-
PROHARDVER!
A Need For Speed World egy online játszható multiplayer autós arcade játék, melyet a Black Box nevű fejlesztőcsapat készített. A versenyzés helyszíne az eddigi NFS játékokból ismert helyek: (Most Wanted, Carbon területei).
Új hozzászólás Aktív témák
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8749 üzenetére
Nem voltál egyedül, így már 3-unkat dobott ki, csak 1NST1G8R marad szűz ez ügyben, őt nem vágta ki.
Ennek a BB milyen űrrepülője volt hihetetlen hogy ment, bár ucsonak Central Coast-on elég jól mentünk egymás mellett, de szokás szerin rám húzott egy teher és annyi volt.
Arra azért jó volt ez, kell azért a 911-be a tuning. -
PR0JECTNR56
addikt
válasz
tutuhawer #8731 üzenetére
Köszi a linket, tényleg működik. Az autó pedig így néz ki.
-
chris1997
aktív tag
válasz
tutuhawer #8726 üzenetére
fúú de noob az EA. Még jó hogy nem vettem meg a széleset...
Más:
Egy kis véleményírás a mai új autóról(nem mindennap veszek új autót)
Maga a külseje miatt vettem meg. Szerintem egy nagyon szép Sedan ez(akinek nem tetszik az ne kommentálja a külsejét..) és még versenyképes is. Nitró a béka segge alatt van igaz, de kanyarban teljesen elfogadható, sőt még egyenesben is bár úgy érzem nem árt kék alkatrészeket rá rakni. Egyszóval ez a 2700 Boost megérte(nem TopT2.... de megérte nekem).
Vissza a 370Z-hez. Én úgy vettem észre, nagyon kicsit jobb a roadster a Coupe-nál. Ami szégyen.... -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8717 üzenetére
Én arra értettem 1NST1G8R-el vagy e jóban mert … lapozz feljebb gondolom érdekel téged is, ahogy észrevettem elég későn fekvő vagy, és egy teszt mindig jól jön.
Sajnos én mentem rosszal
most nem írom le, tudod mire gondolok átterveztem és jó lett stabil, gyors és precíz.
Más kérdés a gyorsulás nem nagyon számít, mert a versenyek nagy része a kanyarban dől el és ahhoz gyors, de nagyon kezes 911 kell.
Én szerencsés helyzetben vagyok mert van 6 tuningolt és mind máshogy és 2 alapverzió tehát lehet próbálni mi a jobb.Mellesleg az alapverziót (race) bárhol lehet nitrozni kanyarban, emelkedőn, fejen állva, stb. nem csúszik meg soha, de rossz tuninggal nagyon el lehet barmolni ezt a stabilitást, és szerintem semmiféle csecse kaszni, vagy ültetés hókuszpókusz, esetleg brutál csini felni nem kell rá, mert csak rosszabb lesz tőle. Ha egy tanácsot elfogadsz még tőlem, perfect hosszabbítót mindenképp szerezz bele, ha mást nem 3db 1* IGC-st vagy ha mennél gyémántozni ott azért ossza a gép néha, vagy HS, de az téged nem érdekel, pedig én nyertem ott 3*-ost nemrég. Csak azért mert egy rossz rajttal úszhat a verseny, jártam már így, ezért kell nekem az RPM mert nem akarok hibázni.
-
chris1997
aktív tag
válasz
tutuhawer #8719 üzenetére
Megnéztem TutuDemon. Jó az a kis Body rajta, csak ha meghagyom az eredeti SCPD vinylt, akkor űberhülyén nézne ki. Nekem marad a fekete autó, fekete felnikkel és az alap SCPD kasznival. Bár Nem rossz az a kaszni.. Csak amit nyertem TCM-en GT3RS azt már elajándékoztam és már megnézni sem tudom, hogy egy alap GT3RS-en hogy nézett volna ki.
-
odébbb
tag
válasz
tutuhawer #8629 üzenetére
Szia !
Megértelek , és átérzem amit irsz , nekem nagyon gyenge a netem : mobilinternet !
Már mentünk is - gurultunk is együtt (hála nem volt komoly),de egy-két hiba volt , EZT AZ ÉN NETEM OKOZZA !!! Igy van ahogy írod , de komoly baleset nem volt közöttünk ..Nekem a net azt csinálja , hogy későn tesz be , ez tim eszképpnél 15 másodperc csúszás , és végig full gázon , minden powerápp használatával beérek , decsak épphogy ..
Multinál ez ugy néz ki , nem látom az ellenfelet : első vagyok , megyek a kedvenc pályámon , ugy ahogy szoktam , és utolsó 3 méterben rámszámol a piross óra . Ezt ugy szoktam kibekkelni , Újrainditom a gémet , vagy jó vagy nem .....
Összegezve : a mobilinternet BUKÓ !!
Én , személy szerint Megtanultam vele élni - de jáccani is (szerencsém van , ha a partnerem egy picit megértő , mint te tutu) , de ha nem megértő akkor vesztesként szállok ki ! ez legyen multi-tim eszképp ...
-
callmeakos
veterán
válasz
tutuhawer #8616 üzenetére
de az első "bemutató" kommentnek nem az a lényege hogy mindent tartalmazzon, hanem a lényegeseket. Az újonc ne azt lássa hogy egy lexikont kell elolvasnia. És egy ilyen nem is arra való hogy a játékot teljesen bemutatássón. Arra kell egy teszt, amit megjegyzek már elkezdtem, de az elmúlt hetek időhiányában napolnom kellett, de amit lesz rá időm befejezem. Kb. a felénél tarthatok.
-
odébbb
tag
válasz
tutuhawer #8558 üzenetére
Jó reggelt !
Én annak örülök , hogy élvezetesebbb több játékost legyőzni , pláne ha többben lennénk , több pont , több pénz (ki , hogy szereti ) , szerintem akkor könnyebb a dolgod ha 2-3 an vagyunk ,,,
Mclaren ellen kiállok , mutasd mit tud alapon , ugy ahogy írtad !
há ez az uj suv : uram atyám , szent buzakenyér - ez mi ez ?
-
-
vzso
aktív tag
válasz
tutuhawer #8482 üzenetére
Igen, én is így jártam. Egy 480 SLI -n szaggat a játék egy idő után, ahogy észrevettem, ez akkor fordul elő ha váltok az ablakok között (lerakom a tálcára és nyitok egy Explorer ablakot ami használja a Flash -t, valami energiagazdálkodási hiba lehet
). Szerintem az új NVidia driver a hibás (már ha neked is NVidia -s kártyád van) mert a régivel ez nem volt és egyből kezdődőt az update után (még tiszta telepítéssel is megmaradt).
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8477 üzenetére
Nem arról van szó, bár Verona Elise pálya is és persze MR2 a legtöbb. Arra szeretem volna kitérni inkább érdemesebb a nitro erejét, hosszát, kutyafülét, növelni pláne a Lotus-nak mert abban gyenge de nagyon.
Más: szerintem kapard elő az M3-at mert még mindig le vagy maradva szinte minden pályán úgy hogy én alapvetően és elismerten bénán megyek és az idők csak 1 körből származnak (ne a fő profilt nézd)! És nem is célom a lista elején lenni de nagyon meeeeeeeegy aza aza aza 911.
Pénteken vagy hétvégén gurulhatnánk párat este, kíváncsi vagyok mi a véleményed a 911-ről meg hogy el e páholsz akármivel ahogy lenni szokott.
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8470 üzenetére
Minek a 2 ram és a jugger? TE-ni szeretnél? Megint el skill-ezed a kocsikat? Ha nem ütközöl felesleges nem beszélve ha simán feldobom az utóbbit egyáltalán nem gyengébb mint volt az átállás előtt. Az én beállításommal úgy ellépek a rajtnál hogy, pl. Verona Tunnel-en az első kanyarig nitrozok ami azért elég komoly, rövid rajtegyenesnél gond is van, el kell venni, viszont a kanyar után újra tolhatom, ilyen pl. Beachfront (a 2. kanyarig megy a N2O!!). 3. példa Kempton Docks-on a hosszú egyenes elejétől az S kanyarig tart a NOS!! Ettől nagyobb baromság már csak a slingre pakolni már bocs, mert az is ugyan olyan erős mint volt.
Itt mentem egy valószínű full ultra 911 ellen (700 felett minden stat) és csak azért tudott elmenni az idiótája mert egyfolytában ramolt meg is kapta a végén a kitüntető „noob ramer” jelzőt aztán gagyogott valamit spanyolul, hogy hogy megyek így de leszartam.
Lesúlyozni a kocsikat meg nem ram-al kel hanem alkatrésszel ahogy én is megtaláltam a tökéletes arányt a 911-nél alig ugrik el és iszonyat stabil és mint a villamos („oda teszem ahova akarom” csak hogy idézzelek) és fordul jugger-el is!!
Talán még lecserélem a piros gumit valami jobbra!?
Ucsó tipp: az 5. mindig IGC-s és pályánként cserélhető. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8462 üzenetére
Még most sem értem hogy lehet azzal a hulladék spec izével menni (és ezzel az idővel a listára felkerülni?) azért az komoly, hogy a gép a Corvette-el megelőz, valahogy nagyon fel lettek ezek húzva, régen alig cammogtak.
Én szívesen megnéznék hasonló videót amikor multiban tolod ezzel az …
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8445 üzenetére
És le is tudtak, mert engem nem (911, Murci se), pedig nem tudom hogy kell kivédeni, mivel alapvetően nem ramolok (tisztán szeretek nyerni), manapság talán a TE verziókban lenne annyi szufla hogy kimozdítsanak az egyenes haladásból (de azok meg lassúak a brutál E30-amhoz
) mivel ott a plusz tömegnövelő skill.
Összességében visszaszoktam a multira amit eddig teljesen hanyagoltam, mert a sok lámát könnyű letolni a sebesség csökkentés miatt.
Bár a Bentley-be jó hogy ott vanMa mikor vagy, este gurulhatnánk párat.
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8426 üzenetére
Azért azt megnézném hogy egy ram skill nélküli akármivel nitroval, bármivel, mikor passzírozol a falra mostanában. Max. kicsit lelassulok, de csak megkaristolod a fényezést tegnap 911-el nitroval sem sikerült komoly kárt tenni az E30-ban, ahogy fentebb írtam, esetleg hétfőn kipróbálhatjuk.
-
PR0JECTNR56
addikt
válasz
tutuhawer #8424 üzenetére
Erről jut eszembe, a startot követően a másikra való ráhúzás, és fal módszeres lecsiszoltatása az ellenfél autójával gondolom nem túl korrekt. Már csak azért, mert ezt ma is többször megpróbálták megjátszani velem és kénytelen voltam orosz barátunk járművét feltessékelni az autópálya egyik beton elválasztó elemére. Nem igaz, hogy nem lehet csak simán elindulni és győzzön a jobb.
Lehet, hogy ez elég céltalan elgondolás a játékban, tekintve, hogy mindenki arra megy, hogyan tudja a másikat belepasszírozni a falba, de én mindig próbálok korrekt lenni, ahogyan csak lehet. De ha szándékos keresztbetevést tapasztalak 2 alkalommal, akkor kénytelen vagyok én is racionálisabban játszani. -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8403 üzenetére
Nem bírtam ki hogy ne babráljak tegnap a skill-ekkel és a lejjebb felsoroltakat belepakoltam egy E30-ba. Érdekes módon hasonló hosszú a perfect mint a lassítás előtt igaz az ereje kisebb mindennek és az idők kb. 10 sec-el gyengébbek. A 911 GT3-ba ugyancsak belepróbáltam annyi különbséggel hogy nem ment bele a RAM és benne maradt az 1 csillagos Headstart (hosszabb perfect) és hát marhára meglepődtem egyik tesztpályámon Waterfron Roadon olyan hosszúra nyúlt a perfect hogy a csatorna lejáratáig tartott. Kíváncsi leszek ha a nitro hosszát vagy erejét próbálom hasonló képen növelni mi történik. Érdekes módon az idők nem nagyon lettek rosszabbak 1-1 sling és tank + 2 NOS használata mellett 0,58-at simán vitte bár csak 2x próbáltam. Egy változott az ultra K motor és P kerék hatása ellenére a végsebesség 380-an körülire mérséklődött, viszont sokkal kényelmesebben lehet így vezetni.
Végeredményként nem olyan rossz az egész ahogy gondoltam nincs ramolás mert lassul tőle az idiótája is aki használja rá is cseszett a fent említett pályán mivel az E30-ban menne volt a 3*-os ram skill, nitroval is csak azt érte el hogy picit lelassuljak de nem pörögtem ki vagy repültem ki a pályáról és 3. ként beértem. Tehát ha másra nem erre mindenképp jó az új rendszer én a szívem szerint a sebességből még vagy 50-et levettem volna De Vellis-ék helyében, de ez csak saját vélemény.
A slig erősítése minek? Ugyan olyan erős mint volt simán utolértem a 8 futamos (és van ilyen 23,30 kor is, ami be is tölt) mezőnyben 6 delikvens és 2. lettem.
Nfree tévedsz lásd fentebb.
-
callmeakos
veterán
válasz
tutuhawer #8375 üzenetére
Én sem értem azokat akiknek nem tetszik. Semmivel nem lett rosszabb a játék. Nincs ebben a dologban semmi lehúzás, mert mindenki kapott mind ***os Skilleket, plusz még bőségesen ultra partokat is. Aki ezeket normálisan be tudja osztani, nem kell vételezni semmi féle extra pakkot búsztért. Maximum annyi a hátrány hogy már egyik RS Porsche, RTRX, M1 nem megy már 400 fölött, hanem reális érték szerint megy. Aminek következménye ugye, hogy a világranglista eddig elért időeredményei elérhetetlenek. És akinek ez a hátrány fáj. Azt úgy hívják hogy: így járt
-
csab991
senior tag
válasz
tutuhawer #8375 üzenetére
Ebben egyetértek, sokkal jobban kell figyelni, ami nem baj, mert régen idegesített, hogy az ellenfelek, kuglibábuként aprították elém a forgalmat, most viszont őket is rendesen lelassítja. Engem csak a visszalassulás zavar kicsit. Szinte a fullos alkatrészekkel is erőtlennek érzem a kocsit, de lehet megszokja majd az ember. Most még inkább kevésnek érzem a 3 autót, de mindegy eddig megvoltam boost nélkül ezután is megleszek.
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer #8326 üzenetére
hoppá hoppá, én több darab nitrós skillt is tehetek a Skyline-omra mondjuk... 1 db nitró 3 csillag meg mondjuk még egy is. van azonban egy maximum nitró megy egyéb limit, amit nem leeht növelni, de azért ez nem kutyafasza: ez jár a fejemben, hogy az én skyline-om nitrója olyan erős lesz, mint a ti toyotátok nitrója? Adja az ég és nyomkodni fogom a readyt, mint valami hülye
szerk: folyamatosan frissülő fordítás itt:
[link] -
tutuhawer
őstag
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8298 üzenetére
Te valamit nagyon félre érthettél az összes skill ugrott a dragster, need for speed, had ne soroljam fel az hogy teszel nitrot jobb lesz gondolod szerintem az időid meg sem tudod majd közelíteni, így 5 db skill-el, amit lehet választani pláne hogy csak a legbutább 1-es lesz állítólag IGC-s tehát vissza süllyedünk a 10 lvl-es Silviák szintjére.
(#8320) tutuhawer
Növeljék meg a férőhelyét el nem adok semmit nem vagyok én idióta mit az EA+BB, ha nem kapom ami jár ez lesz: EAén mint user!
-
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8281 üzenetére
Én már nem mennék új fórumra ez a kettő is sok. Itt is lehetne a fejlécbe illeszteni egy linket pl. hogy hacker lista (szépen meg kell kérni a modikat), de talán az SG-n még könnyebb lenne. Engem nem érdekel ha valaki beszél mert vagy ismerem a pályát és tudom hogy kell menni sakál üvöltés közt is vagy nem, és inkább az utóbbi.
Tegnap mentem Juhaaasz-al olyan pályákon amin még sosem és lett egy új kedvencem. -
Mr.Skynet
senior tag
válasz
tutuhawer #8215 üzenetére
Én ezért ragadtam le a kis Lotus-nál - eleinte a kezelhetősége miatt vettem, de már nagyon a szívemhez nőtt
. Ellenben most eléggé utálom szegénykémet, mert most így mióta lvl43-44-45 vagyok, alig tesz össze a szeró azonos szintű vagy gyengébb ellenféllel, kapom a T3-as lvl50 versenyzőket és már nem 3-ból 2-őt nyerek, hanem 3-ból 1-et vagy egyet se
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8181 üzenetére
Tutu te merre mászkálsz valami rejtett acc-on hasítasz vagy más játékkal tolod mostanában.
Ja úgy mellesleg összefutottam SZARMATRAC havereddel csak elfelejtetted közölni hogy 200 körül van a listán a baromi kifullozott gépeivel hát kapaszkodni kell utána rendesen.
Más: mitől léptem megint 200 hellyel előbbre pedig nem is nagyon mentem és NEM AKAROK előbbre kerülni!! -
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #8138 üzenetére
Azt hiszem említettem talán még mikin is (vagy írtam volna?) jó lenne ha kipróbálnád és hátha neked sikerül hangot szerkeszteni rá (jó angolos lévén) pedig direkt tettem rá magyar felületet is, de nem lettem okosabb.
Én felvettelek, tudod hol, de nem teszem közzé viszont ennek nagy ára lesz.(#8139) sunny84
Amit én használok eleve avi-ba ment (állítható) és mint írtam nem lassítja a gépet bár meglehet Tutu magas igényeinek nem felel meg (nagy felbontás, full minőség) bár ez is csak videokártya, proci és RAM kérdése. -
LamerGyuri
senior tag
válasz
tutuhawer #8114 üzenetére
Közben én is kipróbáltam az enyémet. A retuning abból állt szerintem, hogy csökkentették a súlyát, mert úgy fejreállítottam 3szor, mint még sosem
közben sem a végsebesség, sem a kezelhetőség nem változott semmit: lassú kanyarban lassú, közepesnél betapad és fordul gyönyörűen, nagy sebességnél meg ugyanúgy csúnyán alulkormányzott. Sok lenne a 3-as ültetés?
Hopp, mégis! Van új benne!A videóban is látszik, és én is tapasztaltam, hogy a traffic szó szerint elkezdte utálni! Akár két sávval messzebbről is, mágnes nélkül is, roppant nagy igyekezetet tanúsítva eléd-belédfordul, ha csak teheti
-
odébbb
tag
válasz
tutuhawer #8059 üzenetére
CSá !
Köszi tutu ! Tudom , hogy sok levezetett km.van mögötted , és rutin is , de azért nehezen emészthető dolog az , hogy rádszámolnak , főleg hogy vezetek , vagyis elől megyek ..
Ultrával megmég várok , had gyüljön ...ezek az ujjonnan gyütt autók : porsche panamera -vagy boxer(cabrio), lotusz európa , kérdem én jó e , használható e , vagy csak udvart tölteni jó vele ????
-
callmeakos
veterán
-
NFree
addikt
válasz
tutuhawer #7945 üzenetére
Ne bánsd már , tudod te mi a baj nagyon is jól , ha itt se sírhatja el magát az ember , hol tegye??
Legalább itt ph tartsunk össze ebben a kis közöségben. Mennyivel jobba szeretnéd te is ha hőn áhitott supra, r 34 , 35 , és a többiek ugy szerepelnének ahogy kellene.
És én is így gondolomNox
Köszi szépen az infót1 dologgal nem értek 1 et de nagyon nem , a gyors fejlődéssel, az lenne a legjobb ha én álíthatnám mikor lépjek szintet. mert egyébként még így is elszaladt veled a game s hirtelen 50 vagy s boost nélkül amenyire , bőkezű a játék , sehol nem vagy a többihez képest.
Más
srácok volt már róla szó itt de csak megerősítéskéánt írnám , de nem 1000% inkább ma csak ez fordult elő.
Szóval HIGH STAKES, ma arra ügyeltem , hogy nagyon szorosan fussak be a társammal 1ütt , sokszor vesztettem de a lényeg szoros befutónál , mindíg kaptam valami ajándékot 7 futamból 5 ször vagy alkatrész vagy kerék vagy akármi, 2 alkalommal meg nitrót .Szerintetek megérné ráfeküdni a témára valakivel ??
Nem tudja valaki Carrera gt nem lessz imádom , habár német azt meg u.... de mind1
TUTU
Hogyne érné meg , kb 0.001 sec et dob majd 1 alkatrész , már aki ki tudja autózni , a hack ellen meg rakhatsz bele akármitnem értem én ezt az egészet lehetne az egész game egy kicsit egyértelműbb.
-
NFree
addikt
válasz
tutuhawer #7927 üzenetére
tegnap este még volt bennem egy kis szufla , megnéztem a boss-t , és valószinű javítottak rajta mert tényleg jól kanyarodik, de az e30 ellen nincs esélye olyan forma forma az elcaminoval. de egyébként ugy érzem sok autót javítottak, mert pl mazda mx 5 öt is huzták kicsit mert eddig nagyon ratyi volt , most meg szerintem simán pariba van a sylviával. de éreztem javulást a t3 as z4 nél is . kicsit jobban harap mint eddig és stabilabb, nem ideges az ugratóknál , mint régebben nagyon észnél kellett lenni , hogy landolsz vele.
A baj csak az nincs tuningom az autókhoz , hogy lehessen tesztelni. de mind 1 , mert csak néha néha ugrom , mmostanába be , megint eljött a leszarom fázis. -
NFree
addikt
válasz
tutuhawer #7914 üzenetére
Rajtnál a boss erős de utánna ,( főleg te az elcaminoval) simán verhető a kanyarokban.
Más
hogy ki kit ver el mijen kocsival mijen szinten , lényegtelen, ne vitázzatok ezen kibaszott nagy szerencse is kell ám , a trafik és a szerver lagg vagy szinkron miatt, csakis ezen múlik szinte a futamok 85%-a nállam a maradék 15%-on meg a csalók vannak.
pl sokszor vesztek futamot a trafik és a lagg miatti akadások miatt , mert nem tudom kivédeni. a csalóktól egyértelműen kikapok , talán eddig 3x sikerült csítert verjek sajna.De ha valaki úgy érzi kibaszott tökös és jó pilóta nyugodtan hivjon bárhova mecsre szivesen megyek , mert szeretek tanulni, de leckét adni is
-
-
UFO1
senior tag
válasz
tutuhawer #7807 üzenetére
Én csak a térkép középvonalától balra eső pályákat szeretem (kevés kivételtől eltekintve) a szűk, fás, bokros pályák nem a kedvenceim. Spade-t kifejezetten utálom de van egy közel hasonló felfelé menő pálya ami viszonylag jól megy.
Hazai pályán 1,22 körül megy az MR2 4 nitroval ugyan ezt tudja egy alap 911 csak annak max. 1-2 NOS kell. -
odébbb
tag
válasz
tutuhawer #7784 üzenetére
Jó Estét ASZFALTBETYÁROK !!!
Van még boostom , elég is , de spórolok , várom a nyarat , magyarul NEMHERDÁLLOM EL !
Ami köllet , hát megvettem , neércsetek férre , de a kisemberekre nemgondol a gém ?
Könnyebb utat választanám , ha lenne (igc verda) , de nincs könyörgöm ?Van más profilom is , abba kellene igc verda (tutunak üzenem) !!!
Amúgy senkit se zavar , hogy a gém ingyenes ?- ja kölcsed a bosstot efelé erre a játékra , és ha elfogy ........... akkor mivan ? (kezdjem előröl) ?Küszködtem eleget , jött a lengyel boost , hát vettem (maradt egy kevéske) , de nem herdállom el , én a jövőre is gondolok , várom T4 pl.
Más : kéne infó a t1 uj micsubicsi -mit tud , mit lehet vele kezdeni , megéri e , pörög e , tud e annyit mint az mr2 , farol e , orrtólós e , szóval minden érdekel ?????
-
Padlás
senior tag
válasz
tutuhawer #7784 üzenetére
Szerintem csak érdeklődött, hogy nem tudunk-e valamit az újabb IGC-s autó(k)ról.
Miért ne tehetné ezt? Ha már vett pár autót boostból, IGC-ért nem lehet? Valaki írta, hogy minden hónap végén lesz elérhető autó IGC-ért. Lassan április vége, akár még aktuális is lehet a kérdés. Én biztos nem örülnék, ha megveszek egy autót boostért, másnap pedig már IGC-ért is megtehetem. -
SQX_Barto
addikt
válasz
tutuhawer #7641 üzenetére
Rakás pénzem van, amit nem igazán tudok elkölteni, mivel nem fejleszthetem a gépeim a szintek miatt... (új kocsit nem érdemes vennem, mert mindhárom szinten van egy elfogadható verdám)
Szóval most a rep számít és versenyeken is ált elcseszek valamit, és kevés Rep-et kapok, míg a Team Escape jobban is megy, több pontot is ad.
Csináltam egy csomó versenyt, szinte sose kaptam tuning cuccot, egyedül a szintekre, meg a gyémántgyüjtésre kaptam...Egyszer volt egy versenyem, egy ellenfél volt, sprint, egész végig első voltam, utána meg kiírja utolsó kanyarnál, hogy 1 percem van beérni, és második lettem. Csávó előtte a térképen sem volt (rövidítés sem volt) No comment.
De összességében nem rossz. NFS-eket alapban szeretem, szintek meg mindig doppingolnak, hogy elérjem következőt, ugyanúgy mint CoD-ban
-
NFree
addikt
válasz
tutuhawer #7591 üzenetére
helyes, szeretem ha mutatsz némi érdeklődést.
1.24 az jó idő nagyon ismerve a régebbi supra képességeit , kicsit mérgeled s meg lessz a 2.40 körüli idő ami nagyon jónak mondható ,mivel exiggel mentem 2.42-őt E30 al 1.39 et , ugyhogy jó lessz szerintem, csak gyurjál rá. tessék falazni s nitrózni mint állat , mehetsz az alagutba nincs külömbség sztem az elkerülésével , sokat néztem.
-
LamerGyuri
senior tag
válasz
tutuhawer #7533 üzenetére
Hát nem tudom...lehet, én csinálok valamit rosszul, de amikor vagy 10 percet várok egy futam indulására...aztán 6-ból 4-szer el sem indul, mert a futamindító elveszik az internet bugyraiban...na meg hogy képtelen vagyok teljes képernyőre kirakni...pedig tényleg nem lenne rossz...
kisgaraba: beírod szépen gugliba, hogy - Auto Club Revolution. Megnyomod az "Enter" gombot; és láss csodát; már meg is találtad!
-
odébbb
tag
válasz
tutuhawer #7509 üzenetére
Estét !
Így van ez rendjén , ennek így kel lennie tutu.
Jővő héten térek vissza a gaméba , 2-án , és letarolok minden , kispályás játékost aki nembir odébbbal , az kihívhatja olcsvát is - de lesz nemulass és haddel had.
Már számolom , és strigulát húzok menyi van még hátra . (centit vágok ) -
speedmetal
tag
-
tutuhawer
őstag
válasz
tutuhawer #7500 üzenetére
Még pont ide illik, hogy szerveztem hirtelen pár Nissan S15-ös futamot (csak jól tuningolt autókkal) és nem vallottam szégyent a trükkösen tuningolt Superzöld Silviámmal, ami 403-269-276 számokkal bír. Akinek van silviája, nézegesse, kérem, miket megy vele sok poweruppal a T1-es pályákon, kérem. Akinek van módja nitrózni, az akár single, akár multi futamon elnyomhatna párat, érdekel, a többiek optimális tuningja mit tud. Egyet tudok én: amint megkapom az új rugót, máris felkeresek pár silvia-sofőrt tesztvezetésre. (röhej, hogy 2010 augusztusi kezdés utána most állok neki versenyezni a Silviával)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vélemény: nem úgy tűnik, de Lip-Bu Tan most menti meg az Intelt
- Feketehalálra váltja a kékhalált a Microsoft
- Hobby rádiós topik
- Mobil flották
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Házimozi haladó szinten
- DOOM - The Dark Ages
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...
- Dell Latitude 5450 Intel Core Ultra 5 135U 4nm 32GB DDR5 érintőképernyős laptop Dell gari 2027.09.hó
- PlayStation 4/5 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- PlayStation 5/4 kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX ONE/Series kontroller analóg cseréje HALL TMR érzékelősre, 1 év garancia!!! Nincs többé drift!!
- XBOX Series S 512GB, 6 hó garanciával Bp-i üzletből eladó!
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged