Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
Neveztem az elobb a 45 percesre, 4-en voltunk. A felvezeto vegen a rajt elott elment a netem a fene vinne el, pedig jo eselyem volt a dobogora!

Ja es beszaras, kaptam reportot miert volt buntim, konkretan BAD INTERNETCONNECTION miatt kaptam egy napot. Nem eleg a szolgaltato miatt szopok a statisztikammal most meg az lfm is letolta torokra.
-
Géjza
őstag
Brands Hatch nem a legnépszerűbb pályák közé tartozik, nem is a legkönnyebb.
Sajnos engedik, hogy bárki indulhasson beginner futamokon, régen nem így volt. Így a gyorsabb emberek is inkább ezekre neveznek be és nem a 20 percesekre, így oda nem jut ember, emiatt mindenki a 15 percesekre jön és lesz az, hogy 5s-kel lassabb pilótákkal kell együtt versenyezni.
Az ilyen barmokat meg fel kell nyomni, azt kirakni.
-
mmdms
addikt
válasz
Bandit21
#8980
üzenetére
Meglepően kevés amúgy az induló már, tegnap egyszer volt 2 split a 7 versenyből amin gurultam. És igencsak nagy a szórás, egy splitbe kerül az is aki 4-5 seccel lassabb az elsőnél. Ezt annyira nem szeretem ha nem multiclass van, meglepetésként éri az embert egy 30-40 méterrel korábban megkezdett féktáv.
Összességében ha van mért időm a qualin akkor a létszám miatt most egyszerűbb kikeveredni a darálóból mint korábban, de nekem úgy tűnik nem a normálisak maradtak többségben az indulók közül. csak egy példa, egy lfm-en ez mi? Annyit vétkeztem h elé jöttem vissza a pálya mellől miután kilöktek a t2-be. -
Rajt számtol függ sajna. Amit az elo alapján oszt.
Meg a sof is számít. Így vasárnap délben gondolom 200-2000 egy lobbi.
Ott ha az elo 1600 fölött van akkor kapsz egy 4-6 rajtszámot
Ha az időmérő nem sikerül, akkor hiába jössz előre ha a rajtszám körül végzel nulla az elo.Így kerülik ki hogy egy gyors pilóta quali nélkül mindig előre érkezve elo-t farmoljon.
De ez nem jó pl annak aki keveset megy és csak pár pályán jó.
A gyenge pályán jó rajtszámmal hátulról jövök. Nem lesz elo.
Jobb pályán meg végzek ahol rajtszám adja
Nem lesz elo. -
mmdms
addikt
az elmúlt héten egy év kihagyás után elkezdtem az lfm-t, ez nem lett jobb, sőt. 11 versenyből 1x értem célba, egyszer netkapcsolat, többi alkalommal versenyenként többször is kilöktek. 4,4-es sr-em most 2,79-en és nem tudok sehol indulni. ilyenkor mi van?
-
JulesTS
addikt
Szerintem mindketten kicentizték. Jardier nem akart nagyon kimenni szélre, hogy Ádámnak minél rosszabb ív maradjon a következő kanyarban, Ádám meg próbált ideális ívhez közelíteni...
-
Géjza
őstag
Nem féktávon akadtak össze, azaz itt az nem játszik, hogy ha első-hátsó tengely már vonalban van, akkor kell csak helyet hagyni. De egyébként szimplán hátulról belement Ádámba jardier, azt hitte van elég hely és nem fog összeérni a két autó (ügye azért nem ment ki balra - temérdek hely lett volna még ott -, hogy ádám minél xarabb ívről kezdje majd meg a köv kanyart, csakhát túl közel volt ádámhoz és megtolta). Egyszerűen elmérte és kapta szvsz jogosan a büntit.
-
kismadar12
kezdő
-
biker
nagyúr
válasz
kismadar12
#8965
üzenetére
a probléma az, amit egyik kamerából sem látunk, de gondolom az ítélet alapja, hogy valószínű nem volt meg a tengelyátfedés, vagyis Jardier első tengelye és Ádám hátsó tengelye még nem volt egy vonalban
Addig Ádám szabadon terelheti, zárhatja az ívet, és Jardiernek kell elvenni ha nincs hely, DE! ettől még Ádám ment házhoz a lóf@szért, mert igaza volt, de a pozíciót elbukta. -
v2
senior tag
válasz
kismadar12
#8965
üzenetére
Nekem a mimikájából az jött le, hogy tudta, hogy az ő sara
-
kismadar12
kezdő
Érdekes eset. Attól függetlenül, hogy Jardiert megbüntették nekem olyan mintha Ádám is túl agresszívan védekezett volna és megpróbálta volna kicsit a pálya széle felé terelni. Ezért is dobtam be a témát mert fura szitu. Persze a bírák szerint érthető okokból ilyenkor a hátul jövő lesz elmeszelve.
-
biker
nagyúr
válasz
kismadar12
#8961
üzenetére
ebből az egy nézetből szerintem Ádám húzta túl közel, és magát forgatta be
de több kamera nézet kellene a pontosításhoz -
kismadar12
kezdő
Nem tudom mennyire követitek az LFM Pro futamokat, de Jardier pont a "magyar youtuberünkkel" vívott nagy csatát a legutóbbi fordulóban, a végén össze is ütköztek.
1 óra 58.-tól kezdődik a csata az ütközés meg a boxkiállás után. Mit gondoltok ki mennyire volt hibás? -
JulesTS
addikt
steam is tud fps számlálót kitenni...
-
Géjza
őstag
válasz
bnorci71
#8948
üzenetére
Vsync ki van lőve driverben és game-ben is?
Amúgy ahogy Bandit is írja, ott az adrenalin overlay, az mutathat sokmindent (ezt használtam én is, mikor egy kevéske ideig 9070XT volt a gépemben - de elég gyorsan ment vissza a zöld, szimhez nem annyira pöpec a piros vonal sajna). -
Bár eszi a rendszert de az adrenalinnak van beépített overlay -e ahol fps-t mutat.
Az ACC ben pedig a menü FPS -t külön lehet korlátozni a grafikai beállítások közt.Ja és gratula nem semmi fejlesztés!
-
bnorci71
addikt
Sziasztok!
Kellene kis segítség
gépbe most került egy RX9070Xt monitor Acer Nitro 34" 165Hz a progi is nemrég lett újratelepítve beállítva sincs rendesen.
A játék 60Hz megy.
Monitoron bekapcsoltam az OSD kijelzését onnan tudom AC a menü után átvált ahogy kel 165Hz-re
Mit és hol kel engedélyezni a beállításokba mert én nem jöttem rá?
MIlyen segédprogival tudom megnézni az fps-t olyanra gondolok mint ami a youtube tesztekben van? Kíváncsi vagyok mennyit változik majd az fps ha a VGA alá AM5 lap és 7800X3D kerül -
A lányával mi történt?
-
Géjza
őstag
Ez egy "kicsit" kemény dolog, 24 órás nord egyedül, lassan befutó van és úgy néz ki végigcsinálja, sőt meg is nyeri (és a lányának is nagy segítség lesz): [link]
-
Hannibhál
őstag
válasz
Bandit21
#8931
üzenetére
Köszönöm a tippeket, youtubera majd felugrok meg 10 euró az tényleg bagatell.
Szlalom az először egy mk5 1.4 fiestával(párszor), aztán egyszer a 1.2es 4es cliommal, de az már munkaeszköz, így hanyagolom, pályán meg bmwvel (e90 318d) voltam eddig. Semmi extra, tudom én, csak nálunk ez nem egyszerű
Otto és brnorci, nektek is köszönöm a tippeket!
-
bnorci71
addikt
válasz
Hannibhál
#8930
üzenetére
Steamen most akciós 10juró, ha nem is játszol vele akkor is most éri meg megvenni
a AC meg 5juró
ezzel megelőztekén májusba volt egy éve ,hogy ültem a kormány előtt, de ha eljönnek a hosszú téli esték újra leülök.
Egyébként nekem is azzal van gondom mint neked a fenék érzés nagyon hiányzik ezt csak sok-sok gyakorlással lehet leküzdeni, illetve én azt vettem észre ACC-re váltva, hogy az AC-t jobban éreztem ott jobb volt a kormányon a tapadáshatár visszajelzés, de ez lehet csak rossz beállítás miatt van. Nem sokat állítgattam kerestem a neten egy alap beállítást és azzal toltam. Na meg nem is DD a kormány csak egy T248.Egyébként a nyáron kaptam Írországba egy ajándékot GT86/Escort II rally/BMW 325? rally ,egy kis körpályán -Rally School igazából meg élményvezetés, nagyon elkapott a feeling. Most az a terv vagy GT86 utcára és néha pályára vagy valami kicsi hot hacth -Swift Sport/Twingo/Clió RS pályázni ezek ugye már 2-2,5M körül elérhetőek.
-
otto14
őstag
válasz
Hannibhál
#8928
üzenetére
Hali! A Lambós teszt Monzán van, ugye? Első sorban a fékpontokat határozd meg, és a kanyar íveket. Keress olyan Traction Control beállítást, amivel nem pörögsz ki. (nem tudok értéket mondani, mert nem vezetem azt a kocsit..) Csak azért írtam ezeket, mert még 2 egész köröd sikerült. Én egy éve játszom, az elején nekem sem ment könnyen. Fun fact: két hétig billentyűzet + egér kombóval mentem míg megjött a kormány, de utána könnyű volt a váltás.
-
válasz
Hannibhál
#8930
üzenetére
Üdv, szokásos őszi vásár van a stem-en. 9.99 eur a játék ami jelenleg nincs 4000 Ft.
Szerintem önmagában megéri már csak azért hogy mehess online.
A csomagok pályák is -50-60-75% akciósak.
Nyilván ne mindet de megéri most megvenni egy jó válogatást belőle.
A legtöbbet tényleg mások mögött lehet gyorsulni.Ajánlom még Fre3d0lf yt csatornáját mert a setup is nagyon sokat számít ráadásul nála fent vannak a gyors kor videók.
Elég akár szakaszokban megtanulni a pályákat.
AI agressziót vedd le az erősségét meg állítsd be úgy hogy épp gyorsabb legyen
Akkor vonalban mennek szépen és menni kell velük.
És mindenképp belső nézet jól beállított kormányszoggel.Pálya és szlalom mivel?
-
Hannibhál
őstag
válasz
Bandit21
#8929
üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a tippeket és a segítséget is, sajnos online nem tudok menni, mert maga a játék nincsen meg eredetiben, mert addig nem akartam megvenni, amíg nem próbáltam ki, illetve gyerek+házépítés miatt amúgy is limitált az időm.
A verseny alatt szlalom, pályanapozás van értve illetve szoktam kapni ajándékba vezetést(mustang, corvette és pl kakucson), de persze ezek semennyire nem mérhetőek össze a gt3al.
Az ai-os ötletet feltétlenül megpróbálom(köszönöm még1szer) s amint megvagyok az eredetivel s megfelelek akkor csatlakoznék is a szerverhez.
-
válasz
Hannibhál
#8928
üzenetére
Helló, van saját szerverunk.
Ha gondolod és pc a platform akkor mehetünk pár kört holnap.A legtöbbet gyorsulni más mögött tudsz. Egyébként hagyni kéne a karrier módot, tegyél be egy ai elleni versenyt és próbálj vele menni.
Ha lassú akkor ne elozz hanem nézd meg a következő kanyarig is lassú e (vagy Te vetted túl rövidre a féktávot) ha igen akkor vedd följebb az ai erősséget
Ha kb megvan akkor menj vele.
12-14 óra nem sok amúgy.
Holnap este ha jó,9-10 körül írj.Nem tudom a való életben mit jelent a versenyzés de azért a GT3 sim más mint mondjuk a gokart.
-
Hannibhál
őstag
Sziasztok!
Idestova másfél hónappal ezelőtt vettem egy logitech g29-et, mert már 2 éve szemezgettem a szimulátorozással(mert hát család nem nézi jól szemmel a valós versenyeket), s őszinte leszek, nagyon ramatyul megy. Már kb 12-14 órám van benne, de a carrer mode-ban az első lamborghini-s teszten sem tudtam még átmenni, odáig jutottam, hogy van kb 2 egész köröm
Ezzel amúgy nagy bajom nem is lenne, ha amúgy nem lennék jó sofőr a való életbe. Tudom, hogy nem sok közük van egymáshoz(hiányzik nagyon a fenékkel érzékelés), így szeretnék segítséget kérni, hogy hogyan tudnám fejleszteni magam. Mármint a sima practice-n kívül. Esetleg valami videó, amiről tudjátok hogy jó(ezt sajna nem tudom én megítélni, ehhez nagyon kezdő vagyok).
A trailbraking megvan(való életbe csinálom is), vonaltartás, gázkontrol stb ez megvan(legalábbis h mi), de valahogy még sem jön össze.
Bocsánat ha kicsit kesze kusza, de kezdek elkeseredni, hogy nem fog ez menni, pedig nagyon szeretném. Köszönök szépen előre is minden tippet/tanácsot, és további kellemes estét
-
Géjza
őstag
válasz
IntelKiller7
#8925
üzenetére
jaja
de nem baj, lehet emiatt picit jobban is pörög a csetfala
-
Géjza
őstag
válasz
kismadar12
#8923
üzenetére
Jaja, pedig lambo arról híres, hogy nagyon gyenge a végsebessége, ahhoz képest még relatíve jól tartotta egyenesben a mustangot, de támadni nem volt esélye. Egy körön lehet jó a lambo, de versenyhelyzetben nehéz vele előzni. Pedig Ádám ezzel akarja tolni majd a versenyeket. Szerintem nem jó választás (már ha valóban minden futamra ezzel akar menni).
Köszi, azért ez nem egy hűdenagy valami, de azért jó elkapni papíron picit erősebb versenyzőket, jutúbereket. Az is jól jött nekem, hogy 1-2 kör után egymást kezdték el gyepálni és nem engem, így el tudtam nyúlni tőlük. De maga a sof, az jelentősen gyengébb lett, mióta összeengedték a rookie-kkal a mezőnyt, hogy népesebb futamok legyenek. Így most nagyon nagy különbségek vannak a pilóták közt.
Az már kifejezetten jó, ha 4-5 hasonlóan erősebb képességű jön össze egy futamra. Ha csak nincs valami galiba, akkor nehéz az első 5-ből kiszorulni (max ha összeakadsz valakivel vagy komolyabbat hibázol). És a kvali rohadt fontos egy ilyen 15 perces sprintfutamon. 4-5. helyről indulva nem nagyon lehet nyerni, de első helyről indulva jó esélyeid vannak megtartani azt.
-
kismadar12
kezdő
A tegnapi streamről lemaradtam, viszont mostmár kíváncsiságból visszanéztem a tegnapi általad beküldött futamot.
Egyébként az látszik ott is, hogy bár a Lambóval nem igazán tudta Ádám a másik Mustangos srácot támadni, viszont közel sincs már az mint régen, hogy kilő és faképnél hagyja a Mustang a motorerőben picit gyengébb autókat.
Még úgy is viszonylag ott tudott maradni mögötte az egyenesben, hogy a lambó plusz súllyal volt megpakolva. Ebből én is arra következtetek, hogy valamicskét javult a helyzet, tehát elismerendő hogy az LFM próbálja orvosolni a játék hiányosságait. Még most sem tökéletes, de javult ez látszik.A győzelemhez pedig ténylegesen gratula, szépen elcsented előlük 3-as rajtszámmal a győzelmet! Nem kis dolog

-
Géjza
őstag
válasz
RobbyJr
#8919
üzenetére
Jaja, már rég meg kellett volna lépnie. Csak ha monitort fejleszt (nagyobb, nagyobb bontással, magas frissítéssel), akkor mehet a kukába kompletten a mostani gépe. Őskövülettel nyomja. Bár, hogy kapta a cuccokat a szponzoroktól (moza szett, rig, stb.), az eladások legalább egy részét visszaforgathatta volna a pc-be (na de nem túrkálok mások zsebében, költözött is nemrég, valszeg ez volt a prio, nem a pc).
-
Géjza
őstag
válasz
kismadar12
#8917
üzenetére
Nem magyar mentalitás van (irigy lenne bárki is rá? kétlem). Egyszerűen néha jobb lenne szerénynek maradni. Néha olyan kijelentéseket tesz, mintha ő lenne a mindentistudó atyaúristen. Maradjunk annyiban, hogy néha ad rá okot, hogy kritika is érje, bár valóban sokszor igaza is van.
Pl. egyik tegnapi futamon úgy bedivebombolt, hogy öröm volt nézni, másik autón fordult el. Aztán a végére kihozta, hogy igazából a másik autó volt a hibás, nem is ő.
Ha ugyanez vele történt volna meg, akkor örjöngött volna, az fix. És amikor ugyanazt a keménységet ugyanattól az embertől visszakapja, akkor meg sír, mint a fürdősk.Vannak nála érdekességek bőven, nem szent, ahogy senki sem.
Mustang elég erősen ki lett herélve, Ferrari konkrétan állva hagyta végsebességben Paul Ricardon. Ilyen korábban nem sűrűn fordult elő: [link]
Persze nem kukába való, bizonyos pályákon még mindig nagyon jó, de pl watkinson is relatíve alacsony szárnyállással kell vele menni, hogy legyen jó végsebessége. Cserébe a pálya középső része szenvedős vele. De abban egyetértek, hogy kunosnak kellene/kellett volna visszafognia a mustangot és nem lfm-nek patkolgatnia, visszatartania. -
kismadar12
kezdő
Attól vonatkoztassunk el, hogy ki mennyire kedveli Ádámot. Azt a közutálatot mondjuk nem értem amit itt Ph-n is kap minden simes fórumon (a jó magyar mentalitás). Holott az esetek többségében jól látja a dolgokat.
Ettől függetlenül a Mustang problèmája még mindig nem lett megoldva, az LFM PRO mezőny fele még mindig azzal megy. Továbbra is OP az autó a többihez képest,ebbe a Kunosnak kéne belenyulni. -
Géjza
őstag
válasz
Bandit21
#8913
üzenetére
Ma pénzes mesternek kifújtam az orrát egy watkinson.
Jólesett.
3-as számú kék szépséggel ugrottam be egy futamra hozzájuk: [link] Külön vicces, hogy órákon át képes volt azon morfondírozni, hogy a mustang miért -17kg-mal megy. Az már nem tűnt fel neki, hogy 20% performance hit-je van az autónak lfm-en, amit azért nem annyira nehéz kiszúrni, hisz írja is acc bármilyen standing-et mutató képernyőn.

Rajtoknál így rendesen bukó az autó, főleg ha egy porsche van mögötted, simán átugrik, ahogy az ki tud lőni, hiába van mögötted 1-2 pozival.
-
Tegnap sikerült egy publicba menni LowFast racing Ash-el. Nyomtunk egy last to... Hagyjuk is mit. A világ összes barma ott volt...
-
IntelKiller7
nagyúr
-
IntelKiller7
nagyúr
Kijött a 2024-es GT frissítés konzolra is, erre meg is döglöttek a kormányok.
-
válasz
Bandit21
#8907
üzenetére
És egy Splitbe hányan vagytok, 30-40?
Este hétfőn AOR, csütörtökön meg LFM Pro van a nagyoknak.
Neked akkor 45 percest kellene menni, mert ez a 15 perces nekem se tetszik.
Publik lobbyba voltam tegnap pár futamon 24hNordon, és meglepően jól vigyáztak egymásra. Érdemes hátulról induln, és úgy szépen feljönni.
Egyszer mentem egy időmérőt is, akkor sikerült 8:08-as időt menni BOP szerveren. Ferrarival voltam azt hiszem +7kg volt rajta, de kicsit ideges az autó, még finomítok rajta.Mehetünk amúgy együtt publikra, nekem tetszik.
-
-
Géjza
őstag
válasz
Bandit21
#8902
üzenetére
Személy szerint a sprintfutam nem nagyon érint, nagyrészt a 45 perceseket szoktam tolni. 15 perc az elég vékonyka lesz szvsz, még aggresszívebbek lesznek a népek, nem lesz annyi időd, hogy hibába hajszold az elötted menőt.
Az viszont jó, hogy 1.5 óránként lesz a 45 perces futam, nem lesz 40-45 perc lébecolás a 2 futam között. Illetve fordot is próbálják megregulázni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Futás, futópályák
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- Mozilla Firefox
- Ezzel jobban keresel, mint az arannyal
- OLED TV topic
- Battlefield 6
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Sapphire Radeon RX7700 XT DDR6 Pure Videókártya - 12 GB
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- Apple iPhone 16 Pro 128GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R7 5700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070Ti 8GB Zalman Z1 Plus Cooler Master 750W
- BESZÁMÍTÁS! MSI X99A i7 5820K 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB Deepcool Ducase V2 600W
- MS SQL Server 2016, 2017, 2019
- Apple iMac 19.2 i5-8500 Radeon Pro 560X 4GB 16GB 256GB SSD 21.5" 4K Retina
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L13 G3 - i5-1245U I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I NBD Gari!
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


ha jól rémlik, még nagy dolgot is végzett közben és 2 körrel a vége előtt vezet kb 5 perccel

Ha ugyanez vele történt volna meg, akkor örjöngött volna, az fix. És amikor ugyanazt a keménységet ugyanattól az embertől visszakapja, akkor meg sír, mint a fürdősk.
Jólesett.
3-as számú kék szépséggel ugrottam be egy futamra hozzájuk:


