Hirdetés
- Azonnali fotós kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Francia91
veterán
Ez a módosított Assist rendszer kezd felmérgelni... Darabokra lövöm az ellenséges gépet, füstöl és lángol, de kifogyok, és kénytelen vagyok otthagyni... Csapattárs lelövi 3 lövésből, mert én már kikészítettem, de egy rohadt assistot nem képes adni a rendszer. És ez már hetek óta így megy
-
morkhorsont
újonc
Szia!
Köszi a választ, pár kiegészítést tennék.Szóval nem hagyott mély nyomot bennem a csata, csak értesültem a bejegyzésedről és ha már nyilvános fórumon írsz rólam akkor gondoltam reagálok is rá. Arra sem figyeltem fel, hogy találkoztunk volna.
Amit a „jogos győzelmek” elvesztésével kapcsolatban mondanék. Szerintem a japán a legerősebb nemzet a játékban. Tier1-tier4-ig versenyképes, sok esetben op gépekkel. Ez gyakorlatilag egyedülálló a játékban. Ráadásul top jet-et (sabre) kapnak első vonalas jet után. Valóban van pár battle rating tartomány ahol már küzdelmes számukra a játék. Az 5.0 környékét egy ideig fel is adtam az F7F spam miatt. De ez sem annyira frusztráló mint mondjuk a tier3 usa vagy angol, vagy a tier4 orosz, vagy a német oldalon 6-7 Norvégia sorban. Mondom ezt úgy, hogy minden nemzetettel játszok kb. egyformán, mindenhol van egy jet usa-nál 2. Lehet, hogy ezen a téren nem vagyok túl szerencsés de én már láttam sok német bujkálót is. Ha már sztereotípia. A japánok, oroszok tényleg nem bujkálnak annyira, hanem alacsonyan repülnek és elvárják, hogy fordulózzon velük az ember. Az amerikaiak, németek a sebességüket használják persze ez többiek szerint unfair. Japánoknál idegesítő pl az R2Y2. Ha n1k-val repülök sokszor fogom a fejem miattuk. Kidobnak egy destroyert aztán ha nem törik össze magukat, versenyeznek az ai-kért Saipanon. Multkor lecsaptam egyre f8f-el (tudom op), földbe csapta magát és beírta, hogy f8f scrub-nak nem ad kill-t. Írta ezt egy földi és 7 ai kill után, mert megzavartam abban, hogy lefarmolja a többit. Szóval itt is vannak olyanok nem csak amott.
Valamint még egyszer elmondom. Nem a zero elől menekültem. Határozottan úgy éreztem, hogy be akar húzni valaki alá, ezért nem mentem le utána. Azt nem tudom, hogy lehettetek négyen amikor második lettem pár kisebb találattal. Sztem a csapatunk 1 gépet lőtt tőletek. Én mindenesetre azt gondoltam, hogy lehettek lealább 8-an ha nem többen. És mindenki utánam emelkedik éppen. Akkor kezdtem intenzív emelkedésbe miután írtad amit írtál. Persze éreztem, hogy ez nem jó megoldás ezért szintben maradtam és vártam, hogy valaki megjelenik alattam. Nagyon meglepett, hogy felettem tűntél fel, azzal a szerinted gyenge géppel. Ami a J2M3-at illeti tudom, hogy gond van az irányíthatósággal, de olyan gyors és úgy emelkedik mint az F7F. Kihúztam az F7F-et elitre, úgyhogy tudom. Saipanon rendszeresen egy magasságban találkoztam velük. Gondolom sejted, hogy ha tényleg akarom az életben nem értek fel oda ahova én feljuthattam volna. Fontos még, hogy amit írtál szerinted nem volt durva, szerintem meg igen. Ha pl szállok le a vonatról és valaki beszól, hogy „lejössz még ma?” én nem mennék el szó nélkül mellette. Mért tenném ezt chat-en. Viselkedni ott is kell. Azért hoztalak olyan helyzetbe, hogy ha legközelebb egy pilótatársadat megszólítod, ráadásul magyarul mert az fontos neked, (nekem is én pl az üdv/hi verziót használom) akkor tedd azt kellő tisztelettel. Amúgy nem gond egy pár magyar szó a chat-en, de vitázni magyarul már nagyon nincs rendben. Írtad fordítottál, én ezt nem tudtam.
Amit végül írtál azzal kapcsolatban. Az egysorosodból én ezt vettem le amit írtam. Ha legalább köszönsz a „magyar pilótatársadnak” és nem vagy ennyire „nyers” akkor máshogy reagálok. Az én tapasztalatom ha valaki így ír chaten az egy bunkó. Persze te nem vagy az amit akkor gondoltam rólad, ahogy én sem az amit te gondoltál. Az tanulság a részemről, hogy ilyen esetben kérdezek vissza.
Üdv
keekvillaam -
RG4L
őstag
Az F7F-ek még a Spit Mk.22 és 24-hez képest is egy teljesen másik kategóriát képviselnek teljesítményben. Durva, hogy kb. semelyik propelleres gép nem képes normálisan versenybe szállni vele.
-
Andrewstarr
aktív tag
Oculus Rift 1
2
Érdekesség! -
Francia91
veterán
válasz
Találtgyerek #8093 üzenetére
Én lassan a végére érek a fejlesztéseknek, aztán hozzákezdek az 1B változat felfejlesztéséhez is
-
octopus666
tag
Nem lehet lopni killt ?
Szegény gyereknek habzott a szája chaten, hogy mit képzelek, hogy lelopom az Ő killjét.
Mondtam is neki rá van írva enemy-re ki lőheti le .
-
RG4L
őstag
válasz
munnergep #8087 üzenetére
Az N1K2 egy furán beállított gép, erről Gaijin tehet. A flight modellje és teljesítménye az N1K1-ről van modellezve elvileg és korszakokra lehet bontatni a teljesítményét és játszhatóságát, hogy így fogalmazzak.
1.41: használhatatlan, 3000 méter felett 250-ről úgy gyorsult mint egy trabant.
1.43: 3 perc alatt fennt volt 5000 méteren reptérről felszállás után, 2:15 alatt pedig air startból, képes volt fordulni a Spitekkel és Bearcatekkel minden sebességnél, talán az 1.43 legjobb gépe volt.
1.45 óta nem nagyon játszottam vele, valahogy elegem lett a folyamatos szívásból, amit azért kapok, mert kedvelem a japán gépeket. Visszajelzések alapján azt tudom mondani, hogy megint visszavettek a teljesítményéből, lassú, rosszul is emelkedik, egy szóval... nem jó. Lehet vele jól teljesíteni, mert a jól teljesítés nem csak rajtad, hanem csapattársaidon és ellenfeleiden is múlik.A gépről összességében, annyit tudok mondani, hogy ha az első két Griffon Spitfire 5.3, a második kettő 5.7, a Bf 109 K-4 is 5.7, az F7F, Fw 190 D-12 és D-13 6.0, a Tempest Mk.II és F8F-1B 6.3, akkor ez a gép BIZTOS NEM 6.3-ra való, de megszokható a környezet és talán jobban jártál volna, ha egy nagy patch-csel ezelőtt találkozol ezzel a géppel. Mindenesetre amit tudnod kell, az az, hogy ez a gép is "Zéró cipőben jár". Lassú, de relatíve jól fordul. Zuhanásban érezhető lesz, hogy egyre rosszabbul reagálnak a kormányelemek, legalábbis legutolsó tapasztalatom szerint nehéz kiszedni a zuhanásból. A fegyverzet még oké is lenne, ha nem Tier 3-as fejlesztés lenne a normális lőszer a gépágyúkhoz. Ha üldöznöd kell valakit, aki nagyjából ugyanazon a magasságon van, mint te, nem fog menni. Javaslom, hogy próbálj meg potya killeket szedni, a csapatod, mivel japánokról beszélünk, várhatóan jól fog teljesíteni. Saipan-on próbálkozz meg az AI F6F gépek megölésével, potya RP-t lehet velük szerezni, de csak miután úgy látszik a helyzet, hogy magára hagyhatod a csapatod.
Majd azért jelezz vissza, hogy milyennek érződik a gép.
-
RG4L
őstag
válasz
morkhorsont #8086 üzenetére
Kedves keekvillaam!
Nem gondoltam volna, hogy itt újból találkozni fogunk, bár a múltkor is egy meccsben voltunk, te német oldalon, én pedig a briten (Mosquitoval repültem, te pedig 109-essel, ha jól emlékszem). Fú, hol is kezdjem? Azt sem gondoltam volna, hogy ilyen mély nyomot fog hagyni benned ez a csata. Most megpróbálom moderálni magam és normálisan szólok hozzád. Örülök, hogy leírtad a te szempontodból a meccset, valahogy én is így képzeltem el.
Most akkor lehet picit hosszasan, de elmesélek 1-2 dolgot neked, amikkel lehet tisztában vagy, lehet nem. Ahogy néztem van pár repült meccsed japán gépekkel, ennek örülök, hiszen valamennyit talán segít, hogy megértsd. Ez a New-Guinea pálya, ahol harcoltunk, egy olyan különleges eset, ahol nem működik a szövetséges csapatra beállított auto win, azaz egy idő után kompletten megáll a ticketek csökkenése mindkét oldalon. Fura, de így van. Ellentétben például ott van kiemelt szerepben Saipan, ahol automatikus szövetséges győzelem van beállítva, amihez a golyóálló landing craftok is hozzájárulnak, vagy pedig Midway, ahol egyetlenegy árva P-51 vagy Corsair képes megnyerni a meccset 3 perc alatt.
Az 1.43-as update hozta a játékba a B-57 és Canberra jet bombázókat, ezt biztosan tudod. Ha jól emlékszem valaholva 6.7 vagy 7.0 környékére voltak belőve battle rating terén, ami... hát valljuk be, kibaszás. Oké, Japán kapott néhány jetet, copy-paste ide vagy oda, legalább van valami végre. Na de a jól belőtt BR miatt, nem egyszer néztem végig, ahogy 2 percig tartanak a csatáim. Nem egyszer néztem végig, hogy egy B-57/Canberra pilóta felemelkedik a sztratoszférába, hogy kibekkelje a meccs hátrelevő részét. Ahogy említettem, New-Guinea pályán egy idő után megáll a ticketek csökkenése, három olyan meccsre tisztán emlékszem, amikor egyetlenegy amcsi pilóta maradt az ellenséges csapatban, gondolom ki akarta várni, amíg lejárnak a ticketek, csakhogy én R2Y2-vel repültem, azaz alapbeállítás szerint viszi a 800kg-os bombát, kb 8-10 leszállás, újratöltés és bombázás után sikerült a mi oldalunkra eldönteni a meccset. Ez a hadművelet majdnem felhasználta a meccsre adott teljes egész 1 óra hosszát. Izgalmas, nemde? ...vagy amikor egy utolsó ellenséges P-51-et üldöztem Yak-9P-vel, és a srác bejelentette, hogy volt már példa olyan esetre, amikor Ő elkezdett filmet nézni és kivárta a meccs végét. Kérdezem én! Ez lenne a játék lényege? Azaz... ettől Ő jobb pilóta lesz? Lehet nem is akar jobb lenni és Ő úgy szeret filmet nézni, hogy közben megszivatja a játékostársait. Mi közöm van hozzá? Semmi, gondolom én, hiszen foghatom magam és kiléphetek, cserben hagyhatom a csapatomat, ezáltal esetleg elveszítve a meccset. Viszont én nem ez a típusú játékos vagyok. Azért játszok, hogy tapasztaljak, hogy jobb legyek egy idő után, hogy megismerjem ezeknek a gépeknek a gyengéjét és erősségét, és, hogy nyerjek. Nyerjek saját magam miatt, nyerjek a csapatom miatt. Egy idő után azért ez elkezd idegesítővé válni egy-két dolog... Játszok németek ellen, nem bújkál senki. Játszok japánok ellen, nem bújkál senki. Játszok németekkel szövetségesek ellen, IL-28-ak menekülnek a propelleres gépek elől, és várják az auto wint, miután kidobtak egy bázist. Taps. Játszok japánokkal, Canberra pilóták mennek dupla olyan gyorsan, mint az én N1K2-m és lesek, ahogy porba tiporják a játék lényegét a 2 perces győzelemmel és/vagy bújkálással. Taps. Játszok szintén japánokkal, és egy szerencsétlen Ki-84-es brigád egy egész csapat Meteor, Sea Meteor, P-80, F-80 és Canberra ellen megy? (Oké, ezt rendbehozta nagyjából (!) egy nem régi server update...)
Kicsit eltértem a témától, most akkor elmesélem az én szemszögemből a meccset. Húú, de király, a csapatom ügyes, úgy látszik sikerül megnyerni a meccset, mert már csak egy ellenfél maradt, mi pedig kb. 4-en vagyunk még. Kiderül, hogy szerencsétlen Zérónk harcol a Tigercattel (ez vagy Te). Már itt elindultam utánad, de nem volt elég üzemanyagom, szóval inkább leszálltam, "teli kértem" és elkezdtem emelkedni. Akiről te is írtál Zéró pilóta folyamatosan adta az információkat, hogy mikor milyen magasan lehetsz és kb. mit csinálhatsz, aminek örültem, mert volt kommunikáció és csapatmunka legalább. J2M3-al repültem. Ez a gép meg sem közelíti a te Tigercatedet teljesítményben, a Zéróról pedig ne is beszéljük. Szóval emelkedtem, de teljesen másik irányba, mint amerre te mentél, mert ha rámakadsz, halott vagyok. Nocsak-nocsak, megint úgy adta a sors, hogy meg kell küzdeni a csapatom megérdemelt győzelméért. Bakker, megint egy szövetséges pilóta játsza a "navajonkitudmagasabbraemelkedni" játékot. (Ahogy írtam és ahogy az általad linkelt képen is látszódik, tudattam veled, hogy az azelőtti napon 11 kilométeres magasságig menekült egy Spitfire pilóta, ráadásul ő a Saipan pályán tette, ahol 5-en maradtunk ellene kb, ebből 3-an azért hullottak el, mert megpróbáltak bombát tenni a gépükre szerencsétlenek, hogy talán pár tankot kidobjanak, és ne veszítsünk ticketek miatt, majd az anti-air kiszedte őket.)
Sajnálom, hogy ez a szövetséges pilóta éppen te voltál és azt is, hogy akkor ilyen "nyersen" szóltam hozzád. Nem fogok mentegetőzni, mert nincsen miért, durvát egyáltalán nem írtam neked, nem vagyok az a típus, viszont ezen felkapom a vizet. Azért se haragudj meg, hogy magyarul írtam egy magyar pilótatársamhoz. Elmondtam a csapattársaimnak, hogy egy nyelvet beszélek veled, ezért írok a saját nyelvemen, és fordítottam is nekik, amikor kérdezték, hogy na, mit mondott? Igen, bizonyára az én hibám, hogy te úgy menekültél a Zéró elől, hogy emelkedtél, és csak fel és fel. Ha mondjuk egyenes repülésben sebességet gyűjtesz és úgymond lendületből kezded meg az emelkedésedet, könnyebben lehagyod azt a szerencsétlent, aki köpni-nyelni nem tudott volna a géped teljesítményére, ráadásul még támadóhelyzetet is ki tudtál volna magadnak alakítani, de ez most mindegy. Nem tudom, hogy egyébként neked feltűnt-e a kis turné során, hogy egy bizonyos magasságban, service cieling adattól függetlenül egyszerűen képtelenség szinte a gépet emelkedésre késztetni? Muszáj ilyen körülmények közé hozni magad és pilótatársaidat? 5000-6000 méter körül sokkal markánsabb a géped erőfölénye.
Na, de mindegy, igen, akad néha egy nyers stílusom, de mondd, hogyan kellett volna reagálnom, mikor már nem egyszer tartott egy egész óra hosszáig az adott meccs és nem egy megérdemelt győzelmet buktam el azért, mert töketlenek "odaát" a pilóták. Igen, ezekkel egy kalap alá vettelek, mert teljes mértékben úgy tűnt, hogy te is erre hajtasz. Ne haragudj, hogy ezt feltételeztem rólad és, hogy nem köszöntem egy hangos Hi-al, ha már angolol kellett volna írnom.
Viszont egy részt még kiemelnék a hozzászólásodból.
"Akármilyen pro játékos is vagy, hogy jössz ahhoz, hogy megszabd másoknak mikor milyen magasan legyenek a gépükkel? Hogy jössz te ahhoz, hogy megszabd valakinek, hogy mikor tolja le a gép orrát? Nem állt szándékomban rabolni mások idejét, egyszerűen csak lőni akartam egy gépet mielőtt leszed a többszörös túlerő. Kinek képzeled magad, hogy előírd nekem, hogy mivel a csapatom halott, minél gyorsabban lövessem le magam, hogy te kezdhesd a következő játékodat?"
Nem hinném, hogy itt a profi vagy nem profi pilóta kérdése fennáll egyáltalán, nem vagyok és nem is érzem magam többnek senkinél. Megszabom másnak, hogy milyen magasan legyenek a gépükkel? Többesszámmal el vagy tévedve, tőled csupán megkérdeztem, hogy tervezel-e harcolni, netalán afk vagy-e, hogy mi lesz, érted... neked nem tetszett valamiért, sajnálom. Nem szabtam meg, hogy mikor told le a géped orrát. Ezt a Gaijin megszabja mindenkinek a nagy magasságokban le nem modellezett fizikájával. Előírtam neked, hogy minél hamarabb lövesd le magad? WOW! Erről nem tudtam. Figyi, én nem így csináltam volna a meccs végét. Igen, szar helyzetben voltál, de minden szar helyzetből van kiút, a tiéd elég könnyen megoldható lett volna.
-
munnergep
senior tag
Most lett meg a N1K2-J Shiden-Kai, teljesen stock, hogyan kell eredményesen reptetni?
-
morkhorsont
újonc
válasz
morkhorsont #8085 üzenetére
Team-re szinte csak akkor állítom a chat-et, ha egy ismerőst üdvözlök. Helyett: all-re szinte csak akkor állítom a chat-et, ha egy ismerőst üdvözlök.
-
morkhorsont
újonc
Kedves Gelesztaa!
Látom, hogy milyen alapos munkára fogott, a mi kis szerencsétlenül alakult közös játékunk. Írsz, csatolgatsz, keretezgetsz, célozgatsz, nem semmi. Picit olvasgattam a fórumot és megvallom érdekesnek találom, hogy egy ilyen értelmesnek látszó ember kizárólag ilyen egyoldalúan képes egy szituációt értelmezni. Ezért elmondom, hogy én hogyan látom én a történteket. Csata indul. Kb ketten emelkedünk. A többieket lemészárolja a dicsőséges császári légierő (2. helyen zártam a csapatban úgy, hogy nem csináltam szinte semmit) . Én kb 5 ezren egy zero-val küzdök. Head-on, kitér, eltávolodok, visszafordulok, megint kitér, picit megcsipkedi a géppuska. Eltávolodok, mikor már-már visszafordulnék a zero is megfordul nem vállal több szembe harcot. Elvesztem a nyomát. A csapatod szinte sértetlen. Én egyedül. Motort hűtök, és mivel arra számítok, hogy többen is emelkedni fogtok, némileg növelem is a magasságomat. És akkor én az ember mit látok. Hogy, a gödörből a lyuk (ez vagy te, persze ezt most tényleg ne vedd magadra, ez az adott pillanatban volt így) ennyit ír. „Lejössz még ma?”. Na erre mondhattam volna azt is, hogy asznodja „Persze, hova kéred?” Nem így tettem. Innen már ami történt arra nem vagyok büszke (szükséges rossz), veled ellentétben de ez a te dolgod. Amúgy nem egy zero kergetett fel 9 ezerre. De ebbe már bele sem mennék inkább. Ahogy abba sem, hogy nem emlékszem, hogy valakit is cheater-nek neveztem volna a játékban, ahogy a barátod állítja. Persze arra sem emlékszem, hogy valaha ju-88 lelőtt volna. Team-re szinte csak akkor állítom a chat-et, ha egy ismerőst üdvözlök. Úgyhogy erről ennyit. Mindenesetre akkor már mellékelem a teljes chat szöveget, úgy ahogy történt közöttünk. Ami az „elborult agyamat” illeti. Megjegyezném – a képen látszik is - az említett játékban nem én voltam az első akinek mondanivalód volt. Hogy a „great job” ebben a formában mit jelent azt magyarázd meg te. Ami a modorodat illeti azt fent is tartom. A lekezelő beszólások, hogy magyarul chat-elsz eu serveren, ezek tények. Ahogy az is, hogy ebben a topicban is már a következő oldalon belekötöttél egy társadba, amit egy másik szóvá is tett. Végül pedig meg is kérdezném. Akármilyen pro játékos is vagy, hogy jössz ahhoz, hogy megszabd másoknak mikor milyen magasan legyenek a gépükkel? Hogy jössz te ahhoz, hogy megszabd valakinek, hogy mikor tolja le a gép orrát? Nem állt szándékomban rabolni mások idejét, egyszerűen csak lőni akartam egy gépet mielőtt leszed a többszörös túlerő. Kinek képzeled magad, hogy előírd nekem, hogy mivel a csapatom halott, minél gyorsabban lövessem le magam, hogy te kezdhesd a következő játékodat?
Üdv,
keekvillaamhttp://itcafe.hu/dl/upc/2015-01/21/535287_xlkynluw9xbsmikd_shot_2014_12_23_12_19_56.jpg
-
RG4L
őstag
Kis titok, ami talán nem is titok, de nekem új, szóval megosztom veletek. Ha kedvetek támad valami német géppel tankokat lődözni/bombázni, a Bulge pályán van egy kupac rejtett tank, mégpedig a reptértől nézve a jobb szélső kijelzett tankoszlop "előtt".
A képen a jobb szélső tankoszlop van bekarikázva, kijelölve pedig a rejtett tankok közül egy. Azt hiszem, hogy 6 darab közepes tank, majdnem álló helyzetben, közel egymáshoz. Bármilyen bombával és/vagy fegyverzettel könnyű őket eltalálni, ticketet ugyan nem érnek, de a reward ugyanaz értük. -
RG4L
őstag
válasz
Francia91 #8079 üzenetére
*Pilot knocked out*
Meglepően sűrű mostanában. A játék meg nem szeret engem, Britain, németeknek airspawn, odaérek a tankokhoz, már rajtam egy fóka, felettem egy kacsa (tiszta állatkert), meg elrepült mellettem egy 109, aki valszeg vak volt. Kilőttem egy tonkot és összeütköztem a kacsával, #worth. -
RG4L
őstag
Ez egy szép hosszú menetelés lesz.
Alternate history Berlinen két orosz prémium Fw 190 ugrott rám, Saipanon letekeregtem valahogy egy A6M5-öt, nem tudom, hogy hogy de túléltem és mentem tovább, amíg egy Ki-84 le nem lőtt. Jó meccs lett volna, ha megnyerjük, de már most nem tudom elviselni a fogyatékos amcsi pilótákat -
RG4L
őstag
válasz
Francia91 #8075 üzenetére
Fasza ez a Mossie. Heavy tankokat is simán szedi az 57-es cannon, egyszer-kétszer azért lepattan, de oldalról sima ügy neki. 15 ground targetet szedtem le, egy egész oszlop heavy tankot, két light pillboxot meg 1-2 könnyű célpontot, úgy, hogy meccs elején muszáj voltam megküzdeni egy Fw 190 A-5-tel (asszem). Sikerült valahogy leszednem a hátamról, srác elég kancsal volt mondjuk, meg kell hagyni, de akkor is meglepődtem.
-
RG4L
őstag
-
Francia91
veterán
Ez az I-185 (M71) egy rakás szar... Német gépek ellen semmi esély, lendületből nem lehet felhúzni az orrát (meg sehogysem normálisan), egy Fw 190 is lefordulja.... Hiába a 3x20 mm, ritka esetben lehet ezzel a géppel jó pozícióba kerülni....
-
RG4L
őstag
Integrál+AMD kártyált együtt használók tudnának nyilatkozni a játékkal kapcsolatban? Nekem mindig automatikusan leveszi a textúra minőségét közepesre, akárhányszor indítanám a játékot magas-on.
Fórumon láttam róla a jelentést, mindenkinél ez van elvileg, akinek AMD+integrált kártyája van. Nem elég, hogy így is borzasztóan szarul fut a játék, még ez is?
Értem én, hogy Nvidia páriak, satöbbi, de... ennyire?
-
Francia91
veterán
Én Spitfire Mk XVI-vel megyek sokat, ott is szikráznak szépen, főleg a Pe és Tu szériás ruszki vasakon
Azért ha a Tempest (Vickers P) -vel odadurrantok, az nem kérdez, kettészakítja bármelyik gépet
Bár a BR besorolást nem nagyon vágom, 4,0 BR-rel Tier IV-be tartozik.... A sebessége már stock állapotban sem rossz, Yak-3 és Yak-9 nem tudott utolérni, jót szórakoztam velük -
RG4L
őstag
Spitfire Mk.22 - két meccs - 6 kill (3+3) - új air target ammo. Valamit biztosan rosszul csinálok, de nekem még mindig szikráznak a Hispanok. Nem azért mert "csak" hitet kapok, hanem mert látom, hogy pontosan megszórtam a gépet és megint éreztem a karácsonyi csillagszórós hangulatot.
-
D.Orion
veterán
A bácsi kedvéért még feljebb is emelte, nehogy megskalpolja.
Egyébként ez 1:35től sem gyenge jelenet(elvileg időzítettem a linket).
-
RG4L
őstag
-
Habib[HUN]
senior tag
Elkelt
Jön a söröm
-
Habib[HUN]
senior tag
Üdv
Egy nvidia vga-hoz kaptam war thunder kupont. Mivel én nem játszom a játékkal ezért felajánlom egy fórumtársnak. Nem kérek érte nagy vagyont. Ha valaki hoz nekem egy 4-es pakk jóféle sört, az viheti is. Dabason lakom. Hétköznap Pesten dolgozom az Oktogon környékén. Akinek kell az írjon rám.
Bocsánat az off-ért.
-
Francia91
veterán
Ez a Ki-84 ko nagyon jó kis gép, kezdek ráérezni, jó meccseket lehet vele lehozni
-
RG4L
őstag
válasz
octopus666 #8056 üzenetére
Ha rendes flight modellt kap, jó lesz. Jelen pillanatban épphogy csak felveszi a versenyt a többi géppel.
Egyébként gratulálok hozzá, remélem sikerül eredményesnek lenni vele! -
PAtr0n
addikt
No, ezé kellett kínlódni 2 hétig:
Akiknek időközben meglett ez a csoda, bejöttek néha vele AB-be, de olyan könnyen szedték le őket, hogy csak na. Lehet hogy ezért:
"A low wing single-seat all-wooden monoplane fighter with a closed cockpit and retractable landing gear with a tail wheel.The I-301's airframe consisted entirely of wood. All its parts were attached with glue, without nails or screws. The most crucial parts were processed with Bakelite lacquer, a phenol formaldehyde resin. This treatment increased the wood's durability and fire resistance due to a slight increase in its specific weight."Mingyá megrepülöm RB-ben, de nem lennék meglepve ha jó repülési tulajdonságokkal rendelkezne.
Inkább adtak volna valami más prémgépet, nem oroszt. -
miresz
veterán
Valaki tudja,hogy net ügyileg mi a War Thunder igénye? (fel/le töltés.)A kérdés az miatt,mert olyan helyen szeretnénk összeülni,ahol wi-fi lövő segítségével lenne net. 6 gép menne róla.
-
Francia91
veterán
válasz
octopus666 #8051 üzenetére
Na arrol ne is beszeljunk, hogy ha az ellenfelbol 1 marad, mi meg tobben, nekunk van kevesebb pontunk, az az egy enemy elbujik, es megvarja, mig elfogynak a ticketek
Mas helyzet, mint a hulye csapat, de epp oly' idegesito -
octopus666
tag
Az biztos 80% fogyatékos a játékosoknak
Biztos győzelmeket bukik el az ember miattuk, egy szobafikusznak több esze van.
Bírom az olyanokat, mikor az a feladat foglald el A pontot. Csapatban van még 3 játékos ellenfélnél már csak 1 ő befoglal és a másik három meg üldözi, közben meg fogy a cap pontunk és győznek.
-
RG4L
őstag
válasz
BR-Steel #8045 üzenetére
A P-51 versenyképes a BR-jén (5.0 asszem), viszont jópár gép el fogja kapni a töködet, ha nem figyelsz. Gyorsnak gyors vagy, de meg tudnak üldözni például a D-s Fw 190-ek, La-9, Ki-84, Tempest, sőt ezek a gépek jobban is emelkednek nálad, mivel a Mustang emelkedése elég középkategóriás, azaz fos.
Az F8F egy mindenre képes gép. Jól fordul, relatíve gyors, nagyon jól emelkedik, egyszóval nincsen neki igazán gyengepontja, csak a pilóta. Ennek ellenére rendszeresen le lehet lőni őket.
Bármelyik gépet is választod, készülj a fogyatékos csapattársakra és reménykedj, hogy egyszer végre landolsz már Fakkidon.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
BR-Steel #8045 üzenetére
Játék stílus ?
a 2 gép más , nem tudom te eddig mikkel repültél stb... a maci jól fordul , a p51 kiváló B&Z gép , a macin ott vannak a fűrészek , a P51 gyorsan gyújt stb...
ilyen , hogy érdemesebb-e meg venni , szerintem nincs , 1 dolgot mondók , a japánoktól tartsd magad távol , nagyon szarok lettek
Gaijin nem tudom milyért ilyen mérges rájuk
-
BR-Steel
tag
Melyiket érdemesebb megvenni a P-51 Mustángokat vagy a F8F-1 Bearcateket ?
-
RG4L
őstag
Csinálom ezt a japán 30 gound killt bombázókkal, Ki-49-essel AB-ben egy támadó I-185 mögé kerültem vertikális (!!!) manőverezéssel, és addig maradtam mögötte amíg a kis vágottszemű bele nem dobált elég rizsszemet a gépébe.
beteg.
-
RG4L
őstag
válasz
munnergep #8042 üzenetére
Szerintem ez egy elég bonyolult téma és rengeteg mindentől függ. Például a magasságtól, sebességtől, a te és üldöződ gépének típusától, stb stb.
A védekezést nagyon nehéz megtanulni, mivel nem elég ismerned a saját géped erősségeit és gyengéit, ismerned kell az ellenség gépét. Ezt csak tapasztalattal lehet megtanulni szerintem.
-
munnergep
senior tag
Így játszom már egy ideje, a hasonló forduló idővel rendelkező játékosokat le is fordulom gond nélkül.
Inkább azt nem tudom még megoldani, hogy ha az ellenfél elől nem tudok meglógni mert gyors, nem tudom lefordulni mert fordulékonyabb, akkor mit csináljak? Vízszintes "orsózással" (nem tudom hivatalosan a nevét) is szoktam próbálkozni, méghozzá úgy, hogy közben a gázt is elveszem, visszaveszem, de csak az esetek 25%-ában tudom elérni, hogy mögé kerüljek (overshoot).Amikor én yakkal vagyok, akkor spiten és a6mx-en kívül mindenkinek vége aki mögé be tudom tenni magam.
Hogy lehet ezt kivédeni? -
RG4L
őstag
válasz
anytime #8039 üzenetére
Elméletileg csak annyit kell megcserélni, hogy ami a default beállítással page down, az a W, ami a page up az az S.
Ezzel a beállítással pl. úgy tudsz balra fordulni, hogy először az A-t kezded el nyomni, majd mikor már balra billent a gép, nyomod a W-t. Így időben megpróbáltam rászokni, de nem sikerült, meccs felénél muszáj voltam visszatenni az eredeti beállításokat. -
munnergep
senior tag
válasz
Francia91 #8035 üzenetére
Én nagyon szeretem, csak ha oroszok ellen tesz be vele, akkor én nagyon béna vagyok. Meglógni nem tudok, lefordulni a yakokat nem tudom, erre megtaníthatna valaki.
Murikák ellen tudtam vele jó meccseket menni amíg meg nem jött az f7f-1. Ráadásul felettem kezdenek 2 km-el rajban(1-1 ellen nem kihívás, csak sosincs egyedül)
-
Francia91
veterán
Adatlapon nagyon kaki a Ki-84 ko emelkedési sebessége, repülve viszont rohadt jó
Kezdem megszeretni ezt a gépet -
Micsurin
nagyúr
Nos , 50k és van F25 sabrem , gondoltam át nyergelek angolékra , mi legyen ? Vampire ---> Venom FB4 vagy Meteor fmk3---> mk8 (utolsó
)
-
wall2
tag
Nem hiszem el, hogy a japán gépekkel nem lehet nyerni.
15 meccs 15 vereség.
-
PAtr0n
addikt
válasz
BR-Steel #8025 üzenetére
Jaja, én is velük farmolom most a "deed"-eket naponta.
Viszont szakadna a Gazsira egy mázsa szar. Direkt éjszakás után nekiültem, hogy legyen egy tetyves victory, hogy legyen meg a napi "deed" gyorsan, 4-edjére sikerült is, erre b*ssza beadni. Csodás! Aztán gondoltam, megcsinálom az uccsó feladatot ami a I-301-hez kell, szerinted kint van a feladat? Ezeknél nem jár az óra, nem látják, hogy már 7.-e van? -
Francia91
veterán
Japan es nemet agat egy ideig pihentetem, elegem lett. Most a Spitfire Mk XVI fejlesztesere gyurok, teljesitmenyben maximumon van, most jon a fegyverzet. Ez a Spit megfogott, tudok vele normalis meccseket menni. Gyonyoruen maszik, jol fordul, es vegre nem 7,7-es, hanem 12,7-es M2 Browning MG van a Hispano melle. Raadasul nem torom a szarnyat, mint az eddigi Spit-eknek, nem forr fel a motorja. Egyszer sikerult eltornom a szarnyat, egy Bf 109-est zuhanasban uldozve, 12 G kellet a szarnytoreshez
. Ha a Spit kesz, van egy stock Tempest Mk V, azzal fogom folytatni, aztan a Tempest Vickers-et. Amcsiknal meg az F7-F fejleszteseit fejezem be, aztan majd lesz vmi. Egy ideje mar megvan az F-84, de rovidebb kifutoju palyakon lehetetlen felszallni vele
. Oroszoknal meg a Tu-2S-sel fejlesztgetem az elso Mig-9-est...
-
PAtr0n
addikt
válasz
munnergep #8019 üzenetére
Na igen, és ehhez hasonló anomáliák ha orosz vagy. Tapasztalja mindenki, és mégse változik semmi.
Francia91:
Ehhez már semmit ne tudok hozzáfűzni. Talán annyit, hogy a japánok tényleg vicc. Vagy felrobbannak egyetlen lőszertől, vagy kiégnek azonnal.RG4L:
Az MG151-ben nekem Air heveder van, mégse fogja az oroszokat. A többi nemzetet viszont annál inkább.
Angoloknál már rég Stealth-et használok, de van hogy amcsiknál is. -
RG4L
őstag
válasz
Francia91 #8021 üzenetére
Azokon a német gépeken, amin MG151 cannon van, ildomos először a jobb lőszer fejlesztésre menni, mert ég és föld különbség van egy default és egy air targets heveder között. Majd ha ez megvan, könnyebben fog menni a kill szerzés, ergó több RP-t tudsz szerezni, gyorsul a gép fejlesztése.
Csakúgy, mint az angol gépeknél sürgős lenne a stealth ammot minél hamarabb megszerezni, japán type 99-nél pedig minden jobb, mint a default, de sokszor tier 3-as fejlesztés a jobb lőszerhez való hozzáférés.
Más: Megcsináltam a 30 killt az Fw 190-ekkel, újabb 1000 silver
-
Francia91
veterán
Anytime kollegaval repultunk par kort a Bf 109 G2-vel. Egyik meccs oroszok ellen volt, anytime kesobb indult kb 2 perccel, mint en. Szepen repulgettem, latom, hogy egy Pe-2-es irtogatja a tankjainkat. A G2-esem csak motorikusan volt fullra fejlesztve, igy volt 200 db 20 mm-esem, meg 1000 db 7,7-esem. Nos a Pe-2-es benyelte mind a 200 cannonomat, es ezek utan fustbeborulva landolt a fuvon
. Meg egy sorozat kellett a 7,7-es MG-bol, hogy vegre megpusztuljon... Bezzeg japan geppel egyetlen golyotol szetegek, ennek meg a 200 db 20 mm-es alig er valamit... Ez a rohadt idegesito. Ki-43-at sem fejlesztem tovabb, egyszeruen elegem lett, hogy egyetlen 12,7-es M2-es talalattol leeg az egesz gepem... Jaa, szegeny Ki-43-as 20 mm-es cannonja meg alig sebez valamkt, egy P-40-esbe fel tarat bele kell pumpalni, hogy megpusztuljon.
-
RG4L
őstag
válasz
munnergep #8019 üzenetére
Én azt figyeltem meg, hogy mintha pályafüggő lenne, hogy hol fog kilőni az AAA és hol nem. Úgy értem, például New-Guinea pályán az amcsi/brit reptér körül AAA és a cargo shipekre szerelt AAA tuti halál, a közelébe se menj, a többi (pálya közepén) simán farmolható és ticketet is ér. Valami hasonló módon gyilkos a Kursk (asszem ?) pályán a szövetséges, part menti destroyerek és light cruiserek, és még lehetne példálózni pl. Saipan, Zhengzhou pályával. Azért az már vicc, hogy pl Iwo Jimán van vagy 10 cargo ship és mind olyan, mintha a Star Warsból jött volna.
Érdekes módon, van az a nagy havas pálya (német vs. szövetségesek, mindig elfelejtem a nevét), ahol a pálya közepén tizenpár pillbox+artillery+AAA csomag, ott egész nyugodtan le lehet szedni a célpontokat, mert szinte hozzád se nyúlnak, csak úgy, mint pl. Ruhr pályán.
-
munnergep
senior tag
Tegnap a Yak3-mal mentem egy kört:
1 vs 3 maradtunk a végére, untam is a banánt, úgyhogy mentem a repterükre, ahol már felszálltak javítás után. Ott 3 géppel viaskodtam: Hellcat, Spitfire, meg valami prémium yak izé (asszem'). Feketére lőttek, de a Hellcat és a Yak kapott egy-egy kritikus találatot, ammo elfogyott, hazavittem a gépet és sikeresen letettem. Elképesztő, hogy az AAA is tüzelt, 3 gép is sebzett, fekete is lettem 75%-ban, mégis meg tudtam lógni és javíttatni.Japán géppel, már az első sorozat végzett volna velem.
Német géppel "boom" után az AAA szedett volna le "zoom" közben, de előtte 1 kill tuti.
Angol repülővel kaptam volna kritikust majd leszed az AAA.(fene tudja, nem mindegy, hogy spit vagy typhoon)
Murika géppel még maradt volna lőszer, headon, 2 kill és crash a másodikba -
PAtr0n
addikt
válasz
D.Orion #8015 üzenetére
Az oké, de akkor legyen csak 1-2 repülőjük ennyire titán, ne az összes.
Ezért se szeretek oroszokkal játszani, mert egyszerűen egy csalónak érzem magam velük. Kiherélt DM és FM-jük van. Persze, hogy nem lesz tökéletes, mivel olyan ember sem létezik. Csak a látványos hibákat kéne kiküszöbölni, vagy inkább nem szándékosan beletenni. -
PAtr0n
addikt
Mára megjavult:
Bár azt nem tudom szürkén ott volt e mielőtt megcsináltam, de legalább most már nem mutat 2 különböző "first deed"-et.
Más:
Olyan undorító ez az orosz "rinocéroszbőr" Most csinálom a mai I-301-es acsit, FW109-ekkel kell villantani, ami megy is, mert a napi "deed" is meglett velük, főleg a A-4-essel darálok. Minden rapcsi egy két sorozat, de ha oroszra lövök szinte meg se érzi sokszor. Egy Yak 7-es benyelte a fél tárat mire csak kigyulladt, aztán elaludt. Egy PE-2-est üldöztem, abba másfél tár kellett. Jahh, meg néha bejönnek ezekkel a papír UFO I-15-ökkel, és simán bírja a 20mm-est.
Miért kell ilyen látványosan buffolni az orosz ágat... -
PAtr0n
addikt
És így is van, ha teljesíted, megjelenik. Csak zavaró, mert nem tudni miért nincs ott szürkén a még be nem fejezett feladat.
Nekem kész van a repcsi ágon a Hurrikános (is), volt ettől jobban utált feladat is. Érdekes, 02:00 óra elmúlt és még nincs kint a 6-ai feladat amúgy... pedig direkt fennmaradtam, hogy megcsináljam azt is, hogy holnap munka előtt ne kelljen kínlódni vele. Amúgy ezekkel az acsikkal a leggyorsabban AB-ben lehet haladni, RB-ben hülyeség csinálni őket.
-
RG4L
őstag
Pont most olvastam fórumon, hogy valaki írt a supportnak ezzel kapcsolatban. Elméletileg (?) csak interfész hiba, azaz ha megcsinálod, meg is kellene jelennie a már teljesített achievmentnek. Na mindegy.
Megcsináltam a mai feladatokat (amcsi gépek+38(t) tankok), 1000+1000 silver. A Hurricane-Typhoon-Tempestes feladaton meg ülök még kicsit, megálltam 5/30-on, eddigi legrosszabb, legalábbis nekem.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Micsurin #8007 üzenetére
Ugyanez volt nekem is. Csak azt mutatta ami már meg van, szóval a tegnapit a "first deed"-et. Addig kínlódtam míg nem lettem első megint (közben nyertünk is), és most már így néz ki:
Bugosnak bugos, mert a "first deed"-hez minek mutat két találatot? De a lényeg az, hogy legyél minden nap első egy meccsen, és nyerjetek is, és akkor látszódik a haladás.
-
anytime
őstag
Nem art meg a gyakorlas
Sokszor sirok az agyhalott amcsi pilotak miatt ...
0 csapatjatek, meg akkor is, ha csak egyedul viszek bombat ...
Kezdunk es 15 emberbol 5-6 kapcsibol tori a gepet, stb ..., lovoldozik egymast. Szomoruan tapasztalom, hogy egyre szarabb a jatek es a gepek is, egyre kevesebb oromot nyujt ...., sajnos ...Bocs, ez most egy kicsit siros volt.
-
BR-Steel
tag
Valamit variáltak az angol gépekkel ??? Bf 109-F4 egyszer meglő égek mint a fene.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Építő/felújító topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- PlayStation 5
- Az Exynos 2600 az első 2 nm-es mobilchip
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Battlefield 6
- DOOM - The Dark Ages
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI H110M i7 7700 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 6GB Zalman N4 Cooler Master 400W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Aorus B450 R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN I3 NEO 650W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest