- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2118 üzenetére
Alapvetően van abban valami amit Bundás22 mond.
A Dunia motort a Yeti motor alapjaira építették fel. Lesznek benne nagyon problémás részek (pl. az alkalmazott eljárások miatt nem lehet majd használni AA-t és AF szűrést sem), de lényegében alég jól összarakott motor. Nem lesz pokolian magas a gépigénye. A Yeti motor alapjait elég sok játékhoz és azok módosított motorjához felhasználta az Ubisoft. Ezek alapján nagyon testreszabható rendszer lehet, az igényeknek megfelelően.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Bundás22
őstag
válasz VinoRosso #2118 üzenetére
mondj már egy olyan játékot ami xbox/ps3-ra jó és mai modern közepes PC-n(8600GTS+)
sz@rul futturok, ac, cod4, NFS, EZEK MIND jól FUTNAK A gépemen, nézd a konzol hardvere adott, szvsz ami azokon jól fut egy jobb mai pc-n száguld a far cry2 is elsősorban conzolra lesz írva
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2130 üzenetére
Az MS elkúrta a Vista Multi GPU támogatásához az SP1 előtt három Hotfix update kellett, hogy normálisan működjön a dolog.
Ezen ment a vita annó a gyártóknál az AMD és az nV éjjel nappal dolgozott, hogy megtalálják a bajt, de nem ment nekik. Aztán egyszer az MS kiadta a közleményt, hogy mégis ők rontották el. Ezért maradt le a Vista támogatás Multi-GPU tekintetében méig, mert a gyártók azt hitték, hogy a saját algoritmusaik rosszak és folyamatosan írták át a drivereket. Most, hogy megjött az SP1 mindkét gyártó rendszere begyorsult, most más bajok gyötrik őket. A DX10 logikai futószalagja AFR-nél nagy szopás, mondjuk ezen az MS tényleg nem tud segíteni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Bundás22
őstag
válasz VinoRosso #2148 üzenetére
a tapasztalat azt mutatja h ami konzolra lett írva azt vígan viszi egy 8600GT(AC, COD4, NFS, TUROK...a sort még lehet folytatni, stb), ami pedig csak PC-re van, pl.: crysis, az egy csúcsgépen csak-csak de egy konzol összefosná magát tőle nem is bírják ps3-ra írni pedig az lenne az üzlet nekik
azért a ps3 erősen felveszi a versenyt a mai csúcsgépekkel beveszed ezt a marketingrizsát , a ps3 jó esetben egy 7900-es szériájú kártya tudását tudja(asszem hasonló gpu-ra épül), tehát egy crysis-t nem lenne képes futtattni
ebből kiindulva FC2 -nek nem lesz magas gépigénye ahogy az AC-nek sincs pedig az is gyönyörűszép
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
válasz VinoRosso #2162 üzenetére
Ha nagyon akarták volna van gyorsabb GDDR5-ös RAM is, a radeonokra most a leglassabb kerül amit csak gyárt a Quimonda. Meg R600 óta van tapasztalatuk 512-bites buszokal is. Szóval szeintem elgondolkodtak mi lenne a legjobb...
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
HSM
félisten
válasz VinoRosso #2160 üzenetére
Igen, de ha a szívószálon elég nagy nyomással küldöd a vizet (értsd: magasabb órajel) lehet, hogy több megy át rajta, mintha egy 2X olyan vastag szívószálon küldöd kisebb nyomással. Nyilván AMD elkezdett osztani/szorozni és úgy látta, hogy olcsóbb a 256 bites busz+gddr5 mint a kb azonos teljesítményű 512bites busz +gddr3, amihez sokkal többrétegű nyák kell, + komplexebb memóriavezérlő. Az AMD-nek az 512bites technológia már rég adott (R600), biztosan nem véletlen, hogy nem erőltetik.... Amit még elképzelhetőnek tartok, hogy kisebb a gddr5 késleltetési ideje ilyen magas órajelen, mint a ggdr3-nak.
-
tzsolesz
nagyúr
válasz VinoRosso #2167 üzenetére
Lehet, hogy topic-ot tévesztettél, minimum 3 egymást követő hozzászólásban isteníted az NV-t, és gyalázod az ATI-t, ezért engem már rég kivágtak volna egy Nvidiás topicból, de ne haragudj meg ezért.
Kit érdekel a g80?
Meg mi köze van a 4870-hez?
Tudom, hogy értessz hozzá, meg ilyenek, de azért nem kellene elkedvetleníteni senkit, mert nem lesz olyan mint a te NV-d.Bocs az OFF-ért.
Ja, és én nem pártolom egyiket sem, mert a következő alternatívám lehet, hogy egy 9600GT. Ennyi, csak érdekel ngyon ez a kari, lehet hogy te sokat csalódtál az AMD-ben, de ez még is csak ATI.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz VinoRosso #2169 üzenetére
Sztem az AMD mindent megtesz a vevőiért.... Nekem egy 3870-em van, nem mondom hogy egy szál problémám nem volt vele (bios venti vezérléssel volt pici szívás+ memória melegedés) de összességében maximálisan elégedett vagyok vele.... Halk, elvisz bármit, ürejáratban alig fogyaszt, a ventivezérlés kis beállítással remek.... És úgy gondolom, aki r600-t vett, az se járt rosszul anno... Ráadásul a Phenom se egy rossz processzor, bár tény, hogy nem valami versenyképes a desktop szegmensben a core2quadokkal. De én még proci szinten sem írnám le az AMD-t....
-
HERR Z
veterán
válasz VinoRosso #2172 üzenetére
értem mindekettejük érvelését, és annak az oka, hogy én az NV ötletei mellett teszem le a voksom csupán annyi, hogy az elmúlt években bebizonyosodott hogy nekik van igazuk
ez a muhaha kategória már bocs, az nV kurvára nem ötletekből él meg hanem a lefizetéseiből, amit a játékfejlesztőknek ad...amd nincs ilyen helyzetben hogy megtehesse, ők csak fasza gpu-kat gyártanak -amik nV miatt ugye nem mutathatják meg a foguk feketéjét
Kicsit nV szemcsin keresztül látod a világot, ami nem baj.....csak gyurcsányra is sokan szavaztak annó... -
HSM
félisten
válasz VinoRosso #2172 üzenetére
Hát épp ez az... Ugyanazok a gpu-k, csak a körítés más... Amúgy sztem technológiailag most az NV-nek kéne lépnie, ugyanis ők nem voltak képesek a mai napig dx10.1-es hardvert gyártani. Azt amúgy még nem jelentheted ki, hogy nekik volt igazuk, majd kb 2 év múlva fog ez kiderülni....
És ne felejtsd el, hogy a gddr5 órajele irgalmatlan magas a gddr3-hoz képest... simán lehet a késleltetése másfélszer annyi, mint a gddr3-nak, még akkor is hamarabb kerül a GPU-hoz az adat....
(Nekem pl rendszermemóriám 4-5ns-el kisebb késleltetésű 1100Mhz-en 5-6-6-21 mellett, mint 800-on 4-4-4-12-n) -
válasz VinoRosso #2172 üzenetére
Nem feltétlen, én régen elvakult nv fan voltam, FX korszakban is 5800-assal toltam, ma is őket pártolom, sose volt még radonom.
Viszont a GT-200ban én tényleg csak egy lineárisan duplájára hízott G92-es látok. Goyrs lesz, gyorsabb mint a radeon, a piac befolyásolása miatt nem lesz gond a DX10.1 hiánya se, de mégis, most már elvártam volna hogy legyen benne DX10.1, legalább papíron, ha nem is olyan módon használnák ahogy az ATInak lenne jó hanem úgy ahogy az nvnek.
És ránézek a 4870-es képeire, leírásaira (amit ma dobott ki a tomshardware) és erre azt mondom hogy na igen, tetszik, épp azon a téren igérnek nekem javulást ahol várom (AA, AF, Full-HD felbontású játék tolerálása + HD videózás élvezetesebbé tétele...), papíron ottvan a DX10.1 is amit talán a kártya életciklusa alatt most már használ majd valami. (pl. Bad Campany)
Szóval az én szemszögemből most pont eljött az az idő mikor megveszem életem első radeonját. (Bár nem vagyok benne biztos hogy nem esek hasra és szidom majd a döntésem mikor áron alul megszabadulok tőle hogy GTX-260ast vehessek...)Őőő, nem kezdek el hidraulikával offolni, de ez a szívószálas példa ebben a formában elég szőrszálhasogató. D nem akarok grippen repülő stílusban hidraulikázni...
[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
IreN!CuS
őstag
válasz VinoRosso #2172 üzenetére
"elmúlt években bebizonyosodott hogy nekik van igazuk, és nem látok semmi változást a jövőre nézve,"
jha fizetés a játékfejlesztöknek,h jobb legyen a vga a játék alatt,de biztos nekik van igazuk,és az nv megy a jó irányba?,mivel is?
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
leviske
veterán
válasz VinoRosso #2169 üzenetére
A Phenomot azért ugy írd le, hogy az Intel előre akarta volna hozni a Nehalem debüt. napját, ha ugy sikerül az AMD-nek, ahogy akarták.
A gond a Phenommal, hogy nem 45nm-en kezdtek neki...magasabb órajeleken, alacsonyabb fogyasztással sok esetben vonzóbb alternatíva lehetne, mint a Core 2 Quadok..Az új atikat pedig felesleges leírni... a GDDR5 valószinűleg hoz akkora sávszélesség növekedést, hogy a 70-es magas felbontásokon is tudja tartani a szintet... a HD4850-ért mondjuk ebből a szempontból aggódom. Bár egy 35-40k-s kártyát nem hiszem, hogy sokan 1650x1050 felbontás fölött akarnának használni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz VinoRosso #2184 üzenetére
Hiába van 512-es buszod, a memóriának ugyanannyi idő előkeresni az adatot, mint ha csak 128 bited lenne... Ami más, hogy mennyi idő alatt ér át. És igenis tartom a késleltetéses véleményem, bár kéne keresni egy ddr2 800 vs ddr3 1600 tesztet késleltetéssel....
Nézd meg nyugodtan mit tudott egy elsőszériás ddr2.... -
IreN!CuS
őstag
válasz VinoRosso #2186 üzenetére
"viszont az ati nem veszi fel a versenyt általánosságban 3d-ben az nvidiával"
miért?! anno volt nem kicsi bortány h 3dmark meghaxolta a cuccait h nv ne maradjon le atitól olyan nagyon,után a nagy nyomás miatt jött az update és kijött az ati elönye!Nem szeretem azt h az nv párti emberek mindig olyan játékokkal jönnek amit az nv pénzelt kiváncsi lennék mi lenne forditott helyzetben![ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
IreN!CuS
őstag
válasz VinoRosso #2200 üzenetére
árból kiindulva veszel 1 nv karit vagy 2 atit,sztem egyértelmü h melyik összeállitás lesz a gyorsabb
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
HSM
félisten
-
leviske
veterán
válasz VinoRosso #2200 üzenetére
A HD4870 és a GTX280 közt van ugy 17GB/s különbség...ezt belátom, de érdemes elgondolkodni azon, hogy melyiknek lesz nagyobb szüksége erre a sávszélességre...
A 70-es azért csak egy közel fele akkora tudású kártya lesz, mint a GTX280... onnantól szerintem felesleges attól félni, hogy pont az ATi fut ki a sávszélességből.
Az X2-nél pedig, mivel marad az eddigi felépítés, ezért 256+256...tehát a sávszélesség dupláját kell venni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz VinoRosso #2191 üzenetére
Azért a Cuda és a CTM eléggé más úton közelítik meg a dolgokat. A CTM egyik hátránya, hogy nem teljesen publikus. Az is fontos eltérés, hogy a CTM alapvetően alacsony szintű programozást helyezi előtérbe. Ez némileg előny, mert sokkal jobban ki lehet aknázni a hardver képességeit, viszont eléggé pro programozónak kell lenned. Ezért közelíti az AMD a FireStream kártyákkal a hardcore részleget, mert kisebb projectek fejlesztői nem biztos, hogy elbánnak a CTM-mel. Van a CTM-nek is magas szinten programozható verziója Brook néven, de ez még nem túl kidolgozott.
A CUDA előnye, hogy valamennyivel egyszerűbb a használata a CTM-nél és teljesen publikus. Ám korlátozottabb a hardver közeli "mahinálás" lehetősége. Ellenben rengeteg kártyát támogat, így kisebb projectekhez ideálisabb ez a rendszer.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
válasz VinoRosso #2184 üzenetére
kicsit nézegettem a késleltetéseket.... Nekem ddr2 667Mhz-en, 266mhz cpu fsb-vel, 4-4-412-es időzítéssel a késleltetése 80ns. Ugyanaz a gép, ugyanaz a memória/fsb arány, 360mhz fsb, ddr2 900Mhz, langyos időzítéssel: 6-7-7-25 késleltetés: 79.9ns. Még mindig ugyanott, ugyanúgy ddr2 900Mhz, 5-5-5-18 (normál) időzítéssel a késleltetés: 67.1ns. Szval inkább fontos az órajel, mint az alacsony késleltetés.
[ Szerkesztve ]
-
Bundás22
őstag
válasz VinoRosso #2161 üzenetére
sztem amilyen cuccok vannak a ps3-ban és az xboxban, azok mai szemmel elavultak
amikor ezek kijöttek/tervezték(2006-ban), na akkor mi volt a csúcs kábé a 7800GTX kábé
sztem valami hasonló lapul ezekben, ps3-ban nvidia, xboxban ati, ezekkel kell a játékfejlesztőknek gazdálkodniuk
csodálkozol hát h egy 8800-as karinak vagy 3800-nak meg se kottyannak ezek a konzolos játékok, nem hinném h az FC2-t olyan gépzabálóra csinálnák, mert az xbox meghalna alatta
nézd meg a turokot szaggat a gépeden? az is konzolos játék, tele fákkal, dzsungellel, AC száguld szvsz.FC2 se fog logikátlan amit mondasz. Egy konzolos gém se akasztja meg a gépemet, majd a PS4a crysis az más, a németek nem kötnek kompromisszumot, nem is jelenik meg konzolra mert azon a hardveren nem futna megfelelően, az FC2 talán picit csúnyább lesz de sokkal gyorsabb, vagy agyonoptimalizált mint a FC1
[ Szerkesztve ]
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
Bundás22
őstag
válasz VinoRosso #2276 üzenetére
nem én nem mondtam ilyet, nem tudom mit képzelődsz
azt kéne megértened h egy PS3 sokkal kisebb teljesítményű(2005-ös/2006-os hardverrel), mint egy mai PC, ennélfogva ha azon jól megy az FC2 akkor a PC-ken is, ennyit kéne fölfognod, nehéz?
Ego sum magister vitae - I am the teacher of life
-
Dare2Live
nagyúr
válasz VinoRosso #2292 üzenetére
"OpenGL java2me játékprogram(3D!!) simán elfut egy 400Mhz -es procin, 128K-s memórialimittel, miközben ugyanez a program PC-n..."
node jsr239el nem is csinálsz konzol/pc szintü grafikát...Másik peddig, hogy még csak nem is most kell nézni, most még nem nagy a difi. PS2 is sokáig jól tartotta magát, aztán tessék összehasonlítani pár PS2n grafikailag etalonnak tartott gamet 2003-2004-2005ben a PCs társaikkal. PS2 akárhogy is nézük addigra már egy szánalom volt és lehet most még tartja magát ps3/x de már látni, hogy ez már nincs sokáig így. Tessék csak belerakni egy Crysis texturat 1080Pben 256ramba. Ja és crysis egy tavalyi játék....
hiretlenjében pár gondolat...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
tzsolesz
nagyúr
válasz VinoRosso #2311 üzenetére
Miből gondolod, hogy csak az ATI-nak lesz vetélytársa az intel, az Nvidiának szerinted nem?
Akkor lesz csak nemulass, ha az intel belép a VGA piacra is, amibe eddig belevágott, ott kő kövön nem maradt, nem hogy Nvidia.....szvsz.
Ha valakinek több pénze van mint az NV-nek, az az INTEL, ebből talán lehet következtetni, hogy nem tántorodik vissza semmilyen eszköztől. Fosson ott az Nvidia is rendesen.[ Szerkesztve ]
-
eXodus
őstag
válasz VinoRosso #2310 üzenetére
Valahogyan meghackelve. Nem véletlen h 640ben van gyárilag. Így is néha low fps.
Vagy 1080pben szétnyújta elmossa.
youtubeos link: 10*15 pixelnyi videóval mit akarsz mutatni? talán 1080 -t ?
Persze elméletben szép dolgok ezek.
Nem azt mondtam h lehetetlen, bár ki tudja mit trükköztek a felbontással gt-nél.
Szétnyújta, elmossa => ingyen AA bármikor jól jön.[ Szerkesztve ]
-
eXodus
őstag
-
Raymond
félisten
válasz VinoRosso #2310 üzenetére
Az hogy miben renderel es hogy milyen a vegso upscale felbontas nem mindegy.
A jatek 1152x640 felbontasban megy. Itt van meg par jatekrol info milyen valos felbontasban az AA-val (vagy anelkul) mennek: [link]
GTA4 PS3 es Xbox360 FPS eredmenyek pedig itt: [link]
Kicsit azert erteni is kene ahoz amirol ilyen boszen diskuralsz nem csak a sok f@szsagot osszehordani esznelkul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
válasz VinoRosso #2462 üzenetére
De
de
de
Ideges is voltam mikor vissza kellett vinni és A2 revest kaptam helyette. 3DMarkban nem is jött ki a ramhiba, csak játékokban pár perc után ahogy telt meg a RAM.
Nekem is volt nemrég hsz duplikálás mikor ráfrissítettem az oldalra.[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
válasz VinoRosso #2464 üzenetére
Nem volt nálam sokáig és frrisen összerakott gépben még nem volt kihúzva a CPU. Csak összeraktam a gépet, csuklóból 3gigára dobtam a CPU-t és néztem mit megy játékokba. Kb 3, 4 nap telt el mire felfegyeltem rá hogy egy idő után egyre több textúra vibrál. (elúször azt hittem driverhiba) Néztem, de nem volt meleg se kézre, se rivatuner szerint. Akkor kezdtem szórakozni az órajelekkel, megnéztem hogy ha visszaveszem a gyári tuningot ref órajelre akkor is hibázik-e és így tett. Akkor gondoltam menézem mit tud, és a végén ilyen 790/shaderbug-maxig elment a GPU, de a RAM-ot semeddig se lehetett már emelni, egyre durvább dolgokat cisnált még ref alatti órajelen is, úgyhogy visszavittem, de pechemre nem volt gainward csak mai OC, de nem akartam további heteket várni mert ígyis tovább volt már boltban kártya mint nálam.
Amúgy a 3DMark mág végigfutott tök hibátlanul, meg régebbi, kissebb memóriaigényes játékok is futottak, cask új játékokban AA mellett ~10 perc után gyarapodtak a hibák.
De ez már csak így szokott lenni, a legfaszább GPU-k hibás nyákra vagy hibás RAM mellé kerülnek.TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
Dare2Live
nagyúr
válasz VinoRosso #2470 üzenetére
akkora felbontásban amiröl te beszélsz lényegében mindegy, hogy húzott quad vagy 6700 ugyis VGA limit lesz.
nagyobb felbonttásban(1600*,1920*1200..) meg dx10+16xAA+16xAF értelmetlen Crysist tesztelni. Tudom ott már durván kijön a memo limit de tök8, hogy 7 vagy 10fps mindkettő játszhatatlan.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz VinoRosso #2475 üzenetére
vitatkozz vele, hogy mennyit dob a 4mag
[link]és mondjuk gborsal, hogy mennyire kevés az a 2.66ghzes core2 egy GTS mellé. [link]
De ha neked pl PH! nem elég hiteles linkelhetek máshonnan is.
Crysisnál meg jól tudom milyen az, ha szürőket VeryHighon 16*ra huzzuk GTXel kijön egy csodaszép 16fps: Játszhatatlan. Ha nem muszály nem támasztom minden szavam alá tesztek sorozatával.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Tomate
veterán
válasz VinoRosso #2497 üzenetére
Nem játszottál, csak crysissal bencseltél? Mért olyan nagy szám egy a crysis bencs mikor mindenki tudja, hogy az nvidia jobb benne. (köszönjük nvidia) Aztmondod a saját szemednek hiszel? Ne hogy már egy crysis bencs határozza meg mit tud a kártya. Nem lehet mérvadónak tekinteni. Attól hogy még crysisban az egyik kártya 5fps-el többet ad, lehet, hogy a 3870CF a játékok zömében jobb... Szerintem ezt a beépített bencset a crysisba az nvidia eröltette bele, hogy a Jani meg a Béla ezzel nézzék mit bír a nyócezernyócázgtxük, ami persze szépen elveri az ATI-t és verhetik a mellüket, hogy ez bizony jobb... Mért pont a crysissal kell bencselni nem értem
[ Szerkesztve ]
-
Dare2Live
nagyúr
válasz VinoRosso #2497 üzenetére
Én meg nem hiszek a szemednek ellenben a PHnak, meg rakat más komoly oldalnak igen.
Ennyi.A nemrég történt PS3-1080P esete jutott eszembe hirtelenjében, nem is tudom miért....
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
laci666
senior tag
válasz VinoRosso #2499 üzenetére
Honnan veszed hogy ebbe az irányba mennek el,hogy b@sz@tt nagy lesz és k@rv@ra melegedni fognak és fogyasztásról nem is beszélve.Elég szégyen az Nvidiára nézve hogy ekkora dögöt csinált.Meg rád is,hogy nem látsz semmi kivetni valót ebben.
Az Amd is befaragott a 2900XT-vel bár nem feltétlen nekem a 2900Pro-mmal a konfigom üresen 95W-ott eszik, terhelve meg 230-240W.(egy kis volt mod )De azért AMd is átállt 55nm-re és kurva jó kártyákat csinált és csinálni is fog.A most megjelenő 48xx szériának nagyobb a magmérete de még igy is elfogadható a fogyasztása 55nm-ren.
Ennek függvényében,hogy az AMD mit alkot 55nm-en nemtom miért nem 55nm-en dobja ki az Nvidia ezt a karit.ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
Aktív témák
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210