Új hozzászólás Aktív témák

  • FunPro

    őstag

    válasz TCr #256502 üzenetére

    Igazából valahogy a "csalásnál" nem találtam jobb szót.

    A szó inkább a stratégiai játékoknál vagy az rng-n alapuló játékoknál (xcom és társai) állja meg a helyét.

    Számomra a nagyobbat sebeződsz/kisebbet sebzel inkább frusztrálóan hat, mintsem kihívást jelent. Százat belelősz meg sem érzi, kettőt beléd lő, meghalsz. Unfair.
    Amúgy egy souls játéknak sem álltam neki NG+-ban, mert tudom, hogy már az is ezt a hatást váltaná ki.

    Továbbá azt is jó lenne tudni, hogy egy adott játékot hova skáláztak be eredetileg. Mert ha mondjuk kokszra van tervezve, és az egyre könnyebb fokozaton azon "butítanak", akkor még jó is lehet a nehéz fokozat. De ha egy játék normálra van betervezve, akkor onnantól már csak "csalással" tud érvényesülni, mint a te kisebbet sebzel, ő nagyobbat.

    "betanulsz egy boss moveset-et, azt egyszercsak a semmiből tol egy olyan rage-et"

    Magyarul még nem tanultad be a boss moveset-et. :D

    I'll try my best, and that's the best anyone can do.

Új hozzászólás Aktív témák