Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
anytime
őstag
Arrol lehet vmit tudni, hogy mi a helyzet a hadihajokkal kapcsolatosan?
-
Fel
addikt
Itt az előzetes 1.41-es patch notes: [link] (be kell lépni a fórumon, hogy lásd)
Main Changes:
Ground forces are now available for all players in open beta test;
New planes, which include cannon MiG-3, reference I-185, fleet version of B-25 - PBJ-1 in two modifications and two new jet Me-262 in the German tree, new Spitfire fighters for Britain;
Cockpits for heavy fighters Ki-45;
Optimization of shadows and update of visual effects;
Updated ammunition and ballistics.Az új gépeken kívül jön még pár új tank is. Szovjeteknél prémium T-34, KV-1, SU-122P. Németeknél Pz 38(t) verzió 2. szintre és...
...a kis Hetzer 3-as szintre.
Szerettem volna kipróbálni ezt az új PBJ-1H-t erre...
... a kutya se repül
-
RG4L
őstag
válasz
Napfénysüti #4394 üzenetére
Igen töröltem, mert nemsokára patch és akkor mindenkinek lesz tankja
-
BreeZeRr
tag
Holnap szabadnapos vagyok így ma késő estig is itt tudok kockulni. Akinek van kevbe játszani vegyen fel: BreeZeRr ... Inkább RB-nék.
-
RG4L
őstag
Képek az új gépekről, amik a következő patchben jönnek:
PBJ-1H
PBJ-1J
Me 262 A-1/U4 Pulkzerstorer
Me 262 C-2b Heimatschutzer II
I-185 (M-71)
MiG-3-34
IL-10 (1946)
Spitfire F Mk.14c
Spitfire F Mk.14e
Spitfire F Mk.18e -
anytime
őstag
válasz
Napfénysüti #4390 üzenetére
Szia!
Akkor ennek a végére járok
Köszi!A
(#4389) Revolit - ezért ügyködünk ezen a PH-s squad-on, vagy mi a fene
Napfénysüti: leszel ma fent?
-
anytime
őstag
válasz
Napfénysüti #4385 üzenetére
Tegnap voltam fent 22 - 01 között
- rémesen ment.
A baj az, hogy no name szinte alig találkozni olyan arccal, aki hajlandó lenne kooperálni, de sebaj, egyszer biztosan tudok majd valamelyikőtökkel repülni
Ja, a játékban - jusforfun99 - vagyok.
Ami az életkort illeti, én már egy 10-el előbbre járok
(#4386) RG4L - szerintem intézek egy 3 hónapos prémet, kezdésnek, aztán meglátjuk, hogy kitart-e a majd a lelkesedésem és az oldal is jó marad.
(#4388) Napfénysüti - az csúnya, lehet, hogy rossz emberkét vettem fel a friendly list-be
tedd meg kérlek, hogy Te veszel fel. Néztelek, az ikon mindig piros volt
- béna voltam, ezek szerint.
-
RG4L
őstag
válasz
Napfénysüti #4385 üzenetére
-
Napfénysüti
nagyúr
Még nekem is van prémem ha jól emlékszem. Meg is akartam kérdezni a múltkor tőled hogy itt pontosan mi pluszt ad a prémium account?
Németeknél én is vihetek egy bombázót meg egy bombákkal is megrakott heavy fightert.
anytime: most leszek 30 nem egész 1 hónap múlva. De nem várom.
-
RG4L
őstag
válasz
anytime #4382 üzenetére
Mi pont kezdeményeztük egy teljesen squadron létrehozását. Nekem van prémiumom, 4-en lehetünk így, bár én nagyon későig ma nem leszek mert korán kelek holnap. Mehetünk laza AB-ket is németekkel, beteszek 5 bombázót és akkor biztos a győzelem is, illetve kapom a lóvét mint állat.
-
anytime
őstag
válasz
Napfénysüti #4381 üzenetére
Lehet AB nyugidtan, nekem mindegy, szeretem mind a kettot, csak jussak gep ele
Bocs, nem szerkesztgettem
Er megkerdezni, hogy ki hany evesen rajong?
Ja, ma vettem egy RC Heli-t, nyomjuk a lanyommal otthon
-
Napfénysüti
nagyúr
Hány embert lehet squadronba meghívni? Ha fent lesztek természetesen jó lenne minél többen együtt repülni.
anytime: fejelsztés miatt én is inkább AB-ben repülök és ha már van egy jobb gépem akkor azt viszem RB-be. Ma is toltam ezerrel az AB csatákat hogy minél több gépet húzzak. Most van FW 190 A-1-em meg 2 BF 109-esem, egy E-3 meg egy F-1, legalábbis ha jól emlékszem. De még majd mindegyiken van mit fejleszteni.
-
anytime
őstag
válasz
Napfénysüti #4378 üzenetére
Nekem is mindegy, izlelgetem a dolgokat.
Azt vettem eszre, hogy az RB0-t akkor erdemes tolni, ha a gep kimaxolt, mivel a repulesi tulajdonsagai akkor jobbak, nyilvan.
Most az Fw190-est kezdtem el hasznalni, mellette megvan az elso Emil, meg egy Ju egy He112 egy Bf110 es ugye a harom He51-es.
Szoval nagyon az elejen vagyok
Udv:
A -
RG4L
őstag
válasz
Napfénysüti #4378 üzenetére
Oszt' minket kihagynátok?
-
anytime
őstag
válasz
Napfénysüti #4374 üzenetére
Meglesz! Ahogy irtam, en szinte csak este 10-tol tudok jatszani, mikor a csalad nyugovora ter
, de olyan is van, hogy nincs kockanap
Kereslek! -
anytime
őstag
válasz
Napfénysüti #4371 üzenetére
En a nemetekkel tolom, ha erdekes lehet, majd egyeztetunk.
-
BreeZeRr
tag
válasz
Napfénysüti #4371 üzenetére
RG4L kollégával szoktam repülni. Változó mivel szoktunk menni,de most ráfeküdtünk a japánokra. Aztán,ha ők meg vannak akkor jön USA majd németek.
-
anytime
őstag
Hali!
Meg ket kerdest, ha lehet:
1. Kimaxolt geppel, ha csak a fejlesztesi pontok (kek) a fontosak, jol tudom, hogy nem erdemes repulni, mert nem ad annyit?
2. Szamolta mar valaki, hogy egy crew slot-on belul, mibe kerul egy pilota, egy lovesz es a ground szemelyzet kimaxolasa? Megerheti?
Koszi,
A -
BreeZeRr
tag
válasz
Napfénysüti #4368 üzenetére
Csak azonos nemzet kell. De célszerű azonos tierű gépeket választani.
-
Napfénysüti
nagyúr
RB-ben mik a kritériumai hogy squadronban mehessünk? Azonos nemzet azonos tierű gépei kellenek?
-
Colos1
őstag
Ahhoz, hogy tovább léphessek egy új szintre, továbbra is meg kell vásárolni az előző szinten a 6 gépet, vagy elég csak kifejleszteni? Már meg sem tudom számolni, hogy hány gépem van meg III. szinten, de nem enged tovább.
-
anytime
őstag
Sziasztok!
Szeretnék néhány dolgot megkérdezni, segítséget kapni:
Látom, hogy a 3 alapgépek minden nemzetnél free repair kategóriába esik, ez eddig tiszta. Ahogy lépkedek feljebb, minden gép adatlapján fel van tüntetve, hogy mennyi a max repair cost.
1. Ezt úgy a max. repair cost-ot úgy kell értenem, hogy a sérülés mértékétől függően lehet a javítási költségem 1 - a max-ig terjedő összeg, miután visszatértem a csatából?
2. Előfordulhat olyan (gondolom, igen), hogy annyira gyengén szerepeltem egy küldetésben, hogy a gépet rommá törtem, viszont nem kerestem semmit, hogy a "saldo-m" az nagy büdös MÍNUSZ???
3. Ha kiveszem a pipát az automatikus javítás négyzetből, akkor csata után, a földi személyzet jóvoltából rakják rendbe a gépemet annyi idő alatt, amennyi az adatlapon fel van tüntetve? Viszont ekkor ingyenes a javítás?
4. Megoldás az a költségek csökkentésére, hogy ingyenesen javíttatom a jobb gépeimet és közben repülök a többi géppel? Vagy repüljek jobban, keressek többet, mint amennyibe kerül a javítás?
5. Nálatok mi a menet?
Üdv:
A -
donmackó
addikt
1935. szeptember 17-én emelkedett először a levegőbe a Junkers Ju 87A. Ez a gonosz kinézetű, keselyűre emlékeztető, tört szárnyú repülőgép képes volt arra, hogy 90 fokos zuhanás közben hajszálpontosan célba juttasson egy 450 kg-os bombát. A célra zuhanás után egy légnyomást érzékelő automatika vette ki a gépet a zuhanásból, mert a pilóta akkora terhelést kapott, hogy rövid időre akár el is ájulhatott, és a gép „felrántása" után pár másodpercig cselekvőképtelenné vált. A neve a Stuka, amely a német zuhanó harci gép (Sturzkampfflugzeug) kifejezés rövidítése. A Luftwaffe zuhanóbombázója a második világháború korai szakaszának egyik legfélelmetesebb fegyverévé vált. Zuhanás közben a kiengedett fékszárnyak és a repülőgép körül megváltozott légáramlás keltette jellegzetes sivító hang - amit a futóműre erősített szirénával tovább fokoztak - bénítólag hatott az ellenséges földi erőkre. Az angliai légicsata után kiderült azonban a modern vadászok elleni védtelensége, így 1942 után többségében már csak az orosz fronton ill. az Afrika Korps megsegítésére vetették be. Még a háború vége előtt, 1944-ben abbahagyták az addig 5700 darabot számláló gyártást.
forrás:[link]
-
RG4L
őstag
válasz
Napfénysüti #4358 üzenetére
Vegyes felvágott egy nemzet, van náluk német cannonos vadászgép, vadászgép fordulási képességgel rendelkező bombázó, 57mm-es cannonnal felszerelt bombázóvadász heavy fighter, valamint hozzájuk tartozik a legjobb fordulókörrel rendelkező vadászgép-széria, a játék egyik legjobb vadászgépe, és a játék eddigi legnagyobb bombázója, aminek szárnyfesztáva kb. 10 méterrel nagyobb mint a többi 4 motoros bombázónak.
A6M Zéró vonal: azonnal megjelenik rajtuk a 20mm-es cannon (x2) full HEF-T lőszerrel, szakít ha betalál, de kevés lőszer (eleinte 120, majd 240 ha jól tudom). Összességében lassúak, könnyűek, és a korai Zérók (A6M2, A6M2 mod11) nagyon könnyen törik a szárnyaikat, zuhanni képtelenség velük, nagy sebességnél fordulni szintén, mert bármikor törhet a szárny, viszont elviselhető sebességen és relatíve alacsonyan mindent lefordul és akkor tuti be is talál a lőszered. Ahogy haladsz előre az újabb és újabb Zérók egyre jobbak és jobbak lesznek!
Ki-61: nekem ezek a gépek amolyan semelegesek voltak, nem rosszak, nem is túl jók, egyiken van német cannon, próba cseresznye hogy tetszik-e.
Ki-45: heavy fighter felszerelve 20mm-es cannonnal vagy/és 37-essel, plusz az egyiken van schräge musik is, jól fordulnak, bombázókat lehet a 37mm-es verzióval vadászni. Ide tartozik még a Ki-102 is, csak egy tierrel lentebb.
B5N2 és B7A2: zuhanó bombázók, egyiken 2x20mm cannon, talán a Ju 87-esekehez tudnám hasonlítani őket.
Ki-49: hihetetlen jól forduló bombázó kevés bombával, aranyos kis gép, főleg ha lő a 20mm-es cannonnal a gunner
G5N1 és G8N1: a G5N1-ről eddig semmi jót nem tudok elmondani, AB-ben irányíthatatlan, RB-ben egy fokkal nekem jobb volt, de még mindig tré, hatalmas gép, tényleg nagyon nagy, viszont jó az a 3.2 tonna bomba rajta... a G8N1 pedig nem véletlen a "Deathstar".
Ki-84: elég jó all-in vadász, jópár gépet lefordulnak, kap idővel 30mm-es cannont is a 20-asok mellé, nagyon jól zuhan, soha nem tudtam még eltörni a szárnyát
N1K: a játék egyik legjobb vadásza, még nem sikerült sokat menni vele mert nem került rendesen sorra, de hamarosan eljön az ideje. Csak egy baj van, amitől a németek is fosnak, és ez nem más mint, az F8F Bearcat.
-
JackFeryll
őstag
Tegnap részt vettem egy eventen :
2db F-86 vs 30 Catalina. RB flight model, infinite ammo. A bálnák győztek(mondjuk 5 darab spawnból kb instant crash)
-
Colos1
őstag
válasz
Revolit #4350 üzenetére
A Premium Captured gépek baromi idegesítőek, ha azok pont az aktuális ellenfél gépei. Amerikai / Angol vs. Japán meccsen angolként lőttem már amerikai Ki-61 -est
Azonban a legtöbb embernek van annyi esze, hogy ilyen gépekkel többnyire csak akkor megy, ha más ellenfél ellen játszanak. (Ha meg nem volt, már megtanulta
)
-
RG4L
őstag
válasz
Revolit #4350 üzenetére
1) Amelyik gépnek nincs cockpit nézete, azt kívülről látod SB-ben is? Vagy a "front" nézetet látod?
Azt a nézetet látod, ahol az emelkedés szöge és az "iránytű" látszik, pl. bombázókon.
2) Honnan tudod, hogy az 1km-re lévő gép barát vagy ellenség, ha nincs spotting?
Nem tudod, hogy 1km-re van, csak sejtheted, de egyébként ha kellőképpen közel mész hozzá és barát, akkor kékkel kijelzi, ha nem jelzi ki, akkor lőheted. Ugyanez a captured gépekre is igaz.
-
-
Revolit
senior tag
Engem 2 kérdés foglalkoztat SB-vel kapcsolatban:
1) Amelyik gépnek nincs cockpit nézete, azt kívülről látod SB-ben is? Vagy a "front" nézetet látod?2) Honnan tudod, hogy az 1km-re lévő gép barát vagy ellenség, ha nincs spotting?
Nem szándékozom SB-zni, de ez a két kérdés egy ideje már fúrja az oldalam
szerk.: másodiknál az is érdekes, hogy ugye vannak a prémium captured gépek, amikor más nemzet repülőit vezeted. Na itt honnan a jó égből tudod, hogy az barát? Vagy SB-ben nem egy életbiztosítás elfoglalt nemzet gépeit vezetni?
-
RG4L
őstag
válasz
anytime #4347 üzenetére
Itt egy példa, nézd meg!
mondjuk ez ahogy nézem arcade, de RB-ben hasonló a művelet, csak óvatosabban. -
RG4L
őstag
válasz
anytime #4346 üzenetére
Túlterhelted a szárnyakat. Minden gépnek a kialakítása miatt van egy maximális szárnyterhelhetőségi adata, azaz hogy mekkora négyzetméterenkénti erőhatás az, amit még elbír, ha ezt túlléped, kampó. Ezért van rajta légfék (H gomb).
(#4347) anytime: zuhanó bombázó vagy, tehát ami függőlegesen alattad van, arra dobod a bombát, ezért nincsen célkereszt.. a többi bombázón van célkereszt.
-
anytime
őstag
A Junkers-ekkel milyen tavolsagbol es milyen szogben erdemes es leginkabb pontos atmenni zuhanasba?
RB-ben erdekelne, ha valakinek van tapasztalata veluk.
Koszi,
A -
RG4L
őstag
A T1-es He 112-k szerintem üthetőek az F2A-1-esekkel.
Micsurin: a legutóbbi RB-ben találkoztam egy Yak 9-essel, A6M3 mod 22-essel voltam. Felé vettem az irányt, észrevette, gondolta, hogy belemegyek egy face-to-face csatába, de annyira hülye nem vagyok, kitértem előle, elkezdett fordulni, azonnal én is, csak azzal nem számolt, hogy ezzel lehet nem jár olyan jól, mert korábban megtettem a körívet mint ő, és még fordulás közben kaptam meg pár huszassal.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Micsurin #4338 üzenetére
Azért azt tudod ugye, hogy a Yak-ok eléggé OP-k RB-ben is, mire a Zero felkapaszkodik magasra, addigra a Yak ott van, de a Zero sokkal mobilisabb, és ha megszerzi a magassági előnyt is, a Yak-od mehet füvet legelni.
#4320 RG4L:
"Ja igen, és a német gépek megerősödnek T2 végén és T3-T4-ben."
Azért a T1-es He 112 B-0 megér egy misét a 2x200mm-es cannonnal -
munnergep
senior tag
"Ugyanúgy, ahogy nem mész szembe egy Beaufighterrel vagy egy Do 217-essel..."
Ha rakéták vannak a szárnyam alatt én leállok velük lemérni, hogy kinek nagyobb a f....a
Persze csak akkor működik, ha a kezdő ellen kivárja amíg megjelenik a "célkereszt", mert ha időben elkezd lőni, akkor nekem reszeltek. -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #4321 üzenetére
Gyakorolni kell és ismerni az ellenséges gépek képességeit.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #4318 üzenetére
Azt azért szeretném hozzátenni, hogy Typhoonokkal és Tempestekkel nem sokat talákoztam még, de sokkal többrétű és veszélyesebb gépeknek tartom őket, mint a Spiteket. Küzdj velük!
Ja igen, és a német gépek megerősödnek T2 végén és T3-T4-ben. -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #4318 üzenetére
Fater, egyszer se mondtam, hogy ez működik a Typhoonok ellen. Feltételeztem, hogy a Spitfire-ökkel van bajod.
-
superecneB
őstag
Na kipróbáltam. 4000+on találkoztam 2 typhoonnal. Az egyik felettem, a másik alattam jött. Én még másztam felfele 280-300 kmh körül. Rám fordult mind a kettő. Menekülőre fogtam, elkezdtem zuhanni. Több mint 800 km/h val. 600m es magasság körül kihúztam vízszintesre, gondoltam 800-al eltünök. Végig jöttek mögöttem és lekapták a jobb szárnyam.
1 lövést sem adtam le.Lehet nem jól értettem ezt a menekülős dolgot?
Update!: (#4319) RG4L
Jogos! -
RG4L
őstag
válasz
superecneB #4313 üzenetére
Egyébként ezt az egész dolgot úgy képzeld el, hogy ha te ülnél a Spitfire-ben, akkor nem zuhanásban üldöznéd az ellenséged, mert arra akalmatlan a géped. Ezáltal nem fogsz fordulóharcolni egy olyan géppel, amelyik szarul fordul az ellenfeleihez képest. Ugyanúgy, ahogy nem mész szembe egy Beaufighterrel vagy egy Do 217-essel...
-
Kotomicuki
senior tag
válasz
superecneB #4313 üzenetére
A MM úgy működik, hogy veszi a 3, legmagasabb BR-ű gépedet és átlagolja azt (Pl. (T3) P-47 3.0 <-> (T2) A6M2/LA-5 3.7 !!!), az így kapott szám alapján hoz össze a többiekkel, kb. +/- 1.0-es eltéréssel (minél többen vannak fent, ez a kilengés annál kisebb, általában). Ha van tier-különbség, vagy 1.0-nál nagyobb BR-különbség, akkor a legnagyobb BR-ű duplán számít!
Az amcsi gépek jelentősen túl vannak értékelve (sokkal gyengébb gépek ellen mennek, T2-3-ban mindenképp), míg a szovjet masinák nagyon erősek AB játékmódban (hiszen hozzájuk köthetők a fejlesztők), a németek és a korai japcsik nagyon el vannak nyomva, az ángliusok, nagyjából hozzák az átlagot -> majdnem végig jó vadászok és nehéz vadászok mellett a bombázóik folyamatosan vesztik el létjogosultságukat (T3 és fölfele).
A 109-es E és korai F szériákkal még megy a forduló harc, de a G-ktől már a magasból rázuhanni és vissza kapaszkodni technika a követendőbb harcmodor. Az emelkedni tudáshoz meg ki kell maxolni a gépet előbb...
Kezdőknek a szovjet és amcsi részleget ajánlanám, velük (a leg-)könnyebb a betanulás.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #4313 üzenetére
Ne fossál, az AAA elég veszélyes, ezeken 1-2 ellenséges gép el fog esni vagy crashelnek közben, vagy ellövik a lőszerük egy jó részét. Én például sok meccsen azt csinálom, hogy bőven 4-5km felé mászok, fel akár 7-8000 méterre, hogy biztosra tudjam, nincsen több ellenséges gép felettem. Innentől a magas légteret te uralod és úgy szórakozol az érted induló vagy alattad repülő ellenségekkel, ahogy nem szégyelled. Az már másik szitu, hogy mire felmászol, nincsen több csapattárasad, mert mind kretén volt és turnfightolni akart pl. a brit Spitek ellen... ezen nem lehet nagyon segíteni. Nem muszáj azonnal megtámadni azt, akit meglátsz magad alatt, gyakorold a célpontválasztást és menni fog. Neked nem az a teendőd, hogy lennt legyél és lelődd őket, mert akkor otthagyod a fogad a britek ellen. A te teendőd, hogy megőrizd magasságbeli előnyödet és akkor támadj, amikor vert helyzetben van az ellenség (épp emelkedik/lassú).
A japánoknál hát... eléggé el van cseszve az egész, mert nem valósághű az egész, ahogy azt már régebben leírtam, pl. az F6F-ek ellen nem A6M2-essel, hanem A6M5-össel kéne harcolni, csak akkor unfair lenne a játék. A profilod szintje nem számít matchmakingbe, én is rendszeresen játszok lvl 5-10-esek ellen, amikor visszamegyek Tier 1-2-es gépekkel röpködni. Az adott géped Battle Ratingje alapján kapsz ellenségeket és csapattársakat, ám mikor nagyon kevés játékos van, megesik, hogy ugyanazon meccsben van Tier 1-es és Tier 3-as gép is, szóval... néha elég lutri.
Bf 110 c-4: heavy fighter, ne várd tőle, hogy vadászni fogsz tudni vele. körberepülnek az oroszok és ronggyálőnek, de mivel vannak cannonok rajta már tier 1-ben, elég nagy tűzereje van, tehát ha betalálsz vele...
Fw 190 a-1 - leírtam
Bf 109 e-1 - detto
Bf 109 e-3 - detto
He 111 h-3 - bombázó... -
BreeZeRr
tag
válasz
superecneB #4313 üzenetére
"Teendőm hogy nekem is lenn kell lenni, és le kell lőnöm őket.
Viszont itt lenn, nincs túl sok esélyem."Miért kéne lemenni az ő szintjükre? Lecsapsz és,ha nem jön össze, akkor visszamászol. És ezt újra,újra és újra.
-
superecneB
őstag
Mindenhol azt olvasom, hogy mindig célszerű magasan maradni 4000 környékén.
Azt nem értem, hogy ha érkezek 4000 körül, látom hogy 3 ellenséges gép lövi a földi célpontjainkat / rászálltak néhány társra, akkor bezuhanok rájuk és megpróbálom kiszedni őket, de lényegében innentől kezdve, már az egész játék alatt soha nem leszek 3000 felett, mert üldözőből üldözötté válok, a leszedendő gépek mind alacsonyan 2000 körül vannak, lövik a társakat és a célpontokat. Teendőm hogy nekem is lenn kell lenni, és le kell lőnöm őket.
Viszont itt lenn, nincs túl sok esélyem.A match-making hogyan működik? Kipróbáltam a Japánokat, de elég modern gépekkel kiszedtek az amerikaiak. A profilom levelje alapján kapom az ellenfeleket, vagy az adott gépem tierje szerint?
Az Fw190 a-1 adatai:
Max spd: 660
Max alt: 13228
RoC: 17,9
Turn Time: 19,9
Take off run: 45020mm canon: Air Targets ammo
7.92mm MG: Universal ammoA gépeim:
Bf 110 c-4 - max
Fw 190 a-1 - max
Bf 109 e-1 - min
He 111 h-3
Bf 109 e-3 - min
Ezek közül mindre igaz az amit írtál? Tehát 2000 méter környékén és alatt forduló harcban esélytelen vagyok? -
RG4L
őstag
válasz
BreeZeRr #4311 üzenetére
Hát tudod, hogy a P-47 egy külön kategória, nem is nagyon lenne szabad összehasonlítani a többi vadásszal, hiszen önsúlya kb. kétszer annyi, mint a többi vadászé, nagyon erős szerkezet, és minél magasabban van, annál jobban teljesít, sőt, nagy magasságban már elviselhető a fordulása. Mindemelett kb. 950-ig lehet vele zuhanni, erre nem tudom hány gép képes, szárnyát eltörni képtelenség, a fegyverzete pedig egy lángszóró.
Pöpec. -
BreeZeRr
tag
válasz
superecneB #4309 üzenetére
RG4L kolleginával (
) az amerikai ágon a P-47-el repültünk sokat. Ha megnézed az sem egy fordulóbajnok. Voltak necces szituk és voltak vele jó pillanatok. Számtalanszor volt olyan,hogy nálunk magasabban voltak spitek,japó gépek stb... Ha láttuk,hogy zuhannak ránk, egyet tudtunk csinálni. Kifordultunk a támadása elől és azután zuhanni kezdtünk. Igen így elvesztettük a magassági fölényünket a ellenfél gépeivel szembe,de legalább éltünk.
Mondjuk ez a p-47 erős egy gépezet mind motorilag, mind szerkezetileg. Nem tudom,hogy az FW-nek mennyi a végsebessége és mennyit bír ki.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #4309 üzenetére
Hát szerintem nem kell félteni a Fw gépeket sem, illetve ne mondd rá, hogy egyik jobb mint másik. Mindkét gép jeleskedik, csak éppen különböző dolgokban.
-
Revolit
senior tag
-
Revolit
senior tag
Amúgy igazán megadhatná killnek azt, amikor olyan manőverbe csalod az ellenfelet, amiben összetöri a gépét... ez annyira nem fer, főleg, hogy mostanában több ilyet is csináltam
Tegnap pl spittel voltam, orosz Yak leállt velem fordulózni földközelben (meglepően jól fordult), bedöntöttem teljesen függőlegesbe gépet, magassági kormányt tökig behúztam, 1.5 fordulat után ki is jött a fordulóból a Yak, de már nem tudta felhúzni, és belecsapódott földbe.
Most meg előző csatámban spit mk Ia-val mentem, chaika feljebb emelkedett mint én mikor középen találkoztunk! az durva mondom... na és rám fordult, egyet forogtunk, de elég esélytelen még a spit is chaika ellen, kaptam is egy sorozatnyi szeretetcsomagot tőle. Úgyhogy lenyomtam Spit orrát föld fele, és csavargattam is a gépet, vártam mikor írja ki lent a crashe-dedet, mert a G erőtől semmit nem láttam, és nemsoká jött isUtánam jött a chaikával, de saját bőrömön tapasztaltam meg, hogy a szárnya könnyen törik annak nagy sebességnél
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #4304 üzenetére
Tudnod kell, hogy az ellenséges gép miben jó és miben rossz. Ha jól gondolom Spitfire gépekkel akadt meg a gondod. A te géped jól mászik, na de a Spitfire széria is legalább olyan jól, ha nem jobban. Az ő erősségük a fordulékonyság, főleg alacsony magasságon, a te erősséged pedig a nagyobb motorerő és végsebesség. Ha nagy magasságon egy Spitfire megtámad, csak egy út van a menekülésre, a zuhanás. Bátran kell menni, akár egészen addig, amíg el nem kezd remegni a kép, 100%, hogy a Spit vagy nem jön utánnad, vagy pedig eltöri a szárnyait. Lehet csinálni ellenük nagy G erős fordulásokat, ugyanúgy ahogy a Zérók ellen. Ha alacsony magasságra kerülsz és elveszted az energiádat, talán vízszintesen, egyenes irányban tudsz távolságot lopni, utánna pedig kis szögben emelkedni, és reménykedni, hogy nem kapnak meg hátulról. Ha nem ezt a menekülést választod, hanem elkezdesz forgolódni, tuti, hogy halott vagy.
Ezzel talán túlélted a szituációt, leráztál egy ellenséget, de akkor még ott az ellenséges csapat többi gépe... Nem nagyon játszottam még a Fw szériával RB-ben, szerintem ez működő taktika lehet, de a legjobb az lenne, ha kipróbálnád éles csatában azt a gépet, amelyikkel meggyűlt a gondod és így látni fogod, hogy az aktuális ellenségeid mivel próbálkoznak ellened.
-
superecneB
őstag
RB; FW 190a1 majdnem maxon. De rengetegszer kiszednek főleg angolok. Piros lövedékkel pikk pakk lekapják a szárnyam, motorom bármim.
Felmegyek 4000 körülre percek alatt, keresek egy jó lehetőséget, bezuhanok vagy 600 km/hval, majd 1-2 hitet leadok jó esetben és utána mire felmásznék újra magasra, lenn körbe forognak stb és szétkapnak.
Mit csinálok rosszul? (Mármint az nyilván való, hogy elég sok mindent, csak szeretnék néha nyerni is)
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i7-14700K 20-Core 3.4GHz LGA1700 (33M Cache, up to 5.60 GHz) Processzor! BeszámítOK
- THX Onyx fejhallgató erősítő (DAC Headphone Amplifier)
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- GAMER PC! Intel i7-13700 / RX 7900 XT / 32GB DDR5 / 1TB Gen4 / B760 Tomahawk / 750w! BeszámítOK
- Lenovo legion 5 Pro
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 8GB I 500GB I 14"FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst mw1g3mg/a - 3 év gari - MAGYAR