- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Mini-ITX
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- OLED TV topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
-
PROHARDVER!
Az ITX szabványt a VIA alkotta meg 2001-ben, mely eredetileg 21,5x19,1 cm volt, mára 17x17 cm-re redukálódott. Felhasználási területe igen széles, egyformán alkalmazzák otthoni felhasználók, mind nagy cégek különböző beágyazott rendszerekhez. Ipari területen különböző célokra felhasznált gépekhez szolgálnak alapul pl. CNC maró gépekhez, vagy ATM automatákhoz stb. A szabvány leírása a formfactors.org-on található meg. Amit érdemes kiemelni, hogy a mini-ITX kompatibilis az ATX és mATX szabványokkal - a csavarhelyek, a hátlapi panel és a bővítőkártya elhelyezése is megegyezik -, így egy mITX alaplap gond nélkül beszerelhető szabványos mATX és ATX házakba is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
PROTRON
#57099
üzenetére
pcx már eleve onnan kezdi a törvénysértést, hogy felad neked egy csomagot, és aznapra kiállítja a számlát és a garijegyet. Hogy te csak 2 nap múlva kapod meg? Aznap biztosan nem, de nekik telik szépen a gari... Kérdésre, hogy ez így nincs jól, háát, így jártál, mi így csináljuk...
Holott a törvény egyértelműen fogalmaz, a garancia kezdete az a nap, amikor a vevő birtokba veszi a terméket, vagyis az a nap, amikor a futár a kezedbe adja.Aqua konkrétan megírja, hogy ők cégnek 1 év szavatosságot adnak. (2-t ír a törvény mindenre!
Alza inkorrekt, ugyanis volt velük egy jó sztorim,
Vettem egy tévét, nyaralóban volt letéve, volt, hogy egy hónapban 1 órát ment, fel se tűnt a hiba, aztán mikor több napig ott voltunk, és többször be lett kapcsolva, feltűnt a gond. Visszavittem a tévét, hogy a készülék elfelejti a beállított fényerő beállítást egy sima kikapcsolással másnapra, de ugyanaz van kihúzással is, a hibajelentésben alapos leírás, video és minden egyéb mellékelve, tévé lerakva
Ott ugyan nem értem rá a dologgal foglalkozni, de 25 napig húzták a dolgot, és persze hogy törvényszerűnek tűnjön részükről, még a 15. napon küldtek egy mailt, hogy folyik a javítás, csak még nincs kész, oké, majd meglesz, kit érdekel.
25 nap után jön a mail, hogy mehetek, kész a tévé. Megyek (nem a szomszéd utcában, hanem 160km-re lakom, szóval más dolog mellé kell odategyem) és ott a tévé ami mellett ott a papír, hogy a szerviz nem találja a hibát. Na ekkor durrant el az agyam...
Szerintem meg se nézték, de azon mi tart 25 napig?És akkor a lényeg, amit én is csináltam:
Ha problémád van egy termékkel, és fogyasztónak minősülsz, akkor ugye az ismert szöveg szerint törekedni kell a 15 napra javítás esetén. Viszont van egy NKM rendelet, ami előírja, hogy amennyiben a kérésed teljesíthetősége nem egyértelmű (mikor visszaviszed, javítást vagy cserét kérhetsz, vagy az eladó- átvevő nézi meg, és írja rá a papírodra, teljesíthető-e ha nem tudja megmondani (ilyesminél hogy tudná) akkor a kötelezettnek (eladó) 5 munkanapja van hogy téged értesítsenek a kérésed teljesíthetőségéről, azaz az átvételtől számítva 5 munkanap alatt el kell juttassa a szakember kezébe, aki meg kell állapítsa a hibát, hiszen hogy másképp tudna nyilatkozni, hogy javítható vagy cserés, és csak így lehet a 15 napra törekedni, másképp nem!
Namost ezt ők elismerni nem hajlandóak, de már kétszer próbálkoztak nálam, első a tévé volt, második terméknél már nem vártam annyit, a 7. napon megkaptak egy mailt egy hasonló szöveggel, konkrét törvényi hivatkozással, plusz súlyos szerződésszegésre hivatkozással a szerződéstől elállás bejelentésével, azonnali pénz visszautalásra felszólítva őket.
Mivel már megállapítható volt, hogy nem teljesítették a törvényi kötelezettséget, más lehetőségük nem maradt, jött a pénz vissza, és ennyi. És hid del, nem kell őket sajnálni, mert akinek mondjuk egy tévéje, telefonja, bármilyen számára fontos eszköze van, azt ugyanúgy xopatják 20-30 napokig...A 3060-asom is tőlük jön, picit változik a helyzet a céges vásárlással, de az eszközök még mindig ott vannak a tarsolyban. Ha leírták a papírra a 36 hónapot, neked az lenne a legjobb, ha megmakkanna, és pénzt visszaadnák.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- Mozilla Firefox
- Nem tudom a dal címét, előadóját
- Mobvoi TicWatch Pro 3 - Wearzióproblémák
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- PlayStation 5
- Azonnali informatikai kérdések órája
- EAFC 26
- Mini-ITX
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! 64GB(2x32GB) Kingston Fury Beast 3200MHz DDR4 memória garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE X570 AORUS ELITE X570 alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE Z390 GAMING X Z390 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- PATRIOT 32GB Viper Venom DDR5 6400MHz CL32 KIT PVV532G640C32K
- ÁRCSÖKKENTÉS MSI Z77 MPOWER Alaplap eladó
- LG 32GS95UX - 32" OLED / UHD 4K / 240Hz - 480Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Corsair T3 RUSH gamer, irodai szék
- AKCIÓ! Asus ROG STRIX Z490-G Gaming WiFi alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3519
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



