- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi belépő szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Hobby elektronika
- OLED TV topic
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- ASUS notebook topic
Hirdetés
-
PROHARDVER!
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Steve1207 #30997 üzenetére
Köszönöm a gyors választ!
A tesztképeket elnézve szerintem mobilos berkeken belül teljesen vállalható a kamera. Egy dolog még eszembe jutott: ha koncerten/buliban videózok és sok a basszus, akkor ezt a szoftver kiküszöböli, vagy szinte csak recsegést ad vissza? Az iPodom egész jó minőségben videózik, viszont a Lumiánál szinte csak a recsegést lehet hallani...
-
szekra
addikt
válasz
mikolgy1 #30987 üzenetére
Azért azt kijelenteni, hogy kritikán aluli, enyhe túlzás a részedről. Egy voltál a több száz esetből talán akivel ilyen megtörténik, a pozitív tapasztalat van inkább többségben. Nem fényezni akarom őket, nem arról van szó, de egy eset miatt nem vonhatunk le ilyen következtetéseket.
Saját tapasztalat, ami pozitív: szeptember 11-én adtam le a telefont T-mobilnál garanciális szervizbe, jövőhét pénteken már a kezemben volt.
-
Steve1207
veterán
válasz
xsjado93 #30996 üzenetére
Gyenge pont a kamera és az akku, ha nagyon nyomkodja az ember. Ettől függetlenül sokkal többet ad készülékminőség és szoftverminőség terén. Mi HTC-sek inkább ezt tartjuk szem előtt és ez láncolt ide minket, még ha vannak apróbb bakik is. A lényeg, hogy élvezet kézben tartani, használni, máshol S801-en is döcögnek a dolgok, itt folyékonyabb az egész működés. Szóval, ha ilyen igényeid vannak én azt mondom még mindig a legjobb választás a piacon. A felsorolt elődökhöz képest egyébként ég és föld a különbség
-
Sziasztok! Nemsokára én is One tulaj leszek. Az utolsó droidos telóm egy Moto Milestone volt, illetve most használok egy Asus Transformer TF300-as tabletet, viszont ez is idegesítően be tud lassulni és időnként elég sokáig szaggatni. Vannak a One-nal is hasonló problémák? Vagy a 2GB RAM + Snapi 600 már gördülékenyen viszi a Kit-Katet és a Sense 6-ot belakott állapotban is? Illetve vannak-e olyan dolgok amikre ügyelni kell? Akkuidő hozza az 1 napot aktív használattal? A válaszokat előre is köszönöm!
-
mikolgy1
újonc
-
Kronk
őstag
válasz
mikolgy1 #30993 üzenetére
Többnyire, csak olvasom az itteni fórumokat, általában többet, és kérdezek ha érdekel valami.
Érdekelt többek szerviztapasztalata, ők ezt mondták, én így cselekedtem. (mondjuk ki kellett menni törökbálintra, de ez nem volt gond)
Sajnálom, hogy így "félre" lettél tájékoztatva, remélem több negatív élmény nem fog érni a márka kapcsán, és miután visszakapod örömmel fogod használni!!! -
Kronk
őstag
válasz
mikolgy1 #30987 üzenetére
Én egy Vodafone-os One X-et vittem szervizeltetni.
Alapból a telemaxhoz mentem, két hibája volt, még az első szériából származott, és gyenge volt a wifi, illetve a képernyő elkezdett sárgulni egy bizonyos helyen ha melegedett.
Cserekészüléket én sem kaptam, cserébe egy héten belül megcsináltak mindent, wifi javítás, kijelző csere, akksi csere (grátiszban), valamiért az előlapi kamerát is cserélték, stb...
Nagyon pozitívan csalódtam bennük.
Miért oda mentem rögtön?
Megkérdeztem több helyen, azt mondták így a leggyorsabb (nem küldi egyik cég a másikhoz, meg a harmadikhoz), úgyis ők küldik ki a készüléket (a cseheknek), nyomon lehetett követni a webben a javítás állapotát, stb...Így is volt. Nem bántam meg, nem az első hTC-m de a következő is az lesz.
-
mikolgy1
újonc
válasz
FGyula30 #21394 üzenetére
Az alábbi, nem túl rövid történettel szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy milyen állapotok uralkodnak a HTC ügyfélszolgálat és szervíz környékén. A célom vele az, hogy mindenki megismerhesse és levonhassa a megfelelő következtetéseket.
Tavaly nyáron vásároltam egy HTC One-t, mint innovatív szupermobilt. Maga a telefon működött is szépen, azzal nem volt gond. Rendeltem hozzá gyári tokot is, ami néhány hét alatt érkezett meg. Sajnos időközben történt egy baleset, a telefon leesett és a hátlap megsérült. A működésben ez semmit nem befolyásolt, csak zavart a karcolás a hátlapon. Írtam a HTC-nek, hogy mennyibe kerülne egy hátlap csere. Sajnos az unibody kialakítás miatt egy hátlapcsere csak a szakszervízben megoldható úgy, hogy a garancia megmaradjon. Látatlanban nem tudtak árat adni, viszont szervízük nincsen Magyarországon, ezért küldjem be a telefont a cseh szervízbe majd adnak árat, de mindez kb. 2 hét lesz. Úgy döntöttem, hogy nem szeretném két hétig nélkülözni a telefont, ezért ráraktam a tokot és használtam úgy ahogy van.
Semmiféle problémája nem volt idén júniusig, amikor is utolérte ennek a modellnek a végzete és elkezdett lila képeket csinálni a kamerája. Ismert hiba ez ennél a készüléknél, a gyártó tud róla, garanciában javítják. Nem örültem neki, de úgy gondoltam, hogy akkor, kerül amibe kerül, egy füst alatt már megcsináltatom a hátlapot is. Leadtam a T-Mobile-nál a kamera garanciális javítására és kértem egy árajánlatot a hátlap cseréjére. Megkérdeztem, hogy lehet-e kizáró ok a sérülés a garanciális javításra, de a szervízes megnyugtatott, hogy emiatt nem fogják visszadobni. Két hét múlva kaptam vissza, hozzá sem nyúltak, ajánlatot a javításra nem adtak, viszont ráírták angolul, hogy törött a kijelző. A kijelzőnek semmi baja sem volt, hibátlanul működött a telefon, eltekintve ugye a kamera lila képeitől.
Felvettem a kapcsolatot a HTC ügyfélszolgálatával akikkel chat-en angolul leegyeztettem, hogy mi a probléma, az operátor ismerte a lila képek problémát, miután megadtam az IMEI számát a telefonnak leírta, hogy ezt természetesen garanciában javítják. Neki is megírtam, hogy a készülék jobb alsó sarkán van egy sérülés. A hivatalos válasza az volt, hogy küldjem be a szervízbe, garanciában a kamerát javítják. Okulva az első felesleges körből, megkérdeztem, hogy a beszélgetésünket kinyomtathatom-e, ehhez hozzájárul-e. Ezt ő megtette.
Telefont újra a T-Mobile-on keresztül adtam le, mellékeltem az ügyfélszolgálattal történt egyeztetést kinyomtatva, újra kértem árajánlatot a hátlap cseréjére, plusz kértem egy akku tesztet, mert nekem már gyengének tűnt az aksi. 15 nap után kaptam vissza a telefont, ugyanúgy, semmit sem csináltak vele. Ismét a kijelző törött megjegyzéssel…Miután ezt számonkértem a T- Mobile-os kollégán, ő persze hárított, hogy ő csak egy közvetítő, a HTC az, aki mindezért felel, de forduljak bizalommal a Fogyasztóvédelemhez, még az elérhetőségüket is megadta. Úgy gondoltam, hogy ezzel még várok, mert én elsősorban telefont szerettem volna, nem pedig egy hónapokig tartó ügyet. Sem időm, sem energiám nem lett volna rá. Ma már látom, hogy ekkor döntöttem rosszul.
Újabb kapcsolatfelvétel a HTC ügyfélszolgálatával, ahol végre tudtam egy magyar operátorral beszélni, ő segítőkész volt, de mást nem tudott felajánlani, mint hogy újra küldjem be a telefont, megcsinálják garanciában, és a sok kellemetlenség miatt kicserélik a hátlapot ingyen. Mi mást tehettem volna (azonkívül, hogy felgyújtom a telefont), újra leadtam a T-Mobile-nál, ahol már szinte hülyének néztek, hogy még mindig előkerülök. Újabb két hét mire visszakaptam a telefont. Kamerát megjavították, de a házhoz nem nyúltak, hasonló állapotban volt, mint ahogy beadtam.
Újra HTC-s egyeztetés következett, az ügyfélszolgálatos kolléga, azt az információt kapta a szervíztől, hogy csak nem képzelem, hogy ők nem 100%-os munkát végeznek, küldjek képet a telefonról, hogy milyen állapotban van. Elküldtem a képeket, amin tökéletesen látszott, hogy nem csináltak a házzal semmit, sőt, több helyen volt kopás és ragasztásnyom, mint annakelőtte. A HTC rendszere nem tudta fogadni a képeket, így egy privát mailcímre újraküldtem. Az ügyfélszolgálatos úr kedves volt és készséges, de a cserére irányuló kérésemre nem volt nyitott. Egyetlen megoldás van csak, ha újra beküldöm, de most ne a T-nél tegyem, gyorsabb, ha az ő felvevőpontjukat használom a Körúton, menjek a Smartshopba.A saga a következő szakaszába lépett, a változatosság kedvéért az általa javasolt ponton, a Smartshop-nál adtam le a telefont, ahol már cseretelefont sem tudtak adni, igaz ezt előre jelezték is. Itt már szinte minden mindegy volt, gondoltam egy hét (mert ugye ez nem tart majd addig mint a T-Mobile-nál)nem a világ, megoldom valahogy. Ez szeptember 2-án volt, azóta sincsen telefonom. Amikor érdeklődtem a felvevőponton elhajtottak, hogy ők csak átvevők, érdeklődjek a HTC ügyfélszolgálatánál. Mivel az az úr akivel eddig beszéltem szabadságon volt, először a hivatalos úton próbálkoztam. A HTC magyar oldaláról elérhető ügyfélszolgálatánál angolul Mohammed arra kért, hogy lépjek ki a beszélgetésből, mert ez egy londoni ügyfélszolgálat és nem tud segíteni, kiléptem, majd megint be. A következő operátor megadta a magyarországi szervízt(!?), a Telemaxot, hogy ott érdeklődjek, ahonnan persze elhajtottak azzal, hogy csak akkor tudnak segíteni, ha ott náluk adtam le a telefont….ez ekkor már tragikomikus volt, de itt már nem adtam fel. Újra telefon a HTC-nek, hogy mi a helyzet, hol a telefon? Szerintük kész van, hamarosan megkapom. Ez volt szeptember 11.-én, azt az infót adták, hogy 18.-án lesz a Telemaxnál(ezen az egy héten vajon mi történt a telefonnal?), de ők csak 22.-én adják ki, addig adminisztrációs(!) feladataik vannak a telóval. Hab a tortán, hogy ezen a héten hétfőn és kedden nem mennek a Smartshop-ból Budaörsre, így még mindig nincsen telefon, talán szerdám, azaz 24-én.
Ez az egész nem történhetett volna meg, ha a HTC-nek van Magyarországon szervíze, ahova be lehet vinni a készüléket. Eszem ágában sem lett volna a T-hez, vagy felvevőpontra menni egy ilyen helyzetben, hiszen a gyártói szervízben egy 10 perces beszélgetés alatt mindent tisztázni lehetett volna, ehelyett heteket-hónapokat utaztatták ide-oda feleslegesen. Ahogyan fentebb írtam én fizetni szerettem volna a hátlap cseréjéért, nem vártam ingyen, de odáig sem jutottunk, hogy árajánlatot kapjak. Azért nem tudtam máshova vinni, mert nem hivatalos szervízben buknám a garanciát, így egyszerűen nem volt más lehetőségem. Most ott állunk, hogy a HTC a T-Mobile-ra, a T-Mobile a HTC-re mutogat, a Smartshop csak átvevőpont felelősség nélkül, a Telemax pedig nem nyilatkozik. Néha a szerepek felcserélődnek, de soha sem úgy, hogy valami jól süljön el. Mindenki próbál segítőkésznek tűnni, de érdemi beavatkozás ebbe a katasztrófálisan felépített rendszerbe egyszer sem történt, a HTC pedig nagyon sajnálja, de egyebet nem tehet, mint hogy kicseréli a hátlapot grátisz.
A sok kellemetlenség miatt azt kértem a HTC-től, hogy cseréljék ki a telefont és kapjak egy új modellt, de úgy látszik, hogy az, hogy egy telefon 2,5 hónapot (és még mindig nincsen nálam) van indokolatlanul szervízben, részben cseretelefon nélkül, a folyamat során gyártói oldalról sorozatosan súlyos hibákat vétenek, úgy hogy ügyfélként mindent az előírásoknak megfelelően csináltam, nekik nem elég indok. Kérdésemre, a HTC-től, hogy mit kellett volna máshogy csinálnom, már akár az első alkalomnál, nem kaptam választ. Természetesen minden amit írtam igazolható, próbáltam, amit csak lehet írásban intézni, a dokumentumokat, levelezéseket mentettem.
Biztosan én vagyok a hülye, naív ügyfél, hogy hagytam idáig fajulni a dolgokat, vállalom, de abban a hitben voltam, hogy ha mindig az előírásoknak megfelelően azt teszem, amit egy korrekt ügyfélnek tennie kell, ennek meg lesz az eredménye, hát meg is lett, és óriási csalódás lett a vége!
Attól függetlenül, hogy hogyan végződik a történetem, annak, aki a jövőben HTC készüléket szeretne vásárolni, csak azt tudom javasolni, hogy jól gondolja át, mert a szervízszolgáltatása a HTC-nek, a fentiek alapján azt kell mondjam, hogy kritikán aluli, az ügyfélszolgálat és a folyamatban részt vevő szereplők pedig semmiféle ráhatással sincsenek a dolgok alakulására. A szervíz pedig nemes egyszerűséggel maga Mordor. Én már nagyon bánom, hogy a ezt a márkát választottam, ígérem, többet ilyet nem teszek.Bocsánat, hogy hosszú lett!
-
HUTCHDB
nagyúr
Sracok, kellene egy kis segitseg.
Hozzam kerult egy one azzal, hogy "javitsam" meg, mivel az a problema jelentkezik, ami korabbi keszulekemnel nekem is elofordult.
Nevezetesen a google-be nem lehet bejelentkezni az istennek sem...problema tortent...
Minden popularis romot kiprobaltam, de sajnos mindegyiknel ua. a helyzet.
Eloszor sikerul a bejelentkezes, de ismetelt format utan mar nem.
Van valakinek tanacsa erre? -
jozso1989
őstag
Hát... akárki akármit mond, amióta használok Greenify-t az üzemidőre +10%!
Pedig semmit sem változtak a felhasználói szokásaim.
-
ttom26
csendes tag
Most jelent meg, a Blinkfeeden láttam
:
[link] -
szegto
senior tag
-
Dexter-2000
őstag
a fölösleges appokról egy listát küldenétek amiket nyugodt szívvel lelehet tiltani?
desire 600 as telóhoz kellene csak a topikja halott, és rom sincs rá... -
Gee_-
tag
Sziasztok
Ma olvastam ezt a cikket
http://androlib.blog.hu/2014/09/22/breking_biztonsagi_rest_talaltak_az_android_bongeszojen_lehet_hogy_on_is_veszelyben_vanÉs én a gyári böngészőt használom, és szeretném biztonságossá tenni. Van rá valami mód?
-
ferob
őstag
válasz
szegto #30971 üzenetére
Bár a Telemax-szal sokszor gondok vannak, de ebben az esetben, mivel csak logisztikai partner és veled nem állnak szerződésben, ezért nekik semmilyen szinten nem kötelességük az, hogy a javításra leadott készülékek helyett kölcsönkészüléket biztosítsanak, főleg akkor nem, ha ebbe az egész folyamatba még egy cég bekapcsolódik, mint átvételi pont, mert ők is ugyanolyan logisztikai partnerei a Telemax-nak, mint a Telemax a VSP Data-nak.
A szolgáltatónál megvett telefon ilyen esetben azért más dolog, mert többnyire a náluk vásárolt készülékhez, pontosabban a hozzá tartozó előfizetéshez biztosítanak egy vagy akár több szolgáltatást, amit nem tudsz igénybe venni telefon nélkül, így nekik is érdekük, hogy valamit biztosítsanak helyette.
-
szegto
senior tag
Azt tudja esetleg valaki, hogy a Telemaxhoz leadott telókhoz tudnak adni valamilyen cseretelefont?
Smartshopban nem adnak, az meg elég tré hogy 2 hétig legyek telefon nélkül.... -
Steve1207
veterán
válasz
s3nsitivity #30964 üzenetére
Elméletileg igen, majd este ránézek még. Többi részről elég pöpec lett, úgy 8 órát nyomkodtam huzamosan, minden oké volt eddig, szóval marad így nagyrészt.
-
GALARDO
addikt
válasz
enginev3.0 #30963 üzenetére
-
Steve1207
veterán
Összedobtam egy Maximus Mini rom-ot, lenne egy kérdésem, hátha valaki jártas. A galériát befrissítettem alapból, viszont hibát dob a szerkesztés résznél, ha a legújabb van a priv-app-ban. Viszont, ha telepítve van, akkor semmi gondja, megy minden, ahogy kell. Szóval mire kell még odafigyelni egy ilyen cserénél, ha a priv-app-ban cserélek apk-t?
-
GALARDO
addikt
A magentás telókhoz is 2 év gari van?
-
kirkri
addikt
válasz
stilo18 #30957 üzenetére
Köszi a javaslatot.
Az mennyivel lehet árnövelő tényező, ha még a legelső Hboot verzió van rajta? (Nyom nélküli S-off)(#30958) szegto: A Smartshop az egyetlen belvárosi átvevőhely.
Amit linkeltél azok az átvevőhelyek csak a Samsung telefonokra érvényesek Budapesten. Vidéken leadható más telefon is, nem csak Samsung. -
kirkri
addikt
Némi támpontra lenne szükségem, segítsetek kérlek beárazni, hogy mi a reális ára egy független, nulla perces, ezüst színű M7-es készüléknek, 1 év hivatalos HTC garanciával? .
Ma kaptam, a HTC szerviz adta készülékcsereként, de mivel nincs rá szükségem, így megválnék tőle, ugyanakkor nem szeretném áron alul eladni. -
kiseper
tag
Sziasztok,
Hangszórókat szeretnék cseréltetni a One-omban, de már nem garanciális, szerintetek hol lehetne ezt megoldani? persze kifogástalan munkát szeretnék, de mégis emberi áron -
BenHans
addikt
válasz
szegto #30949 üzenetére
Látom ebből szerviz lesz...
"A HTC készülékek szervizelése jelenleg a Cseh VSP Data műhelyében folyik ahova a Telemax juttatja el a készüléket így az ő átvevőpontjaikon is leadható a masina."(téma összefoglaló) és természetesen a szolgáltatónál is amennyiben ott vetted. A javítási idő a fórumos és saját tapasztalatok alapján átlag 2 hét, és az esetek 99%-ában korrekt munkát végeznek. Amit még tudni kell, hogy érdemes felhívni a HTC supportot mielőtt leadod és bejelenteni a problémát. [link] Legtöbb esély a magyar nyelvű asszisztensre délelőtt van. Létezik élő online csevegés is meg mail, de tapasztalataim szerint a telefonos kapcsolatteremtés a legcélravezetőbb.
Minden jót, aztán majd írd meg a tapasztalatod. -
szegto
senior tag
válasz
s3nsitivity #30947 üzenetére
Épp ez a problémám, hogy nincs bekapcsolva semmi ami tiltaná.
Mindent próbáltam már de csak nem akar rezegni.
Eddig 3 HTC telóm volt, ez az első amelyik gariba megy ha a FR nem segít.A HTC szervíz még itt van?
1102 Budapest, Szent lászló tér 20 ? -
MaddeNNNN
addikt
-
szegto
senior tag
Üdv.
Valami miatt olyat csinál a telóm, hogy nem rezeg semmilyen üzenet érkezésekor.
Rezgés be van kapcsolva...
Próbálok egy FR-t, viszont azt nem tudom, hogy a telepített programok adatait mivel tudom lementeni?
Gyári az egész rendszer, igy TB kiesett.
Van erre valamilyen másik program ami az adatokat is menti, nem csak a programokat?Thx
-
Dexter-2000
őstag
halihó
applistát küldenétek amiket nyugodt szívvel lelehet tiltani?
desire 600 as telóhoz kellene csak a topikja halott, és rom sincs rá... -
HUTCHDB
nagyúr
-
Bdanyy
addikt
Ha hangoutsben felhozzatok a billentyűzetet majd nyomtok egy home gombot, nektek is fentmarad a bill? Rohadt idegesítő.
-
robit74
tag
válasz
Loboda #30937 üzenetére
Annyival tud "többet" , hogy engedi másolni a filekat a készülékbe helyezett microSD-re (úgy mint a kamera által készített fotók is mehetnek a micro-ra), míg az általam jelenleg használt ESFileExp. progival nem engedi (nem rootolt a készülék).
Toeki: nem a play az egyébb forrás, hanem a progi fejlesztője. -
Loboda
senior tag
válasz
robit74 #30935 üzenetére
Semmivel se tud többet a HTC által betett fájlkezelő, mint a Playról letölthető, régóta megbízhatóan használható társai, pl. ES File Explorer File Manager, stb....!
Zárt rendszeren, a gyárival se fogsz tudni másolni sd kártyára, a Kit-Kat hülye védelme miatt! -
robit74
tag
Valaki dual SIM-es készülékre kapott már 4.4.3-as frissitést?
Azt írták augusztus-szeptember és még mindig semmi
Nagyon kéne a gyári filekezelő, hogy elérjem a microSD-t rendesen. -
Kicsimix
őstag
Nem sajna.. már vagy 50x ki be dugtam...
: /Akkor másik kérdés...
Tavaly júniusi a készülék..
Ezt még simán bevihetem a T-be ugye? (2év gar?)A fotókon is ilyen lila foltok vannak sokszor akkor már egyúttal az miatt is.. Akksi 4 óra kb folyamatos használattal levett kijelző fényerővel.. Ezt sem tudom normális é...
-
net84
őstag
válasz
Kicsimix #30928 üzenetére
Nálam a hüle messenger szokott olyat csinálni, hogy hiába van az értesítési sávon a füles jel, az továbbra is a telefon hangszóróján csipog. Program kikapcs, füles kihúz, visszadug, program visszakapcs.
Azt nem tudom, hogy a telefonba milyen az aljzat, hogy figyeli a telefon, hogy be lett dugva valami vagy sem.Még egy kérdés a Sense újításokról:
a lezárt képernyőnél a feloldáskor van lehetőségem jobbra és balra húzni. Ezt ki lehet valahol kapcsolni? vagy csak olyankor tűnik el, ha valami egyedi feloldási opciót állítok be? -
Kicsimix
őstag
Sajnos ezek nem oldják meg már próbáltam.. A foglalatot is fültisztítóval óvatosan megpucoltam...
A pontos jelenség az, hogy bedugom a fülest amiből nem jön ki hang de a telefon szól tovább...
Ez egyik pillanatról a másikra történt..Reggel zenét hallgattam a fülesen majd elraktam 10 percre aztán amikor újra bedugtam már ez volt.. Azóta tart..A füles jó laptopon nézve... Másik fülest még nem tudtam beledugni a telóba...
Valaki azt állítja a youtubos kommenteknél ,hogy valami szoftveres konfliktus...
-
net84
őstag
válasz
Loboda #30923 üzenetére
Köszi!
Azt inkább kihagynám...megpróbálok megbarátkozni az "újításokkal".
A gyári Live weather home screen visszavarázslására nincs valami ötleted?(#30925) Dr. Maci - nincs mit.
(#30924) Kicsimix - volt ilyen gondom, de egy nem gyári fülessel. Kétszer ki-be, kicsi tekergetés és jó lett.
-
Kicsimix
őstag
Ilyen problémája volt már valakinek?
Tehát bedugod a fülest és nem némul el a telefon...
Valami megoldás? -
net84
őstag
válasz
Laca1212 #30915 üzenetére
Tegnap nálam is szórakozott. Hiába állítgattam, nem akart menteni a dropbox-ba. Megcsinálta a könyvtárat és utána eltűnt a back up. Mire rájöttem, hogy a háttérben szedegeti a SW Update-et. Miután lejött és feltelepítettem, utána egyből feldobta a back up-ot. Meglepő volt, hogy újra kérdezte, hogy hova akarom menteni és milyen felhasználói profillal. Ráböktem a beállítottra és úgy már működött.
Más:
Vissza lehet valahogy vonni az előző frissítést?
A HTC-be gyárilag bent lévő Live weather háttérképe/alkalmazása megtalálható valamilyen formában Play-en? -
Xaels
félisten
[link] Butterfly 2.
-
porkiy
aktív tag
válasz
robit74 #30910 üzenetére
ugyan ez volt a bajom, megcsináltam amit írtál, és ez lett, bár lehet, hogy nem ettől:
"Csak nekem tűnt el a mentés/visszaállításból a biztonsági mentés azonnal, vagy valami ilyesmi opció, amire ha rányomtam régebben elkezdett azonnal menteni? Meg az automatikus mentést sem lehet beállítani, mint régebben...." -
net84
őstag
Sziasztok!
Leszedtem az aktualis frissitest a gyari rendszerre. Fel is duhitett egybol.
Eltunt a live weathet home/lock screen. Kikerult a HTC-bol vagy csak en nem talalom? ...vagy vissza lehet ezt varazsolni? A "statikus" hatter kikeszit. -
Steve1207
veterán
válasz
jozso1989 #30905 üzenetére
Jaja világos, de kb olyan ritkán használja az ember szerintem, hogy akkor teljesen mindegy van-e ékezet. De amúgy jogos, egyénfüggő
Inkább az durva, hogy az ingyen SMS csomagokat, hogy dobálják már utánunk a szolgáltatók
FeedBurner-ből tudja valaki, hogy kell BlinkFeed-be hozzáadni a legenerált tartalmat? Addig jutottam, hogy csináltam az RSS csatornából linket, írja is, hogy ott van pl a hvg.hu RSS nulla feliratkozóval, de a többit nem vágom, mit kellene vele csinálni.
-
porkiy
aktív tag
Csak nekem tűnt el a mentés/visszaállításból a biztonsági mentés azonnal, vagy valami ilyesmi opció, amire ha rányomtam régebben elkezdett azonnal menteni? Meg az automatikus mentést sem lehet beállítani, mint régebben....
-
jozso1989
őstag
válasz
Steve1207 #30904 üzenetére
Ritkán írok SMS-t, de nem ártana azért, ha nem kéne az ékezetekkel szórakozni. De amúgy pl. a szüleimnek nincs okostelefonja, ergo az online szolgáltatások kilőve. Barátnőmnek sincs mobilnete... Jó, nyilván nem 0-24 SMS-ezek velük, csak hát na.
De amúgy főleg Swiftkey miatt zavar engem, mert így megtanulja a rosszat is, nem csak a normális szavakat.
-
Steve1207
veterán
válasz
jozso1989 #30903 üzenetére
Fura így lassan 2015-ben azt látni, hogy a VoIP és rengeteg online szolgáltatás világában a legnagyobb problémánk az SMS-ek ékezetei...
Én még van, hogy rendes bill-en is ékezet nélkül írok, ha nem hivatalos szövegről van szó, de ha nagyon kellene akkor tuti a visszafordítottat használnám.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Házimozi belépő szinten
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- A lemondást javasolja az Intel vezetőjének Donald Trump
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- Redmi Note 10 Pro Glacier Blue 6GB RAM 128GB ROM
- Új/Bontatlan/Garis Google Pixel 9 Peony
- Szép állapot!! Hátlapon kisebb kopások!!! Samsung Galaxy S20 FE SM-G780G/DS - világoskék
- Nagyon szép állapot!!! Samsung Galaxy A13 SM-A137F/DSN - fehér
- Megkímélt állapot!! Xiaomi Redmi Note 9 128 GB M2003J15SG - zöld
- 8 GB GeForce RTX 3070 Ti - garanciával
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- iKing.Hu - Samsung Galaxy Tab S8 Graphite Használt, karcmentes állapotban
- Apple iPhone 12 / 128GB / Gyárifüggetlen / 12Hó Garancia / 100% akku
- iPhone 15 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3069, 93% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest