Hirdetés
- Közösen vinné a játékokba a gépi tanulást a Sony és az AMD
- ASUS blog: mesh hálózattal a karácsony is könnyebb
- Az Intel felvázolta mi kell az Arrow Lake-S optimális működéséhez
- Elülső tápos GameMax miditorony született a szellősség jegyében
- Megjöttek a legfrissebb BIOS-ok az MSI AMD X870/X870E platformos deszkáihoz
-
PROHARDVER!
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz gazso75 #11198 üzenetére
Az a baj a kódban, hogy az "előző értéknek" mindig eltárolod az aktuálisat.
Akkor is, ha az egy hibás adatot tartalmazó mérés. Két ilyen egymás után,
és már be is került a logba a hibás adat... Igaz, nem kétszer, csak egyszer.
(Folyománya, hogy a hibás adat "elfogadása" után a jót is egyszer eldobja.)A másik, amit weiss is ír, hogy ha újra beolvasod, akkor már nem telejesen
biztos, hogy ugyanazt kapod vissza, mint a korábbi olvasásnál... Változóba
tenném, így csak egyszer olvasnám be, azon nézném a feltétel teljesülését.A harmadik, amire még gondoltam, hogy az hibás adathoz vezethet-e, ha túl
sűrűn próbálod olvasni az aktuális értéket, bár ha ez az adott modul tudja az
5 Hz-es frissítést is, akkor elvileg 4 Hz-en kérdezgetve nem lehet baj. De azt
nem tudom, hogy hogyan működik a háttérben a könyvtár, ami kezeli...A negyedik ehhez lazán kapcsolódón: ha van 2 méteres szórása, akkor nem
túl sok értelmét látom másodpercenként négyszer rákérdezni, hol a játékos.
Szerintem sok-sokesetenkénthibás koordinátából nehezebb távot számolni.Ha viszont ennyire behatárolt a felhasználás, akkor a hibás adat értelmezése
is túlságosan megengedő (csillió km/h): elég az ha mondjuk 50 métert ugrott
odébb egyetlen másodperc alatt, futva azt se követhette el => mérési hiba.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest