Hirdetés
- Rengeteg monitor kapott G-Sync Compatible hitelesítést az új GeForce driverben
- Kinyitja a pénztárcáját az Apple, hogy behozza a nagy lemaradását
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- RAM topik
- Apple MacBook
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen nyomtatót vegyek?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Colos1
őstag
válasz
munnergep #5826 üzenetére
+ az a BUGfighter egy cheater gép, engem G2 -vel utolért és lefordult. Az "utolért" még lehetséges, de a "lefordult" már inkább a nevetséges kategória...
Meg ez.
A gép statikai modellje, megpróbálom leírni, rajzolni jobb lenne.A szárnyak súlyvonala alatt van egy csuklós alátámasztás. Az alátámasztás előtt a súlypont, itt lefelé hat a gép súlyából eredő erő (G), amely k1 erőkaron M1=G*k1 nyomatékot fejt ki. A vízszintes vezérsíkon lefelé hat az F felhajtóerő, amely k2 karon M2=F*k2 nyomatékot fejt ki az alátámasztásra, amely a szárny súlyvonala.
Az egyensúlyi egyenlet: G*k1=F*k2. Ezt konyhanyelven: a gép súlya előrebillentené a repülőt, de a vízszintes vezérsíkon fellépő, lefelé ható erő ezt kiegyenlíti, így egyenesben marad. A magassági kormányzás úgy valósul meg, hogy ezt az erőt változtatod meg, a vezérsík íveltségének változtatásával, amelyet a kormánylapát mozgatásával érsz el.A vízszintes vezérsík a kormánylapátokkal együtt teljes, azok nélkül a felhajtóerő nem megfelelő, az egyensúlyi állapot nem áll be. Eredetileg a kormánylapátok nélkül a felhajtóerő túl kicsi volt, így a gép eleje a kormányelem sérülésekor lebillent. A biztonság miatt ezt később úgy csinálták meg, hogy a kormánylapát megléte csökkenti a felhajtóerőt (csökkenti az íveltséget), így anélkül túl nagy erő keletkezik, a gép felfele indul el a sérülésekor. Tehát összefoglalva: ha egy gépnek megsérül a vízszintes vezérsíkon lévő kormánylapátja, akkor az egyensúly felborul, nem tud tovább egyenesen repülni, vagy felfelé, vagy lefelé indul meg az orra.
Kivéve a fantasztikus, csodálatos, zseniálisan megtervezett B-25J, amely érzéketlen a vezérsíkokra. Ezt elküldtem BUG reportnak, de egyelőre nem jelenítették meg.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Kedvező Áron! MacBook Pro M1 Pro 14.2 Istyle gari 2026.07.27-ig
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garancia!
- Apple iPhone 14 Plus 256GB, Akku: 86%, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Akku: 87%, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- 48 GB-os AMD Radeon PRO W7900
- AKCIÓ! Microsoft Surface 5 13,5 IPS 256GB notebook - i5 1235U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- ASUS 18W USB ADAPTER
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest