- Radeon RX 9060 XT: Ezt aztán jól meghúzták
- Atomenergiával dübörögnek tovább az Amazon adatközpontok, SMR-ek is jöhetnek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Az NVIDIA ipari AI-felhőt épít a németeknek, együtt az OpenAI és a Google
- Két új Ryzen közül választhatnak a kézikonzolok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
Volt egy pár hónapos videó egy Német razziáról, de nem találom még este hátha meglelem, de azok kismotorok voltak, simán felteszi görgőre, és az leméri a sebességet amit tud, ha van rá "rendszám" akkor mehet 45-ig, ha máshova van vizsgáztatva akkor tovább, itt a biztositáson van a hangsúly, nagyon keményen ragaszkodnak hozzá.
Nem dupla amúgy az ára, volt 40-45K-ért is de ahol nézegettem már mind kifogyott,(itt nem lehetett a színek között választani, de ugyanúgy benne van az RGB led távirányítóval, amit nem értek minek, én bele se tettem) és 1hónap lett volna a szállítás, simán előrendelhető, és küldik ahogy bejön. De már annyíra fájt állni, a térköves, macskaköves úton rajta, hogy nem érdekelt az ár.
Thunderzolee:
A Monorim nem egy etalon, Sharksetnek semmi köze hozzá teljesen más alapokon fekszik, a motoros, teleszkópokat másolják. Vespa fronton azt hiszem mind 2 megfordultmár.Gézengúz: Én Paypallal vettem.u
-
-
-
Somatom
veterán
válasz
Miikee #13488 üzenetére
Dehogy. Az én E verziómon is ott a téglalap alakú matrica tartó a hátsó sárvédőben.
Ilyen a II -es hátulja. A matrica ne tévesszen meg! Ez egy itthoni vásárlású "E" modell, gyárilag 25Km/h -val (az oldalán levő adattáblán is 25Km/h van), csak kötöttem rá német biztosítást. -
Miikee
csendes tag
Sziasztok!
Akartam ma a Rollexnél venni egy ninebot g30 max gen 2-öt, de kinézet alapján nekem gen 1-esnek tünt. Kicsi hátsó lámpa, nem erősített hátsó sárvédő, és nem voltak rajta a plusz macskaszemek sem. És a dobozon sem szerepelt sehol, hogy II-es lenne. Viszont a boltban a srác nagyon rendes volt, kibontatta és a motoron 9-sel kezdődő szám volt. Azt mondta, hogy csak a német verzión nagyobb a hátsó lámpa. Tényleg csak a motoron lévő számból lehet tudni, hogy gen 1 vagy 2? És tényleg csak ez a különbség?
Válaszotokat előre is köszönöm. -
-
Tamás9x
őstag
válasz
Casseius #13472 üzenetére
A középső rugó van benne, ma szerencsém volt, mert bejött egy Pro 2 építés is monorimmel, és azonnal át tudtam rá állni, nem emlékezetből kellett hasonlítgatni. a G30 alsó porvédőjét sikerült elhagynom, így azt pótolni kell... ilyenkor jó, hogy lehet hozzá venni mindent.
Holnap lehet beteszem a soft-ot.Még az aksi pakkra lenne jó számolni egy kondenzátor pakkot, ne a cellákat rángassa, mert így maximum 900W vehető ki 60% alatt hírtelen indulásnál.
Illetve ahogy nézem 48V-os Gold akksipakknál, nem feltétlenül kell lemondani a belső töltőről, létezik ""600W''"-os DC-DC modul, ami a vázra csavarozva kiöntve el tudná látni töltést.
-
Tamás9x
őstag
válasz
ralfee106 #13467 üzenetére
Nem, ha megállít, álló helyzetben megpörgeti a kereket, és ha 25- nél többet tud akkor megy a bünti, így van ez SMK motorkerékpároknál is tele van az internet motoros razziákkal, rollerest még nem láttam, de él kint több ismerős is, ezért vannak az újraindjtásig működő CFW-k.
-
Tamás9x
őstag
Súlyos téveszméid vannak
Igen jártam. Régebben is amikor bejöttek, és múlthéten zúgott 1-et ismerősöm, mázlija hogy Pro 2-vel mert a városban van egy bolt ahol mindent is be lehet szerezni.
Műszerészkelem, javításban gondolkodunk, nem sima felhasználói fejjel. Az alkatrészek kopnak, használódnak, szerviz igényes minden, az átlag ember az orráig nem lát el, mi években gondolkodunk.Tehát röviden... Én ezeket JAVÍTOM, sok mással egyetemben nem csak használom
FID-nek van több facebook csoportja is, és ott is ugyan ezzel a véleménnyel vannak. szart ne még ha olcsó is, hosszútávon többe kerül.
-
saril
senior tag
-
saril
senior tag
válasz
Tamás9x #13429 üzenetére
Kezdem azt hinni hogy te üldözési mániás vagy az alkatrész hiánya miatt, az enyémen is ahogy körülnéztem majdnem minden ugyan az mint az összes többin de a xiaomival egy csomó minden megegyezik, sárvédő, gázkar, dobfék is valamelyik márkásabbal, kereket is lehet rá kapni..
Amúgy jártál már így hogy alkatrész kellett vagy tényleg csak írogatod de még semmit nem kellett venned?
-
bkiky01
senior tag
Emagos, csak kipróbált G30 2-ért, amire van 3 év garancia és doboza mennyit érdemes elkérni? Köszi!
-
Tamás9x
őstag
Ezek az opciók mind módosíthatóak, igaz garancia vesztéssel, de mindent át lehet állítani.
A gyorsulást a Quadratic vagy Flat throttle algoritmus határozza meg, a dombmászást pedig a maximálisan beállított Amper szám az adott módban.
így ezekre a módokra alapozni nem szabad, mert 2 perc alatt módosíthatóak. -
válasz
Csigusz 1 #13456 üzenetére
Igen, ezt én se értettem, ennek mi értelme.
Ha valaki lassabb gyorsulást szeretne, illetve elég neki a 20km/h max sebesség, még nem jelenti azt, h dombokra, emelkedőkre nem akarna felmenni.Vagy elektronikusan csak így lehetett megoldani a gyengébb gyorsulást, kisebb végsebességet, h a motorteljesitményt is korlátozták vele?
-
Csigusz 1
aktív tag
válasz
Thunderzolee #13455 üzenetére
Köszi Mindenkinek!
A videót nézve azon meglepődtem, hogy D módban nemhogy nőtt volna a megtehető táv, de még inkább csökkent is valamelyest...
Bár szerény tapasztalataim szerint én sem vettem észre, hogy többet tudott volna menni a Pro2 D-ben, mint S-ben - viszont nagyon lomha olyankor (D), és a felüljárókra is alig bír felkapaszkodni. -
válasz
Csigusz 1 #13449 üzenetére
A Mi 3 -as rollerről van egy teszt, amiben lámpával, ill. anélkül is összehasonlították a hatótávot.
https://youtu.be/bj2-vXY8oFINem sokat fogyaszt sztem sem, viszont imádom, h be van építve, jó fénye van, és nem kell tőle félnem, h lelopják róla, mint biciklinél, ha esetleg nem vinném magammal. (Biciklinél jártam már úgy, h leszedték villogómat - nem szoktam levenni, aztán tessék..)
-
válasz
Sordoran #13428 üzenetére
Van egy kis video a Xiaomi oldalán, ahol bemutatják a Mi 3-as roller újdonságait:
https://youtu.be/XccIXuJLiS8Valószínűleg nemsokára lesz egy Mi 3 Pro is, amiben egyesítik végre a hármas újdonságait a 2 Pro nagyobb akksijával.
-
akos727
senior tag
válasz
Thunderzolee #13445 üzenetére
Szerencsére van affinitásom a szereléshez (motor, bicikli), csak most sajnos konkrétan a legutolsó step nem megy célszerszám hiányában, rongálni meg nem szeretném a felszerelést, ahogy minden egyes defektnél több ezret ott hagyni egy szervízben azért, amit amúgy én is meg tudnék csinálni.
@gergo5991: köszi a tippeket -
Sordoran
addikt
válasz
fradi81 #13446 üzenetére
Igen, berendeltem az 1S-t máshonnan, bár nem biztos hogy megjön holnapra, de van nekik raktáron és még olcsóbb is linkeltnél. Azért köszönöm ajánlást.
Akkor a 4 bar-al nem lövök mellé, de majd meglátom élesben milyen lesz.
Már csak a lakat kérdést kéne megoldanom. Lehetne ebből is ilyen future tech (ujjlenyomatos), de kicsit szkeptikus vagyok ezekkel kapcsolatban.Vagy van ezek között ami valóban jó?
-
fradi81
veterán
válasz
Sordoran #13438 üzenetére
Kompresszorból szerintem 1S-t érdemes venni a régebbit nem az lassabb.
* Xiaomi owner's guide v2.5-1 szerint ajánlott keréknyomás beállítása:
testtömeg első hátsó
70 kg alatt 3,5 4,0 bar
70-90 kg 4,0 4,5 bar
90-100 kg 4,5 5,0 bar
100-110 kg 5,0 5,5 bar
110-120 kg 5,5 6,0 bar -
-
Tamás9x
őstag
-
akos727
senior tag
Sziasztok! Esetleg valaki szokott otthon gumit szerelni? Levenni le tudom a felniről a külsőt, viszont visszarakni egyszerűen képtelen voltam sima bicós gumileszedővel, 1-et el is törtem...Szégyenszemre le kellett vinnem egy bicóboltba, akik mondták, hogy nekik is be kellett szerezniük egy másik eszközt, de az kb egy pajszer. Ti hol vettétek/milyen szerszámot szoktatok használni, amivel nem sérül a felni a külső felrakáskor?
-
Tamás9x
őstag
válasz
gergo5991 #13437 üzenetére
Nem csak neked, más is beszámolt már ilyenről, én még várok a vásárlással, hátha lesz egy 2-3 "dugattyús" változat ami kicsit drágább de komolyabb. Én is érzésre, és terhelésre fújtatok mindent. A varázsszámok nem érdekelnek, a biztonság az első.
Sordoran: Fújd fel mindegyikre, és ahol kényelmesebb. Ha nagyon megy és mellette pattog az sem jó. -
Sordoran
addikt
válasz
Tamás9x #13435 üzenetére
Vitathatalan hogy ettől is függ, na meg útviszonyoktól is gondolom. A 3.5 bar értéket egy webshopos bemutató/teszt videóban láttam, míg a 4,2-t egy sima youtuber-nél, aki említette, hogy előző szériánál hajlamos volt az abroncs és a betét surlódni, ha nem volt eléggé felfújva. Én arany középútra gondoltam (4 bar), mivel 75-80 kg súllyal kell megbírkóznia.
Fékkel akkor nem foglalkozom most, majd ha problémásnak érzem esetleg szaküzletbe beviszem nézzenek rá.sandró60: Én is ilyet néztem (igaz az 1S modell-t) csak olyan helyről kell ahonnan holnapra meg is jön, itt viszont nincs sajna raktáron. (na meg ahol raktáron van, az se biztos hogy holnapra kihozza)
-
gergo5991
őstag
válasz
Tamás9x #13435 üzenetére
ha már keréknyomás, valamék nap rányomtam a xiami pumpát első hátsó kerékre (g30 max) 17psi-t mutatott, pedig ránézésre jónak tűnt nekem, meg há ráálltam nem nyomódott össze, aztán most 35re fújtam hát 29 helyett 31-32 vel is megy, sokkal gyorsabbnak érződik meg nyomatékosabbnak is.
nem tudom amugy a xiaomi pumpám bugos-e de ha beállitom h 35psi hát felfujja 41re, meg ha ujrá dugom ellenőrizni hát 35-41 között mutat össze vissza mindenfélét, előre bele kalkulálja azt, ami lecsavaráskor elszökik vagy mi a franc?
-
Tamás9x
őstag
válasz
Sordoran #13434 üzenetére
Fékek első pár km alatt bekopnak majd utána kell álltani. A keréknyomás kg függő, de ezt sok csőlátónak mai napig nem lehet elmagyarázni
se rolleres se kerékpáros se motoros sőt még autós fronton se. A feltüntetett számok iránymutatóak csak, nekem 5,6Bar. minél nagyobb ballonos annál kevesebb nyomás elegendő, Nézni kell terhelés alatt a felfekvési képet, ne legyen túl kemény mert pattogni fog, és nincs felület amibe kapaszkodhat és túl puha se, mert felkoppan sérül a felni.
-
Sordoran
addikt
Köszönöm mindkettőtöknek, ez a táblázat kicsit részletesebb mint amit én találtam versus oldalon.
Ez alapján akkor a féket leszámítva csak jobb a Pro 2, a nagyobb hatótáv bár nem lényeges, de a kevesebb töltéssel jobban kímélhető az akku, és nagyobb emelkedővel is elbír, be is rendeltem egyet. Még lakat kellene, lehetőleg valam könnyebb (hátizsákba be tudjam dobni), ez az U lakat szimpatikus, bár ha valóban nehéz akkor csak nem jó.
Illetve kis kézi kompresszor. Felfújtatni mennyire kell? Ha jól tudom 3,5-4,2 bar az ajánlott, valaki azt mondja elég 3,5 is, más viszont 4.2-t mondja. (a Xiaomi-s 1S compressor-t nézem, amivel pontosan állítható)
Illetve amit még elkaptam, hogy a féket érdemes beállítani, ez ahogy jön gyárilag is jó, csak segíthet ha szaküzletbe beállíttatom (vagy házilag videó alapján), vagy el se induljak e nélkül? -
ultio
aktív tag
Van valakinek konrét tapasztalata a NAVEE N65 roller vízállóságával?
Most egy Xiaomi Essentialt használok télen-nyáron, 3 000 km van benne. Elindulok vele esőben is, semmi baja nincs. A kijelzőt és a gázkart védem, ha esik az eső.
Hasonlóan használnám a Navee-t is, tehát nagyon fontos a vízállóság.A Segway Kickscooter MAX G30LE II-n gondolkozom még, de a költözés miatt rosszabb utakon kell majd közelkednem (ezért is kell új roller) és a Navee szélesebb kereke talán jobban csillapít.
Utólagos lengéscsillapítót nem szeretnék. -
Tamás9x
őstag
Sordoran:
[link] -
fradi81
veterán
válasz
Sordoran #13428 üzenetére
A 3-asnál kicsit komolyabb a hátsó fék, és 1 kilóval könnyebb, a pro 2 kormánya magasabban van kb 5 centivel(olyan 180 centis magasságtól ez már kényelmesebb lehet) és jobb akksi kb ennyi a különbség az áron kívül.
Lakatból végül egy ilyet vettem, elég komolynak tűnik egyszer használtam jó nagy szóval kényelmesen le lehet zárni bárhova, csak kicsit nehéz de felhegeszthető a kormányra a tartója ha épp kell.
-
Tamás9x
őstag
válasz
mrrr74 #13416 üzenetére
Őszintén szólva, ilyen emelkedőknél, én se gondolkodnék a 350W-os kivitelekben. Majd a tapasztalataidat néha megoszthatnád. Engem nagyon elriaszt az alkatrészhiány. U5-ös pakkal szemezgetek most, hogy hű maradjak a szabályokhoz.
G30 peak 700-750W-ot tud Navee 900-1100W körül alakulhat, így a G30 szerintem nem megy fel ott. ha mégis akkor 50 kg-os riderrel max.
a Navee aksija 600W G30 551W -
Sordoran
addikt
Eddig a Xiaomi Scooter 3-at néztem, de most lehetséges hogy ráfizetés nélkül választhatom a Pro 2-t. Gondolom jobb a Pro 2 annak ellenére, hogy a 3-as frissebb, nem? Vagy csak a hatótávban jobb nála?
Illetve lakat kérdés, hogy láttam a Decatlon-os U lakat jó féle, ezzel biztonságosan leköthető (értem ezalatt nem lehet kibújtatni sehogy belőle), vagy van jobb, másik ami sok helyen kapható? -
bkiky01
senior tag
válasz
Thunderzolee #13424 üzenetére
Azért mi3 annyiért ajándék, bánom 126-ért nem húztam be..
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Somatom #13422 üzenetére
Nézd, miért mondanám ha nem igaz? És egy szóval nem állítottam, hogy Budapest.
Itt a tető után van egy kis lejtő, majd egy újabb 40%-os szakasz, ami hosszabb. Azon tegnap én is felmentem elektromos kerékpárral (250W, tekertem közben). Azon a hosszabb szakaszon nem menne fel a Navee, itt felment.
-
válasz
bkiky01 #13420 üzenetére
Hát pár nap múlva kiderül.
Rendeltem hétfőn egy G30-ast.Nem arról híresek, h meghibásodna ez-az. Vezérlő ami az egyik legdrágább alkatrész, meg van az itthoni roller szervizekben is. Nem egy nagy összeg.
Akku ha hibás, javítható, a hibás cella cserélhető, szóval ettől se félek.Bízom az eddigi tapasztalatokban.
A Mi 3-ast kb egy hónapja rendeltem (még 109ezer volt), azóta folyamatosan használom, emelkedőkkel terhelt úton.Hát majd meglátjuk.
Mindenesetre engem a macerás garancia egyáltalán nem tart vissza.
-
Somatom
veterán
válasz
mrrr74 #13416 üzenetére
Ezt erősen kétlem. Budapest legmeredekebb utcája 35% -os. 27:20 -tól. Ott én felmentem villanybringával, de egyensúlyoznom kellett az elkaparás és a hanyattesés között. A G30 ott esélytelen lenne.
-
hito
nagyúr
válasz
mekker #13415 üzenetére
Zero 8? 18kg, van belőle 350 és 500W-os változat is. A 350W-os 240eFt a Futureboard-nál, 35km egy töltéssel, 30km/h max sebesség, elől-hátul rugós, minőségi anyagok és összeszerelés. Nekem 500W-os volt, nagyon elégedett voltam vele.
-
bkiky01
senior tag
válasz
Thunderzolee #13417 üzenetére
Mi 3 sajnos kb 1 hete nem aktív ennyiért..
G30-ra én is gondoltam, de mi van ha gond van vele.. Itthon 3 év a gari, igen drágábban.. -
Drizzt01
őstag
Sziasztok. Tudtok olyan kijelzőt ajánlani, aminél én nillázom a napot, nem kikapcsoláskor automatikus? Jelenleg egy gt100 egy újas van
-
válasz
mekker #13415 üzenetére
Napidroidon a Segway G30-as kuponnal 222ezer.
Itthon ez 300ezernél indul árukeresőn.Napidroidon kuponnal szoktak kitenni rollereket:
Xiaomi Pro 2 (136ezer)
Xiaomi Mi 3 (109ezer)
Segway Max G30 II (222ezer)A Mi 3-as, az most 126ezer kuponnal, idehaza 150ezer környékén van, annyira nem éri meg, akkor már egyszerűbb itthon megvenni.
A Pro 2 meg nem volt mostanában kuponozva ugye idehaza 180ezertől indulnak.
A gshopper teljesen megbízható oldal, különben napidroidon sem tennék ki
Ráadásul ez a G30-as global verziós:
G30D német (20km/h)
G30E EU (25km/h)
G30P global(USA) (20mph)
G30LE kisebb akksis EU-s20mph = ~32km/h
A 10"-os kerekei miatt jobb a Xiaominál (8.5").
Hatótávot is kimaxolták. Még ha évekkel később csökkenni kezd az akksi kapacitása, akkor is bőven elég lesz a legtöbb embernek.
Lengéscsillapítót kell rá venni, és kész a tökéletes pálcikaroller.Amik ennél jobbak, azok már nagyságrendekkel drágábbak.
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Tamás9x #13394 üzenetére
G30-at még nem próbáltam, viszont egy itt egy mai Navee-s utam, 8 és 13 km-nél érdemes nézni a peak-et. A második végén 40%-os emelkedő tábla van kint, oda 9 km/h-val vitte fel a 83 kilómat azután, hogy előtte nagyjából 1 km hosszan emelkedtünk 180 méterről 250-ig.
Sok erdei és mezei út, most leginkább az volt a cél, hogy megnézzem mit tud, télen ezt nem tudtam letesztelni. Az erdőben és a mezőn nem volt senki, tempomattal is tudtam haladni, és nem süllyedtem el, nem is rázott szét. A másfél óra hajtás után maradt benne még energia - épp akkor ugrott le egy pálcikára amikor megérkeztem a fiamért.
Nem tudom, hogy minek fog majd számítani ha egyszer lesz szabályozás, de a pálcikák közül eddig ez a legmeggyőzőbb számomra hegymenet tekintetében.
-
mekker
őstag
válasz
Thunderzolee #13362 üzenetére
Köszi! Ugye az eredeti kérdés Aldis roller vs Xiaomi Pro 2 volt. Van 200-300eFt alatt olyan megoldás, amely komfortosabb rossz úton, viszont nem nehezebb 15-20 kilónál?
-
Tamás9x
őstag
válasz
Grafiqs #13413 üzenetére
Ez a sima villa iszonyat gagyi, van a monorim, ami még mindig nem egy nagy valami, tele hibákkal amit folyamatosan javítanak már a V4 nél tartanak de szerintem még mindig szar... esetleg levegővel, és van egy fullos Sharkset
Ami... csak az alap 210Euro, és ez csak az alap. -
Joshi
titán
válasz
Grafiqs #13409 üzenetére
Én innen rendeltem a munkahengeres verziót, de még a dobozában van nem szereltem fel.
-
Grafiqs
őstag
10 colos kerékhez gondoltam valami egyszerű (de nagyszerű) lengéscsillapítót beszerezni. Ez a Monorim V2 jó lehet?
G
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #13407 üzenetére
Nekem csak vmi rugalmas cucc jöhet szóba. Elöl még elférne a kacsacsőr (én így emlékeztem rá és a "Simson kacsacsőr" kifejezésre a Gugli is dobta a találatokat
), de hátul az nálam törne a tárolásnál és sanszos, hogy vinné magával a sárvédőt is.
-
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #13405 üzenetére
Annak a végeit fel kellett volna láncolni a küszöbhöz, mert úgy rallye -s.
Figyu! Mindenki volt fiatal. Nekem fehér (mű)bőr sportkormány és 10cm széles, fehér szigszalagcsík volt a piros zsigulátoron. -
-
Somatom
veterán
válasz
Thunderzolee #13403 üzenetére
Ha emlékszel azokra az ezeröcsikre, akkor arra is emlékszel, hogy az a gumi leffentyű akkoriban nálunk kötelező volt.
-
Na, ez, vagy valami hasonló lehetne gumiból is.
Amolyan leffentyű, de nem kézzel körvevágott, hanem direkt e célra gyártott.
És akkor nem akadna fenn a padkán, lépcsőn, mert el tudna hajolni, mivel ugye gumi lenne.
Csodálom, h még nem jutott eszébe egyik gyártónak sem ez a kis piaci rés, mind csak műanyagban gondolkodik, ami merev, törik.Mindannyian láttunk már szőrkormányos ezeröcsit, aminek valami "racing", vagy "tuning" feliratú kőfelverődés gátló lógott a kerekei mögött..
-
DGery
aktív tag
válasz
PociAti #13400 üzenetére
Esetleg egy sárvédő hosszabbító? az azért mégsem annyira kókány
https://urbanpandas.hu/termek/sarvedo-hosszabbito/ -
fradi81
veterán
Főleg az első ami bosszantó mert felveri a sarat a roller aljára, igen egy házi megoldás lesz ebből pl. belső gumiból vagy valami fólia, amit rá lehet rakni amikor épp kell és nincs egyfolytában rajta.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- EA Sports WRC '23
- EAFC 25
- E-roller topik
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- ZIDOO médialejátszók
- Path of Exile (ARPG)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- DJI Mavic 2 Pro drón szett - 1" Hasselblad kamerával
- DJI Mini 3 Pro Fly More Combo RC drón szett - 3 akku +szűrők +táska
- 2Drive Off-Road 8.5" Hoverboard
- DJI Air 2s Fly More Combo drón szett (FMC) 3 akkuval, ND és NDPL szűrőkkel - megkímélt állapot
- DJI AVATA Explorer Combo drón - 3 akku, Goggles Integra szemüveg, hátizsák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- AKCIÓ! Épített KomPhone R5 4500 16GB RAM 240GB SSD RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gamer Laptop, Gamer Monitor és Konzol Felvásárlás Magas Áron, Gyorsan és Egyszerűen!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest