-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
emeritus
tag
válasz
VeryByte #2957 üzenetére
Szia!
Hasonló probléma - Curve kártya aktiválása nem sikerül- esetén a support csak napok múlva válaszolt: javasolta, hogy töröljem le az applikációt és telepítsem újra. Erre végül nem volt szükség, mert - bár nem tudom, hogy a háttérben mit csinált - az újrapróbálkozás törlés nélkül is sikeres volt. Esetleg próbálkozz a törléssel/újratelepítéssel. Máskor már csináltam ilyet, nem okozott kárt. Ez csak javaslat részemről is. -
ACE-
addikt
További infó:
"10.3. Provided your selected Payment Card is a Visa or Mastercard card, when you use the Curve Card, you purchase E-money for the value of the transaction using your selected Payment Card. Such E-money is loaded onto the Account linked to your Curve Card and then immediately used to pay for the transaction carried out using your Curve Card or the payment to another Curve user via Curve Send. If the selected Payment Card account does not have sufficient funds in it to complete complete the transaction, it will be declined." -
ACE-
addikt
válasz
gzbotii #2997 üzenetére
Nem, ez a kártyaszolgáltató, a cég az a "Curve 1 Limited (company No. 9523903) with its registered office at 15-19 Bloomsbury Way, London WC1A 2TH ("Curve") promotes and distributes the Curve Card."
További adalék a korábbi vitához, hogy "van-e számla vagy nincs":
"10.1. Payment Cards are used to load the E-money Account linked to your Curve Card." -
ACE-
addikt
válasz
gzbotii #2993 üzenetére
Akkor a legelső bekezdés: "The Curve Card (Curve Prepaid Mastercard® or Curve Debit Mastercard®) and E-money is issued by Wirecard Card Solutions Limited (company No. 07875693) with its registered office at Third Floor Grainger Chambers, 3-5 Hood Street, Newcastle Upon Tyne, NE1 6JQ. Wirecard Card Solutions Limited is authorised in the UK by the Financial Conduct Authority to issue electronic money (Firm Reference Number: 900051) (“the Issuer”)."
-
ACE-
addikt
Na leírom még egyszer képekkel illusztrálva:
LIDL-ben próbálok fizetni (Google Pay alá még korábban regisztrált Curve kártyával) ami elutasításra kerül, a pénztáros nem adott róla bizonylatot:
Ezután inkább nem szarozok (hosszú a sor, meg a Revolut számlán sem volt pénz és annak a feltöltésével sem akarok szarozni), fizetek a másik Gránit Bankos bankkártyámmal:
Ez már nyilvánvalóan könyvelve lett, hiszen ez sikeres vásárlás volt.
A Curve-től érdeklődtem, hogy ilyenkor mi van, mai napig nem reagáltak.
Revolut-on a vásárlás mai nappal így látszik:
Tehát "Kész".
Revolut-al a beszélgetésem:Magyarul a kereskedővel kéne felvennem a kapcsolatot, azaz a LIDL-el, de tapasztalataim alapján ők átirányítanak a POS terminált üzemeltető bankjukhoz, ami a LIDL esetében az OTP Bank. Nekik is írtam, még nem válaszoltak, de nyilvánvalóan ők azt fogják írni, hogy nem kérték le az adott összeget, így menjek a kártyát kiállító "Bankhoz", ami nyilvánvalóan csak a Curve lehet... A kör bezárult...
Lehet a Google Pay okozta a problémát (bár sok esetben gond nélkül működött) nem tudom, de ez így tényleg iszonyat megbízhatatlan, és számon kell tartani mi történt, mert egy másik saját Google Pay alá regisztrált Curve kártyámmal is ugyanez történt, csak ott kétszer próbálkoztam, és másodszorra elfogadta. Ennek ellenére kétszer került levonásra és könyvelésre az összeg. Még ott is futok köröket, mert ott az OTP vissza is jelezte, hogy az első tranzakció sikertelen volt. -
gzbotii
nagyúr
válasz
Somatom #2990 üzenetére
Akkor keres jobb leírást. Ha megvan, kérlek oszd meg velünk is
Amúgy gondolom, az a legegyszerűbb, hogy, ha: A kártyával fizettél, de B-vel szerettél volna, akkor használod a GBiT funkciót. B kártyán beterhelik a fizetést, utálják A kártyára. Így nem nyúlnak bele a bolt fizetési folyamatában, ahol vásároltál.
-
Somatom
veterán
válasz
gzbotii #2985 üzenetére
Ebben nem volt releváns infó, ez csupán leírja a funkciót.
Van két kártyád, amiknek bankilag semmi közük egymáshoz. Meg tudod tenni, hogy a vásárlást követő 14 napon belül azt mondod az egyiknek, hogy "bocsi, mégsem", és a másikkal fizeted ki ugyanazt a terméket? Ha Te, mint a kártyák/számlák fölött rendelkező ezt nem tudod megtenni, akkor a Curve hogy csinálja, ha csak közvetít a kártyák/számlák között? -
ACE-
addikt
válasz
gzbotii #2986 üzenetére
Hát akkor segíts kérlek, mondd el a véleményed mint Topikgazda, hogy működik a Curve? Semmi köze a pénzemhez, csak "közvetítő"?
A kérdésemre továbbra sem kaptam választ, hogy mit tegyek, ha a Curve levonta a Revolut számlámról az összeget, és a Revolut (kérdésre és az app-ban is láthatóan) már könyvelte, és átutalta az összeget a kártyaelfogadónak... -
gzbotii
nagyúr
❗A fölösleges OFF-ot, de főleg a személyeskedést kérlek mellőzzük❗
-
Somatom
veterán
Az infók szerint fordítva van. Előbb megterheli az utóbbi kártyát és csak később tolja vissza a "hibásan" választottra. A kettő között hol tanyázik a pénz és hogy tudja a Curve ezt a hókuszpókuszt az első terhelést követő 14. napig megtenni, ha csak közvetít a Curve és a mögé rakott kártyák között?
-
-
ACE-
addikt
válasz
Somatom #2981 üzenetére
Na ez jó kérdés. Nyilvánvalóan úgy, hogy a Curve ill. bankja az eredeti kártyára visszautaltatja (chargeback) a lóvét, és helyette ugyanakkor levonja egy másik kártyáról... Ezt is csak úgy teheti meg ha ő a kártyaelfogadó... bár ez nekem nyilvánvaló, nem én vagyok az értetlen...
Ettől még a probléma adott, a pénzem megrekedt a két szolgáltató között... Meglátjuk mi lesz 7 nap múlva, kíváncsi vagyok hogy oldja meg ezt a Curve...
-
Somatom
veterán
Olvasom ezt a vitát és eszembe jutott valami. Ha a Curve csak egy köztes kártya, akkor a Go back in Time opciónál hogy kerül át a terhelés az egyik kártyáról, a másikra?
-
st3v3np3t3r
nagyúr
Te sem vagy átlagos, maradjunk annyiban
Kb. 18éve használok bankkártyát, úgyhogy nem kell megmagyarázni, hogy hogyan működik. Mondjuk úgy, hogy 1elctöbb nyűg a fizetési folyamatban ez a Curve. Jó, hogy több kártyát lehet társítani 1hez, de ez megéri ezt a sok kínlódást és nyűglődést?! Ráadásul tapasztalhattad te is, hogy nem igen jó stabil fizetésre. Mert amíg előfordulnak hasonló esetek, mint veled, addig nem stabil. -
gzbotii
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #2969 üzenetére
Ez nem majd és nem kiderül: nem bank. Ahogy a Revolut sem, pl.
-
viktorhu
veterán
válasz
st3v3np3t3r #2972 üzenetére
Ez csak a látszat az ügyfél felé, de valójában a curve kártyával fizetsz, a curve pedig indít egy vásárlást a "csatolt" bankkártyával. Szóval a Lidl a saját bankjával van kapcsolatban, a bank a curve-vel, a curve a Revolut-tal. Nem létezik olyan, hogy társított bankkártya.
-
ACE-
addikt
válasz
st3v3np3t3r #2972 üzenetére
Hagyjuk, láthatóan fingod nincs hogyan működik egy ilyen rendszer a háttérben, és a Revolut ahogy sejtettem elmondta, hogy már leemelték a pénzt, ezért kérjem a kártyaelfogadó kereskedőtől, azaz a Revolut-tól a kifizetést...
-
st3v3np3t3r
nagyúr
válasz
st3v3np3t3r #2972 üzenetére
-
st3v3np3t3r
nagyúr
te nagyon... ha a curve appban rámész az add card vagy add credit card opcióra akkor hozzá társítod a kártyát a kártya adataival... tök mind1 hogy a f*ba nevezed, a curve kártya nem önálló bankkártya úgy mint a revolut vagy az otp kártya, ezt fogd már fel! a curve kártyához nem tartozik számlaszám, a curve nem kezel pénzt, csak tranzakciót továbbít! ami nem egyenlő a pénzkezeléssel!
A lidl a pos terminálon keresztül kéri a terhelést az adott kártyára, jelen esetben ugye a curve kártyádra, de mivel a curve kártyának nincs számlaszáma csak társított bankkártyája így a curve továbbítja/átirányítja a terhelési kérelmet a társított kártyára. Te neked a Curve sosem fog fizetni!
Nyilván ha a Curve kártyádat visszadobta a terminál, az több okból lehet, vagy hibásan olvasta le a kártyát, vagy a társított kártyán nem volt elegendő összeg, vagy a kártyakibocsájtó utasította el a kérelmet. Ilyenkor ha történt is terhés a Revo kártyádon az sztornózni fogják. Ne a Curve-ot keresd meg a pénzed miatt, hanem a Revolut-ot
-
tomp
félisten
-
ACE-
addikt
válasz
st3v3np3t3r #2966 üzenetére
Én meg úgy látom Te nem vagy tisztában azzal, hogyan is működik egy ilyen fizetési rendszer. Nincs olyan hogy "hozzáraksz" a kártyához egy másikat... A kártya adataidat regisztrálod a Curve-ben, és amikor a Curve kártyád terhelődik, azonnal egy vásárlási tranzakciót indít ugyanazzal az összeggel a mögötte lévő kártyára terhelve. Pont úgy, mintha egy bank lenne. Mivel nem bank, valószínű neki is van egy banki szolgáltatója, pont úgy mint a LIDL-nek az OTP. A Revolut-ban nem pending az adott fizetés, hanem végleges, tehát a kártyaelfogadó, azaz a Curve (vagy az amögött lévő bank) már lehívta az összeget. Ha nem, akkor valóban pending-ként szerepelne 7 napig, és a 7 nap után a zárolást feloldaná. De ez már nem zárolás, hanem már egy végleges tranzakció. Erről sem a LIDL, sem az OTP nem tud, ahol tulajdonképpen a tranzakciót kezdeményeztem. Szerinted akkor kihez kéne fordulnom? A Revolut el fog hajtani, hogy náluk a tranzakció megtörtént, és menjek az Ő kártyájukat elfogadó bankhoz, azaz a Curve bankjához...
-
tomp
félisten
Nem tudom láttátok e a fb oldalon:
WE HAVE A GIFT FOR YOU
Over 10 days, we'll be refunding 100 random purchases, up to £1,000 each. Whether it’s the perfect present, the largest Turkey, or both, you could get it all refunded back in you Curve card! To enter, all you need to do is spend with your Curve card between the 15th and 24th of December. 10 winners will be notified each day!! -
st3v3np3t3r
nagyúr
Ahogy azt a revolut is írja, ha az üzlet nem igényli meg a terhelést, akkor azt a pénzt 7nap után vissza kell kapnod.
A Curve nem egy bank, a Curve kártyának nincs számlaszáma...
Ez nem úgy működik ahogy te gondolod.Curve kártya->Revolut kártya/Revolut számla
a Curve egy olyan kártya, ami alá további kártyákat tudtsz hozzárakni. Ha Curve kártyával fizetsz, nem a Curve kártya terhelődik, hanem a kiválasztott kártya amit hozzárendeltél. Fizetéskor valóban a Curve kártyát fogja látni,de a Curve kártya átirányítja a terhelést a kiválasztott kártyára, így a Curve pénzt nem kezel semmilyen formában! Tehát a pénzed nem lehet a Curve-nél. Az annál a banknál kempel, amelyik kártyádat terheltetted meg, jelen esetben a Revolut-nál. Te hiába írsz a Curve-nak, hogy adják vissza a pénzed, a nincsből nem tudnak visszaadni. Amit az app mutat összegeket a kiválasztott kártya alatt, az csak költési tájékoztató!
Szerintem nagyon nem vagy tisztában azzal, hogy a Curve hogyan is működik -
ACE-
addikt
válasz
st3v3np3t3r #2964 üzenetére
A LIDL az OTP-vel van szerződésben, az OTP nem hívta le a pénzem. Akkor miért is nekik kéne lesakkozniuk? Most ugye ezt nem mondod komolyan, hogy a Curve "csak egy szolgáltató"? A Curve-nek ugyanúgy van egy online POS terminálja, ami terheli a Revolut kártyám mögött lévő számlát. az OTP nem a Revolut-ról emeli le a pénz, az OTP csak a Curve rendszereit látja... Így most a Curve-nél van a pénzem, ennyi... Máshol nem is lehet, hiszen az OTP nem vonta, a Revolut viszont beterhelte és mivel már nincs ott a kis óra, el is könyvelte...Visszaolvasva a hozzászólásaidat, az ugye tiszta, hogy a LIDL OTP terminálja visszautasította a tranzakciót? Tehát másik kártyával fizettem ki, így kétszer fizettem, bár az első visszautasított volt... így már érthető?
-
ACE-
addikt
válasz
st3v3np3t3r #2949 üzenetére
Szerintem Te nem értesz valamit. Igen a Revolut van a Curve mögé rakva. A Revolut-on az említett LIDL vásárlás könyvelve van, tehát tőlük levették az összeget. Nyilván a Curve hívta le, nem a LIDL. Másodlagosan a LIDL nem hív le semmilyen összeget, csak a vele szerződött bank, ami az OTP. Az OTP terminálja viszont sikertelen vásárlást írt, tehát Ő valószínűleg nem kérte az elfogadott (Curve) kártyáról az adott összeget (de ezt már megkérdeztem tőlük, remélhetőleg hamar válaszolnak). Így most a Curve-nél van a pénzem, és ba**nak reagálni az üzenetekre. Ez a fő problémám... Ma már nem is mertem emiatt Curve-el fizetni, mert azért ez kicsit gáz, hogy 2xezer Ft-om náluk van, és semmi nyomát nem látom...
-
gzbotii
nagyúr
válasz
tibcsi0407 #2960 üzenetére
Egyáltalán nem bank, nem is akarnak azok lenni. Csak mondom.
-
Sátán44
addikt
Hétvégén nincs support? 24 órája nem reagálnak az üzenetemre.
-
KTU
addikt
válasz
VeryByte #2954 üzenetére
A most érkezett Curve bankkártyát akarod aktiválni?
Akkor a bankkártya utolsó 4db számjegyét kell megadni Curve alkalmazásban, bal alul, Card katt, és itt aktiválás.Ha a Curve-be tett kártyát akarod aktiválni, akkor alul Wallet, és amit küld kódot a Curve az Erste-hez, azt kell megadni az Erste kártya alatt.
-
VeryByte
őstag
Sziasztok,
A saját Curve kártyámat már elég régen aktiváltam. Most megérkezett a feleségemé, aktiválnám az alkalmazásban (alkalmazásban van alatta egy ellenőrzött Erste kártya és egy nem ellenőrzött Revolut) és kéri a kártya utolsó 4 számjegyét. Megadom neki, de nem akarja elfogadni. Mit rontok el? Tudom, hogy volt róla szó, követem a fórumot, de kicsit mecarás visszaolvasni. :-( Ha valaki fejből tolja, kérem írja ide, vagy linkelje, vagy ha benne van az összefoglalóban (átnéztem, nem találtam, de lehet, hogy csak átsiklottam felette), akkor azt írjátok meg kérlek!
Köszönöm!
-
Sátán44
addikt
Ingyenes Revolut kártya van alá betéve, eddig sehol nem volt gondom a fizetéssel. A cashback viszont nálam első perctől nem működik.
-
st3v3np3t3r
nagyúr
A curve csak számon tartja a költést, a curve kártyához nincs számlaszám amit terhelhető! amit az appban látsz költési összeget az csak azt mutatja, hogy mennyivel terhelte meg a kiválasztott kártyát... de még mindig nem világos, hogy ha te revolut kártyával fizettél curve kártyán keresztül, akkor hogy jön képbe az otp?!
A Curve csak egy összesítő kártya, a Revolut egy független feltöltős bankkártya.
-
ACE-
addikt
válasz
st3v3np3t3r #2946 üzenetére
Na hát ezaz, itt nem kéne könyvelődnie, így elvileg nem kéri le a Curve-től, a Curve meg a Revolut-ról. De mégis megtörtént, és már 5 napja semmi változás, ott van a terhelés a Curve-ön és a Revolut-on is...
-
ACE-
addikt
válasz
st3v3np3t3r #2944 üzenetére
Nyilván ő volt a kártyaelfogadó, ő utasította el a tranzakciót...
-
ACE-
addikt
Na, most az van, hogy 09-én történt a vásárlás. A Curve kártya mögötti Revolut kártyával fizettem. A Revolut-on már elkönyvelték a Curve-on még semmi hír, bár ott nem is mutatja a könyvelést. Gondolom az OTP nem fogja lehívni az összeget, de hogyan fogom visszakapni? Refund-olják és megjelenik majd a Revolut kártyámon? Mikor kellene ennek megtörténnie? Azon gondolkozom most hogy írok az OTP-nek, de az OTP sem fog tudni segíteni, mert ha nem hívta le az összeget, akkor nem tudja visszaadni sem nekem. SZóval most úgy tűnik hogy két szék közé estem, a Curve meg nem válaszol semmi reklamációmra, tök kuss van... Szóval most kicsit csalódtam a dologban...
-
-
nutfile
aktív tag
válasz
st3v3np3t3r #2929 üzenetére
köszönöm
pont ezt írtam én is...
DE engem a technikai háttere érdekel, hogy ki és mi alapján ellenőrzi? simán a regisztrációs cím?
(szemben a Revoluttal az pont nem módosítható az app-ban) -
gzbotii
nagyúr
válasz
Ittnemaz #2936 üzenetére
Igen. Tdutommal Maestrot nem fogad el, a többi megy.
Nekem is Revolutos Visa virtual van mögötte."lényeg, adott egy bolt amiben nem bizok, hogy korrekt, egyszeri fizetést betudok vállalni, de csak a revolut engyenlegem ereéig szeretnék kockáztatni)
müködik ez igy?"
Akkor már miért nem virtuális Rev kártyával fizetsz és aztán azt törlöd. Szerintem ez a legjobb és legegyszerűbb megoldás ebben az esetben. -
Ittnemaz
aktív tag
Hello kérnék egy kis segitséget.
curve mastercard kártyát ad, ha e alá beregisztrálóm revolut kártyám ami visa tudok fizetni vele?
(lényeg, adott egy bolt amiben nem bizok, hogy korrekt, egyszeri fizetést betudok vállalni, de csak a revolut engyenlegem ereéig szeretnék kockáztatni)
müködik ez igy? -
gzbotii
nagyúr
válasz
Andralin #2933 üzenetére
Én ott látom a limitet. Első hetekben nekem se volt ott semmi, nem volt konkrétan leírva, hogy mennyi a limit.
Át lett helyezve, és a leírás nem lett updatelve, tippre ennyi. De most már ott érhető el a limit, máshol nem találtam."Ez a Support elérése, én nem ezt keresem."
Csak azért raktam be, mint példa, hogy milyen a hamburger menü. Nem, hogy ott érnéd el. -
Andralin
aktív tag
válasz
gzbotii #2932 üzenetére
Ez a Support elérése, én nem ezt keresem.
A leírásban azt írják, hogy új felhasználóként, ha még nem alakult ki akitvitási séma, akkor a hivatalos limiteknél alacsonyabb limitek vannak. És ezt elvileg meg is tudom nézni, hogy mennyi:
To check what your current limits are, go to the Curve app and follow these instructions:
Android: Tap the hamburger menu at the top left and choosing "Curve limits".Ezt az aktuális limit infót keresén én, hogy nekem most éppen mennyi. Bal felső sarokban hol találok és hamburger menüt?
A fenti screenshoot-on a "Curve Card Limits"-re kattintva jön be nekem ez a leírás.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
Andralin #2931 üzenetére
Hamburger menü. De amúgy az összefoglalóban van egy screenshot is linkelve.
________Kezdő felhasználóknak még nem elérhetőek a limitek, ezek később fognak beállni, felhasználási szokások alapján.
Amúgy meg, itt érhető el: -
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Nemrég regisztráltam, most érkezett meg a kártyám.
Hogy tudom megnézni az aktuális limitjeimet? Az összefoglalóban nem találtam meg a választ.A kártya alatt azt írják a leírásban, hogy az alkalmazásban a bal felső sarokban a "hamburgerre" kell kattintani és ott lehet megnézni. Mi ez a hamburger, hol találom ezt? Egyszerűen nem jövök rá.
-
gzbotii
nagyúr
Összefogalóból:
Go Back in Time - hogyan is működik
Ha nem azzal a kártyával fizettél, mint amivel szerettél volna, vagy csak egyszerűen szeretnéd, ha egy másik kártyád mögötti számláról vonja le a pénzt, élhetsz a Go Back in Time funkcióval. Fontos, hogy a tranzakció nem lehet régebbi, mint 14 nap, és a vásárlás összege nem lehet több, mint 1000£
A Go Back in Time használatakor azonnal levonják a másik számláról a pénzt, a visszautalás viszont pár napot igénybe vesz. Ha közben deviza váltás is történt, a vásárlás pillanatában lévő adott árfolyamon fogod visszakapni a pénzed.
Hivatalos leírás: [link] -
nutfile
aktív tag
curve saját forumaban is panaszkodnak, nem mukodik nemeteknel, cseheknel, sot uk-ban sem mindenkinel...
-
nutfile
aktív tag
válasz
st3v3np3t3r #2925 üzenetére
mivel UK bin-es a kartya, ezert ez igy nem igaz, de vpn nem ért semmit.
-
tomp
félisten
Curve mögé rakott 2 kártya között cseréltem fizetést. A kiválasztott kártyáról már levonták az összeget. Az eredetileg terhelt kártyán mikor írják jóvá az összeget?
-
gzbotii
nagyúr
Most jött a mail. Curve támogatni fogja a Fitbit, Garmin és Wena okosórákkal való fizetést:
"Got a Fitbit, Garmen watch or a Wena? We have good news! You can now add your Curve card to your gadget! Pay smoothly and securely with a flick of the wrist.
If Santa delivers a wearable this Christmas, Curve has your back.
And if you’re gifting a brand new Garmin, Fitbit or Wena, Curve would be the perfect touch."
-
anadroid
senior tag
válasz
-=Jam=- #2905 üzenetére
Nem notification, hanem email (sajnos, nem nekem jött, hanem az egyik egy családtag címére, aki kétszer regisztrált, mert az első befulladt, gondolom arra szól, a második meg az én szakmai gmail címemre, amivel biztos, hogy nem regisztráltam, nincs is mögötte - remélem - fiók):
Literally you right now...
Spend with Curve this December and we'll load 500 points (that's £5!) onto your Curve Cash card. No strings attached.
Just free cash.És a végén az apróbetű:
You must make a successful transaction (Curve Send transactions do not qualify) before 23:59:59 on the 31st of December, 2019 in order to qualify for this reward. You will be provided Curve cash worth £5 to your Curve Cash card within 4 working days but in no case later than the 10th of January, 2020. Please note that the Curve Cash can only be used in accordance with the redemption policy as set out here. This scheme is only available for the users that have received this email to their email address. Customers will be verified before the reward is applied.
Megjegyzés: Thaiföldön már akasztanának ezért, mármint a király meggyalázásáért.
-
-
kissbg
tag
nekem most működik a gpay, ha átmegyek másik telefonra, újra hozzá kell a kártyát adni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Intel Core i7 11700 - 4.9 GHz - 8mag/16szál - Eladó!
- Csere-Beszámítás! Gamer PC Számítógép! R9 3900X / RX 6700XT / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Gamer Gép - MSI Z490, Intel I7 10700, 32GB DDR4, RTX 3060 Ti 8GB , 1 TB M.2 SSD, Gigabyte 450W
- ThinkPad E16 Gen1 16" FHD+ IPS i7-1355U GeForce MX550 16GB 512GB NVMe IR kam gar
- PS5 Slim+ 2x Dualsense Wireless Controller garanciálisan
- Csere-Beszámítás! Xbox One X 1TB Játékkonzol Olvass! Model 1787
- OLCSÓ MONITOROK
- Bomba ár! Dell Latitude 3590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy S23 Plus 256 GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASRock A520M R3 3100 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500XT 4GB BitFenix Neos Thermaltake 500W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged