Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Yvorl_
tag
Hát azért az Audi TT vásárlással támogatni a magyar gazdaságot szerintem kicsit erős.
Mondjuk majd akko rtámogatnám amikor a TT modelleket összeszerelés után mégha csak papiron is de nem utaztatnák ki asz országból, majd amikor megveszi valaki itt, hogy papíron visszautazhasson és fizethesd rá a mindenféle járulékokat meg istennyilát, nehogy egyszer legalább jól járjunk itthon valamivel amit itt gyártanak.
Suzukinál ez asszem nem igy van. De hogy ottis ezzel mennyire a magyar gazdaságot támogatjuk azért lennének kétségeim.You can't teach new tricks to an old GOD!
-
sasa311
veterán
lokálpatriotizmus
Ezt a szót kellett kb 46X elmondanom a múltkori filmforgatásunkon, hogy kanolna meg a szövegíró (=najó nem, de rossz vicc volt)
Amúgy egyikkel a japókat, másikkal a fritzeket támogatjuk
mod: off
[Szerkesztve]Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
tildy
nagyúr
Megbízhatóság totalcar népítélet alapján:
[link]
For 2002 models, the average was 18 problems per 100 vehicles, vs. 21 in 2001.
Brand
Problems per
100 vehicles
Toyota 10
Honda 11
Hyundai 11
Subaru 13
Nissan 15
BMW 20
Chrysler 20
Mazda 20
Volkswagen 20
General Motors 21
Mercedes-Benz 22
Ford Motor 23
180centi magas vagyok.
Pumpi, sorry nekem már 5 ajtós ponym van De egyébkétn ja , beszállni nehezebb a 3 ajtósba, de nem az én autóm Egyébként meg nagyobb hely van benne hátul.
Mutassatok már egy statisztikát, hogy tényleg megbízhatóbb. Annyira kiváncsi vagyok rá Mutassatok mrá rá, hán yhyundait hívtak eddig vissza, és hány új swiftet. Thx.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
De az olcsó lenne, ha nem lenne olyan árban más alternatíva is. Tudomásom szerint a full fapad 5 ajtós swift SWIFT 1.3 GC 5 ajtós 2.3 millió. Egy full fapad 5 ajtós accent pl. 2.5 , de az mind csomagtérben mind úgy egyébként is nagyobb. Szal ha már így vesszük, akkor nem, nem olcsó.
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
nagyúr
a fő provokátor errefelé.
de TE is nagyon jól csinálod.
------------------------------
Ui. én is Suzukit akarok venni. márcsak egy munkahely (és sok pénz) kéne
viszont ez az új swift tetszik, és magyar termék, és ez a kis közgazdász lelkemnek fontos...!
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
faster
nagyúr
Az, hogy kurvára nagyot tévedett, mert azt hitte, hogy csodaországot meg lehet valósítani. Így utólag nézve, nagyon szép terv volt. Csak néhány millióan pusztultak bele ebbe a remek terv kivitelezésébe. Csak ennyi a bajom. Tudom, részrehajló vagyok.
''és ne egy burzsoá kizsákmányoló rendszer
élősködjön rajtunk?''
Mondom, irány Kuba vagy Észak-Korea, remek hely mind a kettő, burzsoá élősködőknek nyoma sincs, Lenin minden utcasarkon rád mosolyog!
[Szerkesztve] -
nagyúr
viszont az audi már nem csak gyárt, hanem kutat is : győrben hozott létre kutató- fejlesztő központot.
egyébként örülsz?
ha már ekkora politikai flame-et csináltál ebből a suzukis topicból, aminek az autó(k)ról kéne szólnia?
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
a hyundai-jal nem az volt a baj, hogy autógyár, hanem, hogy olyan feltételeket támasztott, ami már megalázó volt.
a szlovákok ezt bevállták, mert nekik még az is jó. a lényeg az, hogy euróban százmilliós nagyságrendű összeggel támogatja a szlovák kormány a hyundai-t. ezt jó is, hogy mi nem vállaltuk be.
és az EU-bizottság úgyis bele fog kötni,mert az eu-ban az ilyen dolgok nem szabályosak (sértik az egyenlő versenyt)Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
az, hogy a bér mekkora, az ország fejlettségi színvonalától függ : GDP, termelékenység.
és nem egy cégben kell gondolkodni, hanem nemzetgazdasági átlagban.
nálunk a GDP 7500 €/fő. Nyugat Európában 25 ezer €/fő. Japánban 35 ezer €/fő.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
érdekes ideológiai elegyed van. egy politológus nagyon örülne neked...
szóval nemtom tudod-e, hogy Esztergom a határ mellett fekszik, és Párkány van vele szemben, amely egykoron szintén kis hazánk része volt (már nem az), viszont 60 %-ban magyarok élnek ott is, sőt, Dél-Szlovákia ezen részén, a határtól számolva 30-40 kilométeres sávban magyar többségű terület van, és ők járnak át dolgozni.
a foglalkoztatottak létsázma kb. 2500, és ebből sokan Szlovákiából járnak át, igen.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
parandroid
félisten
figyu, fejezd be, jó? multinál dolgozom magam is, tudom miről szól, tudom mit ad miért cserébe és tudom, mivel jár az egész. személy szerint örülök neki, hogy van állásom. szakirányú végzettség nélkül többet keresek, mint édesanyám 25 év tanári múlttal, amit mindvégig egyetlen munkahelyen töltött le. pedig őt a színmagyar állam foglalkoztatja, váltott kormányokkal, tehát nem foghatod egyik politikai oldalra sem, hogy miattuk van...
úgyhogy ne menjünk át flémbe plíz,
szerk: off
p
[Szerkesztve]I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
Den
veterán
viszont az is igaz hogy nyilván nem fegyverrel kényszeerítették az ott dolgzókat hogy mondják föl a bruttó 200k-s állásukat és menjenek el a szuzukihoz 80 rongyért, hanem azért dolgoznak ott annyiért, mert jobb álást nem találtak (vagy semmilyet nem találnának, ha nem lenne ez).
egyébbként senki nem magasztalta a szuzukit csupán annyit jegyeztünk meg hogy ez legallább jelentős részben magyar termék, szemben mondjuk egy fiattal vagy hondával, ami nulla azaz 0 értékben magyarwww.simson4t.hu
-
parandroid
félisten
és különben sem érdekli a kutyát sem ez az olyannyira divatos antiglobalista, antimulti, antikapitalista, antijólétitársadalmas, antikizsákmányolós vinnyogás. mindenki úgy él meg, ahogy tud, beleértve a nagyvállalatokat is, nem a suzuki miatt van ott a világ, ahol, vannak náluk sokkal nagyobb darab fekáliák is az üzleti életben, de ettől szép az egész. ha nem tetszik ki lehet költözni falura, csendben ellenni, megtermelni magadnak az ultraegészséges zöldségeket és messze elkerülni a nagytőkét. a minősíthetetlen hangnem valszeg nem is fogja zavarni a juhaidat.
tisztelettel,
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
nagyúr
a sötétség fájdalmas...
ki a f.szt érdekel a profit?
viszont itt végez gazdasági tevékenységet, és nem máshol!
Itt foglalkoztat több ezer embert, eltart rengeteg magyar beszállítót,
itt fizet adót, itt fizeti az alkalmazottai után a tb-járulékot, stb.
ja, és jelentős részt képvisel a magyar GDP-ben.
arról az aprócska tényről nem is beszélve, hogy az eddigi profitja zömét újra befektette.
bármilyen meglepő, a gazdasági szereplők azért fejtenek ki gazdasági tevékenységet, hogy ezáltal profithoz jussanak. S mi egy tőkeszegény ország vagyunk, ergo szükségnk van a külföldi tőkére. ha bezárkóznánk, ott tartanánk, mint egyes afrikai országok.
(szóval az ilyen demagóg megközelítéseket talán nem kéne...)
----------------------------------------------------------
mellesleg :
1991. április 24-én ľ zöldmezős beruházásként ľ megalakult a Magyar Suzuki Rt., 5,5 milliárd forintos alaptőkével. A tulajdonosi szerkezet a következőképpen nézett ki :
Suzuki Motor Corporation (a technológia tulajdonosa) 40 %
IFC (világbanki leányvállalat) 9 %
ITOCHU Corporation 11 %
Autókonszern Rt. 40 %
A japán anyavállalaton kívül tehát részt vett az alapításban a vállalat beszerzési és értékesítési kapcsolatait biztosító ITOCHU - kereskedőház, a fejlesztőbanki szemléletet közvetítő ľ a Világbank érdekeltségébe tartozó ľ International Finance Corporation (IFC), valamint az Autókonszern Rt., amelyet 62 hazai cég hozott létre, s köztük bankok éppúgy megtalálhatóak voltak, mint iparvállalatok, vagy szolgáltatók.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest