Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Darko_addict

    őstag

    8 óra játék után már sok mindent tudnék kritizálni és dicsérni is rajta, de kicsit más szempontból közelíteném meg a mai poszttal az átlagos véleményeket:

    Volt szerencsém Amerikában kalandozni, voltam a Keleti és Nyugati parton is és a Crew felépített világa meglepően autentikus. Nem mondom, hogy "tök ugyanaz", de a nagyvárosok karakterisztikáját többségében jól le tudták utánozni! Tuti át kellett alakítsanak minden szakaszt olyanra, hogy egy ilyen játékban "játszható" legyen, illetve kellett tömöríteniük, de ha valaki el akarja képzelni Amerikát kicsit többől, mint néhány filmrészletből, ahhoz ez a játék nem nyújt rossz kiindulási alapot.

    Az a gondolatom, ami pedig nem bugokhoz kapcsolódik, hanem a játékélményhez, az lenne, hogy a sebesség-érzet gyatra. Nem szerettem azokat a NFS-eket, ahol már 130-nál szétszakadt a kijelző, remegett a kamera és epilepsziát kaptam, 300-nál meg puszta szerencse kellett, hogy az úton tudjak maradni, de itt kínlódásnak élem meg még a 300-at is. Mielőtt megkérdeznétek, nem, nem mentem még soha 300-zal vagy felette, viszont 250 körül többször is, de sokkal dinamikusabban haladt el a környezet mellettem, mint ebben a játékban. Nem tudom, rosszalkodtatok-e már városban, de házak között menni 80-90-nel kész fénysebességnek érződik, mintha kezdene összeolvadni a tér-idő, ebben a játékban a 150-es városi tempó pikniknek tűnik. És totál világos, hogy a játékot nem lehet összehasonlítani a valósággal, de egy autóversenyes játékban ez a faktor szerintem kulcsfontosságú. Ennyi, kösz, hogy végigolvastátok.

Új hozzászólás Aktív témák