Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
joe o4
tag
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #164 üzenetére
Nekem wacom már itt figyel monitor melett
viszont 512 ram még min. kéne. Neked mennyit dobott rajta?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #182 üzenetére
Az ilyen garázsfejlesztések pont arra valók, hogy tapasztalatot szerezzen az ember, ha meg még nem elég jó d3d-ben, itt a kitűnő lehetőség
Amúgy megpróbálom majd összehozni újra a csapatot, csak előbb be akarom fejezni aktuális munkát. Csak neki kell állni, utána már menne a dolog.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #186 üzenetére
jaja, mi meg ráadásul ''csak'' egy mod-ot csináltunk, szóval programozni nem is kellett túl sokat....mondjuk azt is én csináltam úgyhogy modellek+textúrák+programozás. Amúgy főleg a szinkronizálás vitte el nálunk az időt. A mostaninál, már inkább a modellezésen, és a textúrázáson lenne a hangsúly (meg persze rig), csak el kéne már kezdeni
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #195 üzenetére
nem rossz, főleg a kerék tetszik.
Vga átalakítással, meg annyira mész, hogy köbö 2x több face-t tud megjeleníteni a viewportban, szóval ha nagyfelbontású modellekkel dógzol, akkor nagyon is jó. Teljesítményben meg szerintem hozza simán egy normál firegl 75-80%-át.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
marcee
addikt
válasz Menthirist #198 üzenetére
(tapasztalatom szerint szemmel látható teljesítménycsökkenés nincs játékok alatt)
\m/
-
MUŁĐER
addikt
válasz Menthirist #204 üzenetére
ezt akarom, ezek igazi képek vagyis az alap kész, most kéne textúrázni stb...ahogy néztem a textúrával kell megcsináléni ezeket a finom vonalakat...szvsz bevetek egy kis bump-mappingot hozzá
szép a BMW, jó lesz!Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
MUŁĐER
addikt
válasz Menthirist #206 üzenetére
én 3d maxozok, miből gondoltad hogy maya? vagyis maya-t néztem először, de 3d max maya után sokkal könyebb nekem
Poly modellt csinálok, NURBS nekem túl komplikált, bár néha mondjuk jobb, de én ha lehet mindig poly-t használok
Meshsmooth-oztam szinte mindent, de muszály volt....elég macerás lenne kézzel csinálni egy repcsit..
Szerintem bump-map lesz, a mozgó részeket meg külön megcsinálom, ki-belépőéleken a kormányokat stb...az nem macerás.Extrudálás nagyon szívós lenne, túl sok a finom vonal, én erre lusta vagyok
[Szerkesztve]Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
indigo
aktív tag
válasz Menthirist #204 üzenetére
Hali!
Úgy gondolom jó lesz a Bömös
Csak ez a csúnya szürke prerender szín ne lenne. Tudom, tudom, még csak modellezel. Én ilyenkor követem el azt a klasszikus, kezdőkre jellemző hibát, hogy rögtönön textúrázni és bevilágítani is akarom. -
MUŁĐER
addikt
válasz Menthirist #208 üzenetére
nem az hogy bonyolult, de a repcsi egész törzse tele van vele..azét más egy hűtőrács mint egy egész törzs
Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #216 üzenetére
Nem PDF.
Azt nem tudom olvasgatni a buszon, szabadidőben, stb., hacsak ki nem nyomtatom. Úgy viszont drágább lenne, mintha megvenném a könyvet. Egyébként innen származik a mű: Bővebben: link
Rendeltem Neten egy 6-os Bible-t, elmentem érte, monta a leányzó, hogy éppen most érkezett a 7-esből 1 db, összehasonlitottam a kettőt, végül az utóbbit vittem el 10,5k-ért. (Mégis inkább up to date, nem slozipapirra nyomták, az előszó szerint talán összeszedettebb is - bár 2k-val drágább.) De még mindig olcsóbb, mint egy tanfolyam...
Pedig a képeken nagyon rula az a járgány. (Bár tükör még kellene rá. ) Hogyan készited? Képekről, szemmérték alapján, vagy konkrét méretek szerint szerkeszted?
Nyúltáp: A paraszt tetején egy kis barnásfekete pötty látszana, csak a felbontást valamiért lecsökkentette az Imageshack.
''...nem volt összeheggesztve a spline-od, mikor rányomtad a lathe-t...''
A spline-t összehegesztettem, csak a végpontjain figyelt egy-egy fehér négyzet, ám azokat corner-nek állitottam be, ahogy a tutorial is javasolta.
Mit csinálhattam rosszul?
Ja, és még egy kérdés: Csak én vagyok ügyetlen, vagy a 15''-os CRT@1024x768 + 700Ft-os egér kombó tényleg nem alkalmas Max-ra? -
nyakaskakas
csendes tag
válasz Menthirist #235 üzenetére
szuper, köszi
már meg is csináltam így manuálisan, de rájöttem arra is, hogy az align paranccsal nem kell célozgatnom.
Viszont van egy másik probléma: a perspektivikus nézetben olyan, mintha befelé mutatná a kifelét, tehát asszem a vektorok iránya nem megfelelő, mit csináljak? fogadjunk, hogy van erre is egy gomb?Borban, dohányban, szerelemben nem a lényeg a lényeg, hanem az illúzió!
-
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #239 üzenetére
Igen, mondjuk ezt a fajta szakirodalomat rettentő sokba kerülne könyv formában beszerezni, én is csak így kezdésnek vettem meg a Bible-t: Az alapok szuperül össze vannak foglalva benn, számomra ideális. Ha pedig végeztem vele, jönnek a PDF-ek.
Digitalizáló tábla sem olcsó, ahogy látom! -
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #241 üzenetére
Huh, bárcsak monitorból lenne majdnem ekkorám...
-
taltos
senior tag
válasz Menthirist #249 üzenetére
Látom olvasgatod...
Nekem remélem összejön egy 20'' -s... -
taltos
senior tag
válasz Menthirist #251 üzenetére
Miért, nem tetszik a 20'' -s?
-
taltos
senior tag
válasz Menthirist #253 üzenetére
Nem, én ilyen Apple TFT -t szeretnék venni 20'' -st.
Szerinted ez el van maradva valamiben? Vagy miért írtad, hogy sokszerencsét hozzá? Csak bátran, én nem értek hozzá... -
MUŁĐER
addikt
válasz Menthirist #269 üzenetére
micsoda élettörténet jah, organikus modellek a rémálmom Pedig ha tudnék meg tudnám csinálni álmaim asszonyát
van itt egy jó box-modelling a car toturial, és egy magyar csákó csinálta!
Bővebben: link remélem még nem volt
Box-modellel vagy NURBS-el csináltad a BMW-t?
[Szerkesztve]Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #269 üzenetére
Hát, igen:
Nem ide tartozik, de hogyhogy nem használod a ''Válasz'' gombot?
Amúgy közben én is haladtam: [fanfárok]Ma, a kora hajnali órákban elkészült életem harmadik animációja, a Gaaboot project![/fanfárok] Egész jó lett, szóval örülök, mint a fene.
(Az elsőben egy gömb mozgott fel-le, a másodikban meg egy gömb és téglatest végezte a mozgást, immáron két tengely mentén.)
Nem tudom, miért irja mindenki, hogy a Max nem az igazi animáció területén, a Character Studio szerény megitélésem szerint igencsak ott van a szeren!
(Majdnem leestem a székről, mikor néhány kattintás után odavágott elém egy minden részletére kiterjedően paraméterezhető csontvázat! )
A Max Bible-el kapcsolatban pedig egy szó jut eszembe: nagyon!
Valamely magyar szakhonlapon az egyik - úgy vettem ki - profi srác irta, hogy akadnak funkciók, melyekről nagyon sokan, akár magas szinten levők azt sem tudják, hogy léteznek. Pl.: A Max beépitett kalkulátora.
Nos, ezt úgy a 30. oldal körül már tárgyalja a könyv, mellette kereszthivatkozás, hogy melyik fejezetben fejti ki még bővebben...
Amúgy ma láttam Maya: A 3D világa könyvet, igencsak bizalomgerjesztően nézett ki. Még hogy nincs hozzá magyar segédanyag...
(Mondjuk én már pálcát törtem a Max mellett, jelenleg a kezelőfelületben mélyülök, ami enyhén átgondolt. - Mikor olvastam, hogy ha az intézőből ráhúzok egy .max file-t, akkor megnyitja azt, nem hittem el...pedig megnyitja. )
Nyúltáp: A Lathe alatti beállitások sajnos nem használnak, a Cap Holes-t még megnézem, remélem segit. Azt el tudod mondani, mire jók pontan a System / Display Unit-ok? Én úgy vettem ki, az utóbbival számolok én, az elóbbivel pedig a program. De miért szükséges ezeket igy szétszedni? Nem világos...
nyakaskakas: Hiba a Mátrixban... -
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #273 üzenetére
Kezelőfelületről tényleg ne vitatkozzunk, hiszen még nem is láttam Maya-t...
Mindenesetre a Max nagyon bejön, itt is mindent be tudok állitani, ami csak kell, el sem tudom képzelni, hogyan lehet mindezt tovább fokozni. Persze, idővel majd biztosan meglódul a fantáziám...
Azért tegyük hozzá, hogy a gyakorlat is sokat számit. Ha anno a Max-nál maradsz, mostanra szerintem kb. ugyanolyan gyorsan és könnyedén kezelnéd, mint a Maya-t. (Más kérdés, hogy Neked a Maya jobban tetszett, igy természetes, hogy váltottál. Ha több időm lesz, majd én is felteszem a progit, kiváncsi lettem. )
Kalkulátor: Akármelyik kis dobozora klikkelve (ahol paraméterezni lehet a különböző alakzatokat) egy Ctrl+N-t kell nyomni, s előjön egy ''számológép''. -
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #273 üzenetére
A Hypershade a leirásod alapján frankónak tűnik. Azt, hogy Max-ban mindez hogyan működik sajnos nem tudom, mert a textúrázáshoz még nem értek. Mindössze a tutorial alapján készitettem egy jó kis bump mappelt Gaaboot bőrt.
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #276 üzenetére
Huh, Menthirist, nem semmi beszámoló
Azért hozzátenném, hogy az említett beállítások max-ban is ugyanúgy megvannak, csak nem egy helyen, hanem szétszórva.
Amúgy max-ban egyedül a viewport kamerakezelése nem tetszik, egyszerűen nem lehet normálisan beállítani a hotkey-eket, így egy picit nehézkes a nézetekben való manőverezés...vagy legalábbis lehetne gyorsabb.
amúgy itten van legújabb félkész vmi-m:
Bővebben: linkAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #279 üzenetére
Az a baj a filmecskémmel, hogy nem tudom sehova feltenni.
Viszont jövő hét elején, ha úgy jó, el tudom küldeni Neked, s megnézheted, akár fel is teheted valahová, ha nem probléma / ha érdemesnek tartod rá.
(Hétvégén én sem leszek, nem lesz nyitva az egyetem. )
Jók ezek a zenék, én is hasonló stítust hallgatok, de inkább a ''klasszikusokat'': Iron Maiden, Manowar, Judas Priest...az első eredeti lemezem a Metallica Master of Puppets-e volt. Nightwish is király, sajnos a koncertjükön nem tudok ott lenni, pedig szeretnék nagyon... -
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #285 üzenetére
Kösz, udvar készülget...az amolyan ''bécsi hátsóudvari romantika'' hangulat elérése a cél...a növényzettel fogok még szívni...a korlátról nagy, sűrű lelógó muskátli erdőt akarok...majd ki kell találnom rá vmi hihető megoldást.
De azért várom az ötleteket..
Scripteknek nekiállhatnék már én is...van is hozzá irodalmam...csak lusta vagyok. Elég gyakran akad olyan monoton meló, ami manuálisan fél óra, míg egy script megcsinálná fél mperc alatt.
[NQD]Jericho: Milkshape 3d rengeteg formátumot ismer Bővebben: link
Balika911: www.atw.hu, 500MB tárhely...csak elégAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #291 üzenetére
huh, wire-k nagyon szépek
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #289 üzenetére
Jah, akkor a világítás miatt szenvedett a gép: A kocsi csak úgy csillog a dukkózástól...
Látom, a BMW is lassan elnyeri végleges formáját, szuper jók a képek!
Kicsit azért elcsodálkoztam: Erre még jön egy smooth? Azért kérdezem, mert a Ferrarit nézegetve eszembe ötlött, hogy szép-szép, de ha erre még egy HyperSmooth-ot ráengednék, na, akkor milyen dögösen nézne ki...
Nosza, rá is engedtem, de az erősebb hajlatoknál (sárvédők, lámpák környékén)
eltorzította a masinát.
Mondjuk ebből a simítóból is létezik jópár, lehet, hogy egy másikat kellett volna használnom...
Anno (5-6 éve ) kép alapján összeszenvedtem Paint-ben egy házat, ami a lehetőségekhez mérten egész jó lett. (Bizonyos részeket pixelenként rajzoltam, gány meló volt...) Most viszont nekiállok, átültetem a cuccot 3D-be.
Nem lesz egyszerű, de ha elkészül, azért látszódni fog némi különbség a kettő között.
Előtte azonban készítek egy Metallica logót (nagyon rákaptam a logókra ), de a felirat nem Metallica, hanem Matematica lesz...
Majd rányomtattatom egy pólóra, s rendszeresítem analízis előadásra.
Nyúltáp: Igen, most minden klappol! A görbéknél szúrhattam el valamit, lehet, hogy nem össze-vissza, az éppen legszipatikusabb fehér négyzetet kellett volna megweld-elni, hanem mondjuk felülről lefelé haladva, szépen sorjában.
A logón egy bump map (amúgy darált zöldség ), plusz még két - hirtelen nem tudom pontosan milyen - map feszül, az alap textúra egy Netről letöltött csiszolt fém. A megvilágítást egy omni és egy spotlight-ra bíztam.
A render pedig 1024*768-ban történt (ManOwaR megérdemli ), Mental Ray-el.
Tudom, még van mit finomítani a módszereimen... -
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #300 üzenetére
Akkor mégis megérkeztek, örülök neki. Bocs, hogy kétszer ment a cumó, de a Mailbox úgy tűnt, hogy minden küldés után megadta magát...
Logo:
Megnéztem a Map Editort, hát, igen, szóval:
A Material Library-ból kiválasztottam a Metal Chrome map-et, ami a következő alrétegeket kapta:
Diffuse Color (100) (bitmap), Bump (58) (bitmap), Reflection (10) (bitmap), Refraction (14) (bitmap). Mindezt pedig rá a logóra...
A Refraction-t (és a fényforrásokat) mára eltávolítottam, így ~15 perc alatt rendereletem le egy új, 16 mp. hosszú animációt. Nagyon vad lett!
Elkészült a Metallica is, egész törpösre sikerült. (A MW mondjuk jobban tetszik.)
(Majd linkelem az eredményt.)
Lábak:
Fel kellett húzni egy csontvázat, a csontokat egyesével méretezni, majd beleilleszteni a testbe. Az eredményt a Max analizálja, s ha ügyes volt az ember (én kb. negyedik nekifutásra lettem ügyes), beállíthatja, merre menjen a Gaaboot (a lábnyomok pakolgatásával ), a többit a Max elvégzi...
A ház azonban nagy melónak ígérkezik, még azt sem tudom, hogyan álljak neki. Azért majd összehozom valahogy.
Köszönet a smooth-os tutorial-ért!
Nyúltáp: Gondoltam egy kamerás megoldásra, de az az igazság, hogy kifogott rajtam, így egyszerűen a perspektivikus nézetből rendereltem. A problémát az okozta, hogy béállítottam a kamerát (Free Camera), elmozdítottam az időcsúszkát, megmozgattam a logót, ezután a kamera lencseátmérője mindig a maximális értékre állt be, nem tudom miért.
Targeted Camera-val sem jutottam sokra.
taltos: Szívesen venném, ha küldenél egyet. -
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #302 üzenetére
A 7.0-s verzió egyik újítása ez a redszer, nekem így elsőre nagyon szimpatikus.
A házikó:
Bővebben: link
A fő szerkezetet téglatestek attach-olásával gondoltam kialakítani, az üvegeket, ajtófélfát, hasonlókat pedig az Extrude paranccsal emelném ki / süllyeszteném be.
(Persze ez ilyen Móricka-elképzeli megközelítés, de attól akár még működhet is... ) Azt sem tudom, hogy ha a ház egy objektum, lehet-e különböző textúrákat húzni rá.
(Lehet, még mielőtt nekiállok, végig kellene csinálnom néháy tutorialt, nehogy több napi munka után kellemetlen meglepetések érjenek... )
Sejtem, mire gondolsz a kamerával kapcsolatban, majd megkukkantom, hogyan lehetne ezt megoldani. (Mondjuk ha a kamerám beállításai a fent leírt módon elszállnak, akkor sajnos ez a technika nem segít rajtam... )
[Szerkesztve] -
Agostino
addikt
válasz Menthirist #306 üzenetére
Hi!
Köszi a választ, beruházok akkor egyenlőre egy 3D studio maxra, aztan meglátom mire jutok.
Angol tutorial is jó nekem, ha van hozzá soksok kép
A stabilitást csak azért kérdem, mert eddig inkább vidokkal foglalkoztam, Pinnacle Studio-val dolgozgattam, és ott elég gyakran szentségeltem, hogy odalett a munkám egy ''szabálytalan müvelet miatt''. 1Gb ramom van, meglátom mire elég.
Majd jövök segítséget kérni, abban biztosak lehettek.
Kössz mégegyszer!
[Szerkesztve]hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
taltos
senior tag
válasz Menthirist #306 üzenetére
Menthirist (de szép neved van... ) : Ez egy meghívó, amivel beregisztrálhatsz a google email szolgáltatásába (csak így lehet). Kapsz több mint 2 GB -t tárhelyet, és gyors mint állat. Elküldtem a mail címedre, vidd végig amit mond (linkrekattintás, stb.)
Az emailcímed ezután valami@gmail.com lesz.
Én Középsuliban tanultam Magasépítésztechnikusnak. Ez gyakorlatilag az Épitészmérnök középiskolai előképzése. Jelenleg Programtervező matematikusnak tanulok (azaz nem maradtam az építészetnél) a Debreceni Egyetemen. 1 hónapja vagyok 22... -
taltos
senior tag
válasz Menthirist #310 üzenetére
Linux alatt megoldott a dolog, de Win alatt nem tudom, hogy mennyire...
De ez szabály szerint csak levelekre vonatkozik. Hidd el, ha ilyen videóküldésbe belefolytok, akkor kell a nagy tárhely...
De próbáld ki! -
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #306 üzenetére
Polymodellezésbe még nem vágok bele, előbb tutorialok és Max Bible bújás, s ha már tudom mi mi, na, akkor megalkotom a kecót.
(Még a végén hamarabb elkészítem a 3D-s modellt, mint anno a rajzot. )
Rendes, hogy felajánlod a textúrázás mikéntjének leírását, de jelenleg a textúrázandó modellt sem tudom elkészíteni, így hiába fáradnál vele...
taltos: A hibákat sorold fel kérlek, ha nem teszed, akkor nem fogom tudni kijavítani őket!
Azt mondjuk tudni kell, hogy a perspektivikus képet (elég erősen) eltorzítottam, ha ez a baja neki, akkor az szándékos volt...
Köszönöm a meghívót, már regisztráltam is. Este feltöltök néhány apróságot.
Agostino: ''beruházok akkor egyenlőre egy 3D studio maxra''
Ezt ugye nem úgy kell érteni?
Nyúltáp:
Nem tudom, mi a baja a kamerának, lehet, hogy csak a Max rosszalkodik? Jövő héten kiderül, lehet sikerül upgrade-elni a licencemet. (7.0 Trial -> 7.5 Permanent)
Akkor már egészen biztos, hogy a ház poly alapokon fog nyugodni. -
Agostino
addikt
válasz Menthirist #318 üzenetére
Jahh 7es el ismerkedem, de most az csak egy példa volt, hogy az oldalát nem tudom megmunkálni. Az a helyzet, hogy ahogy feljebb is megemlítettem már, eddig Wings 3D-vel foglalkoztam, és annak a kezelőfelülete hitetlenül egyszerű volt, de sajnos sok dolgot nem tudott. Ezért gondoltam arra, hogy valami komolyabbra váltok, de sok dolgot megszoktam már a Wings-ből, és most automatikusan keresem a MAX-ban, de persze nem találtam. Hmm...soksoksok türelem kell ehhez már érzem, de szerintem ez nem lesz nekem meg. Megyek feltúrom a netet valami magyar nyelvű gyakorlatisabb tutorialért.
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
válasz Menthirist #320 üzenetére
Köszönöm, megnézem az oldalakat amiket ajánlottal, aztan lehet hogy ezt a Mayat is megismerem valamikor.
Köszi.
Mod.: kösz hogy fáradtál vele
[Szerkesztve]hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #327 üzenetére
Pedig nálam működik... Lehet azért, mert ugyaninnen töltöttem fel?
Tűz: Vannak igényeim, mi?
[Szerkesztve] -
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #336 üzenetére
A KRESZ-től ne félj, nem vészes az, simán meglesz!
Angolra meg sosem árt tanulni.
Mikor lesz link?
(Nekem sajna nagyon odacsapott a vizsgaidőszak, tehát a hónap végéig kicsit más területen leszek kénytelen alkotni... ) -
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #338 üzenetére
A BMW jelenlegi állapotáról a Peugeot 206 reklám ugrott be...
Azt hittem, hogy az illesztés majd textúrával lesz megoldva, de akkor úgy tűnik, nem.
Látom, a tükör is elkészült.
Közlekedési szabályokat meg sajnos hiába ismeri az ember, ha a nagyobb átmegy rajta, cseszheti a tudományát. -
MUŁĐER
addikt
válasz Menthirist #340 üzenetére
hogy lehetne regisztrálni a www.3d-palace.com-ra?Mert a register menüpontra rákattintva kijön hogy a lap nem létezik (404) vagy reg. nélkül is lehet tut.videket tölteni?
Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
MUŁĐER
addikt
válasz Menthirist #342 üzenetére
kösz szépen!
nálam miért nem jó? pedig néztem, több böngészővel stb...Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #340 üzenetére
Néhány helyen (sárvédő, motorháztető eleje) kicsit horpadt a járgány karosszériája, ezért. Gondolom emiatt is írtad, hogy éppen átmeneti állapotban figyel a gépsárkány.
Tudod, az a reklám, amikor a srác fog egy nem tudom milyen autót, falnak hajt vele, ráültet párszor egy elefántot, minek eredményeképpen egészen olyan formája lesz, mint az újsághirdetésben szereplő 206-osnak. Aztán megy menőzni vele a haverokkal.
Valamikor kérdezték itt a topicban, hogyan lehet az illesztéseket szépen megoldani (egy repülőhő szárnyához kellett az illetőnek), s a textúra is lehetőségként merült fel, talán ez maradt meg bennem. -
cousin333
addikt
válasz Menthirist #300 üzenetére
Üdv!
Látom te vagy itt a hozzáértő (többiek sem megsértődni, nektek is szól azért ), segítséget szeretnék kérni.
Az a problémám, hogy a renderelés (egyszerű ping-pong animáció, első komolyabb munka) irgalmatlanul sok ideig tart. A kérdés, mik azok a render beállítások, amik a kép minőségét nem rontják látványosan, de helyes kalibrációjukkal emberi időre szorítható le a renderidő.
Bocs, ha már volt, de nem volt időm elolvasni ezt a sok hoszzászólást"We spared no expense"
-
P_e_p_p_e_R
csendes tag
válasz Menthirist #357 üzenetére
Kuld egy e-mailt legyszives a maxrender@gmail.com cimre!
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #366 üzenetére
én meg melóztam(ittam) sörgyárba...hehe
lehet holnap is megyekAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #369 üzenetére
kösz...pedig semmi bonyolult nincs benne, van egy direkt light napfénynek, egy vray light skylight-nak, meg pár omni derítésnek, főleg az ''alagútban''
Növényzetre van valakinek vmi ötlete, mert most rajzoltam pár spline-t, aztán scatter-rel szétszórtam rajta a leveleket, de így a végén rengeteg poly lesz, az meg szösszenetnyit be fogja lassítani rendert...lehet utólag festem rá..majd meglássuk.
Most viszont pihenni fog egy picit a dolog, mert holnap megyünk osztrákiába novarock-ra..hehe..3 nap pogó
[Szerkesztve]Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Terapeuta
őstag
válasz Menthirist #418 üzenetére
Sziasztok !
Már a viewportban is (vagyis szerkesztés közben...nehogy félre értsem a dolgot ).
Tulajdonképpen a gmax egy lebutított 3d 4.0 (nem biztos)...szóval a lényeg, hogy az alapelvek ugyanazok, csak fapados (egy fórumban olvastam, nem tapasztalat). Ezért is mertem itt kérdezni ezzel kapcsolatban. Azt hiszem, hogy ezzel nem lehet renderelni ( nem számolgat semmit...igazából nem tudom, hogy ez a fogalom pontosan mit takar ).
A 3dmax-on gondolkodom, de félek tőle, és nem tudom, hogy van-e exportere a TRS-hez (gmax-hoz van).Egyszerűen gondolkodni nagyon nehéz...
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #435 üzenetére
asse rossz, apám épp most fúrta meg vízvezetéket, úgyhogy emeleten nincs víz...béna.
télleg, játékotokkal mi van mostanság?
esetleg néhány screenshot a pórnépnek?Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
#72042496
törölt tag
válasz Menthirist #454 üzenetére
Köszi, akkor nekiugrok mégegyszer, előbb-utóbb csak összejön.
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #472 üzenetére
Én vray-t favorizálom. Sokkal egyszerűbb beállítani, mint MR-t, és a vray light-al eszméletlen szép fényeket lehet produkálni.
Allóképre úgy álltalában, szerintem a legjobb (direkt nem mondom, hogy abszolút jobb, mert olyan úgyse nincsen...MR SSS-e plö fényévekkel gyorsabb, nomeg egybe van építve max-el, így sokkal kompatibilisebb...van néhány maxos cucc ami nem műxik vray-el )
Sebaj, nemsokára gyün Maya-s változat, úgyhogy lesz aztán nálatok is kánaánAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #474 üzenetére
naagy??...nekem 2mb-s verzió van.
RefeeZ: nmAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
TrollBalint
addikt
válasz Menthirist #495 üzenetére
max volt igen
kösz refeez mondjuk azóta megoldottam azzal a problémát, hogy inkább rajzoltam egyet újból De tervezem, hogy megrajzolom még egyszer, magamtól, hogy jól begyakoroljam, akkor szerintem jól fóg jönni a tippedhttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters