Hirdetés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz RockHaRD #20690 üzenetére

    De, hidd el, az pont így csinál: a 3p mondjuk marad 1p, valamennyit
    még tud menni, a töltő viszont azonnal zöldre vált, amint a BMS tilt,
    hiszen onnantól nem folyik áram, és csak ennyit jelent a zöld LED.:D

    Ha kint van az akku, akkor ki lehet zárni mindenféle csatlakozó hibát
    (direktben rákötni a töltőt). Feszültséget is kéne mérni az XT60-on...
    Aztán ha a gyanú beigazolódott, akkor bontás/feszmérés cellánként.
    (De általában, ha nincs rajta a műanyag burkolat, látszik, ha törött...)

    Ha fizikai sérülés nem látszik, még mindig lehet halott cellacsoport...
    Ezek viszont megbuknak a feszültség mérésen. Ha viszont semmi se
    mutatja a hibát, akkor bizony megmurdelhetett maga a BMS is.:R

    Én ilyen sorrendben csinálnám... Kivéve, ha garis, mert akkor gari.:K

    Ui: természetesen a töltőt is ki kellene mérni, kijön-e belőle a delej...

Új hozzászólás Aktív témák