- Először sikerült AI felskálázót integrálnia a Proton fő komponensébe a Valve-nak
- A Dbrand megfejtette mi hiányzik a Steam Machine-ről
- A NAND helyett a DRAM lesz a Samsung aranybányája
- Meglepetés: az ARM is belép az NVIDIA titkos klubjába
- Szeretne nagyobb versenyt a Microsoft, de nem szeretne túl sok gyártót a piacon
-
PROHARDVER!
Az ITX szabványt a VIA alkotta meg 2001-ben, mely eredetileg 21,5x19,1 cm volt, mára 17x17 cm-re redukálódott. Felhasználási területe igen széles, egyformán alkalmazzák otthoni felhasználók, mind nagy cégek különböző beágyazott rendszerekhez. Ipari területen különböző célokra felhasznált gépekhez szolgálnak alapul pl. CNC maró gépekhez, vagy ATM automatákhoz stb. A szabvány leírása a formfactors.org-on található meg. Amit érdemes kiemelni, hogy a mini-ITX kompatibilis az ATX és mATX szabványokkal - a csavarhelyek, a hátlapi panel és a bővítőkártya elhelyezése is megegyezik -, így egy mITX alaplap gond nélkül beszerelhető szabványos mATX és ATX házakba is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rick4
félisten
válasz
PROTRON
#57099
üzenetére
pcx már eleve onnan kezdi a törvénysértést, hogy felad neked egy csomagot, és aznapra kiállítja a számlát és a garijegyet. Hogy te csak 2 nap múlva kapod meg? Aznap biztosan nem, de nekik telik szépen a gari... Kérdésre, hogy ez így nincs jól, háát, így jártál, mi így csináljuk...
Holott a törvény egyértelműen fogalmaz, a garancia kezdete az a nap, amikor a vevő birtokba veszi a terméket, vagyis az a nap, amikor a futár a kezedbe adja.Aqua konkrétan megírja, hogy ők cégnek 1 év szavatosságot adnak. (2-t ír a törvény mindenre!
Alza inkorrekt, ugyanis volt velük egy jó sztorim,
Vettem egy tévét, nyaralóban volt letéve, volt, hogy egy hónapban 1 órát ment, fel se tűnt a hiba, aztán mikor több napig ott voltunk, és többször be lett kapcsolva, feltűnt a gond. Visszavittem a tévét, hogy a készülék elfelejti a beállított fényerő beállítást egy sima kikapcsolással másnapra, de ugyanaz van kihúzással is, a hibajelentésben alapos leírás, video és minden egyéb mellékelve, tévé lerakva
Ott ugyan nem értem rá a dologgal foglalkozni, de 25 napig húzták a dolgot, és persze hogy törvényszerűnek tűnjön részükről, még a 15. napon küldtek egy mailt, hogy folyik a javítás, csak még nincs kész, oké, majd meglesz, kit érdekel.
25 nap után jön a mail, hogy mehetek, kész a tévé. Megyek (nem a szomszéd utcában, hanem 160km-re lakom, szóval más dolog mellé kell odategyem) és ott a tévé ami mellett ott a papír, hogy a szerviz nem találja a hibát. Na ekkor durrant el az agyam...
Szerintem meg se nézték, de azon mi tart 25 napig?És akkor a lényeg, amit én is csináltam:
Ha problémád van egy termékkel, és fogyasztónak minősülsz, akkor ugye az ismert szöveg szerint törekedni kell a 15 napra javítás esetén. Viszont van egy NKM rendelet, ami előírja, hogy amennyiben a kérésed teljesíthetősége nem egyértelmű (mikor visszaviszed, javítást vagy cserét kérhetsz, vagy az eladó- átvevő nézi meg, és írja rá a papírodra, teljesíthető-e ha nem tudja megmondani (ilyesminél hogy tudná) akkor a kötelezettnek (eladó) 5 munkanapja van hogy téged értesítsenek a kérésed teljesíthetőségéről, azaz az átvételtől számítva 5 munkanap alatt el kell juttassa a szakember kezébe, aki meg kell állapítsa a hibát, hiszen hogy másképp tudna nyilatkozni, hogy javítható vagy cserés, és csak így lehet a 15 napra törekedni, másképp nem!
Namost ezt ők elismerni nem hajlandóak, de már kétszer próbálkoztak nálam, első a tévé volt, második terméknél már nem vártam annyit, a 7. napon megkaptak egy mailt egy hasonló szöveggel, konkrét törvényi hivatkozással, plusz súlyos szerződésszegésre hivatkozással a szerződéstől elállás bejelentésével, azonnali pénz visszautalásra felszólítva őket.
Mivel már megállapítható volt, hogy nem teljesítették a törvényi kötelezettséget, más lehetőségük nem maradt, jött a pénz vissza, és ennyi. És hid del, nem kell őket sajnálni, mert akinek mondjuk egy tévéje, telefonja, bármilyen számára fontos eszköze van, azt ugyanúgy xopatják 20-30 napokig...A 3060-asom is tőlük jön, picit változik a helyzet a céges vásárlással, de az eszközök még mindig ott vannak a tarsolyban. Ha leírták a papírra a 36 hónapot, neked az lenne a legjobb, ha megmakkanna, és pénzt visszaadnák.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Sorozatok
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- EA Sports WRC '23
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Pánik a memóriapiacon
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- ÁRCSÖKKENTÉS ASUS HD6870 videókártya
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- PocketBook Touch Lux 5 (PB628) /hibás/
- BESZÁMÍTÁS! MSI B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 2TB SSD RTX 5070Ti 16GB Asus ROG Strix Helios GX601 750W
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



