Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Így VERNEK ÁT a KAMU webshopok!
- Azonnali fotós kérdések órája
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Jellemzően minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő kilencedik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de ritkán előfordulhat, hogy a 15. napig vagy még tovább kell várnod. Ilyen esetekben érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást arról, hogy a vásárlásod sikertelen volt. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kgyurma
csendes tag
Lezárult az ügy. Az az igazság, hogy egy barátom követte el, csak Ő nincs itt bent a fórumon, ezért én tettem fel a kérdést, és egyszerűbb volt akkor első szám első személyben írni.
Szóval összesen 5 tranzakciót indított (több nap alatt) mire észrevette, hogy ezeket külön díjjal terhelte a Curve, és ezek összesen majdnem 1000 eurót tettek ki (707 volt a legnagyobb), amit a forintos kártyájáról fizetett. Azután mindegyiket átterhelte Revolutra EUR-ban 2 nappal ezelőtt. Mára az utolsó forintig minden visszakerült a forintos számlájára, és a Revolutról le lett vonva pont ugyanannyi EUR. Boldogság... -
Mauzes
addikt
válasz
balinlin #3493 üzenetére
Ez ilyen sajnos, nálam sem kérte be a regisztrációnál, mint ahogy csomó más embernél sem. Szóval vársz kb 8 napot a kártyára, amíg nem történik semmi, majd nem tudod regisztrálni, ezért külön neked kell felkeresni a supportot, akik majd jó esetben 2 nap alatt utólag megoldják.
-
tomp
félisten
válasz
balinlin #3496 üzenetére
Nekem legutóbb egy sikertelen Transferwise-os GPay-Curve-OTP utalásom volt. 2hét volt(pont beleesett karácsony, hétfői munkaszüneti nap meg szilveszter+újév) mire a TW-tól visszajött a pénz a Curve-höz. Curve viszont 1nap alatt visszaküldte a pénzt. Egy pénteki napon jelzett, hogy Refund és hétfő reggel jött az OTP sms miszerint áruvisszavét.
-
dugynok
senior tag
Eddig pending volt a duplikàlt tranzakció, most mind a kettő teljesìtett. Kivàncsi vagyok mikor kapom vissza a pénzem, 17k.
-
Oliverda
félisten
válasz
MrPeekaboo #3485 üzenetére
Ugyanilyen. Lehet ideiglenesen lekapcsolták a regisztrációt a hivatalos bejelentésig.
-
Pgabor79
aktív tag
Sziasztok!
Ma megérkezett a Curve kártya! (Előzőleg, mielőtt megérkezett volna) sikeresen betettem alá egy Revolut kártyát)
Most hogy megérkezett, hogy a fenébe tudom aktiválni? Hiába írom be a kártyaszám utolsó 4 számjegyét, nem történik semmi! Beírom, kéri újra, meg újra...Egyébként a kártya képe alatt még mindig az van hogy "Your Curve card is on the way!"
-
balinlin
senior tag
válasz
szabi__memo #3482 üzenetére
nem hittem
az a hozzáállás meg külön bosszant hogy először mindig rátolják a kereskedőre -
balinlin
senior tag
válasz
szabi__memo #3480 üzenetére
ezt szerintem nekem akartad címezni
ilyen gyakori lenne?
mondjuk 1 is több a kelleténél, ez meg a 2. eset ami velem történt -
balinlin
senior tag
válasz
petipetya #3477 üzenetére
szerintem nem jó megoldás, mert a back in time lassan adja vissza az eredeti kártyára a pénzt és valószínűleg előbb beterheli az új kártyát, utána engedi el a másikon a terhelést
ha meg véletlenül sikerül akkor a revo hajtja be rajtad, az semmivel se jobb
ráadásul jó eséllyel vissza is adják a pénzt automatikusan, ha még megkavarod az további adminisztratív gondokst okozhat -
callmeakos
veterán
válasz
callmeakos #3476 üzenetére
ok, közben meglett.
-
petipetya
nagyúr
200 és 300 valamennyi a két duplikált tranzakcióm. Látom, nincs megoldás? Akkor a go back in time funkcióval ráterhelem a 0 Ft egyenletes Revolutra a duplikált tranzakciót, azt csináljanak amit akarnak.
-
callmeakos
veterán
Van valahol infó arra vonatkozólag hogy a Curve jelenleg mennyiért vátja forintra a fontot?
-
kmarci25
veterán
válasz
szabi__memo #3471 üzenetére
Már nem.
-
sopruk
senior tag
Some customers may be receiving duplicate charges
Incident resolved
This issue has now been resolved and we are now taking steps to correct any impacted transactions.
Time posted
Jan 23, 13:51 UTC -
balinlin
senior tag
válasz
szabi__memo #3471 üzenetére
Mit értesz az alatt, hogy még mindig?
Szerintem a 12-i kicsit más tészta volt, de tényleg nem bizalomépítő egy ilyen hiba. -
szabi__memo
nagyúr
Még mindig mennek ezek a dupla levonások? Bíztató
-
anadroid
senior tag
válasz
kmarci25 #3467 üzenetére
Some customers may be receiving duplicate charges
Incident status: Identified
We have identified the root cause of the issue and are currently working on implementing a fix. Please be assured any duplicate charges will be refunded once the fix is in place.
Time posted
Jan 23, 13:05 UTC -
Mauzes
addikt
Ma nálam is történt egy duplicate charge (1-szer használtam).
-
kmarci25
veterán
Most érkezett:
Some customers may be receiving duplicate charges
New incident: Investigating
We are currently experiencing intermittent issues with processing transactions, meaning some customers may experience a duplicate charge when attempting to make a payment.We understand that this is frustrating and we apologise for any inconvenience caused. We are continuing to investigate the issue and will let you know as soon as this has been resolved.
If you have been affected, please be assured any duplicate charges will be refunded. We recommend that you carry a backup card during this time.
-
Hovi
aktív tag
-
gzbotii
nagyúr
Simple téma kibeszélését kérlek folytatásátok az OTP topicban
-
válasz
st3v3np3t3r #3453 üzenetére
Simple kártya alatt az app-ban levő virtuális kártyát értjük?
Egyáltalán anélkül lehet (értelmesen) használni az app-ot? -
kislaci
senior tag
Ma 8:26-kor vásároltam egy husboltban 4335ft-ert. 8:42-kor amikor már otthon voltam még egyszer levonta a pénzt. Ez meg hogy a francba? Írjak a supportnak? Vagy mi a szar ez?
-
st6969
őstag
válasz
Tav-Csoves #3448 üzenetére
Nincs mit
Így van, ahogy balinlin írja, 30 napos a felmondási idő, nincs költsége.
De tavaly azt csinálták, hogy a határidő lejárta előtt kitolták újabb 1 évvel. Na most, ha jan.29-én felmondom a szerződést, és közben februárban valamikor meghosszabbítják a határidőt, akkor nem tudom, hogy újra regisztrálhatok-e...
Nem offolok többet, bocsi -
balinlin
senior tag
válasz
Tav-Csoves #3448 üzenetére
Ez engem is érdekelt és ezt találtam:
A Felhasználó nem jogosult a regisztrációját (profilját) a Simple Rendszerből maga törölni. Ilyen szándék esetén a Felhasználó a törlési igényét jelzi a Szolgáltatónak az e-mail címen, és a Szolgáltató gondoskodik a Felhasználó regisztrációjának (profiljának) törléséről. A Felhasználó regisztrációjának (profiljának) tényleges törlése előtt a Szolgáltató megerősítő e-mailt küld...
https://simple.hu/aff-regi/2019-01-29/index.html -
Tav-Csoves
őstag
-
st6969
őstag
válasz
Tav-Csoves #3444 üzenetére
Szia, itt írtam róla.
A részleteket pedig a Simple oldalán az Üzletszabályzat/Bankkártyához kapcsolódó díjak és limitek/I. Bankkártyához kapcsolódó díjak (316Ft/hó, mint zárlati díj), ill. II. Tranzakciós díjak (211FT/hó, mint feltöltési díj) résznél találod. Amit a nagylelkű bank 2020.02.29-ig akciós jelleggel elenged. (Tavaly meghosszabbították)
Havi 527Ft-ot nekem ez nem ér, főleg nem úgy, hogy havi 65ezerről 45ezerre csökkent a feltölthető és így elkölthető összeg, amit valami törvényi változással indokolnak.
Ez az egész az OTP-s ügyfeleket nem érinti. -
-
válasz
Tav-Csoves #3444 üzenetére
Érdekes, a világban a bankolás egyre olcsóbb lesz, Magyarországon meg egyre drágább.
-
kgyurma
csendes tag
Sziasztok, ha úgy jártam a mai napon, hogy véletlenül túlléptem az ingyenes konverzió limitjét (az 500 fontot) és emiatt rámterhelt a Curve 2% díjat (68 Euro -> 23.267 Ft) forintos kártya használatával, akkor a GBIT funkcióval megoldható ennek visszaforgatása azzal, hogy Revolutra átterhelem a tranzakciót, ahol a Revolut Euróra van állítva? És akkor megúsznám a 2% díjat?
-
st6969
őstag
"Ez sem teljesen igaz. Én idén január 16-án állítottam be nfcs fizetést curve kártyára mindenféle trükk nélkül, kért sms ellenőrző kódot is a gplay."
Akkor most lehet vagy nem lehet, vagy nem tudni, hogy kinek és miért lehet? Csak emiatt rendelnék Curve kártyát, a Simple februártól fizetőssé válik, és a mobil NFC-s fizetést jó lenne megtartani, de a bank (Raiffeisen) nem támogatja.
-
tomp
félisten
válasz
st3v3np3t3r #3434 üzenetére
Gyakorlatilag ugyan ez indul újra csak már országos szinten az összes bank bevonásával törvényi szinten! AliPay magyar verzióban.
-
Mauzes
addikt
válasz
gzbotii #3419 üzenetére
Nofene, akkor biztos régebbi hozzászólásokat olvastam (bár itt még néhányaknak sikerült mostanság is). Na mindegy, így sem haszontalan a Curve, de elsősorban a nyomorék Raiffeisen kártyám kiváltására akartam használni, mivel a bank 2020-ban sem kínál még nfc-s fizetési lehetőséget...
-
tomp
félisten
válasz
kekigyu #3423 üzenetére
Akkor a Curve alá berakott bankkártya bankja tiltotta le a Curve terhelést!
Ilyen volt már nekem! Első Curve napomon a 3. Curve fizetés után az OTP blokkolta a további Curve terhelést. Terminál fedezet hiánnyal dobott vissza. Másnapra az OTP feloldotta és azóta is gond nélkül megy. Gondolom valamilyen védelmi algoritmusnak nem tetszett és megnézték pontosan mi is ez a sok Curve London tranzakció. Vagy mivel a blokkolástól számítva 24órán belül nem jeleztem nekik, hogy nem én voltam így feloldotta a rendszer. -
tomp
félisten
válasz
kekigyu #3421 üzenetére
Nálam a múltkor magától átállította a kártyát Curve Cash-re. Csodálkoztam is a kasszánál, hogy miért utasít el fedezet hiány üzenettel. Aztán látom az appban, hogy a Cash kártya aktív...
Mai vásárlásokról nemrég érkeztek meg az emailek. Kicsit lassú az értesítés küldése a mai napon. -
Mardel
őstag
válasz
gzbotii #3419 üzenetére
Ez sem teljesen igaz. Én idén január 16-án állítottam be nfcs fizetést curve kártyára mindenféle trükk nélkül, kért sms ellenőrző kódot is a gplay.
Egyébként szerencse, hogy nálam volt most este 10 körül a saját bankkártyám, mert curve kártyámat elutasította fizetésnél a terminál, mindenhogy próbáltam, curve appban nem mutat semmi problémát, de az elutasított vásárlásokat nem mutatja.
Lehet a január 12 utóhatása,talán feketelistára tették itthon a curve kártyáit. -
Mauzes
addikt
Sziasztok! Az mitől függ, hogy a Curve kártya használható-e nfc-re Google Pay-en keresztül? Olvastam magyar felhasználóktól is, hogy nekik ment, kb ez volt az egyetlen célja, hogy rendeltem Curve kártyát, de nekem mégsem engedi. Minden adat megvan, már csak az érintéses fizetés engedélyezése gombra kell kattintani GPay-ben, de olyan üzenetet kapok, hogy "Nem lehet befejezni az érintéses fizetés beállítását. A probléma megoldása érdekében forduljon bankjához. Stb"
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
balinlin #3416 üzenetére
Én, a Curve-öt megkövetem, mert semmi közük hozzá, az most már kiderült, egy csajszi support levelezés után. Revolut app-ban a sráccal megy a cset, de ennyit egész évben nem cseteltem. A vége az lett, hogy már többen nézték, végül Vladimir és kollégái feladták. Vagyis én menjek a kereskedőhöz, hogy kiderítsem, hogy most pontosan mi a lófütty van, hol a pénzem etc... Inkább nem írok semmit, mert tudnék nagyon csúnyát is most.
-
vmarci21
tag
válasz
balinlin #3410 üzenetére
Valószínűleg a probléma forrása, hogy nem teljesen kompatibilis a magyar zárolási rendszer a brittel.
Nálunk pénz- zárolástól számítva 30 napja van a bankkártya-elfogadó cégnek a levonást is kezdeményezni, míg Curve és Revolut (meg gondolom minden brit cégnél) erre 7 nap van csak...
Így ha egy magyar bankkártya-elfogadó 7 és fél nap után kéri csak be az összeget, akkor ő azt hiszi hogy minden rendben, hiszen 7.5 < 30, miközben Curve és Revolut már rég feloldotta a zárolásokat az adott tételeken... És ilyenkor jön a "régi tranzakció visszatérítése és új tranzakció indítása" típusú "játék". -
snipr
aktív tag
-
kekigyu
aktív tag
Sorry, mar nem tudom kinek válaszoljak. Szóval appban nalam is ott a refund, de a cibes számlámra nem érkezett jóváírás, ellenben másodszor is levonták róla az osszegeket. Várni erdemes ( mennyit? ) vagy irni a curve supportnak?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Hali!
Látom nem csak nálam szórakozik a curve...
Csak emiatt néztem be a topikba, bár már írtam nekik email-t. Nekem aztán semmi refund nem volt, egyszerűen levontak olyan vásárlásokat, amiket, kb jó 1 hete volt, hogy kifizettem. Én, nem is értem, hogy a francba tud (két oldal hozzászólásait visszaolvasva) valami ilyen sz..rul működni. :-/
-
PalZso
csendes tag
Sziasztok!
Nekem egy januàr 12-i vásárlásom (Penny) terheltek az előbb ugyanarra a kártyámra, mint 12-én. Most 2x akarjàk lehúzni. Valakinek ilyen tapasztalat?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3055
- BESZÁMÍTÁS! ASRock Z370 i7 9700KF 16GB DDR4 512GB SSD RX 7600 XT 16GB ZALMAN I3 NEO ADATA 600W
- Xiaomi Redmi 14 C 128GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E6520 - i5-2GEN I 6GB I 320GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Gari!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest