Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PiE137

    senior tag

    válasz jozsi252 #301 üzenetére

    Nem igazán.
    Korábbi évadokban előfordult, hogy néha "eldobta" kanyarba a műterhelést, de manapság inkább csak akkor tapasztalom, ha megindul a kocsi hátulja.
    Inkább olyanokat veszünk észre néha, hogy ugyanazon féktávnál egyszer befordul a kocsi, máskor kitolja az orrát a fűbe, de ez nem mindig jellemző. (időmérőnél gondolom, nem versenyen, ahol nyílván változnak a féktávok)
    Mindenesetre az is idegesítő tud lenni, ha két lila szektor után jön a kavicságy. :(((
    Aztán vannak olyan furcsaságok, hogy pölö a Ferrarival sztem jóval előbb kell fékezni (mondjuk 10-20 méterrel), mint mondjuk egy Mercedes-sel, de adott esetben mégis jobb időkre vagyok képes a piroskával! :K
    Pedig papíron a Mercinek kigyorsításokba is topon kellene lennie.
    Ettől függetlenül azt mondom, hogy irányításra veri a korábbi részeket: egyszerűbb a kocsik kordában tartása (amíg van gumid :)), és kezesebbek. :B

    @Nagymelák
    Sztem BUG lesz. Az is fura, hogy nem lineáris a gumik kopása:
    Általában 3-4 gyorskör után is ugyanúgy 70-78% körül van a gumi, mint mondjuk 2 gyors után.

Új hozzászólás Aktív témák