Új hozzászólás Aktív témák
-
Mike88
senior tag
válasz
golya87 #15605 üzenetére
Esetleg inkább itt érdeklődj: [link]
Én abszolút amatőr vagyok a műholdas vételben, nekem a hirschmann jött be, mint márka, épp ezért az összes fejem hirschmann. Sosem szoktam a legolcsóbbat megvenni, de hogy konkrétan nyereséget, ilyesmit nézni, no ilyesmibe nem szoktam belemenni, 0.8W, 9E, 13E, 19.2E ezekre a holdakra nekem tökéletesek a pár ezer forintos Hirschmann LNB-k, a legrégebbi 8. éve szolgál. Ha valóban a minőség a lehető legfontosabb, az ár másodlagos, a linkelt oldalon biztos segítenek a választásban.
Bozek, értem, hogy PC-s eszközökről szól a topic, de a téma között is ott van a DVB-S2, s ha már S2 vétellel is foglalkozik a topic, akkor nyilván azt senki sem tudja antenna nélkül megvalósítani, szal magyarán némi tapasztalatotok azért csak van, így nem teljesen elveszett a kérdés itt. Persze gyakorlatban pár hét olvasgatás után látom, hogy ez a fórum javarészt földi s kábeles vétellel foglalkozik, még ha a téma ennél többre is terjed ki.
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Hobby rádiós topik
- Itt a Panther Lake és az Intel rendkívül sokat vár tőle!
- Villanyszerelés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- SSD kibeszélő
- Építő/felújító topik
- Sweet.tv - internetes TV
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- További aktív témák...
- Apple Magic Trackpad 2 újszerű állapot, bontatlan kábel
- Dell Inspiron 3521 laptop / i3-3227U / 233 GB SSD / 8 GB RAM / szép állapot / FRISSEN SZERVIZELVE
- Samsung Galaxy S25 Ultra 256,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- XBOX Series X 1TB SSD konzol abszolút újszerű állapotban!
- Új bontatlan Apple Magic Mouse 3 (MK2E3ZM/A)
- Lenovo Thinkcentre M920t Tower/ M720s / M920s SFF / i5-8-9. gen/ WIN10-11/számla, garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Starlight- 1 ÉV GARANCIA, Kártyafüggetlen,MS3435