Hirdetés
- Kína bekérette az NVIDIA-t, de szerintük nincs hátsó kapu a chipekben
- Dedikált NPU-t tervezne az AMD?
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- 4 billió dollárt ér a Microsoft, 500 milliárd dollárral lőttek ki az AI-cégek
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- ZIDOO médialejátszók
- És akkor egy fejlesztőstúdió rájött, hogy vissza is élhetne a felskálázással
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTU
addikt
válasz
Dluinet #1086 üzenetére
Netem már kizárólag Revolut virtuális kártyát adok meg.
Egy ideig úgy csináltam ahogy te, Curve majdnem mindenhol.
De már nem.
Történet,
egy ismerősnek vásároltam x szolgáltatást a Curve kártyámmal, ami akár meg is újulhat,
úgy gondoltam kivettem a "pipát" ebből a részből, (sajnos egy részné nem, de ez már csak később derült ki), és mikor ismerősöm egyenlege lecsökkent, automatikusan levonták az összeget (10 ezer Ft) Curve kártyámról, szerencsétlenség plusz, épp én is vásároltam és Curve-be egyik hazai bankos kártyámra volt állítva.
Biztos vagyok benne hogy bejelöltem első feltöltésnél a "kártyaadatokat ne tárolja" opciót.
Mindegy levonták.
Mikor utólag megnéztem benne volt x helyen az automatikus megújulás.
Írtam a Curve-nek, az összeg levonásakor, írták látják hogy ez automatikus levonás, forduljak a kereskedőhöz, az ugye azt mondja engedélyezve volt, így jártam.
Több levélváltás, nem fogták meg a tranzakciót!
Ismerős azonnal jelezte kifizeti az összeget,
de azért szerettem volna ha megfogják, ill kíváncsi voltam hogy rendezik.
Nyelvi akadály nem volt, nem ezért hiúsult meg.Amiért ezt leírtam, a Revolut pár hónapja fiamnál észrevette hogy X kereskedő olyan tranzakciót hajt végre amilyenhez hasonló előtte már többször visszafordítottunk.
Most automatikusan megfogta, kérdezték valós-e a terhelés,
válasz nem,
Összeget nem engedte levonni, és felajánlotta hogy tiltják a kártyát, és adnak másikat.
Ezt akkor meg is írtam a Revolut topikba.
Ezért jobb a Revolut "netes" vásárláshoz, mint a Curve.
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Google Pixel topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Ingatlanos topic!
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Milyen egeret válasszak?
- Autós topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- HATALMAS AKCIÓK / MICROSOFT WINDOWS 10,11 / OFFICE 16,19,21,24 / VÍRUS,VPN VÉDELEM / SZÁMLA / 0-24
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest