- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- 3D nyomtatás
- Apple asztali gépek
- Milyen SSD-t vegyek?
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horn Ákos
kezdő
válasz lehella #10143 üzenetére
Egy jelenségből, vagy helyzetből csak akkor lesz probléma, ha valaki problémát csinál belőle.
- A tempomat nem érintett mindenkit.
- A kormányrúd nyekergés valakinél meg csak addig nyekergett, amíg azokat a csavarokat meg nem húzta rendesen, amit összeszereléskor neki kellett a helyére tenni.
- Ilyen jellegű garanciavesztésről még egyszer sem olvastam. Talán mert nem is kell sűrűn garanciáztatni a Xiaomi rollereket, illetve ha nem a motor lett leégetve, és nem az eredeti fw van a rolleren, akkor valószínűleg nem fogják a szervizben valamilyen diagnosztikai szofverrel annak a nyomát kutatni, hogy előtte volt-e cfw a rolleren.
-
anderledani
őstag
válasz lehella #10197 üzenetére
Autó felni szelep van a rolleren magán is
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
Ezekiell
veterán
válasz lehella #10219 üzenetére
Ha úgy érzed, hogy biztonságosan tudsz menni, akkor mehetsz :)
Aztán ha a rendőr megallit, és lehanyod.. Hát akkor pechAki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes békénkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes békénkben nem bízik, az áruló.
-
anderledani
őstag
válasz lehella #10245 üzenetére
A Mi Home app 12.400-at ír. Nekem 68 kilóval közel 50km a hatótáv. Pedig még nem is tapasztaltam vele sokat.
iPhone 13 Pro 128GB << iPhone XS 64GB (2019.03-2021.10) << iPhone 6S 64GB (2016.02-2019.03) << Samsung Galaxy Alpha (2015.10-2016.02) << Xiaomi Mi3 64GB (2014.11-2015.10) << Sony Xperia SP (2013.11-2014.11) << LG Optimus Black (2011.12-2013.11) << Nokia 6303 << Sony Ericsson V630i << Alcatel OT757
-
P3Dr0
senior tag
válasz lehella #10356 üzenetére
Ez az elméleti max ami károsodás nélkül kihozható a rollerböl. Igy is szépen melegszik a motor (gondolom a vezélö is) de még atom stabilan üzemel mások szerint is. Szóval ez egy biztonságos beállitás.
Ha a Throttle current raising coefficient értéket 500 ról 1200 ra állítod akkor indulásnál erösen kapaszkodni kell a rollerbe Mondhatni "harap" a gép
Engem az idegesit,hogy amikor a roller eléri az 50-60%-os töltöttségi szintet akkor a dinamika lejebb csökken és a max sebesség is valahol 24-25 km/h ban maximalizálódik. Persze ez érthetö mert az akkumlátornak is véges a kapacitása.
Azon gondolkodtam lehet elférne egy extra akkupakk az eszközön.
Mindenesetre igy is elég élvezetes vele közlekedni szerintem. -
DigitXT
félisten
válasz lehella #10359 üzenetére
hazafelé lesz érdekesebb, az végig emelkedik majd
Ott lehet igazán jól leégetni a vezérlőt és/vagy a motort...Síkon hajtva elég sok tuningot elvisel mindkettő, mert lényegében
csak a gyorsulásnál megy bele jóval több áram, ám az emelkedőn
olyan az erőkifejtés, mintha folyamatosan gyorsulni kéne, cserébe
a sebesség kisebb, a hűtés szarabb, a motor hatásfoka rosszabb:
ezek így együtt elég hamar össze tudnak hozni egy túlmelegedést.
(De természetesen függ az emelkedő mértékétől, a pilóta súlyától,
és attól, hogy maxon nyekteted-e ilyenkor, vagy lassabban mész?) -
DigitXT
félisten
válasz lehella #10365 üzenetére
Az még teljesen oké. Csak nehogy abba hibába ess (mint én), hogy annyira
felhúzod, hogy megy mint állat, aztán az emelkedőn konkrétan leolvad a vas.
Szerk: esetleg az vezérlőre lenne még érdemes rámérni hosszabb nyektetés
után, mert az is baromira fel tud melegedni. Amikor már a cin olvad, az baj...Zotya0218: ebben a kérdésben azokra hallgass, akik tapasztaltabbak. Csak
azért bátorkodtam vészmadárkodni, mert 350W-ról 1500W-ra húzva a motort,
valóban nagyon jól szaladt a szekér, ám nagyjából fél óra után olvadt minden.Ui: egy barbecue hőmérőt akarok beleapplikálni a motorba, az majd bluetooth
segedelmével lejelenti, ha elkészült a steak. Vagyis szól még olvadás előtt.
Szerk: mivel többcsatornás, egyik jeladó megy majd a vezérlő mellé a táskába.
Azt konkrétan infrával valami 70 fokosnak mértem, nem volt kellemes megfogni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #10402 üzenetére
Gondolom mérte a hőmérsékletét, és ahogy ő használta, nem volt vészes.
Ha sokat menne emelkedőkön, ott neccesebb hasra emelgetni a korlátokon,
mert kis fordulatszámon a hatásfok is rosszabb. Én pl. megküldtem a 350W
motort 1500W-on. Nagyon ment! Aztán persze leolvadt... De előtte jó volt.Ui: a leírás alapján ez a fázis áram korláttal függhet össze. Tehát közvetlenül
megnöveli a max. nyomatékot. Ha a motor ki is bírja, a vezérlő az elfüstölhet.
(Talán vannak ismert limitek, amik hosszabb távú tapasztalatok alapján még
megjátszhatók, így nem kell mindig feltalálni a spanyol viaszt... Ha jól tudom,
komolyabb tuninghoz már a vezérlő "megerősítését" ajánlják nem véletlenül.)Szerk: egy elégett vezérlő, vagy motor biztosan nem garanciális kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
Vodike
tag
válasz lehella #10460 üzenetére
Szatyor akasztó van a feleségem rollerjén, de nem használja. Az oka az, hogy amíg egyenesen mész nem probléma, de amikor kanyarodsz, akkor elkezd a szatyor jobbra-balra lengeni és baromi zavaró. Hátitáska a megoldás.
Gyerekkel szerintem veszélyes rollerezni, mert rohadt könnyen lefejeli a kormányrudat.
exTiga
-
PociAti
senior tag
válasz lehella #10638 üzenetére
Szép és hasznos a diagram amit megosztottál.
Szerintem próbáld ki, hogy 22 km/h-nál magasabbra veszed a dive mód felső határát.. A jelenlegi érték kevésnek tűnik. Így most ha a forgalom 24 km/h kíván, kénytelen vagy a sokkal dinamikusabb sport módot használni.
Én amióta a Xiaomin a drive mód sebességhatárát kitoltam 27 km/h környékére, jószerivel csak azt használom. (Akkunak és motornak is valószínűleg jobb ez így.) Tempomatot visszavettem 3 másodpercre, így könnyen le tudom korlátozni magam kisebb sebességeken. -
zhata
senior tag
válasz lehella #10867 üzenetére
Így van, azt a leírt 45 km-t egy 45 kilós picikinai-ra tervezték. Ma és tegnep kétszer mentem be a munkahelyemre hidegben, 100->55 % lett a vége - 19 km megtett táv. (De jó hír, hogy ennyit merül nyáron is.)
45% alá nem nagyon szabad menni, a Xiaomi akksik töltési-kisütési viselkedésük miatt. Van két Xiaomi telefonom is, azokat is fullig kell tölteni, 30% alatt meg merülnek már, mint a Titanic. -
-
Joshi
titán
válasz lehella #10967 üzenetére
És miért fontos a Custom Firmware? Általában meghackelem a dolgaimat, de a Mi Pro 2-nél egyáltalán nem éreztem hogy szükséges lenne. Ugye a tempomat már csak a CF-ben működik, illetve CF-el megy a roller ~30Km/h-t. Nekem egyik se létfontosságú, de pl a Merida Shimano motoros bringámnál a 25km/h végsebesség ultragáz volt. Na nem mintha a Mi Home alkalmazásnak olyan nagy létjogosultsága lenne.
[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz lehella #11009 üzenetére
Majd 15.000 km körül térjünk vissza rá, hogy mennyire éri meg egy 150-160k-ról kb. 50-70k-ra leamortizálódott rollerra 50k-t rákölteni. (Addigra valószínűleg kisebb, nagyobb sérülései is lesznek már.)
Az átlagfizetésekhez viszonyított ára a Xiaomi Proval egyénértékű rollernek várhatóan tovább fog mérséklődni. Saját célból én nem generáloztatnám újra a gépet, biztosan újat veszek majd helyette. A mostani ha sokat veszítene piaci értékéből, akkor megtartom magamnak esős napokra, illetve téli járműnek jó lesz.
-
Joshi
titán
-
PociAti
senior tag
válasz lehella #11035 üzenetére
Én is 13k alatt vettem idehaza, és ebben a szállítás is benne volt. Árukereső árdiagramja alapján augusztus végén 10.890 Ft-ba került, egyszerűbb garanciális ügyintézés sem utolsó szempont.
Azért ha látsz valami jó akciót, nyugodtan posztold. -
DigitXT
félisten
válasz lehella #11078 üzenetére
Ezt azért így nem merném kijelenteni pár hétnyi tapasztalás után...
Nem kimondottan szeretik a lítiumos akkuk a hidegben terhelést.
Részben pl. a kapacitásvesztésen keresztül is észrevehető a dolog,
de kollégám állítja, hogy a balance elmászott hidegben használattól.
(Ebben éppenséggel lehet is vmi, mert a roller kialakításától függően
a vezérlő fűti az akku egyik felét, míg a másik fele hideg marad...)Elvileg hidegben nő a belső ellenállat, így nagyobb lesz a veszteség:
az, hogy ebből egyelőre még semmit nem érzékelsz, talán átmeneti.Úgy lehetne egzakt összehasonlítható, hogy egyik rollert csak télen
használjuk, adott távon, töltésciklussal, a másikat nyáron, ugyanígy,
és végül összevetjük a két akku teszteredményeit 1 év után. -
-
DigitXT
félisten
válasz lehella #11084 üzenetére
Nekem mondjuk fűtetlen garázsban van, korábban meg hasonló fészerben lakott. Meg ugye ha kifejezetten boltba szaladgálsz vele, adott esetben kint kell hagyni, ott meg újra kihűlhet... De szerintem ez a kérdéskör inkább kemény mínuszokban érdekes (ahol mondjuk az elektromos autó simán használatban maradhat, és annak is probléma a hideg, míg egy kétkerekű - akármicsoda - szerintem eleve nemigen alkalmas olyankor*).
De ez legyen az én agybajom. Minap is volt élménybeszámoló FB-on, hogy egy vonatsín keresztezése nem sikerült a hideg, nyálkás időben: kettős kéztörés... Van akinek megéri ez a kockázat (mert ő majd odafigyel, aki meg elesett, az béna volt). Lehet... Én azért, ha megyek is valami extrém ok miatt hóban/fagyban (napi szinten kizárt), tuti motoros kabátban teszem majd, just in case. Nekem ennyit megér, hogy ne törjem szanaszét magam, ha éppen nem adja ki a tapadás.
*: kolléga szerintem mínuszokban vállalta be azt az egy** utat, majd később szervizeltethette az akkut (M365), mert nem gyógyult magától. Mondjuk ha a saját épített akkumon szétcsúszna a balansz, sag shon... Okos BMS megoldja.
**: korábban is jellemző volt rá, hogy szöges gumival SMKP-val jár dolgozni hóban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs