- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Melyik tápegységet vegyem?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Házimozi belépő szinten
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kasza08
őstag
''szerk.: meg úgyis agyba-főbe azt hangsúlyozták, hogy aztán most a törés így, meg úgy befolyásolja a menettulajdonságokat, nálam simán beleférne a megáll dolog.''
Hát jah. Ez így most elég gatya, hogy szét vered a kocsid, és úgyanúgy megy tovább...Pedig nem kicsit volt láma a sofőr, aki vezette.
[Szerkesztve] -
ChromeX
addikt
nem rosz, látszott hogy a végén már alig bírja megfogni a kanyarokban. elég jó kis törés modell ez azért bár még sosem törtem össze így egy kocsit, szóval nem tom milyen lehet a valóságban, de ez nekem tetszik.
valaki említette hogy nincs motion blur, nekem nem is hiányzik...
szerk: bocs kétszer ment
[Szerkesztve] -
-
horvathkrisz
addikt
nem gyenge ahogy lötyög a félig leszakadt lökhárító!
ahogy elnéztem (nem tudom milyen konfigon tolhatják) a füst miatt mintha kicsit beszaggatna, persze ezen biztos csiszolnak még!
előző videoban kicsit ott van a most wantedos sebességérzet(ami szarbonból kimaradt), szerintem felejtős az éjszakai része a sorozatnak.
szerintem nem lesz olyan könnyű az útontartani az autót, mint az eddigi részekben, elég sokat lámázik a gyerek...
Sügi: hamacsis versenyben majd benne leszel? (mert ennél a játéknál tényleg virágboltos verzió lesz, nem érdemes a sok csitter miatt kiadni érte a sok pénzt...) -
feka007
veterán
Egy szó, mint száz, az a füsteffekt ultrabrutálul néz ki, nekem nagyon bejön
Ráadásul úgy láttam, hogy be sem szaggatott, amikor a füstben volt a kamera, ugyanis a legtöbb esetben a füsttől, robbanásokkor erősen csökken a frame rate. Igaz, a DX10 gyorsabb a 9-nél, de biztos nem gyenge gép pöfögött alatta
-
ChromeX
addikt
hát nem rossz ez a video, mintha tényleg autót lehetne benne vezetni reméljük,
a fizika elég jóra sikerült így első látásra bár kérdés hogy működik majd nekünk. és végre úgy
tűnik lesz valami sebességérzet, mert a carbonban szerintem az volt a leggázabb, hogy 60nál már úgy elmosódott minden mint a ...
meg macig is mondta ezt a 300al kanyart én egyszer 407el vettem be a kanyart....
[Szerkesztve] -
Kasza08
őstag
''Továbbá örülök neki, hogy úgy tűnik, nincs odaragasztva a kocsi az aszfalthoz, hanem billeg, mozog, ahogy kell.
''
Jaja. Sztem végre elváltak az útjai a Halálos iramban sorozattól. Undergroundok egy az egybe Hi., a mw kivétel, carbon pedig a Tokio Drift filmes rokona.
Sztem most a DX10, ami kihúzza az unalomból az NFS-t. Már az Ug2 után vártuk, hogy legyen valami új, valami más, jött is az mw. mw más volt ugyan, de a kocsik terén nem volt változás. Na a Carbont páran már ki sem próbálták, mert unalmas volt már ez a vonal. Erre itt a Pro Street. Teljesen más mint az elődei.
Nincs a városban mászkálás, nem tapad annyira az autó, TÖRIK az autó és persze jobb az irányítása is(realebb).
Sztem, ha még egy ilyen rész kijött volna, már nem biztos, hogy kipörgettem volna.
Ezt? Megveszem eredetibe
Valaki talált már gépigényt?
[Szerkesztve] -
-
Boglya
senior tag
-
alien_
őstag
Lassan hozzászokhatunk, hogy Október-November fordulóján kapunk egy új NFS játékot.
Nem tudom, ki hogy van vele, de szterintem saját üzletét rontja az EA azzal, hogy nem egyszerre kerülnek boltokba mindenhol a játékok. Az NFS fanokat ismerve, nem biztos hogy sokan megvárják azt a +egy hetet, hogy játszhassanak végre...Mire itthon boltokba kerül, addigra meg már ki is végezték a single-t, főleg amilyen hosszúak manapság az NFS-ek.. -
-
akasp
senior tag
hmm.. ha a carbonban tetszett a drift, akkor te nemtudom, hogy milyen emberke vagy..
az U2 volt az igazi.. ott lehetett tolni rendesen... a carbonban csak 1 dolog tetszett: clutch..
ennek legalább volt valami hasznos tulajdonsága drift és verseny közben.. .D
Más: Vki visszafele írta, hogy csak a ptl (páratlan) részek a jók. hát nagyon is tetszett a nfs high stakes (4) és ami a legjobban, az U2
Ja és mikor lesz végre valamelyik nfs-ben free roam???? U2 ben volt utoljára...
[Szerkesztve] -
ftc
nagyúr
sztem meg az NFS1 féle stilust kellene visszahozni Porsheval vegyitve...
eddigi sorozatokrol
1-s merőben új és még ma is előveszem
2-s körözgetés hamar ráunt az ember
3-s körözgetés izgalmakkal zsaruk elég jol nyomták...
4-s uncsi volt
5-s a törés és a karrier mod huhu jo volt mikor(mikor az utcso 200m lett egy karistolás a kocsin ajjj)
U1-új filnig szorakoztam vele 1 darabig
U2-lerágott csont
MW-mindenki hu de kafa stb 1 nap alatt törültem a gépről
Carbon fel se raktam.... -
Agostino
addikt
Üdv.
Hát ha adna olyan élményt, mint az Under 1, akkor nagy nehezen, de le tudnék róla mondani
Kizártnak tartom már most, ilyen messziről, hogy lesz akkora hangulata. Under 1 pont arról szólt, hogy minden pályát izomból begyakoroltál, szinte fejből tudtad mit merre hogyan. Nem volt 60² autó. Egyszerűen minek fáradni a régi hangulat visszahozásának akár a puszta megkísérlésével is? A mostani 14-15 éves célközönségnek tökmindegy mit raknak elé, egészen addig, amig apucianyucitól kapott csúcsgépben kihajtja a dualba kötött 8800asokat.
Kóborlás: engem mindig is zavart az NFS széria újabb darabjaiban. Mindig átugortam, és versenyezni akartam csak. Városoknak is mindig ugyan az a hamuszükre képe volt, 5 perc alatt undorom lett tőle... -
Agostino
addikt
Üdv.
MW kanyarjai meg pályái kicsit túl szélesek lettek
Most, hogy mondod tényleg... Gyak nem emlékszem olyan helyre, ahol a gázos kanyart ne lehett volna vhogy okosban megoldani.
Hja ahol még értelme is volt a nitronak, nem újratöltődős, egy kör alatt 5 palack elnyom stílus.
Igen, kellett gondolkozni legalább mikor lövöd el. Elszarod a kanyart, ellövöd, hogy behozd a többieket, vagy várod, hogy hibázzanak, és a végén használod el. Most persze ez csak egy példa, de azért jobb volt az. 5 másodpercre elegendő nafta és kész, csókolom, ennyi... -
Agostino
addikt
Nehéz pálya, de megvan a szépsége. : )))
Sok kezdő izomból berongyol a ''nagykanyarba'', és csak pislognak, hogy ott a fal. Sebesség le 60mkhra, szépen kocsi orrát betolni jobbra, és voila. Amugy hegynek fel, ajtón át, kormány el jobbra picit mert jön a vilinger, nitro, el balra, ott a cél. : ))
OS rulzik ha már így szóbakerült. ^^ -
ChromeX
addikt
szerintem azért nincs dinamikus napszakváltás (még) mert nem akartak egyből egy ilyet húzni pl az mwnél, hogy még a késöbbi részekhez is maradjon valami ujdonság amit bevethetnek,
én a belső nézet és gyönyörű részletes műszerfalat látnám nagyon szívesen, amit most sztem bekéne vetniük ha nem akarják, hogy a maradék jó híre is elmenjen az nfs sorozatnak. ezzel legalább tényleg sokat javítanának (számomra) -
Lev Andropov
senior tag
Igen igen, de ha jól megnézed csak az RX-7 ''állóképénél'' különböző a két felni!
Ugye ez a hátsó felni az autón a videó elején:
Az első felni:
És ez pedig a hátsó felni, a karambolos résznél:
Ugye az elején egy feketés sűrű ''fűzésű'' felnit láthatunk, míg menet közben egy az első felnivel megegyezőt. ( igazából nem lehet jó képet csinálni róla mert nagyon gyors és rövid felvillanás az a kis rész ) Lehet nem kellene anyira nagy dobra verni, de szerintem az a felni nem az a felni, és ez látszik is.
szerk.: mondjuk még a matricázás is megváltozik rajta teljesen
[Szerkesztve] -
Lev Andropov
senior tag
Hát Skyline R34-et még nem próbáltam
.
Valószinűleg......... azért jobban megy a Légkörvonalmint egy feltörekvőben lévő autómárka. Szóval nem kell félned, hűséges típus vagyok!
OFFF: hát most jobb beismerni, baszus olyan f*** vagyok enyi kép van rólam legalább borotválkoztam volna meg..áá hagyjuk
[Szerkesztve] -
Lev Andropov
senior tag
Szeva Skipp OF!
Na majd ellátogatok a Porsche Győr, Audi szalonjába és elviszem tesztvezetni az RS4es tesztautójukat; a hétvégén mikor a Skodánál nyilt napok voltak bnőmel elvitük az egyik 1,9es PDTDi-s Octáviát és mondta az ürge ( értékesítő menedzser ) ha akarom felvihetem az autópályára
, hát az autópályára ráfordító kanyarban csak 90-100al mentem be és ugy kapaszkodott a csávesz melletem, hogy jó volt nézni ( ja emléxem anno mondta az oktatóm, hogy sose menjek 50él gyorsabban ott mert egyszerűen gyorsabban nem lehet bevenni azt a kanyart... hát lófasz a sejhajába
, igaz kapaszkodni nah azt kellett )és közbe mondta hogy milyen jó az úttartása, mondom látom én is
az egyenesbe meg a 200 megvolt, mondom nyomom amig nem szól
, ( anno monta hogy rámszól majd ha nem érzi magát biztonságba
) hát kurva nagyot csalódtam + an a Skodába, mert kibaszott jó egy autó
-
Kanczy
veterán
annak ellenére,hogy nem vagyok nagy driftes,tökéletesen egyetértek veled...ráadásul szerintem nyugodtan várni lehetett volna ezzel a topikkal...plusz a szimulátor/arcade kérdésben szerintem jó hogy tettek egy lépést a választás felé,de félek,hogy az lesz belőle,hogy félarcade lesz az irányítás,fizika...na az nem lenne jó...én ugyan utoljára nem-undergroundos nfs-ként az nfsIII SE-t toltam,de szerintem nagyon hiányozna a tuning,meg a sok lehetőség
nem tudom elképzelni,hogy megyek x verseny teljsen ugyanolyan kocsival,vagy egy másik szériaautóval,amit nem a kedvemre alakíthatok át
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DELL G2724D / Samsung Odyssey G5 1440p 165hz árak leírásban.
- Asus RTX 4070 12GB DDR6X - DUAL-RTX4070-O12G-EVO-DLSS 3 Garancia
- Apple iPhone 14 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Új Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged