Hirdetés
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bluetooth hangszórók
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali fotós kérdések órája
- OLED TV topic
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Elkezdte felszámolni a GPU-s PhysX támogatását az NVIDIA
-
PROHARDVER!
OLED Televíziók - témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Müszi
senior tag
Plusz egy fő a Samu gyűlölők táborához. Második lapos TV-m tőlük jött. 25 hónaposan nem tudtam bekapcsolni ezért próbálkoztam a hivatalos supportjuknál de kapásból lepasszoltak egy szerződött szerelő kontaktjával.
Ez a szerelő akkor (kb.10 éve) 10k ft-ért jött volna el amit kétszer kellett volna megfizetni mert elvitte volna a TV-t (35km). Ráadásul a javítási költséget 40-50k ft-ban határozta meg (telefonon). Ment is ki a sufniba és azóta nem is vettem semmilyen Samsung terméket.Egy LG LA szériás LCD re esett a következő választás amit még két LG követett, majd nemrégiben egy LG Oled. A három LG LCD-ből egytől megváltam már, egy a családban, egy pedig továbbra is nálam működik és a mai napig mind hibátlanok.
LG Oleddel vásárlás után volt egy kis problémám.
Mivel nem találtam megoldást felhívtam a márkaszervizt ahol, bár nem hallottak ilyesmiről azért elsőre felajánlottak egy alaplap cserét amit a kollégájuk pár nappal később a megbeszélt időpontban precízen meg is ejtett.
Sajnos nem hozott javulást a beavatkozás és a szerelő szerint szoftveres lesz a gond amit továbbított és megnyugtatott, hogy a közeli jövőben valamelyik frissítés biztosan megoldja.
Így is történt.
A legutóbbi frissítés óta rendben minden.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest