Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz Dare2Live #30 üzenetére
Gondolom 1.8 milliard tranzisztorra gondolsz, sokan irtak mar, hogy az soknak tunik, de 2x900millio is 1.8 milliard osszesegeben..
Azt csiripelik, hogy suvit mint a szel a TSMC 55nm expressz es a mozdonyvezeto az rv770. (csak nehogy mellekvaganyra fusson )
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Gaboman
nagyúr
válasz Dare2Live #60 üzenetére
Pontosan 62.8787878787%-az előnye a belinkelt eredmény alapján.
Az szép tőle,és ha tényleg erre a grafikus motorra épülő játékok lesznek túlnyomó többségben kiadva a következő években akkor az ATi szépen helyt fog állni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dare2Live #58 üzenetére
Az Unreal Engine 3 az nem probléma. A shaderekkel bőszen operáló Vegas-ben nagyon megy a Radeon. Bioshock-ban pedig úgy tartja a lépést a Gefroce-okkal, hogy DX10 módban Int16-os a textúraformátum ami a Radeonoknál két ciklus/szűrt mintát eredményez, tehát jobb textúraformátummal ki lennének csinálva a Geforce-ok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fLeSs
nagyúr
-
Bundás22
őstag
válasz Dare2Live #117 üzenetére
jól van még írni se tudsz rendesen
ahelyett hogy az új Ati chipekről hoztál volna érdemi pletykálnivalót, rontod a topic helyesírási statisztikáit
helyetted szégyellem magam (meg a magyar tanárod helyett)[ Szerkesztve ]
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
leviske
veterán
válasz Dare2Live #132 üzenetére
Azt én sem hinném, hogy így oldanák meg a RV770-et. Akkor ennyi erővel eleve nem két RV770-ből kéne összerakni az R700-at, hanem kétszer annyi RV635-öt belerakni. Valahogy nekem hülyén venné ki magát...még talán az is hihetőbb, hogy RV740-esekből álljon a RV770 és négy RV740 legyen egy R700.
-
7600GT
senior tag
válasz Dare2Live #132 üzenetére
Nekem teljesen reálisnak tűnik az, hogy 4db magot madzagolnak össze és az is reális, hogy Rv635 alapja lesz, de nagyon remélem, hogy a textúra szűrők számát nagyon minimum megduplázzák. Egyébként a többi okés.
Ha az ember féreggé teszi saját magát, ne csodálkozzon, ha rátaposnak.
-
ulveczkii
tag
válasz Dare2Live #139 üzenetére
Én az rv770re gondoltam
A linkhez visszatérve most az szúrt még szemet hogy egy közös vonal veszi körbe a két gpu-t, lehet hogy csak találgatás lehet hogy véletlen de az is lehet hogy egy lapra lesznek integrálva nem?
Ja és valaki esetleg lefordíthatná azt a kínai krixkraxot[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Dare2Live #147 üzenetére
szerintem ez még ATIs hagyaték, de igen, vszleg az Intel példáján buzdultak fel
7600GT: régebben valóban elsősorban a textúrázók száma határozta meg a szükséges sávszélt, ez az összefüggés mára már sokkal kevésbé erős.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
rocket
nagyúr
-
rocket
nagyúr
válasz Dare2Live #221 üzenetére
Pletykak szerint az rv770 nem minicore, szoval nem magonkent lesz gyorsulas igy a pletykalt 40-50% nagyon kicsi elorelepes lesz ha megnezzuk a hd3870 rv670xt es a 8800ultra g80 teljesitmenybeli viszonyat, dehat ezek csak pletykak
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
leviske
veterán
válasz Dare2Live #541 üzenetére
A felhozást igazából én ugy gondoltam, hogy nem felvásárolná a VIA-t, hanem "megegyeznének". Az nV nyújtana fejlesztői csapatot és pár milliárd pénzmagot az új procihoz, amit mondjuk egy teljesen új arch.-ra építenének. Bár az igaz, hogy némi tapasztalat is kéne ahoz a procigyártásban (itt nem a VIA-ra gondolok, hanem az nV-re, bár a VIA sincs a helyzet mgaslatán.) , hogy kihozzanak egy Nehalem közeli arch.-t 2 év alatt.
Jobban belegondolva tényleg jobban járna, ha az AMD-vel, vagy az Intellel eldumálgatna.
MOD: off
[ Szerkesztve ]
-
válasz Dare2Live #755 üzenetére
Akkor tényleg felszorozzák a shader órajeleket és csak 1Gb-os GTS lesz?
Lehet későbbre tartogatnak 512Mb-os 3870-est mint az nvidia kidobta a 320Mb-os GTS-ét annakidelyén?Na mindegy, most úgyis 1Gb-osat vettem volna mert messziről szemezek fullHD-s FTF-kkel.
Viszont nem megmondtam hogy napról napra egy héttel korábban jön? Holnapután -1 hétre leszünk a megjelenéstől ami nem holnap lesz.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
R.Zoli
őstag
válasz Dare2Live #755 üzenetére
A számok ismeretében amit ha igaznak tekinthetünk akkor egy 3870 X2-nél erősebb lesz a 4870...
Tekintettel a crossfire technologia nem 100%-os skálázódására, az erősebb texturázó képességre és mindenben kicsivel erősebb képességekre én azt tippelem ,hogy 10%-kal a 3870 X2 teljesítménye felett lesz a 4870...
A 4870 X2 pedig brutális kártya lesz...Nem hiszem ,hogy a GT200 meg tudna verni 2 ilyen chippel szerelt kártyát...Arról nem is beszélve ,hogy szerintem a 4870X2 kb. 2-3 hónappal elöbb fog jönni mint a GT200... Az ATI úgy érzem most egy kicsi előnyben van termékciklus bejelentés tekintetében...
A GT200-ból pedig nem lesz 2 chipes változat mert eleve egy magában annyit fog fogyasztani mint egy 4870X2...
Szerintem oks úton halad az Ati , ígyis-úgyis idővel a GPU-k piacán is előjön majd ,hogy túl komplex lesz egy GPU-t még erősebbnek legyártani mint az előző generációt és itt is multi-chipes megoldások kellenek...A 3870 X2 is már nagyon versenyképes termék kiváló árral, azt hiszem nem volt még sosem olyan ,hogy felsőkategóriás csúcs kártyát 70K-ért hazavihettünk... Ha ezt így folytatja az ATI akkor a végén még nyereséges lesz Q2-ben
[ Szerkesztve ]
-
keIdor
titán
válasz Dare2Live #877 üzenetére
"A munka mellett kitünő módszer még a játék megjelenése után 1évvel elővenni"
Áhh van évente 10 játék aminek nem tudok ellenállni, hogy amikor kijön ki ne játszam... az ilyen kockafejüeknek mint én lehetetlen.
Inkább ha kell túlórázom...
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
keIdor
titán
válasz Dare2Live #912 üzenetére
Ezzel teljesen egyetértek, nemhiába figyel már az adatlapom között egy PS3. Mielött megvettem megkérdeztem magamtól: "biztosan lesz GTA4, SW: Force Unleashed, stb. nem sorolom PC-re? És mikor? 1-2-3év múlva? De inkább soha..." szvsz... aztán mentes is a boltba vásárólni.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
R.Zoli
őstag
válasz Dare2Live #916 üzenetére
Most olvastam még egy 2007-es prezentációt a Larrabee-ről és ott azt írja egy Larrabee chip 10 darab maggal már képes egy Quake 4 szintű játékot Ray tracing mellett mozgatni.Namost tudtommal a Larrabee úgy lesz ,hogy több chipet pakolnak egy kártyára (4 chipesről láttam prezentációt). Ergo szerintem azt úgy kell értelmezni amit az Intel mondott ,hogy nem felső kategóriában fog versenyezni ,hogy a sima nem ray tracelt játékokkal annyit fog tudni mint egy középkategóriás kártya míg a ray tracing mellett meg majd egy NV akkori csúcskártyája összefossa magát attól amit a Larabee meg tud mozgatni real timeban... Most is ez van csak kicsiben. Az Ati kártyája képes a Global Illumination mellett egyszerűbb sceneket leképzeni normális framerettel... Berakod ezt a kódot egy NV kártyának és megakad benne a szar is. Én úgy képzelem el ,hogy amíg az Intel nem lép pályára és nem hozza magával azt a jópár fejlesztőt addig marad a Rasterizáció. De amit jön és jelenneg meg a játékok Larrabee alá akkor majd elég szép kis válaszút elé áll a PC-s játékipar...
Nem mellékesen pedig az Intel szerintem úgy gondolkodik ,hogy ha megnézzük 2009-ben még PS3 és X360 lesz... Namost ha ezekkel a konzolokkal szemben egy PCn ray-tracelt játékokat fog felmutatni akkor nagyon elkenhetik a konzolok száját és lehet sokan pártolnak át PC-re,magyarul a vásárlóközönség visszavonzásával piact nyerhet.Arról nem is beszélve ,hogy Lara több már piacra is jó lesz nem csak VGA készül belőle...
Számomra a nagy kérdés az ,hogy ugy az Ati kártyái is képesek Global Illuminationre MÁR MOST és ez a képességük csak egyre jobban erősödik, illetve kis továbbfejlesztés mellett látszik ,hogy alkalmas lehet a jövőben többre is. Egy HD 4870 X2 szerintem már egész pofás dolgokat tudna művelné etéren. 2009-ben mikor a Larrabee jön már HD 5870 X2 lesz (vagy ennek megfelő erősségű termék). Szóval Atinak lesz olyan kártyája ami felveszi talán a versenyt Laraval DE A kérdés az ,hogy mennyire lesz hasonló a két kártya illetve mennyire lesz Lara DirectX kompatibilis illetve az egész ray tracinghez szükséges API-k mennyire lesznek szabványos könyvtárakban lefektetve,erről talán Abu85 többet tudna mondani ő ebben a guru. Mert ha a 2 megoldás kompatibilis lesz és ugyan úgy tudja futtatni hatékonyan az Ati hardware is a Lara-ra írt progikat akkor nagyon hamar bekövetkezhet a fejlődésben az újabb lépcsőfokára lépés. És akkor NV szív, mert nem lesz hozzá hardware-e... Ők nagyon kiállnak a rasterizáció mellett és foggal körömmel ragaszkodnak hozzá. Meglátjuk ragaszkodnak-e hozzá és belemennek esetleg egy ray-trcing vs. rasterization harcba az Ati és Intel ellenében (ami szerintem eleve bukta) vagy ők is beállnak a sorba és efl tudnak mutatni majd olyan hardware-t ami felveszi a versenyt a konkurenciával.
Nehéz megmondani ,hogy az NV ,most direkt csinálja a pankrációt vagy tényleg a rasterizáció mellett van teljesen illetve nincs (nem fejlesztett és most már lépéshátráynban van) hardware-e ami ray-tracinghez jó lenne. Franc tudja... Aki ezt megmondja az Nostredamus fia
-
rocket
nagyúr
-
rocket
nagyúr
válasz Dare2Live #1386 üzenetére
Nem hiszem a magyar piac a merleg nyelve, figyeltem a kulfoldi boltokat europaban es usaban akkoriban, es ahol volt HD3870 ott is eleg horror ara volt a megjelenesi utani 3. hettol kezdve, addig nem volt gond.
Attol fuggetlenul a szamok nem azt mutatjak az RV670 egy uzleti siker, az jo lepes volt a reszukrol, hogy inkabb a HD3850-re osszpontositottak a HD3870-nel szemben."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
válasz Dare2Live #1948 üzenetére
Épp ezt akartam mondani hogy kár volt a semmiből előrántani ezt a témát. Ha egy nagy offhullámba fűzte volna nem nyomott volna sokat, de így sejtettem hogy további 10+ hszt von majd maga után e témában. - Csak nem akartam elsőként ezt írni rá hogy ne bátorítsam a további offot. De már mindegy.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Aktív témák
- Nvidia Quadro RTX A2000 12GB GDDR6 192bit LP-normal dobozos VGA eladó
- MSI GeForce RTX 3070 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 256bit - Garancia: 2024.05.10-ig!
- GIGABYTE GeForce GTX 1050 OC 2GB GDDR5 128bit Videokártya,hibátlan állapotban,tesztekkel!
- Sapphire HD 4830 512mb/256bit
- SAPPHIRE Radeon RX 550 Pulse 2GB GDDR5