Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
Új hozzászólás Aktív témák
-
Thome
veterán
válasz Latissimus Dorsi #6834 üzenetére
Na idekeveredtem, mert zörög, csak a bal első. Kitekertem mindent az A jelzű bolhákat hogy nem töröm el, vagy hogy tudom levenni az oldalát?
-
Jadro
veterán
válasz Latissimus Dorsi #7308 üzenetére
Nem semmi. Egyrészt nem sok kell hozzá hogy learasson pár embert, másrészt igen könnyen lehet nagyon magasról zuhanni. A magasságkülönbség mennyi? Lent még pólóban állnak az emberek, fent meg hó is van.
Samsung Galaxy S23 8/128 Green
-
Mercutio_
félisten
válasz Latissimus Dorsi #7235 üzenetére
Minden autónál vannak ilyenek, legfeljebb nem mindenhol van olyan lelkes közösség, akik össze is gyűjtik. Pl. Vectra (sajnos zárt a fórum, és nem volt időm több tárolt változatot átnézni, nyilván más-más verzióknál más gondok vannak)
Ettől persze tény amit írsz, csak érdemes árnyalni a képet.
Kérdés: Valahol olvastam, hogy nem muszáj lebontani a műszerfalat a kiégett világitáségő miatt, valahol fel lehet nyúlni, és kiszedni - újat berakni, igaz ez, ha igen mi a menete?
[ Szerkesztve ]
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
mdk01
addikt
-
mdk01
addikt
válasz Latissimus Dorsi #7225 üzenetére
Kicsit bővebben?
-
Tigi
őstag
-
Tigi
őstag
válasz Latissimus Dorsi #6834 üzenetére
Hali
Köszi a segítséget neked is és Criton-nak is.
A patentokat, hogy lehet roncsolás nélkül kiszedni?
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
_BM_
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #6722 üzenetére
Elég gyenge nálam is a klíma, főleg ilyen forróságban. Csak akkor ér valamit, ha lezárom a külső levegőt. De ez újkora óta így van.
-
Mecy_Lacee
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #6722 üzenetére
"A gáz fogyása garanciális hiba egyáltalán?"
Nem!
2-3 évente érdemes kitisztíttatni, ahol fel is tudják tölteni, ha kell.
Hatékonyság: azért semelyik autó sem hűl le egyhamar, ha kint felejtik a napon. De valószínű, nálad ezt kellene elvégezni.Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
band1103
őstag
válasz Latissimus Dorsi #6451 üzenetére
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
band1103
őstag
válasz Latissimus Dorsi #6449 üzenetére
A rosszabb viszkozitást értettem csak. Hideg oldal? És az miért rossz? Hol kell ilyet alkalmazni és miért?
Bocs a sok láma kérdésért."A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
band1103
őstag
válasz Latissimus Dorsi #6447 üzenetére
Mi a különbség a 5W40 és a 10W40 között? Nekem a haverom a 17 éves siftembe 10-eset öntött. Miért
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
Tigi
őstag
válasz Latissimus Dorsi #6424 üzenetére
Hát nemtom, nekem biztos, hogy nem a rossz út miatt áll így, de most már nem idegesít annyira.
Az előző kocsimból (WagonR) kiindulva nem biztos, hogy futóműállítással sikerül egyenesbe rakni.Mecy_Lacee
Én úgy emlékszem, hogy az elején még egyenesen állt bár most már semmibe nem vagyok biztos.[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Latissimus Dorsi
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #6263 üzenetére
Sziasztok,
Tegnap megvolt a benzincsöves visszahívás miatti "szerviz" a szuszkán.
Kb. 5 percet vett igénybe a művelet, semmit nem cseréltek. A munkalapon pozicionálásnak nevezett műveltet végezték el.
Ez abból át, hogy az üzemanyag tömlőt és az EVAP öblítőtömlőt összefogó bilincset tekerte megfelelő pozícióba (ha jól láttam) a szervizes srác.Van valaki másnak tapasztalata ezzel a szervizel kapcsolatban?
BA
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
nagyúr
-
thomas791
tag
válasz Latissimus Dorsi #6304 üzenetére
jó ez az oldal amit belinkeltél!
Köszi!Megbizhatóság? Nézz utánna!
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #6265 üzenetére
Ej, de bosszantó. Pedig Suzuki. Csak megy, megy, megy. Nagyon.
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #6263 üzenetére
Passz. Létezik egyáltalán ilyen.
-
Tigi
őstag
válasz Latissimus Dorsi #5953 üzenetére
Bizonyos poziciókban nekem is zörög bár még alig hallani, de fateré már kicsit hangosabb, de felhúzott állapotban egyik se zörög.
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Mecy_Lacee
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #5950 üzenetére
Azt hogy érted, hogy zörög?
Lehúzva? Felhúzva? Milyen állapotban?Csak azért kérdem, mert az első ajtókban lévő üvegek eléggé szépen zörögnek, ha nincsenek felhúzva. Ez ilyen, ha erre gondolsz.
Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
ett
aktív tag
válasz Latissimus Dorsi #5557 üzenetére
Köszi! Legyen igazatok!
Sajnálnám visszaadni a gépet, már tettem rá pár apróságot, majd csinálok képet róla ha érdekel valakit.
Hol került ennyibe a 15000-es szerviz?[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
DMG
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #5449 üzenetére
Azt hiszem Citroen-nél láttam olyan tesztet, ahol az oszlopra csúszást tesztelték, és az oldallégzsák felett, a vezető simán lefejelte az oszlopot.
Amit ma megtehetsz, azt tegnap kellett volna.
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #5387 üzenetére
Ez indiai...
-
fekeandras
őstag
válasz Latissimus Dorsi #5368 üzenetére
A Geo Merto nem Suzuki!Teljesen más a karosszériája.Több ponton meg van erősítve addig nem engedték árulni az USA-ban.Amúgy az USA szabvány törésteszt hát hogy mondjam, érdekes...
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #5288 üzenetére
Betegség vagy alkohol? Nem mindegy.
-
mefistofeles
addikt
válasz Latissimus Dorsi #5288 üzenetére
Ezt a designet inkább kihagyom.....
Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
Olcsi
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #5288 üzenetére
Uh...szó szerint kell érteni a dolgot?
Mi szuzink éppen betegeskedik. Sajnos valamiért állandóan felforralta a vízet, mindig el is fogyott... Mint kiderült, a termosztát nem volt jó, így ki is lett cserélve... Most annyival jobb, hogy a hűtőből egyelőre nem fogyott el a víz, a tartályból viszont igen... Ezzel párhuzamosan egy másik, igen elkeserítő probléma is előjött. Elfogyott az olaj...a nívópálca végén volt egy kb hangyapiszoknyi... Nem tudom, milyen mértékben függ össze a két dolog, csak remélni tudom, hogy a motornak nem lett túl nagy baja a forralástól.
-
Róth
aktív tag
válasz Latissimus Dorsi #5275 üzenetére
Más területen is jellemző a japán cuccokra, hogy nem szerelhetőek, például a szerszámgépek is javíthatatlan egységekből állnak, a német cuccokat pedig darabokra lehet szedni, és összerakni. Sőt, a japán elektronikákra az is jellemző, hogy mindent fullosan szállítanak, és ha nem veszed meg az opciót, akkor letiltják (szoftveresen). Például a szerszámgépek többségébe max memóriát pakolnak bele, mégis csak annyit tud használni a júzer, amenyit megvásárolt. Őrültek
Más szemlélet, ezzel együtt általában jobb minőséget képviselnek.[ Szerkesztve ]
Tiit, tiit, tibadam, tibadam!
-
ett
aktív tag
válasz Latissimus Dorsi #5275 üzenetére
Pedig azt is lehet javítani. Azt nem tudom milyen generátor van benne, de már azon se lepődnék meg ha ezen is spórolnának, már mindenen spórolnak. Régebben még a klímák is mitsubishik voltak benne, mostmár valami számomra ismeretlen izé.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #5207 üzenetére
Van csak sajnos Japánban.
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #5205 üzenetére
Ne kezdjétek megint!!!!
Ez a Suzuki topic.
-
tildy
nagyúr
válasz Latissimus Dorsi #4955 üzenetére
A 2 misis suzuki is fapad ilyen erővel . Vicces amúgy a full felszerelt változatú swiftet a legalapabb loganhez hasonlítani
A logannak nagy hibája az ajtófogantyú,és a nem dönthető ülés, az egy elcseszett, rossz , egyébkétn nekem spec tetszik a műszerfal, a tiburonban is hasonló kinézet van. A dacia sanderon hála égnek már ez is más lesz.
Tüzi te ugye a tűzoltóknál vagy?
[ Szerkesztve ]
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Khelben
nagyúr
válasz Latissimus Dorsi #4955 üzenetére
az a baj, hogy továbbra se számolod bele azt, hogy a márkaszerviz 2-3x annyiért cserél neked olajat, mint egy sima autószerelő (bár nem sok műszaki érzék kell egy otthoni olajcseréhez sem). Ebből megvan a használtautó fenntartása, a vételáron és az értékvesztésen meg milliókat spórolsz.
3 misis fapad szuzi meg csak a tájékozatlanságodat árulja el... a 2 misis Logan, na az fapad.
csak óvatosan kérdezem, ültél már mindkettőben? mert attól, hogy a suzukiba beraknak egy elektromos ablakot, nem lesz kényelmesebb se az ülése, se a futóműve pl a logannál -
süti5
őstag
válasz Latissimus Dorsi #4912 üzenetére
Ha suzukinál cserélteted az olajat 5000-nél, nem írják be a szervízkönyvbe, de természetesen nem ugrik a gari.
Egyébként, mielőtt valaki leugatna hogy minek viszem suzuki szervízbe mért nem cserélem le otthon, szóval az olajcserére úgy hogy vihettem az olajat, 2800 ft-ot fizettem, munkadíjjal és olajszűrővel együtt. Szóval nem vágott földhöz. -
bambano
titán
válasz Latissimus Dorsi #4815 üzenetére
bocs, hogy beleszólok.
Régen az a fajta suzukis verte ki a biztosítékot, aki erőlködve megelőzött, majd beállt elém 70-nel meg pályán 100-zal és feltartott. Az autópályás tapasztalataim szerint az öreg suzi öreg kalapos sofőr generáció már átült más kisautóba. Én mostanában csak repesztő fiatalokat látok suziban, az engem nem zavar, mert megelőz, sose látom többet, el is engedem.Aki mostanában olyan, mint amilyennek a suzukist gondolta 5-7 éve a közvélemény, az az én tapasztalatom szerint a yarisos.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
I_Am
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4815 üzenetére
új wv golfot soha nem hagyod ott semmilyen szuzájjal.
Én amugy mondok ellenpéldát. Tök szabályosan közlekedek az audimmal, mikor ugyanezt kapom a vérszemet kapott szuzukisoktól, akik örülnek, hogy jól lenyomhatnak egy audit. Csak akkor van barnamedve a nadrágban miután elengedem és én is elkezdem tolni őket.
Ritkán, de előfordul, hogy kihozza egy-két autós belőlem az állatot, legtöbbször pont a sietős szuzukisok. Nem általánosítok, csak leírtam ami velem megesik.
Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
DeadMeat
nagyúr
válasz Latissimus Dorsi #4815 üzenetére
Miert neked milyen suzid van,ami 160 folott is lelepi az atlag autot?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4815 üzenetére
Az esetek 90százalékában én is csak röhögök ezeken a dolgokon, de a maradék 10százalékban rálépek a gázpedálra. Egészségtelen, ha az ember mindig elfojt minden gerjedelmet.
-
Thunder78
őstag
válasz Latissimus Dorsi #4750 üzenetére
Majdnem, de az írás óta annyi változott, hogy a hátsó ajtóban lévőket végülis nem közösítettem egyikkel sem, szal most összesen 10 hangszóró van.
Az első ajtókba 1 mélyközés + 1 magas, és a kalaptartó hasonló konfigban, mint az Ibizán látható.
De azért ez is durvát szól nagyon''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
Thunder78
őstag
válasz Latissimus Dorsi #4737 üzenetére
Ezt én is tudom, olvastam hasonló honlapokat.
És ez normális esetben gondolom így is van.
De nekem a Suzuki szakszervízben azt mondták, hogy a Suzukiknál fordítva van a vezetékelés, a pozitív és negatív pólusok fel vannak cserélve.
És én nem tudom eldönteni, hogy ez tényleg így van, van ezzel akarnak +1-2 óra múnkadíjat lehúzni rólam.''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
South Velen
addikt
válasz Latissimus Dorsi #4731 üzenetére
Nekunk 1.3glx-szel telen 7,5 nyaron meg 5,5 eleg durva kulonbseg, de atlagban nagyon jo eredmeny ez.
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4726 üzenetére
Tegnap egész nap Budapesten furikáztunk, ráadásul próbálgattam a gyorsulást, és egy haverom is meghajtotta: így lett 6.7 az átlagfogyasztás.
-
Khelben
nagyúr
válasz Latissimus Dorsi #4705 üzenetére
na a másik...
a rendesen beállított ködlámpa kb 1 métert világít előre, ergo 10-20km/h sebesség felett értelmetlen, felesleges látni, hogy mi van ott, tenni ellene úgyse tudsz.
cserébe éjszaka és esőben a jól beállított ködlámpa is vakítja a szembejövőket, hiszen kétszer annyi lámpa jön szembe, mint amennyinek kellene.a gyári xenonok valóban jobban világítanak, mint a halogének. a sufnixenonok meg, akármilyen drágák, csak arra jók, hogy vakítsanak. nem véletlenül van a gyáriakhoz szintszabályozás meg mosóberendezés...
de amúgy nekem aztán mindegy, én max feltolom a refit, ha egy ilyen jön szembe, és akkor duplán kapja vissza a saját vakítást
-
Thunder78
őstag
válasz Latissimus Dorsi #4699 üzenetére
Sajna SX4-hez nem létezik egyenlőre projektoros lámpatest, csak Angliában.
Viszont én meg látni szeretnék ... pont a sok sufnixenonos miatt ... jönnek szembe, aztán nem látok semmit, hiába nézem az út szélét. Sokszor még utána pár másodpercig sem látok, amikor már reflektorral megyek én is.
Na ezért kell nekem xenon, meg a vadak miatt.''A víz a legerősebb ital. Egy egész hajót is elbír!''
-
tildy
nagyúr
válasz Latissimus Dorsi #4690 üzenetére
Ez a far olyan accentes, az 5 ajtósnak, meg a 3 ajtósnak van ilyen fara...
Nem értem amúgy, miért kellett 4 ajtóst sedant cisnálnia swiftből, mikor lehetett volna ilyen jellegű 5 ajtósat is."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Sh@dowMAN007
tag
válasz Latissimus Dorsi #4693 üzenetére
Inkább a kérdésre válaszoltál vona...
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #4690 üzenetére
Inkább kombit csinálnának!!!
A Fábiából a kettesből már csak 5a és kombi lesz. A Suzuki igazán figyelhetné a konkurenseket! Már vanFábia, 207, Clió stb kombi a kategóriában, de ők még mindig nem csinálnak. Miért???
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4664 üzenetére
Ezt már én is néztem: akkor lesz rá akció, amikor majd épp lejár az ezeröcsi garanciája.
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4657 üzenetére
Ha behozzák Magyarországra is a négyajtós Sportot, akkor elvesztem.
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4654 üzenetére
A bőrkormány tetszik, a felni tetszik, de hogy ezért plusz 700.000 forintot fizessek, na, az nem tetszik. Mert a vadonatokra nincs űber akció.
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4604 üzenetére
Egyrészt, másrészt meg a Mazda 3800000...
És ezekben az új Swiftekben már benne van az MP3 és az automata klíma is. Az a vicc, hogy most szuperakciósan az ezerötös, automata klímás olcsóbb, mint anno az egyhármasunk.
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4601 üzenetére
Nem, sőt.
Talán emlékeztek, hogy rendesen megtörtem szegényt: kétmillió volt a javítása. Plusz megkarcolták a motorháztetőt kér helyen, ennek ellenére 1850000-be beszámolták. Az ezeröcsit pedig 2990000-ért ideadták. -
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4599 üzenetére
Már aláírtam a szerződést: legkésőbb két hét múlva megtörténik a csere.
-
divot
veterán
válasz Latissimus Dorsi #4554 üzenetére
Őszintén be kell vallanom, hogy így három nap elég intenzív használat után gondolkodás nélkül lecserélném Szuzit a kis Mazdára. Tényleg sokkal jobb a motorja, nem kell állandóan váltogatni, mert hármasból elintéz mindent. Nem is kell szétpörgetni, mint a Swiftet. Egészen furcsa volt (és jó is persze), hogy ha háromezres fordulat környékén adtam egy gázfröccsöt, akkor éreztem a hátamban az ülést.
A beltér minőségérzete is sokkal jobb, Szuziba visszaülve olyan fapadosnak tűnt a hangulat. Ráadásul Szuzi így ötvenezer km után már csörög-zörög műanyagilag, ami nagyon idegesítő.
Szóval mindösszesen majd minden pontján jobb a Mazda. Sajnos
-
tildy
nagyúr
válasz Latissimus Dorsi #4486 üzenetére
Jajó, már azt hittem az sincs.Gáz lett volna.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
Mecy_Lacee
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #4472 üzenetére
Nekem az első ezres kötelező(!) szervízem 1500km óraállásnál történt...
Ez annyira szervízfüggő.Az alkohol nem oldja meg a problémákat - bár a tej sem....
-
SzalaiG
addikt
válasz Latissimus Dorsi #4450 üzenetére
Max 5%.
-
süti5
őstag
válasz Latissimus Dorsi #4447 üzenetére
Én pl. múltkor a pillangónál szopattam halálra két üzletember úriembert:-) Két sáv van ugye, kifelé a a kerepesin. Belső sávban beállok lámpánál, mögöttem az említett emberkék új vw passatja. Beállnak mellém, de látom, hogy kb. 300 méterre áll egy kukásautószerűség villogva. Na, egyből vágtam mi a téma, be akarnak sorolni majd elém a következő pirosnál.
Nyomtam neki tiltásig minden fokozatban, láttam is, hogy bajban van a fickó, nem mondom, hogy sokkal, de lenyomtam végül, be kellett sorolnia mögém. Azt az arcot láttátok volna, mikor az elején elment egy fél kocsit, utána meg elkezdtem melléérni, majd távolodni, az anyósülésen ülő oda is szólt valamit a cimbinek.Egyébként még egy hasznos tanács most szárnyait bontogató pirosnál gyorsulni szerető emberkéknek: én is abba a hibába estem, hogy mindig alapfordulatról indultam, aztán felvilágosítottak, hogy ez hülyeség. Pláne dízelek ellen szinte esélye sincs így az embernek. Mivel hatalmas a nyomatékuk, ezért szinte alapfordulatról is megrántják a kocsit. Viszont az erejük elfogy 4000-4500 körül. Na a benzines motorok, pláne vvt innen kezd el élni. Ezért ha nagyon jól akar startolni az ember, akkor 3600-3800 körüli fordulatról kell indulni, mivel innen erős a kocsi, és pl. a swiftet húzatni tiltás előtt egy hajszálnyira, mivel a következő fokozatban így magasabb fordulatról indul és már húz is egyből. Leghatékonyabb picit elpörgő kerékkel, de az is jó, ha be van kapcsolva az esp, az majd megoldja a dolgot. Eddig azt hittem, hogy menőségből túráztatják a motort a helyi fiatalok:-) , de igenis van értelme. Nem azt hinni, hogy mindig így indulok, csak ha mondjuk kiélezett a helyzet:-)
-
Integra
titán
válasz Latissimus Dorsi #742 üzenetére
vazz, beleraksz egy 10 éves 1.4-es civic motort a suziba és van máris van egy ''10 second'' zsebrakétád
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
AmunRa
senior tag
válasz Latissimus Dorsi #252 üzenetére
Pedig probáltam azt is. És nem azt vettem.
Leginkább a motor miatt nem. -
Den
veterán
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz Latissimus Dorsi #171 üzenetére
Itt meg egy ''cilinderes'' sofőr Suzuki-ja:
Bővebben: link
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- RING Video Doorbell 3 - Okoscsengő
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest