Óra topik
- További aktív témák...
- Akció! Hordozható GAMER Monitor! MSI MAG162V ! 15.6 1920x1080 FULLHD! Bolti ár fele!
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 3000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- DELL PowerEdge R640 rack szerver - 2xGold 6138 (20c/40t, 2.0/3.7GHz), 64GB RAM,4x1G, H730 1GB, áfás
- Lenovo ThinkPad dokkolók: USB-C 40A9/ 40AY/ 40AS/ Thunderbolt 3 40AC/ Hybrid USB-C DisplayLink 40AF
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest