Aktív témák

  • Arpee78

    senior tag

    válasz vhw #27884 üzenetére

    Eltértünk az eredeti témától. Én csak állítok valamit, amire nem jött kielégítő cáfolat. Szóval a közvélekedés szerint random csatákban az az optimális, amikor a pálya teljes szélességében mindenhol egyenletes erőt vonultatnak fel és támadnak.
    1000x1000 méter a pálya, van 3 arty, marad 12, ebből 6 support jármű. A 6 frontharcos egymástól ~150 méterre helyezkedhet el a pálya teljes szélességét lefedve. Szvsz kissé híg a mezőny, mindenhol van valamicske erő, de sehol se igazán. Sík terep, gyors tank, pontos ágyú valamely kombinációjával még életképes is lehetne.

    Ezzel szemben én azt állítom, hogy a fenti "optimálisan" helyezkedett járműveket egy aszimmetrikusan elhelyezkedő, egy oldalon támadó, másikon védekező csapat valószínűleg legyőzi, továbbra is randomról beszélek. 100 esetből több mint 50x, beleszámolva az alagútba tévedést és a megállást. Még csak nem is a lendületes rush kell hozzá, elég a randomban szokásos mazsolázgatás.

    Ne keverjük bele a hülye játékosokat, statisztikailag és átlagosan mindkét oldalon valami 800-1000 eff körüli mazsolák vannak. A megállást sem érdemes előszedni, súlyos hiba, de nem általános. Ugyanúgy megállhat az "optimális" 3-4 mint az aszimmetrikus 6-8.

    #27893) Chris0321
    Egy csata nem számít semmit. A legjobbakkal is előfordul, hogy az elején elintézik, és a legbénábbak is összehozhatnak jó kört. Egy csatától senki nem lesz pro vagy noob.

Aktív témák