- Fujifilm X
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen videókártyát?
- Először égett le egy újságnál a GeForce RTX 5090
- Androidos fejegységek
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
-
PROHARDVER!
Ajánlott ingyenes Windows programok
Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
HaZsolt
őstag
Milyen OCR programot ajánlotok ami könnyen kezelhető és ingyenes is? Még nem használtam soha ilyet.
-
HollyBoni
veterán
Sziasztok!
Valami olyan program kéne, amivel tudnék egy avi fájlból animált gif-et készíteni. Tudtok segíteni?
-
cigam
titán
válasz
Bjørgersson #22989 üzenetére
Nekem a tsmuxer bevált.
Kezdő vagyok
Win alatt ezt használom, és a DivxPlusConverter-t, ill Mac-hez van egy ügyes kis USB kütyüm. -
andorra
őstag
válasz
Kezdő vagyok #22992 üzenetére
A konkrét feladattól függ, ez nem derült ki. (Formátumok.)
A 2. kérdésre, az asztali lenne gyorsabb, nem tudom pontosan mennyivel, de nem csak egyféleképpen lehet egy 2 órás filmet konvertálni, lehet egy menetben, jobb minőségben több menetben, ezért ez tőled is függ. Ha valós időben sikerülne például konvertálnod, az gyorsnak számítana.
-
Visormail
addikt
válasz
Kezdő vagyok #22992 üzenetére
handbrake egyedül a gpu gyorsítást nem tudja, én jópár fizetőset/ingyeneset végignéztem pár hete de végül ennél maradtam, mindegyiknél találtam valami nagy hiányosságot az olyan funkciók terén amit alapnak tartok (dts-hd hangsávnál lássa és választható legyen külön a core és a hd, legyen olyan hogy a kiválasztott hangsávot ne kódolja újra). A fejezetek átnevezését meg talán nem is láttam egyikben sem a handbrake-en kívül.
Azért amit még szerintem érdemes lehet kipróbálnod pl: Freemake video konverter, Pavtube ByteCopy, Aiseesoft Total Media Converter Platinum, dvdfab. Nem tudom milyenek az igényeid lehet neked más fog tetszeni.