Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz tibi-d #6586 üzenetére

    A feladatból visszafelé haladva tanulásnak meg van az a hátúlütője, hogy nem biztos, hogy a legjobb megoldás kerül felszinre.
    Nem kell mindig maximalistának lenni. Kezdőként az első sikerélmények meghatározó fontosságúak.
    Később lehet szofisztikáltabb dolgokat építeni, ahogy gyűlik a tapasztalat.

    Lexikális tudás bennem sem marad meg, így ami az előadásokon leadtak, az a következő zh-ig megvolt, esetleg vizsgáig. De magam mögött hagyva az intézményt kb csak halvány emlékek vannak a témakörökről.
    Vannak akik fejből fújják a verseket általános iskolából 40 évvel később is. Számomra érthetetlen hogy nem fakult meg az az emlék, elvégre kétlem hogy rendszeresen felidéznék.
    Nekem minden elveszik, amit nem használok. :(
    A szakmámból is mivel nem abban dolgozom kb alig jut eszembe vmi. Persze lehet ha nekiállnék megint akkor sorjában előjönnének az ismeretek, de amúgy elég gyenge a szinapszis hálózatom.
    Tavaly elég jól ment már a programozás, már az Atmega328p lelkivilágával foglalkoztam.
    Most meg azt is nehezemre esik felidézni ennyi kihagyás után, hogy most milyen szót is keresek, mikor arra gondolok, hogy bájtokat tologatok a chip-ben. Jah igen, szóval regiszter szinten ment már az ismerkedés.
    Aztán most lehet felcsapom az IDE-t majd, ha összeállt a hardverem és lehet fellapozom mellé a tutorialt is, hogy hogy is van az a pinMode. :DDD

    De mindettől függetlenül nem hiszem, hogy sokkal előrébb lennék az elektromosságtannal, mint nélküle.
    Mit segít az rajtam, hogy ki tudnám számolni a két pontszerű töltés között fellépő erő nagyságát - a fenti példánál maradva? Semmit.

Új hozzászólás Aktív témák