Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pimbi

    csendes tag

    válasz perge666 #3900 üzenetére

    Írok egy panaszlevelet e-mailben is, mert eddig csak telefonon adtam le a panaszt. És az írottal már fordulhatok a Békéltető Testülethez. Bár nem biztos hogy lesz sok értelme mert ez szerepel az Acer garancia feltételeiben:

    1.4. A jelen Korlátozott Jótállási Nyilatkozat alapján történő igényérvényesítés esetén az Acer jogosult saját választása szerint a hibás rendszernek vagy az abban foglalt hibás
    alkatrésznek a kijavítására, illetőleg annak új, utángyártott vagy gyárilag felújított rendszerre vagy alkatrészre történő kicserélésére. Abban az esetben, ha az Acer a jótállás keretében
    végzett javítás során gyárilag felújított rendszert vagy alkatrészt használ fel, ezek teljesítményének és jellemző vonásainak meg kell egyeznie az újonnan megvásárolt termék
    teljesítményével és jellemző vonásaival.

    Ettől függetlenül ők azt mondták hogy biztosan újat kaptam, sehol sem jelezték hogy ez egy gyártó által felújított alkatrész és azért ennek az utolsó mondatába bele lehet kötni szerintem, mert egy 5600+ órát ment HDD (max hőmérséklet az élettartam alatt: 48C°), jellemző vonásai nem igazán egyeznek meg az újonnan vásároltéval.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák