Hirdetés
- Szénszál és réz találkozik az Inno3D egyslotos RTX VGA-in
- Vezetékmentes és kompakt gaming klaviatúra a Cherry Xtrfy védjegyével
- Cserélhető filtereket biztosít az Elgato legfrissebb, 4K-s webkamerája
- A YouTube-ot is betiltják a gyereknél az ausztrálok
- Gyilkosságban és öncsonkításban akart segíteni a ChatGPT
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Egér probléma
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#81556480 #1480 üzenetére
Ma delelott jartam arra megint. A 995-tol a 95-ig nincs tilalom, onnan a 96-ig igen, mondjuk a sulyra mar nem emlekszem. De ha kinez az ember valami ceget a navibol azon a reszen, meg irsz hasra utesre egy rak szamot, akkor nem hinnem, hogy piszkalna a rendor meg ha meg is allit. Amugy ma szinte vegig velem jott a 96-ig a polizei a masik savban, nem szoltak, nem allitottak meg, meg csak csunyan se neztek.
En ha 96-nak megyek tovabb, akkor kerulok 99-nek, de ha 995-95, akkor vagok.
Bar ma siettem es levagtam 96-nak, nem is volt nagy forgalom, jol lehetett haladni, csak szuk nyergessel.
-
-
madmike
őstag
Holnap kiderül, hogy milyen rádiója van apósnak, majd megírom ide, hátha tudsz róla valamit.
Kicsit parázok azért ezektől az ellenőrzésektől és most nem a cb rádióra gondolok, hanem a sok okmány vezetésére és a pihenőkre, taho kapcsolgatásra. Számomra ez még elég átláthatatlannak tűnik...
Internet. Hogy oldjátok meg külföldön? Gondolom WIFI nincs sok helyen. Van valami korrekt mobilnet előfizu, ami külföldön is használható?
-
zsid
senior tag
válasz
madmike #1491 üzenetére
Nem tudom ezeket mennyire lehet tuningolni, nem vagyok rádióamatőr és elektrotechnikus. Őszinte leszek, én nem adnék ezekért 80-85 000-ret, amikor 45 000-ért teljesen patent President Grantot vagy Stalker IX-et veszel antennával..
Ha nincs szem előtt a rádió és ellenőrzéskor ki van kapcsolva ( hogy a hang ne áruljon el ) akkor ezekkel sincs semmi gond. Nyugatabbra meg senkit nem érdekel.. Itthon is csak egy két majom rendőr meg kpm-es kötöszködik e miatt, ha épp nem talál mást,de csak magyarokkal. A román személyautó ott áll mellette, tetején egy 2,5 méteres mágnestalpas antenna, azzal nem foglalkozik, mert azt nem tudja megbüntetni
Az uniós előírás szerint maximum 90km/h-ra vannak beállítva a sebességhatárolók, de sokaknak pl 95-re. Előzésnél jól jön. Nekem a DAF 85-öt megy. A trafi minket is fog, én már befizettem eddig 90 000-ret kamionra
-
madmike
őstag
Így már értem.
Találtam két rádiót, amik megfelelnek a szabályozásnak, tudják az USB-t és ami szemet szúrt, hogy: "Kimenő teljesítmény gyárilag: 4W" Ebből nekem az jön le, hogy ezek tuningolhatóak. Vagy rosszul gondolom?
Bár úgy se mostanában vennék ilyet, előbb meg kell majd néznem, hogy após, mit rejteget a padlásonLenne még egy kérdésem. A kamionok, ha jól tudom 89-nél szabályoznak le és ahogy látom a többség ennyivel is megy. Trafitól nem kell félni? Nem szokták külön mérni a teherautókat?
-
zsid
senior tag
válasz
madmike #1489 üzenetére
Volt egy uniós törvény, amit elfogadtak itthon, így csak 5W kimenő teljesítményű FM/AM rádiót lehet használni engedély nélkül. Az kb semmire nem jó, mivel kicsi az adótáv és egy magyar sem használja a fent említett két sávot (a új sima FM/AM rádiók általában nem is működnek USB-n,így gyakorlatilag számunkra használhatatlanok)
A hagyományos régi rádiók kimentő teljesítménye picit több, nekem a President Grantom olyan 30-35Watt kimenővel megy, ez egy rendes antennával 30-60km-re elég. Viszont ez nem felel meg az előírásoknak és ha bal lábbal kelt fel a rendőr vagy az NKH-s, akkor feljelent érte az NHH-nál, el kell vinni bevizsgálásra ahol persze bukik a téma.. -
zsid
senior tag
válasz
madmike #1487 üzenetére
A CB még működik, van is rajta élet bőségesen. USB közép 40-en vannak a magyarok, de itthon a hatóság ugat érte, az NHH bünti 250 000 is lehet.. Magyarország...
Egy normális rádióval és antennával elég jól el lehet lenni kint is, kevésbé unalmas a meló. Nekem antennát kellene vennem, mert a President Oregont ellopták, a DAF gyári antennája meg elég kevés.
-
madmike
őstag
Akkor ez az áram kérdés majd kiderül, ha először látom a kocsit. Megyek majd egy gyorstalpalora. Megmutatják az okmányok vezetését, kerékcserét stb.
Google mapshoz kell net, külföldön az nehézkes, igy nálam lesz egy igo-s gps, meg arra az esetre, ha a gps sztrájkolna egy papír térkép.
A cb eddig eszembe se jutott, használják még? Ha jól rémlik apósnál a garázsban láttam is több cb rádiót pár éve. Cb-ről mit lehet tudni? Milyen csatornákon lehet magyarokba botlani?
-
zsid
senior tag
válasz
madmike #1485 üzenetére
A 12000/nap az már nem rossz pénz a 12 tonnásra.
Szokott a kocsikban lennie 12 volt is (alapból a legtöbb szivargyújtós cucc már 12/24Volvos), de ha nincs akkor lehet felhúzni a biztosítéktábláról. Nekem 24V>230V-is inverterről megy minden.
Nálam nincs autós térkép, én a google maps-nek hiszek már csak
Mit vigyél magaddal? Nálam a tisztálkodó felszerelésen kívül van tűzhely, edények, 1.5 heti hideg élelem végszükség esetére, saját szerszámok, sok sok ruha, CB... szerintem fel sem tudok mindent sorolni.
-
madmike
őstag
válasz
madmike #1484 üzenetére
Úgy néz ki találtam munkát.
Lett is hirtelen pár kérdésem, megköszönném, ha segítenétek egy 0km-s "sofőrnek"Kezdeném a munkával. Úniózás, 12T-s szólóval. Nem akartam úniózni, de ennél a cégnél annyit vagy kint amennyit szeretnél, nem tartanak kint 4-6 hétre, mint ahogy sok helyről hallottam. Ha csak 2 hetet szeretnék menni, akkor 2 hét után hazahoznak. Ez pedig szimpatikus. Mivel ismerősöm barátja a főnök, így még el is hiszem neki. Napidíj van, 12000Ft/nap. Ez milyennek számít más cégekhez képest?
A kocsiról annyit tudok, hogy MAN, digit tachós, dupla ágyas, hűtős, klímás.
Ezzel kapcsolatban felvetődött bennem pár dolog. Van ezekben a gépekben 12V-os szivargyújtós csatlakozó, vagy 24esek vannak? Ha utóbbi, akkor Ti, hogyan oldjátok meg a 12V-os eszközeitek működtetését?
Mi az amit mindenképpen vigyek magammal? Szerintem elsőre így is a fél házat vinni fogom, de ami fontos lenne az meg tuti itthon marad....Javasolták, hogy a GPS mellé vigyek autós térképet. Abból melyik vált be nektek? Én a Collins Európa atlasszal szemezgettem ma a könyvesboltban,de nem vettem meg, hátha van jobb.
-
madmike
őstag
Sziasztok!
Hallottatok valami C, C+E-s melót Esztergom, Dorog vonzáskörzetében? Elsősorban belföldi, vagy fix nemzetközi munka érdekelne.
Előre is köszönöm! -
válasz
#81556480 #1482 üzenetére
Jo hat, foleg ha nem bakon tekerted bele, gazolaj meg capcarapp....
Azt en sem tudom, en is hallottam ilyet, de akkor cserelem, amikor kieg, le se szarom min van a tach.
Amikor felmegyek hatra arut kotozni, akkor atrakom en is.
(ha parkoloban vagyok) Multkor esett az eso, polizei a parkoloban, mondom felmegyek hatra hust sutni. Kinyitom az ajtot, gecc 2 zsak hagyma mar szinte vizszintesen volt annyira megdolt, lekotozes nuku, na mondom akkor eszunk konzrvet fott krumplival...
-
#81556480
törölt tag
Jónanakkor
200ezret beletekertem németbe és osztrákba összesen. Ez már jó valamire, vagy még csak pisis kislány vagyok ?
Mégegy:
csávó azt mondja a parkolóba: nem cserélhetek égőt csak ha kalapácson van a tachográf mert jön az asfinagos és ugrott a pihenőm. mondom mivan? Azt mondja nem meri ő sem, csak kalapácson. mondom nefárassz már haver
-
válasz
#81556480 #1480 üzenetére
A baustelle az a tereleshez motyot szallitoknak engedelyez csak, a masik meg jo nekunk (vagy megsem
), de egyebkent kit erdekel?
Ha kint van a liefer werkehr frei az mar nem gaz annyira, mert ahhoz meg kell allitson, hogy tenyleg a szakaszra szallitasz-e, de amugy az lkw-ra annyira nem kapja fel a fejet a polizei. Legutobb is nyergesek hada ment att ott velem egyutt, kutya sem szolt. Ma 100 korul sakitottam le a lejton az a5-on, nezem a bal tukrot, az asfinag meg probal elozni, na mondom akkor retarder 1-es fokozat.
-
válasz
#81556480 #1478 üzenetére
Jo fele mentel, az az igazsag, hogy en sem tudom szabalyos-e vagy sem, de kb igy szoktam menni a nyergessel: [link]
Csak figyelni kell, mert mar ketszer is korabban mentem ki a 95-re, igaz egyszer mikor eloszor mentem arra, masodszor meg tutut" a music meg enekeltem is es nem figyeltem.
-
#81556480
törölt tag
Feldobok egy kérdést:
Münchent dél felől lehet kerülni ha Salzburg felöl jövök a 8-ason, és a 96-osra akarok menni lindau felé?
én most párszor elmentem erre de bent Münchenben ki vagyok táblázva mert egy rövid szakaszon szét van túrva a város. Vagy rossz felé mentem ? -
zsid
senior tag
A Scania mocskos drága és az újabbak már kicsit nyűgösebbek, mint a régiek, így garancia időn belül sem olcsó. Amúgy tuti gépek, csak egy nagyfülkés fullos R-es Streamline árából veszel két középfülkés 460-as DAF-ot... Igaz az olyan is, de ócó..
Ha megnézed MP IV-es Actrosból sem rohangál sok magyar színekben ( ne ilyen kisfülkés fapad edition by Duvenbeck-re gondolj ). Egy tisztességesen felszerelt 450-es Actros Gigaspace közel 200 000 euro újonnan,míg az osztott lámpás (előző gen.)készleten ragadt Volvo FH-kat már 100 000 euró körül kiszórják..
-
MaciG
addikt
Scania mostanában már nem divat? Az utóbbi időben szinte alig láttam ezt a típust az utakon, ha láttam akkor is inkább a régebbi fajtákat. (Magyarországon)
-
snipy
tag
válasz
Rodzser Mór #1473 üzenetére
Hali!
Pl. itt is rákérdezhetsz
-
Rodzser Mór
senior tag
Sziasztok.
Kb 3m2 hely kéne kb 100kg csomagnak Belgiumból Magyarországra. Hol találok olyan fuvarost, akinek van ennyi szabad kapacitása, tehát egyébként már meg van a fuvarja, de ez még elfér nála és olcsóért megszámítja?
Weboldal, vagy bármi elérhetőség, infó érdekel. -
madmike
őstag
Sziasztok!
Budapesten hol lehet digitális tachográf kártyát igényelni?
Előre is köszönöm a segítséget! -
válasz
Intruder A 6 #1468 üzenetére
Szia!
Igen, van bent C-s is, de nem mind. Az altalanosak, gumiabroncsok, vilagitas stb.
-
zsid
senior tag
válasz
Intruder A 6 #1468 üzenetére
Nekem úgy rémlik, hogy csak a pótkocsira vonatkozókat, de igazából a C-s Bü-t már úgy is tudod, szal nagy baj nem lehet
-
Intruder A 6
aktív tag
Sziasztok!
C+E BÜ vizsgán kérdezik a C-s BÜ kérdéseket is? vagy csak a pótkocsira vonatkozókat?
-
A kamerat ki kell kapcsolni, csak hangatvitelre hasznaljatok es amikor jon 80%-nal az sms, utana max 8-9 perc mulva szakitsatok meg a beszelgetest, mert mire jon a 100 % sms, mar szamlazzak a magas tulforgalmazasi dijat. De az elobb emlitett modszerrel ez elkerulheto. Nekem is egy vodas mondta, mikor tobbszor is magas volt a szamla, de azota nincs gond.
-
MaciG
addikt
Udv. Nagyabol mennyi egy eszaka, egy fonek egy atlagos motelben Europaban? Pl.: Nemetorszag, Olasz, esetleg Francia
-
-
Cheesy
őstag
Köszi az ötleteket skacok!
Egyedi rendszám azért nem jön szóba, mert nincs neki hívóneve, ennél a cégnél nem sokuknak van, csak néhány emberkének. A legutóbb mikor hazahoztam Győrből, találkoztunk egy kollegájával, ő a hóna alatt szorongatta az "IGAZGATÓ ÚR" rendszámotMivel Mercedest hajt, így egy Mercedes hímzett takarót rendeltem neki.
Áprilisban járt úgy a németeknél, hogy hideg volt este, viszont tönkrement az állófűtés és így fázott aznap este. Persze beindította az autót, csak akkor ugye fel kell ébredni leállítani, aztán amikor kihűl megint beindítani, egy fárasztó nap után nem fasza. Így a második ajándéknak egy 12V-ról működő fűtőventilátort rendeltem. Vész esetére jó lesz.
Rendeltem még neki egy Mercedes kötött sapkát, hogy ne azt a 20 éves kupaksapkát használja, amit. De ezt most még nem kapja meg, majd év vége fele, addig elrakom neki.
Mivel inkább teát iszik kávé helyett, ezért kap még pár tasak igazi teát, gyógyhatásút. Úgyis azt szeretni ami "egész leveles" tea.
A derekát féltem, mert már 54 éves és az ismerősi körömben volt már sofőr akit sérvvel műtöttek. Emiatt gondoltam egy masszírozós 12V-ról működő deréktámaszra, de a legutóbb mutatta, hogy olyan ülés van az autóban, ami jobb és bal oldalán külön külön mértékben állítható deréktámaszos. Ez azért profibb megoldás, mint egy külön támasz...
Vízforralója, termosza van, ezt a teához gondoltam, de így nem köll.
Hűtő van az autóban, beépített. "Saját" autója van, tehát nem vendéksofőrködik, így a felszerelés az állandó.Legutóbb mikor érte mentem a fülke kitakarítása tartott a legtovább. Gondoltam még neki valami minőségibb szőnyegre, mert a két ülés közt szőnyeget rakott le (mégiscsak könnyebbazt kirázni, mint a padlót később feltakarítani).
-
zsid
senior tag
Két napos wellness utalvány, hogy még a kamiont se lássa
-
Cheesy
őstag
-
Cheesy
őstag
Atyám is kamionozik, nemzetközi "vizeken", így több hétre távol van. Nemsoká itt a szülinapja és nem tudom mivel lephetném meg. Adnátok pár ötletet, minek örülne egy kamionos?
A családjával eltöltött időnek tudom, de azon kívül -
zsid
senior tag
Azt azért ne felejtsük el hozzátenni, hogy belföldön általában két modell van, ami biztosítja a vállakozó számára az általa elképzelt profitot:
-vagy jól keresel viszont a munkaeszköz és a munkakörülmények kb aftikai szinten vannak
-vagy jól a munkakörülmények és a munkaeszköz, de nem keresel csak 80 000-ret( Vagy megütötted a főnyereményt, és mindkettő jó, de az csak az esetek 0.01%-a és erősen kihalásos )
-
zsid
senior tag
válasz
#81556480 #1438 üzenetére
Oké, de mondj már nekem még legalább 15 ilyen céget
Az előző munkahelyemen is megkerestek a teherautósok 140-180 000 nettó között. Igaz minden nap 2-4 között jártak be dolgozni és legkorábban délután 4-kor végeztek...
Persze nem vagyunk egyformák, nyilván azt a melót is meg kell valakinek csinálni, de én itthon olyat még egyszer tuti nem csinálnék
-
Zolás
addikt
Ácsorgok Runcornban a lidl rampára várva, bejön az autópálya felügyelet, kéri nyomtassak neki, látni szeretné. Kinyomtatom, megnézi, visszaadja, minden ok.
Gondolkozom mi a fenét kereshet, megáll egy belga kamion előtt, sofőr bent lerakodik. Aláfekszik az ellenőr, akkor esett le hogy mágnest keresnek.
Érdekes módon az angol rendszámosokat nem ellenőrizte, csak a külföldieket. -
válasz
#81556480 #1433 üzenetére
Igen, az elejen az is jo, ha az ember egyaltalan tudja hol van.
Az se mindig sikerul. En is vagyok ugy neha, hogy felebredek es hirtelen nem esik hol vagyok, marmint melyik varosban/palyan, aztan beugrik.
Korul kell nezni, ott van pl gyorujbaraton az unitranscoop, azok is billencseznek, epitkezesekhez, utepitesekhez hordjak a cuccot, nincs magnes, csak amit megenged az 561, fizu kb 250, tavaly osszefutottam parszor veluk itt ott, ja es belfold termeszetesen. Szoval vannak ilyen cegek.
-
zsid
senior tag
válasz
#81556480 #1431 üzenetére
Szerintem belföldi terítős munkát nem akarod kipróbálni teherautóval,az valami mocskos nagy sz0pás fizetni meg szinte sehol nem akarnak. Én anno azzal kezdtem. Hajnalban megborították a dobozt hússal, aztán 35-37 cím Budapesten... Ezek a terítős melók nagyon utálatosak
A billencs az már más. Az egy normális cégnél már elit munka.
-
#81556480
törölt tag
Na igen Linz felé megyek. 2hónapja csinálom csoda ha tudom hol vagyok
nekem a tobbhetes kintlet a legnagyobb problémám. Azt nem akarom. Ezért nem is akarok nagybetűs nagyautós kamionsofor lenni. Inkabb csak tehergépkocsi vezeto
ha ertessz... Belföld a cél!
vagy esetleg valami billencses dolog. Esetleg 4tengelyes
-
#81556480
törölt tag
Laakirchennél vagyok. Ja jó a nagykocsi biztosan de nekem még ki kell járni a ranglétrát. Nem nagyon vagyom a wabis oktatójaratra. Eddig mindent magamtoltanultam, nem voltam 4kezbe se soha
majd ha ezzel lehúztam valamennyit johet a nyerges.egyebkent nekem a lagobban a 18T körüli nagyfulkes szolo gépek jonnek be ezek az emelohatfalasok . Ha egy olyanra rakerulnek valami teritojaratra belföldön akkor teljesen elégedett lennék . Mivel én csak hetelek most is igy kb elferek de tenyleg rohadt kicsi ez a tector
-
válasz
#81556480 #1429 üzenetére
Ja akkor az ansfelden-i pihenoben vagy, a magyar fele vezeto oldalon van fasza kebab, igaz mar 4 eurora felemelte a szarhazi.
Hat mindennek meg van az elonye es a hatranya. A kis kocsira egy csomo minden korlatozas nem vonatkozik, a nagy meg kenyelmes, tagas es sokkal jobban fizet.
-
-
válasz
#81556480 #1425 üzenetére
A vezetesi orak szempontjabol a het, hetfo 00.00-tol vasarnap 24.00-ig tart. De csak ebbol a szempontbol! Tok mindegy mikor tartasz heti pihenot stb. Eppen ezert ha heti 2 lehet, az lehet ugy is, hogy szombat vasarnap, majd a masik ketto hetfo kedd, teljesen szabalyos, mert mar masik het es semmi sem tiltja azt, hogy egymas utan hasznald ki ezeket.
-
#81556480
törölt tag
Lehet egymás után két nap 10 órás vezetést csinálni? Egy héten 2x lehet azt tudom.
-
Hallod, par ora alatt megszokod. En volt hogy 1 hetet csak angoloztam, utana franciaban meg kellett allnom a korforgo elott a kutrol kifele, mert hirtelen ossze voltam zavarodva, hogy balra vagy jobbra.
Nem volt elotte se sav se tabla, amugy jo angliaban kozlekedni, elozekenyek, pedig mennek mint a kurva elet. Viszont ha kiteszed az indexet, mar huzodik is at vagy fekez.
-
zsid
senior tag
válasz
MPowerPH #1420 üzenetére
Szerintem csak védeni próbálják ezzel a saját munkaerőpiacukat. Mondjuk ahány szigetországi álláshirdetést láttam, ott tényleg mindenhol 3-5 éves tapasztalatot kértek. Nekem az meg már bőven megvan
Amúgy b..szák meg, bár még nem jártam ott, de engem valahogy taszít a bal oldali közlekedés, én tuti nem mennék oda dolgozni
-
MPowerPH
félisten
Ebben latod nem vagyok biztos. Azt hiszem, ha itt, Angliaban szeretnel munkat vallalni, akkor helyileg kell. Bent a shunter magyarazta nekem, kellemes akcentussal, igy kb. a felet ertettem meg.
Az itteni fuvaros cegek kenyesek erre, hogy minden helyi legyen. Kulfoldi jogsival(ertem ugy, hogy nem itt vizsgaztal) pl. nagyon nehez munkat talalni, mert vagy szoba sem allnak veled, vagy eleg nagy tapasztalatot kernek. Ez volt az oka, amiert nem otthon, hanem itt kezdtem el a jogsit. -
zsid
senior tag
válasz
MPowerPH #1416 üzenetére
Nem fognak kiesni. A CPC az egy összeruópai buziskodás, mindenki megcsinálhatja a saját nyelvén, levizsgázik és ha megkapja a kártyát, akkor Európa szerte egységesen elfogadott végzettséget igazolhat vele. Itthon is fut már évek óta GKI névvel. Egy nagy rakás hígfos az egész - legalábbis magyar színvonalon xD
Asszem szeptember 19-től az EUban mindenkinek kötelező lesz ( nekem is meg kellene csinálni már xD ).
-
-
MPowerPH
félisten
Itt kicsit szigorubb a dolog. Cserebe a fizu sem atlagos. Foleg most lesz hatalmas emelkedes, ahogy a regi motorosoknak is kotelezo lesz a CPC. A lengyel vendegmunkasok elbol kiesnek, nagy reszuk csak yes meg no szinten beszel angolul, nemhogy angol nyelven vizsgaznanak. Mar most is hiany van soforokbol, 90 nap mulva pedig ez duplazodik, ergo 20-25% fizetesemelkedesre szamitanak azok, akik a szakmaban maradnak.
-
MPowerPH
félisten
Tegnap elott meglett a Certificate of Professional Competence vizsgam utcso modulja is, vegre kezdhetek melozni. Most mar a holidayt kivarom, 6 hetig nem valtok. Addig meg elmegyek gyorsan rendes C-re, azt mondtak eleg lesz 6 ora+vizsga. Az E-t meg osszel, oktober kornyeken szeretnem letudni, azzal meg ugysem kapnek munkat.
C-re se adnanak, eloszor le kell vezetnem C1-el 2 honapot. -
MaciG
addikt
-
MPowerPH
félisten
No, szepen lassan jovok felfele. Eloszor megcsinaltam C1-re a vizsgat, tobb okbol. Az elso a valto. Ha automata C-vel vizsgaztam volna, az bekerult volna a jogsimba, tehat manualt soha nem vezethetnek. C1 megvan manuallal, innentol mehet az upgrade, es johet az automata Volvo, nem lesz restriction a valtora. Na meg a CPC 4-es moduljat is konnyebb letenni C1-el, mint C-vel.
Ma sikeresen atmentem a CPC 2-es moduljan. Johet a 4-es a kov. heten, es a profi engedelyem meglesz a munkahoz. Aztan meg nyaralas elott egy upgrade C-re, legalabbis remelhetoleg. Azt mondtak eleg lesz 8 orat vennem, es mehetek vizsgazni.
Egyenlore C1-el fogok munkat vallalni, mivel C-re is csak tapasztalattal vennenek mar fol, tehat 1-2 honapot le kell tekernem a kicsivel. Szoval egyre pozitivabban latom a dolgot, de messze meg a shunter pozicio. -
zsid
senior tag
Nem tudja valaki, hogy a hétvégén Szlovéniában hogy lesz kamionstop?
-
zsid
senior tag
válasz
#81556480 #1401 üzenetére
A Waberers jól fizet nem tudtad?
Én most konténerezek, ez nem egy idegbajos meló. Rendesen felüdülés 7 év hűtőzés után. Ezen belül is próbálok valami ADR-es/tartányos meló felé orientálódni. Az is nyugis, az autó jó, be van tartva minden, pénzben sem lenne rossz...
BMW001 anno engem is csábítottak terminál trakira Hollandiába, de nem mentem. Asszem 1500 eurót dobtak fel, annyiért nem érte volna meg elindulni - szerintem. Ahogy elnéztem a koperi kikötőben a bugrisokat, őket sem üli meg az ideg, csak a műszakváltás előtti 10 percben
Új hozzászólás Aktív témák
- Haladó fájlrendszerek, de mire jók? Ext4 vs Btrfs vs ZFS vs APFS
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Kezünkben a Honor Magic V5
- Milyen processzort vegyek?
- Milyen notebookot vegyek?
- Házimozi haladó szinten
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Star Trek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- További aktív témák...
- OHH! Dell Precision 7560 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i7-11850H 32/1TB NVIDIA A3000 6GB FHD
- Ohh Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Vágó Laptop -75% 15,6" i5-11500H 32/1TB RTX A2000 4GB /1 Millió/
- LÉZEREZÉS! külföldi billentyűzet magyarra kb. 20-30p alatt!
- Lian Li HydroShift 360 LCD /3x120mm RGB FAN/ HSLCD36RB (593933)
- Lian Li Hydroshift 360 LCD /FANLESS/ HSLCD36NB (593932)
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E6540! I7 4600U / 8GB DDR3 / 128GB SSD! / HD8790M
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- LG 65C4 - 65" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - 1000 Nits
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z790 i7 14700KF 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070S 12GB Be Quiet! Pure Base 501 750W
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS