- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- VR topik
- OLED monitor topik
- Léghűtés topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- Energiahatékonyabb lesz a Lunar Lake az új Arc meghajtóval
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Apple MacBook
- Jókora gond volt az ASRock bizonyos alaplapjaival
Új hozzászólás Aktív témák
-
Alister71
nagyúr
A Sport legalább működik? Azt meg se néztem, most meg dolgozok.
Délután cserélem a PS4 slimet egy Pro-ra, a slim nem bírta a 7-et, sok pálya laggolt cefetűl. -
M0ng00se
őstag
válasz
undercover #10197 üzenetére
nem
[link] -
undercover
őstag
Véget ért már a karbantartás?
-
<Lacy85>
addikt
válasz
M0ng00se #10194 üzenetére
Utcai autóknál annyira nem érdekelt, mert azokkal úgysem terveztem nagy karriert. A kötelezőket lenyomtam, aztán úgyis GT3-GT4 vakulásig.
De amikor már egy GT3 autóval sem lehet bevenni egy kanyart ~40-es tempónál…
Nem kicsit felb@szott.
Minden assist ki van kapcsolva, meg kb. egy órát szórakoztam a beállításokkal is. De sehogy nem jó. -
M0ng00se
őstag
válasz
BusinessGuy #10192 üzenetére
nekem a 94-gyes skyline csinálta, hogy túrta az orrát
aztán kikapcsoltam az ellenkormányzás rásegítést, meg az első leszorítóerőt csökkentettem, akkor egy fokkal jobb lett -
<Lacy85>
addikt
válasz
BusinessGuy #10192 üzenetére
Nem csak nálam van gond. Rengetegszer írogatták verseny előtt a többiek is, akik a lobby-ban voltak, hogy “black screen”, stb.
Ilyenkor mindenkinél meghal. Meg ha vége a warm up-nak, folyamatosan levág 4-5 embert.
Arra már rájöttem, ezt akkor csinálja, ha warm up-ra kigurulsz az autóval. Akkor mindig crash-elt, amikor lejárt az idő.
Gondolom másnál is ez lehet, mert ilyenkor mindig eltűnnek páran.
Szóval ja, jó állapotban van! -
BusinessGuy
őstag
válasz
<Lacy85> #10191 üzenetére
Ezekröl a fizikai simcade gyermekbetegségekröl írtam. Ha ilyen lenne élőben egy porsche gt3 mint itt, a pirsche cég már nem létezne...
Betolja az orrát irányíthatatlanná válva 30km/h-nál slick softtal olyan kanyarban amit élőben a szaros céges dobozos renaulttal a semmit érő négyévszakos gumikon beveszek... Nem az ellenfél és az ívek adják a porsche versenyek izgalmait és a tudás hanem az hogy a porsche-k a készítők szerint nem rendelkeznek rendes tapadással...
Amúgy az online nálam jó volt eddig 4-5 futamot mentem ott gond nélkül....De fura hogy ez is hibádzik valakinél. -
<Lacy85>
addikt
válasz
BusinessGuy #10183 üzenetére
Nagyjából egyetértek, bár én ennyire gyászosan azért nem látom a helyzetet.
2 dolog csesz fel nagyon. Az egyik, hogy használhatatlan a multi. Sport módban háromból kétszer crash-el a játék, vagy felete képernyő és nem csinál semmit.
A másik SOKKAL bosszantóbb, a közép és farmotoros autók fizikája. Assetto Corsa Competizione-ban végig Ferrari-val játszottam. GT Sport-ban meg 80%-ban a GT3-as Porsche-t nyúztam. Nem volt velük semmi gond.
Itt meg egyszerűen nem lehet bevenni velük a hajtűket és a lassabb sikánokat, mert egyből megforognak.
Deep Forest utolsó kanyar, vagy SPA buszmegálló sikán egyszerűen katasztrófa.
Gyakorlatilag állóra fékezem az autót, a kanyaron meg csak átgurítom. Rá sem nézek a gázpedálra. Szinte mindig megforog a Porsche és a Ferrari is.
Ha nekik ez a “Real Driving Simulator”, akkor egy Assetto Corsa vajon mi?
De legalább a Mercitől leigazoltak pár mérnököt. Náluk a kerékcsere tartott 2 napig Monaco-ban, itt meg a szerver karbantartás. -
Sordoran
addikt
válasz
Viper26 #10188 üzenetére
Ennyi autó mellett a grafikai törés nagyon sok plusz munka lenne, nem kell az. Ellenben ha látványban nem nem is, de autó teljesítményét tekintve lehetne nagyobb ráhatás. A track limit viszont tényleg must have lenne. Még AI elleni versenynél nem is számít, de más játékosok ellen kellene. Mobilos Real Racing 3 már 9 éves lesz idén, de ebben is van időbüntetés, ahogy elhagyod a pályát 1 cm-el vagy falnak koccansz +5 mp, ha hosszabban vagy pályán kívül ez növekszik. Régen pedig azonnal invalid lap time volt. Ez itt is kellene.
-
Viper26
nagyúr
válasz
BusinessGuy #10183 üzenetére
Törésmodell, meg kb tracklimit is hiányzik.
Nézz rá milyen, köridőt akkor is adja, ha kb a fél pályát vágtad, célbaérkezés után rádob valamit, de akkor is valid a futott idő...vicc.
-
@rglaaf
veterán
Lehet már tolni a játékot egyébként?
-
Sordoran
addikt
válasz
Peat76 #10184 üzenetére
Sajnos nagyrészt egyet kell értenem a kritikával, bár én kevésbé látom ennyire borusnak (még). Addig amíg tartottak a cafe menu book küldetések szépen, izgatottan haladtam, jött sok kocsi és pénz is esett. Most hogy vége lett viszont picit fennakadtam. Jogsiknak nekiláttam, és pénzt is elkezdtem gyűjteni (aminek új patchben majdnem lőttek is) mert van/lesz pár drágább autó ami kell. És itt van számomra a legfájóbb pont: nem merem elkölteni a pénzem drágább autókra, mert ki tudja mikor esik be egy drága legendary autó ami kell? Milliós járgányok, nekem casual játékosként most úgy látom nagyon spórolós életet kell élnem értük. Persze 2 héttel megjelenés után még nem látom át, mennyire fogok haladni, de ez azért szíven ütött. Másik fájdalmam, hogy a GT Sportban napi egy autó garantált volt. Igaz idővel sok lett a duplikáció, amikkel nem lehetett mit kezdnei, de esély adott volt mindig egy új, és drága járgányra. Erre most vacak 5-10ezer credittel szúrják ki a szemem? Kis eséllyel autót is ad, na de az is ilyen futottak még, senkinek nem kell szintű. Nevetséges.
Veszek egy kedvenc GT3-as autót, és azzal tolom majd a köröket, mivel a játék szép, a versenyek is nagyrészt élvezetesek és ha gyűlik a pénz, idővel más kedvenceket is meg tudok majd venni. De arra esélyt se látok, hogy a játék összes autóját, de még felét se fogom tudni begyűjteni, egy teljes árú játéknál... Inkább jönnének fizetős DLC-kként plusz autók, de akkor esély is legyen megszerezni minden nekünk tetszőt. Ez tényleg évekig tartó tartalmakat kínál, csak lesz-e kedvünk évekig kitartani mellette. Mivel lemezes ráadásul, így nálam idő kérdése mikor kezdek bele egy másik lemezes játékba, és fogom feladni a lemez cserét -> vagyis hagyom abba játékot. (talán ezért adták a PS4 digitálisat mellé, csak ugye a látványról nem akarok lemondani, vagy ps5 verzió, vagy egyik se)
ui.: Hozzá teszem casual játékosként írom ezt, aki nem tervez nagyon online játékkal mivel nem hisz magában.
Viszont ha az bejönne, és csak a Gr 3 és Gr 4 kategóriában csapatnám online, tehát csak pár (nem túl drága) autót akarnék mesteri szinten űzni, akkor sokkal pozitívabban állnék hozzá, mert a plusz autó vásárlás jutalom játék lenne ezek mellett. Na meg több pénz is gyűlne.
-
Peat76
őstag
válasz
BusinessGuy #10183 üzenetére
Na ez egy qrva jóóó teszt
Nagy Gratula
Erre pont ma jön meg a játék ...
Jogos volt a félelmem... -
BusinessGuy
őstag
Még egy ilyen pitiáner szar bandát...
Felemelik az autók árát, jól megugrasztják a mikrotranzakciós díjakat közel 10x-ére, kiveszik az autóeladás lehetőségét nehogymár könnyebben pénzt szerezz, napi rulett sorsoláshoz kötik a bepromózott sokak által várt motorcserét és hiába a felháborodás most még a versenyek nyereményeit is csökkentik....Komolyan erre futja Polippóni? Ahogy haladok és játszom egyre nagyobb csalódás ez a cucc, gyakorlatilag a látványt leszámítva nem fejlődtek ezek lószart sem, inkább visszafejlődnek...Az ember azt hinné hogy kinövik legalább a begyöpösödött tuning modelljüket pláne ha már külön reklámozták, szintet ugranak játékmenet tekintetében, kinövik a simcade fizika egyes gyermekbetegségeit de nem ...Ez pontosan ugyan az a játék mint az előző 3-4 rész csak felhúzott graffal, átalakított átskinelt tuning modellel hogy újításként eladható legyen, és pontosan ugyan azokkal az irreálisan nevetséges fizikai bakikkal (mint pl a 30km/h-nál irányíthatatlanná váló porsche kanyarban)...Plusz mikrotranzakciók és szándékosan herélt ingame pénzkereseti lehetőségek....Komolyan én nem ezért vettem meg konkrétan az van hogy összevissza hazudoztak a promóciókban főleg ami a tuningot és a motorcserét illeti. Ez ugyan az a szar mint az elődökben csak átvariálva. Ugyan úgy egy idióta japán eldöntötte mit lehet és mit nem az autókkal miközben olyan autókhoz dobták a feltöltők (turbo, kompresszor) lehetőségét amikbe kb mindennap belefut az ember a hétköznapokban ... Komolyan olyan nehéz legalább megközelíteni ezen a téren a forza motorsportnak akár csak a legelső részét is...?
Erre még a patchekkel is ahelyett hog jobbá tennék a játékot egyre több a gáz....Hát köszi...
Félreértés ne essék szuper hogy vezetni kell meg pénz kell. De a franc se kiváncsi a megnyert meg kötelezően megszerzendő autók javára amikért a szokásos légy első az utolsó helyröl szintű blőd versenyeken kell szüttyögni. Hol vannak a komoly endurance versenyek, a márkaversenyek (1-1 akad) az autóboltoknál, a lehetőség hogy kedvenc autód legyen amivel nem 2-3 versenyt hanem akár 20-30 különböző versenyt tolva haladhatsz a "sztoriban", hol van a komoly tartalmas singleplayer? Ez az autógyüjtögető coffee dolog ez konkrétan egy baromság amit azért találtak ki hogy valamivel magyarázható legyen az autók eladásának kivétele a collector baromságra mutogatva, amivel jól a mikrotranzakciók irányába lehet terelni a népet aki nem a kinyert szarokkal ajar lavírozni.... A hab a tortán ez a kötekező online baromság egy singleplayer játéknál itt az eredménye konkrétan játszani sem lehet vele rendesen...Mi lesz ha egyszer úgy döntenek hogy szia szerverek??...
Szóval az van, a GT7 nekem idáig a grafikát leszámítva a sorozat alja. Nem elég hogy nem fejlődött szinte semmit olyan dolgokban amik már 10+ éve is cikinek számítottak de minimum elavultnak, még vissza is fejlődött, ráadásul összevissza hazudtak róla. Így a tököm tudja hány óra játék után a megjelenés napjától szinte napiszinten nyomva bátran ki merem jelenteni hogy azok a kritikák amik ezt a játékot magasztalták szimplán fizetett sajtó vagy szemellenzős fanok. Ez a GT jelen formájában hiába a mesés látvány és a hangulatosra szabott menü, konkrétan a GT széria eddigi leggyengébb darabja ha a singleplayer részeket nézem.
El lehet vele ökörködni de nagyjából ennyi. Az egészben a fotómód az ami hoz egy überelő szintet közben immár évtizedes lemaradásban vannak a konkurencia autós címeitől legyen az akár egy több éves több résszel ez elötti f motorsport leszámítva a grafikát és a szokásos hangulatminőséget amiben a GT büntet...Nagyon nem erre számítottam mikor behúztam előrendelésbe... -
Sundesz
addikt
Nekem sem indult el most. Nevetséges.
Mellékesen a jól tejelő versenyek kreditjeit jól lecsökkentették kb 30-40%-al. Na most lehet anyázni a mikrotranzakció miatt jogosan, mert nyilván azért csinálták.
-
Mosqu!to
addikt
En ma vettem at a játékot es maradtam otthon HOban, hogy kicsit nap kozben is jatszhassak. Kivittem a music rallyt mind goldra es most itt ulok hogy wtf
-
M0ng00se
őstag
pedig café módban az uccsó verseny vár, nemá
direkt vettem ki egész hétre szabadságot -
Alister71
nagyúr
Bekaphatják...
-
busman
veterán
Ezek gyökerek...
-
Sordoran
addikt
válasz
v!ct0y #10171 üzenetére
Délben még legyintettem rá, hiszen dolgoztam, nem számít pár óra csúszás. Na de még mindig nem jött helyre? Ezért már illene majd kompenzációt is adni (random autó, vagy legalább kis lóvé
). Egy ingyenes játéknál elmenne (és amikkel játszom azoknál jár minden server maintance után amúgy ajándék), hogy pár órát nem lehet tolni, de egy teljes áron megvett játéknál ez tényleg botrányos.
-
v!ct0y
veterán
Azért remélem ezen változtatnak majd, mert most kb semmit nem lehet csinálni. Ez így elég gáz.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
[HUN]NIMROD #10166 üzenetére
Ahogy említettem: [link]
-
KaitouP
nagyúr
Kint az 1.07-es frissítés listája, javítva lett a dirt gumik hiánya is: [link]
-
[HUN]NIMROD
senior tag
válasz
Sundesz #10158 üzenetére
Jogos mindkettő. Undorító ez a hozzáállás. Ha ezen nem változtatnak, hiába vagyok ős-GT-fanatikus, egyszerűen kiszállok és elengedem a következő résztől. Botrány, hogy nem tudunk minden már kinyitott tartalmat elérni hálózat nélkül. Azt még lenyelném, hogy a haladáshoz kelljen - bár ahhoz is mi a búbánatos fenének - de hogy a már elért dolgok miért vannak letiltva offline az megmagyarázhatatlan. Az orosz témába meg bele se kezdek mert messzire vezetne.
-
busman
veterán
Trial mountain 10 körös Audi kátró s1 állat...
-
chris0000
őstag
válasz
BusinessGuy #10155 üzenetére
igen hasznos infok, thx. akár ez is lehet alternatíva... üdv.
Kiegészítő szimulátor állvány a legjobb játékélményhez.
- Az összecsukható kialakítás megkönnyíti a tárolást
- A kerék és a pedállap teljes körű állíthatósága
- A mellékelt sebességváltó és kéziféktartó magasságállítással az állvány bal vagy jobb oldalán használható
- A Next Level Racing® ülés csatlakozás
- Kompatibilis a Next Level Racing® GTSeat kiegészítővel, amely teljes pilótafülkévé alakítható
- Kompatibilis a főbb kormányokkal és pedálokkal. Előfúrva Logitech®, Thrustmaster® és Fanatec® számára
- Támogatott magasság: 120 210 cm
- Termék méretek: (L)92.5 X (W)57.5 X (H)78.5 cm
- Termék súlya: 22 kg
- Dobozos méretek: 23 X 59 X 75 cm
A csomag tartalma:
- Next Level Racing® állvány
- Sebességváltó adapter / tartó
- Tépőzáras kötél kábelek kezeléséhez
- Útmutató a gyors és könnyű szereléshez
- Csavarok -
BusinessGuy
őstag
válasz
Scholes9 #10154 üzenetére
Magambol is indultam ki mert ugyan erre a vonatra ültem pár éve mint te, és csak a kormányra elvertem közell 300k-t. Aztán kb 2 hónappal késöbb jókora bukóval mivel a szim cuccok annyira nem kelendőek eladtam....Van egy határ ami fölött maximum akkor látnám értelmét ha valaki full komolyan gondolja a dolgot, de a t300 még erre is alkalmas, igaz az ezen a szinten már a legalja kategória. Viszont hobbi szinten meg kb a legteteje (ha a kb semmi komolyabbat nem nyujtó agyontúlárazott szarokat nem tesszük elé) és nincs az az érzés mellette hogy kiadtál 300k-t valamire ami porosodik. Akciót célszerű várni a T300rs GT (jobb pedálok mint a sima rs-ben, bár ha nem akarsz kuplungolni - ami a Gran Turismoban konkrétan amúgy is fos akkor kb felesleg) vagy sima t300rs (két pedálos) esetleg t300 ferrari alcantara (3 pedál, nagyobb kormánykerék, alcantara) verziókra. Én kb 120k-ért vettem újonnan a T300 Alcantarát alzából (felbontott új), ha ott esetleg látsz jóáras felbontottat fullgarival arra érdemes rámenni. De volt már 100-110 körül a sima rs és rs gt is.
Ha pedig bejön akkor célszerű mellé a th8a manuális botváltó, plusz pár mod hozzá ez olyan 70k mindenestül - szerintem megéri főleg modolva, alapbol kicsit "mű" hatása van a váltásnak.Ha pedig a hely problémás, akkor Wheelstand Pro állványok. Ott nincs ülés azt te rakod elé amid van ez lehet akár a kanapé is, viszont stabil jó minőségű és összecsukva kis helyet foglal.
-
Scholes9
nagyúr
válasz
BusinessGuy #10149 üzenetére
Megfontolom köszönöm
Először mindenképp kontrollerrel lesz kipróbálva
-
Viper26
nagyúr
Real driving simulator...
Remélem minél hamarabb csinálnak valamit, többek között ezzel is. -
KaitouP
nagyúr
Pontosan. Ha valaki nem esportol, nem biztos, hogy csak az élményért érdemes beruházni egy ilyen eszközre. Pláne, hogy hely is kell neki bőven, felhasználhatósága korlátozott (egy kontrollerrel szemben csak szimulátorokra jó). Hacsak valaki nem 0-24 Asetto Corsa, rFactor, stb. cuccokat nyom állandóan, nem biztos, hogy megérős beruházás.
-
KaitouP
nagyúr
válasz
[HUN]NIMROD #10145 üzenetére
Valószínűleg több probléma együttes javításával fog jönni a frissítés, nem egyenként fogják őket patchelni.
-
@rglaaf
veterán
válasz
[HUN]NIMROD #10145 üzenetére
Sajnos el vannak hibák nem is kevés, online verseny is bugos rendesen
-
Elims
veterán
válasz
Scholes9 #10142 üzenetére
Nem akarok senkit lebeszélni a kormányról,de szerintem gondoljátok át mégegyszer,hogy biztosan kell e.Magamból indulok ki..én nem gondoltam át és vettem pár évvel ezelőtt.Tény,hogy jobb időt lehet vele menni,igaz,nem nagyon sokkal,de tizedet/tizedeket tud hozni.Viszont ha eddig nem volt -gondolom ugye,mert most vennétek-,ezután vajon sokáig használnátok?Hely megvan hozzá vagy játék indításnál össze kell rakni?
Mégegyszer,nem akarok róla senkit lebeszélni csak mégegyszer gondoljátok át.
Ha akkor is az jön ki,hogy kell akkor mindenképp!De ha van egy kis kétely akkor szerintem kihagyható,mert annak nem sok értelme van,hogy 1-2-3 hónapig megy,utána x hónapig/évig áll a dobozában,aztán x Ft. bukóval eladni.
Az a legnagyobb gond,hogy nem egy 30-40Ft-os vmiról beszélünk.Csak a linkelt kempingszék több mint 70e. :-(
Ha nem csak a gt-vel szoktatok játszani,aludjatok rá mégegyet. ;-) -
[HUN]NIMROD
senior tag
Elhiszitek ezt, hogy még mindig nem javították a gumiproblémát? És még egy hírt sem láttam arról hogy egyáltalán mikor tervezik...
Ugyanis hiába volt meg az 1.06 előtt a jogsi, a küldetéseknél is vannak terepgumis feladatok, és ott is sikerült elcseszniük.
-
ImACeltic
őstag
Amúgy amikor festeni akarom a verdát, akkor megtudom nézni a festést a festeni kívánt verdán vagy csak azon az elém dobott 3 autón?
-
Sordoran
addikt
válasz
ImACeltic #10129 üzenetére
A Cafe küldetések teljesítése során nyílnak meg folyamatosan, és a World Circuits alatt az alsó menüsorban vannak.
Viszont ha már írok akkor kérdezek is: a used cars és legend cars felhozatal mennyi időnként frissül? Ha jól tudom, akkor ha kifut egy autó (elfogy) a helyére jön másik, de ez mennyi idő? Ténylegesen X mennyiség van belőlük, vagy van megszabott idő meddig kaphatóak, és csak marketing a kiírás a limited stock? Nem tartom logikusnak hogy bekerül egy nagyon drága autó ami alig érdekel valakit, hetekig kapható, míg egy másik olcsó és nagyon népszerű modell pár nap alatt elfogyna. Nem követem kezdetektől a kínálatot, és google se nagyon ad találatot még a "matekra".
-
chris0000
őstag
ezeket a rewards kártyákat nyitni kell egyből kifele, semmire nem kell várni? thx. üdv.
-
Alister71
nagyúr
Belekezdtem a World GT series Chanpionship-be, 800PP, 5 verseny.
Porsche 917 living legend-el, Deep Forest megvan -
Alister71
nagyúr
Nissan GT-R Cup Deep Forest Raceway, óriási, gyönyörű
R32 GT-R V-spec II-vel kúpoltam a mezőnyt, amit korábban nyertem és belőttem 699.69 PP-re.
Valami gyünyürű lett Deep Forest. -
@rglaaf
veterán
Mission résznél vannak driftelős feladatok de nem akar menni mindig utáltam, van vmi okosság, setting rá?
Szintén mission résznél szélárnyékos km/h feladatoknál update óta van ugye szélirany és sebesség, ott már figyelni kell hogy hátszél alatt kell menni -
Elims
veterán
válasz
Sundesz #10115 üzenetére
Megtaláltam.
Megadta a tuning shop-ot is,4. szinttől.Alastair: "Megjelenés napjától Hard-on toltam..."
👍
Én nem akartam komoly kihívást.Simán normálon indítottam.Egy lazább játékot szeretnék.
Ahogy írod is,olyan játékosnak való -szerintem-,aki direkt ilyen versenyekre van kihegyezve.Csak a miheztartás végett
👍
Én nem csinálok ilyen fotót,mert "e penis" lenne. ;-) Tényleg..
Signature edition,anniversary edition-ök,meg simák.De nekem is hasonló a repertoár. ;-)
Kis gyűjtő vagyok. -
-
Alister71
nagyúr
Most csinálom a GTR cup-ot
Normal nehézségi szinten használható a kontroller, ezt most már így kijelenthetem.
Megjelenés napjától Hard-on toltam, de oda valami faja cookpit kell kormánnyal, nem lehet íven tartani a kontrollerrel.
Normálon már olyan mint a Sport, egy 5 körösben a 4-ik körben már látom az elsőt, az 5-ik tisztán az enyém. -
Sundesz
addikt
A Caféban folyamatosan jönnek a feladatok, a többi fejecske csak az épp használt autódról tud egy-két érdekes dolgot mondani. A főfej viszont ahogy kész egy feladat adja is az új menüt (sárga ikon jelöli az adott feladatot).
Van Tuning Shop, ott lehet minden autót ugyanúgy tuningolni, ahogy eddig is.
-
Elims
veterán
válasz
Sundesz #10105 üzenetére
A múltkor szerintem ez befolyásolhatott vmit.Játék indítás után kiválasztottam egy gyors autót (mazda rx vision),majd beléptem a jogsihoz és elkezdtem a m3-as bmw kisversenyt.
2. vagy 3. próbálkozásra olyan időt mentem,hogy a barátlistámon lévőket simán megelőztem.
Nem tartom magam rossz játékosnak,de annyira jónak sem,hogy 2-3 próba után lenyomjak mkit..
Vagy volt köze a mazda kiválasztásának a jogsiba lépés előtt vagy szimplán szerencsém volt.
Tegnap ugyanígy szerettem volna,a toyota terepjárós dirt jogsi előtt szerettem volna kiválasztani egy dirt kocsit,de sajnos még nincs,úgyhogy ahogy írtad is,nem szarakodtam vele.BusinessGuy: "...30kmh sebességnél egy sima u kanyarban amit a szaros céges renault kangooval is bevennék a porsche betolja az elejét és pördül gázadás nélkül is..."
Így viszont lehet,hogy tényleg nem sikerült olyan jóra a játék azon része.. :-/ Alastair nem a levegőbe beszélt.
Fasza.Majd javítják vmikor. :-/
Volt már így...a 6-ban.Alastair: Jaa,hogy hard-on voltál.. :-)
Még jó,hogy idáig bírtad. 👍Mongoose: A cafe módban nem lehet csinálni semmit.A legelsőnél kellett venni egy használtautót és kész.
Hiába megyek a 2. emberre nem csinál semmit csak leírja,hogy mivel lehetne tuningolni az autót.Egyébként igazatok van a rulettezésben is.Ez így annyira nem tetszik,hogy csak onnan lehet szerezni tuningot a kocsiba..és főleg úgy,hogy eddig nekem (is) még csak pénzt adott,abból is a legkevesebbet.
-
bghistvan
senior tag
Üdv, sziasztok!
Gtsport után kezdtem el egy ps4 pro-n tolni a játékot, és lenne egy láma kérdésem.
Van pár izmosabb autóm a garázsban a dlc-nek köszönhetően,viszont nem tudok még tetszőleges pályát választani ahol mehetnék velük......van erre opció?
Tudnátok ebben segíteni?
-
Alister71
nagyúr
A Porsche kihívásnál feladtam, bedarált, kontrollerel képtelenség.
Muszály volt visszavenni a difficultyt normalra, a hardot nem bírom tovább. -
Scholes9
nagyúr
Üdv. Mennyire ajánlott a játékhoz kormány szett beszerzése vagy teljesen megfelel a kontroller is?
-
BusinessGuy
őstag
válasz
Alister71 #10100 üzenetére
Mondjuk a játékban a porschek amiket próbáltam katasztrófálisan szarok, ha ilyen lenne élőben egy gt3 vagy bármelyik porsche akkor ez a cég már nem létezne....Konkrétan slick gumival is szar a tapasásuk, ez szimplán nevetséges. A kedvencem amikor 30kmh sebességnél egy sima u kanyarban amit a szaros céges renault kangooval is bevennék a porsche betolja az elejét és pördül gázadás nélkül is...
Abba már bele se megyek hogy a kretén japánok szerint porsche-ra turbo nem rakható... -
chris0000
őstag
most egy daily mini cooper versenyt sikerült megnyerni.. de a tuningnak nem tudom itt mennyire van értelme.. már minden apróságot beállítottam/átállítottam/vettem cuccokat a kocsira, de arra gondolok, h ha első helyről indusz az időmérő miatt és nem hibázol, akkor is sikerül vajon első helyezést elérni tuning nélkül? (nem a top időt kell menned időmérön)
a másik, h a kocsi egyedivé tételénél, mondjuk ha a nevemet fel akarom rakni a kocsira, akkor annyi lehetőség van csak, h felrakja az ajtó fölé és ennyi? én azt hittem majd szénné lehet "kásztümizálni" a saját kocsikat...thx. üdv. -
Elims
veterán
válasz
ImACeltic #10101 üzenetére
"...nagyon jó szerintem az irányítás. ..."
Minden betűddel egyetértek.
Viszont a rally-s témában amit írtok,sajnos abban is.
Toyota terepjáró,bronztól jobbat nem tudok menni.Az ezüst közelébe vagyok. Az arany nagyon messze van. :-/
Már próbáltam variálni a segédeszközökön,de úgy is esélytelen. :-/ -
ImACeltic
őstag
válasz
Alister71 #10100 üzenetére
Két kivétellel minden licenszem arany, tehát tolom neki én is rendesen és így is nagyon jó szerintem az irányítás. Egyszerűen csak meg kell szokni az adott autó irányítását plusz a pályát is meg kell tanulni, ki kell ismerni. Nyilván a Nordschleife-ot a legnehezebb mert geci hosszú és eléggé technikás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ps4 Játékok Gyűjteményből
- BESZÁMÍTÁS! VALVE Steam Deck LCD 1TB SSD kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
- Ps3 FAT játékokkal és tartozékokkal
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G923 kormány + Driving Force Shifter garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! CSAK KIPRÓBÁLT! ASUS ROG Ally X (2024) 1TB kézikonzol garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest