- Megjött a Chieftec VEGA M szériás tápok legnagyobb teljesítményű kiadása
- 280 Hz-es, remekül felszerelt WOLED monitor jött a Gigabyte gondozásában
- Itt az AI videók TikTokja, az OpenAI új agymenése
- Rekordösszegért kerül szaúdi kézbe az Electronic Arts
- Nem saját tervezésű a Zhaoxin új szerverprocesszora
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- HDD probléma (nem adatmentés)
- Oroszok csomagolják ki a még be nem mutatott iPad Pro M5-öt
- OLED monitor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Steampunk hangulatú, nem túl drága, de fémházas klaviatúrát mutatott be a Yunzii
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen videókártyát?
- 3D nyomtatás
Új hozzászólás Aktív témák
-
floatr
veterán
válasz
WonderCSabo #5296 üzenetére
Ha választanom kéne static és singleton között, akkor inkább az utóbbi. Annyi problémát tud okozni a nem moduláris classloader miatt a static. Igazság szerint nem is a singleton mellett kardoskodok, inkább csinálnék egy bean kontextust, amiben az objektumok singletonként viselkednének, és saját számlálókkal/flagekkel kezelnék a dolgaikat.
Nem tudom, hogy a minta honnét jön, de nem tartom igazán jó ötletnek ebben a formában.Ha meg az egész logikáját nézed, akkor nem szimmetrikus a dolog. Amikor "létrehozod" az objektumodat, akkor a helper/manager/factory igazítja a számlálót. Amikor meg "zárod", akkor maga az objektum gondoskodik róla, hogy megfelelő értéke legyen. Ez így eleve nem kerek.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicot kiemeltem. Valaki nem akar egy nyitó hsz-t írni?:))
- Apple Watch Series 9 45mm GPS Starlight 1 év Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Bomba ár! Asus X540YA - AMD A8 I 8GB I 512SSD I Radeon I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Eladó karcmentes Apple iPhone 13 Pro 128GB Kék / 12 hó jótállás
- Panasonic CF-XZ6 AIO all-in-one laptop tablet 2k touch i5-7300u speciális ütésálló rugged
- HP ZBook Firefly 14 Gen8 I7-1165G7
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest