- Kapja az ívet az új Spider-Manben a DirectStorage, pedig csak teszi a dolgát
- Évek óta ígért funkcióval egészíti ki a DirectX 12-t a Microsoft
- Nem támogatja a Reflexet más cég képgenerálójával az NVIDIA
- GeForce RTX 5080 kártyák kvartettje a Manli szájíze szerint
- Karnyújtásnyira került a PlayStation 2-től a Nintendo Switch
- Apple notebookok
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Azonnali notebookos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- SONY LCD és LED TV-k
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milo629
aktív tag
válasz gabx76 #46524 üzenetére
Köszi, egy ilyen leírást találtam, hát nem egy egyszerű szétpattintom-összerakom.
(#46534) @cellpeti: Nekem is ugyan ilyen autóm van, előtte 1.4 16V Clio volt és az is pörgött mintha muszáj lenne, elsőre beugrott az ittvalaminincsrendben érzés, utána a Mégane meg sem lepett, legalább nem kell visszaváltani előzésnél. De azért egy 6-os váltót én is elfogadnék, mert nem városba rohangálok vele.
Más: ha az üzemanyagszint jelző nem működik, test-mode alatt sem megy fel-le attól még lehet a jeladó vagy a csatlakozó hibája, vagy mindenképp az óracsoportban van a hiba? Továbbá ha nem a jeladó a hibás, hanem a mutató, akkor a sárga ikon fel fog villanni ha már a végét járja, jól gondolom?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest