Új hozzászólás Aktív témák
-
Bandeee82
tag
válasz
amdboy #20980 üzenetére
Én a Samsungnál még soha nem tudtam felettessel beszélni, vagy hogy tovább kapcsoljanak valakihez, aki érdemben tud segíteni. Emailre sem reagálnak, telefonon nem segítenek, katasztrófa az a cég és 2 hónapja folyik, törvényeket telibe szarják, mintha nem is lennének... Hétfőn indítom a fogyasztóvédelem, békéltető és GVH kombót, remélem szarrá büntetik majd őket...
-
szkutyi
addikt
válasz
amdboy #20916 üzenetére
Ez már akkor volt amikor 3.jára jött ki a szerviz és el vitték...ja úgy akarták elvinni hogy se egy átvételi elismervényt semmi ..én írtam kézzel egy papírt hogy sertetlen karcmentes állapotban adtam át a tvt ...nem akartak alá írni...csináltam egy videó felvételt hanggal, így tudtam bizonyítani hogy elvitték és hangban ők is elismerték hogy nem karcos..aztán két hét után mentem hozzájuk azt mondták semmi baja csak az élesség le volt véve nullára...jegyzőkönyvben is ez áll...még meg is van a jegyzőkönyv...a vásárló tudatosan el alitotta a tvt ..ez áll benne ..na utána vittem személyesen A médiába, ahová először tv nélkül mentem be, közöltem velük hogy most ide be fogok hozni egy 65" tv-t (már ismertek, tudták mina szitu) és mindenki szeme láttára megtaposom...hát nem kértek a balhebol, inkább igazgatói segítséget nyújtottak és az ment szembe a samsunggal ...amit leszart a Samsung és így nyelte be a MM az én tv-met....
-
adrian14
tag
válasz
amdboy #20622 üzenetére
nem kell ugyanazt a márkát választanod. Tegnap voltam bent és bármire felhasználhatod az utalványt. Vehetsz Sony tv-t is...(nyilván rá kell fizetned) Azért kérdezte tőlem az eladó, hogy tuti TCL-t szeretnék e rajta venni? De mondtam neki, hogy még egyszer bepróbálom, hátha csak szerencsétlen voltam.
-
Parmezan77
junior tag
-
adrian14
tag
válasz
amdboy #20614 üzenetére
A garipapíron úgy látom, hogy csak akkor fizetik vissza a pénzt, ha nincs az adott készülékből már a boltban. És ha jól értem a szöveget.
Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a fogyasztó által bemutatott, a fogyasztási cikk ellenértékének megfizetését igazoló bizonylaton - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlán vagy nyugtán - feltüntetett vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni.
-
ricsi0307
senior tag
válasz
amdboy #18563 üzenetére
Biztos hogy nem valid amit kiír, Forza Horizon 5 grafika módban 30fps a tv mégis 120hz-et ír ki. Az külön vicces hogy a vrr-t bekapcsolva láthatóan ugrál az fps csak nem értem hova
Vhiktor: ha van idő és kedved megnéznéd hogy egy Google Chromecast + Google Tv-n miért más a Dolby Vison filmek fényereje? A tv gyári rendszerén és az Xboxon ugyan az a látvány míg Chromecasten érezhetően minden DV tartalom világosabb. Illetve feltűnt, hogy Xboxon pl. A Disney+ appot megnyitva nincs sávosodás a színek között, ez azért van mert a konzol tudja a 10bitet is?
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz
amdboy #18500 üzenetére
1x rendeltem tőlük egy légegeret. Eltelt vagy két hónap, mire írták, hogy majd hozzák. Eltelt még egy hónap, mire megjött. 7e forintos tételről beszélünk, de na. Már rég lemondtam róla... Soha nem rendelek tőlük semmit, ha ennyire nem lehet rájuk számítani még egy ilyen apró tételnél sem.
-
rainman72
nagyúr
válasz
amdboy #18495 üzenetére
Nem akarok ebbe a témába nagyon bele
vau-vau
Viszont szerintem kb 10perc lenne az itthoni nagy cégek közül kiválasztani 5-öt akivel valakinek gondja volt.
Nekem pl az eMagról jött kb 10 tv amiből ment is vissza pár db.
Mindig korrektek voltak.
Egy rossz élmény alapján lenulázni bármelyiket is hogy "onnan ne vegyél semmit" szerintem ostobaság.
Ilyen alapon akkor sehonnan semmit se,de akkor honnan?
Segíts légyszi -
Kiskutya
veterán
válasz
amdboy #18479 üzenetére
Nálam soha semmi gond nem volt az emagnál. Amit eddig visszaküldtem 1ft-ot sem kellett fizetnem! Ügyfélszolgálat meg kB 1 hónapja még tuti volt mert beszéltem velük. Szerintem arra kell figyelni emagon ha lehet akkor emag által forgalmazott terméket vásároljon mindenki.
-
gianni85
veterán
válasz
amdboy #18475 üzenetére
Igen a masztor inge a game mód, vrr-t meg a boxon kapcsolod be a kijelző menüben valahol. De így akkor tuti a kábel lesz a ludas. Valószínűleg a ps5 kábelével menne. Nekem egyelőre nincs jobb kábelem amivel tesztelhetném, de mint írtam series s-nél nem is látom értelmét a 60 feletti képfrissítésnek
-
Kiskutya
veterán
válasz
amdboy #18401 üzenetére
Először is nézd meg valami energia takarékos mód vagy automata fényerő nincs e bekapcsolva. (kapcsold ki) Utána kapcsolja ki minden képjavítót. Nemtom milyen és mekkora tv volt előtte de azért 55-ös méretnél sem árt normális minőségü anyag! Érdemes mindent 4k-ba nézni ha megteheted. A boxon is lehet felbontást állítani azt is nézd meg mire van állítva. Egyébként egy YouTube-os 4k hdr demónak hoznia kell az áruházi minőséget!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Epson Expression 12000 XL Nagyformátumú A3 szkenner
- LG 27CN650N-6A - Felhő Monitor - 1920x1080 FHD - 75Hz 5ms - USB Type-C - Quad Core - BT + WiFi
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest