Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabelogen
tag
Köszönöm a válaszokat. Menüben a színbeállításokat megtaláltam.Nem változott semmi. Ezt az ILL vezetéket (rózsaszín) mondja az eladó is hogy forasszam össze a piros vezetékkel. Rózsaszín vezetéket, csak a kábelkötegben látok. Külön ilyen vezetéket, nem látok.
-
scream24
senior tag
válasz
#85619712 #2839 üzenetére
A canbus decoder többek között a multi kormány vezérléshez is kell. De jelen állás szerint csak a kapcsoló szál döglött be, a többi funkció működik. Így működik minden. Gondolom trehány kinai összeszerelés áldozata lettem. 😁😁
@Gabelogen
Nekem a menüben kellett bekapcsolni, alapban inaktív volt a gombok világítása. -
Gabelogen
tag
Sziasztok. Vetttem egy ilyet : [link]
Az autó KIA CEED ED 2010
Annyi bajom van, hogy a gombok háttérvilágítása, nem működik.
Van valaki, hozzáértő, aki tudna ebben segíteni? -
svgyula
addikt
Szia! Van erre egy megoldás ha jó neked akkor linkeltem róla #1451 mindent. A szerkezet úgy működik, hogy be lehet állítani a késleltetett kikapcsolást 0-22 óra időtartamon belül. Vagyis ha ott hagyod az autót akkor az ACC áramkör magszűnése után automatikusan lekapcsolja a rádiót a beállított időben akár a B12V-ot is. Persze típustól függően a rádió adók ilyenkor törlődnek.
-
válasz
petymek #2836 üzenetére
Igen, de valaki bedobta oda ugye az 1.09-et ami állitólg friss, de aztán ki tudja. A garira pl. marchnz az xda-n azt írta priviben, hogy "The resellers don't care about the warranty sticker. I wouldn't worry about that." Tanácstalan vagyok
Még nem raktam be véglegesen, szóval bármi történhet, mert most mértem rá kíváncsiságból az A to A kábelre és az D+ zöld ágon szakadást mértem, de most nem fogom újra próbálni, majd a jövőhéten valamikor
Hasonlóképp vagyok én is megott-hoz, de zenélni nem tudok
Az komoly, hogy széthullott, nem semmi élmény lehetett... Ez rendben van, nagyon jól összerakták, bár a hangerő és a másik oldali telefon ikonos gombon érezni lehet a masszív műanyagot
Köszi, utána nézek a CPU throttling-nak, vagy valami hasonlót keresek. Csak kiszerelve próbálkozom bármivel is, hogy nehogy az autó CAN rendszerét is megbolondítsam. MCU fw mentést nem adom fel, valahogy csak összehozom. Rákerestem a Wadzio-s dologra amit írtál, tényleg régebbi, 3.57a-t látom utolsónak.
-
válasz
Gézengúz #2835 üzenetére
Te totálisan félreértesz... Ezt a Vilis kioktató stílust nem kultiválom, légy szíves mellőzd a jövőben! Kezdjük ott, hogy a szivargyújtós megoldásban olyan is lehet, hogy fesz szabályzó van és nem mutatja a reális töltési értéket, hanem marketing fogásból a fesz szabályzás utáni értéket jelzi neked. Mi az, hogy Mindentől függetlenül és hogy benézek a kocsiba? Ha már benézek és 12V mutat, akkor nem tök mindegy? Nem értetted a lényeget. Járó autónál a 11.9V amit látsz a kijelzőn az jóval magasabb 14 fölött is volt ha jól rémlik. A fejegységen nincs mit szerelni, egy csatlakozó összedugása és kész... Értsd meg, hogy egész héten jártam vele úgy, hogy reggel 7-kor indultam és du. 5 körül értem haza és ennyi idő alatt nem volt ideje lemerülni az 5 nap alatt. Ahogy letettem Pénteken és 1,5 napot állt, már nem töltött vissza semmi ugye (mert nem indultam reggel 7-kor) és ezért tudott lemerülni. Amikor leraktam péntek du. ugyanúgy majdnem 14V volt a kijelzőn, illetve mindig kikapcsoltam teljesen a fejegységet, hogy véletlenül se merítse. Na most mind dughatom be az általad javasolt kütyüt ha egyszer bezárom az autót Péntek du. és Szombaton késő du. megyek ki legközelebb hozzá... Szóval érted a lényeget?
Igen, megvan a 12 V, hogy lemerült akksi, de olvasd már el figyelmesebben a posztot mielőtt kioktatsz, hiszen odaírtam, hogy itthoni táppal volt táplálva amelyet én állítottam be. Itt nem volt generátor, hogy töltsön és magasabb fesz értéket jelezzen ki... -
petymek
senior tag
Mákos tészta azért, mert az RKDumper "hivatalos" oldaláról nem lehet leszedni, már jó ideje a legfrissebbet. A garancia matrica, hát... lehet csak "kapugarancia" volt, de nem akarlak rábeszélni, hogy leszedd, bár nagyon sajnálom, hogy a belsejét nem ismerjük meg. Én is úgy vagyok mint Megott kolléga, de ne vedd le ha nem akarod. Mindenképp próbálj ki mindent, ha mégis arra döntessz.
Mikor anno az enyém megjött ilyen probléma nem volt, mert utazás közben széthúlt a gány összeszerelés miatta válasz annyi volt, hogy marhára sajnálták a rossz minőséget.
Meghajtani pl. CPU Throttling Test_v1.3.4, vagy akármi ami erre van kitalálva.Kívülről is lehet OTG USB portól próbálkozni, de ez csak keveseknek szokott sikerülni, még úgy is, ha egyáltalán van ilyen USB port. Időkorláthoz kötött az ARM, és lekapcsol ha úgy érzi nem történik semmi. Kiszerelés nélkül, OTG külső madzagolással, táppal óvatosan, nehogy a két táp összevesszen, és az életet jelentő füst elszálljon a HU-ból.
Hangszín, ha bátor vagy, csak akkor cserélj MCUfirmwaret, ha már megszerezted valahonnan legalább azt a verziót, ami most fenn van.
Wadzio módosított változatai között a tiédből ahogy nézem sokkal régebbi van csak, ő meg eltűnt, nem foglalkozik vele rég. Még mindig tartom a véleményem, hogy sztem értelme sem lenne, mert ha az I2C buszon DSP-t talál, akkor aszerint tölt be az MCU, és arra hatástalan lesz a modding amplifier.A hangszínszabályzód beállítására meg a saját füled a legjobb műszer.
Malaynak van módosított változata erre is, a moddolt droid verziójába. -
scream24
senior tag
válasz
#85619712 #2826 üzenetére
Szia . Köszi. Igen, ez volt a terv. Annyi különbséggel, hogy nem beledugtam a szivargyújtóba, hanem hátulról rákötöttem. Így, végül is majdnem ugyan úgy működik, mint korábban. Még nem válaszolt a kis kínai, majd gondolom holnap.
Petymek Hátramenetben jön kraft, át is vált a fejegység, ahogy kell. Csak az acc halt be , úgy tűnik. Ez így jelenleg élhető.
Köszönöm mindenkinek az érdemi hozzászólást. -
petymek
senior tag
válasz
scream24 #2825 üzenetére
Akkor még azt is nézzed meg, hogy hátramenetben jön-e belőle a 12V.
Ehhez lehet, hogy járó motor is kell. Ha ez sem jön belőle, akkor kezdheted temetni. Amennyiben hátramenetben megjelenik rajta a jel, akkor lehetséges, az ACC vég tranzisztor hibája is.Ahogy írták is, a csatolt képed alapján az ACC a G3 pont.
-
válasz
Gézengúz #2830 üzenetére
Ezt az infót mutatja a fejegység, pl a feletted lévő screenshot-on ha megnézed ott az érték. Ez azért 11.8, mert itthoni tápról ment amelyet 12.1-re állítottam és így legalább tudom, hogy 0.3 V amit csal. Én inkább ilyet fogok venni, csak nem tudom mennyi ideig tárolja az energiát a hidegebb időszakban.
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
1 DIN-s, állítható kijelzőjű, 7-9"-s multimédiás fejegységet keresek, tudnátok ebben segíteni? Valami hasonlóra gondolok, de semmi tapasztalatom nincs ezekkel... [link]
Mire kell figyelni, melyik típust érdemes venni ami nem a full gagyi kategória? Hogy működik ezeknél az internet, külön sim kártya kell nekik vagy a telefonról kapja a netet? Apple telefonokkal mennyire használhatóak, képernyő tükrözés megy, lehet rajta álló helyzetben a klasszikus (pl HBO Go) appokon filmet nézni?
-
Szia,
Hááát nem tudom, ez tényleg egy nagyon szubjektív téma ahogyan Petymek is írta. Előző autómban egy Sony HU volt JBL komponens szettel (2 Ohm), JBL erősítővel és egy Pioneer champion series ládával. Nagyon összhangban volt a rendszer, szépen beállítottam és kegyetlen volt úgy a hangzás, mint a hangerő is
Hátsó ablaktörlőm bánta is, meg ahányan ültek az autóban hátul, mindenki azt mondta, hogy ez tüdő masszázs
Na de nyilván nem ez volt a cél, hanem az, hogy normális hangerőnél kristálytiszta magasak legyenek és az az optimális mély ami nem "too much"
Nekem erre állt rá a fülem és őszintén szólva ez is csak egy belépő szint volt, mert ettől lényegesebben komolyabb rendszerek léteznek.
Tehát mondhatom, hogy ez az etalon számomra a megfizethető ár/érték arányban és ugye ezt hiányoltam. Még a gyári blaupunkt malaga is übereli, de tény és való, hogy babráltam a beállításokban és most azt mondhatom, hogy elfogadható, élvezhető, tehát nincs az a doboz hang. Mondjuk a rádió része az szépen szól, le a kalappal, csak a zene lejátszásnál nem érzem azt a "szép" hangzást. Próbáltam 128, 256, 320 és FLAC-el is, de amolyan egységes a hangzás. Talán a FLAC egy picivel jobban szól...#2804megott: Dobok be pár képet és tényleg nagyon szépen megköszönném, ha esetleg tudnál javasolni pár beállítási tippet
szerk.
#2807megott: Én is bátor vagyok
Mire cserélnéd le?
#2810petymek: EQ-ban ha állítom a csúszkákat, akkor van hatás, tehát érezhető a változás, ezt kipróbáltam.
-
válasz
petymek #2800 üzenetére
Na valahogy eljutottam ide is
Nem volt egyszerű ez a hétvége meg ez a mókolás, ugyanis sikeresen lemerítette az akkumat 9,7V-ra a fejegység... Azt hittem először, hogy a Ford tipikus betegség jött elő (műszerfal meghülyül), mert remegtek a mutatók meg össze - vissza működtetett mindent, felkapcsolta a lámpákat meg az ikonok folyamatosan világítottak, szóval totális káosz volt. Felmentem a műszeremért és nem hittem a szememnek amikor láttam, hogy mit művelt az akkuval. Az akku vadi új, be is lett mérve amikor az autót megvettem, azt mondták pár hónapos, ami igaz is, hiszen amíg nem került be a fejegység addig egy kulcsra indult. Reflektálva a válaszodra, ettem malachúst sokat, de a link amit beraktam az az általad javasolt rkdumper verziója volt, meg a tool, ill. rk driver
Miért mákos tészta?
Ugye alapból az rkdumper fw mentés topik amit linkeltem, mert korábban ezt írtad:
"Amennyiben érzed magadban az erőt, akkor SOM ki, és legújab RKDumperrel egy biztonsági mentés készítése (sajnos a legújab nekem sincs meg, és -működő- letöltési helyet sem tudok, így 4PDA-n kell kuncsizni), de csak ha teljesen biztos vagy benne, van elektronikai gyakorlatod."
Ugye itt azt javasoltad, hogy SOM ki, de sajnos közbe szólt ez
,
ezért megpróbáltam az USB A to A verziót, vagyis készítettem kábelt (de van ellenállásom és tüskesorom is, meg rajz is ha mégis kiszedem) és avval próbálkoztam. Itthoni tápegységgel amely szabályozható, arról tápláltam meg az egységet és kipróbáltam mind az 5 USB portot, de sajnos a gép nem ismerte felPróbáltam úgy, hogy beléptem recovery módba, de akkor sem. Azt lefelejtettem írni, hogy napközben leveleztem az eladóval a javaslatodra és szó nélkül adott egy linket a gyári ROM-hoz amely 1 Gb körüli és még használatit is dobott be a zip-be, igaz kínai nyelven
Hétfőn rákérdez a gyártóra, hogy mi a megoldás erre a lemerítés dologra, de közben úgy érzem, hogy megtaláltam a menüpontot a Factory Settings-ben amelyhez szereztem egy kódot a drága google barátom segítségével
Erre gondolok, szerinted?
Stresszelni mivel tudnám a legjobban, mi az ami kimaxolja? Nyissak meg többmindent és hagyja, háttérbe, vagy az osztott kijelzős dolog esetleg két erőforrás igényes appal?
Monitorozni gondolom bármilyen appal ami tudja figyelni a magok és a gpu hőmérsékletét.
Waze-t leszedtem, be is állítottam, de fura, hogy le kell nézni a manöverek miatt, ezért lehet, hogy mégis marad a telefonon futás... Ha ráveszem magam és mégis kibontom, akkor készítek mindenképp egy fw mentést a tool-al, mert nem tűnik ördöngösségnek, jártas vagyok ennyire azért az elektronikában. Neked több tapasztalatod van, szerinted bánstam azt a matricát vagy sem? Mi van, ha azt mondom, hogy beszerelés közben sérült és valami fém tárggyal meg is sértem picit azt a részt.
Ahogy ígértem, dobok be pár screenshot-ot. -
#85619712
törölt tag
válasz
scream24 #2825 üzenetére
A G3-as pontra menő acc vezetékre tegyél egy jól elszigetelt elagazó vezetéket, aminek a másik fele egy szivarggyújtó csatlakozó középső + végébe csatlakozik. Ha bedugod a szvargyújtóba, elindul a fejegység, ha kihúzod meg kikapcsol. Ha meg lesz canbus dekódered, csak levágod a leágazást az acc vezetékről, leszigeteled és marad a gyári megoldás. Én tuti így oldanám meg.
-
scream24
senior tag
válasz
petymek #2823 üzenetére
Szia. Persze. Az iso csatlakozóban található fix 12voltról egy mellékszálon bemegy a kis dobozkába a +12 és a gnd is. Majd a dobozkából megy a vezeték a fejegység acc pontjára. Illetve megy még kettő spárga a rajzon látható c7 és c8 pontjára, ez lövésem nincs, hogy mi, de az induláshoz szerintem nem sok köze lehet. Tehát nagyon sanszos, hogy az adapter adta fel, szemmel (nagyító) minden épnek tűnik, ennél többet meg nem nagyon tudok vele tenni.
svgyula Köszi. -
svgyula
addikt
válasz
scream24 #2820 üzenetére
Szia! Ezek szerint neked nem gyújtáskapcsoló hanem a canbus adapter vezérli a rádió indulását. Akkor valahol kellene lenni a "mélyebb" beállítások között valami energia vagy power beállításnak.
Nyilván azt csak a típusnak megfelelő kóddal éred el. Az elmélet az lenne, hogy több lépcsőben is lehessen az autó fedélzeti számítógépe alapján a rádiót indítani. Ezt így tovább feleslegesen ragozzuk mert nem ismerem a típust sem a rendszert. -
scream24
senior tag
válasz
svgyula #2817 üzenetére
Szia. Köszi. Nem minden részét értem a leírtaknak.
A problémám nem a kikapcsolással van, hanem a be. Hiába nyomkodom a bekapcsoló gombot nem történik semmi. Ez már akkor is ilyen volt mikor megvettem, csak akkor lehetett bekapcsolni amikor a központival kinyitottam a kocsit és életre keltek a fények.
Tehát akkor is kellett neki a kapcsolt szál. Ez rendben is volt így, hiszen bezárt ajtóval nem hallgattunk zenét soha.
Viszont az általad említett acc vezetéket hiába vágom el, és teszek rá bármit, abban nincs kraft. Az a kis műanyag dobozból (can bus de...) jön. Tehát ha nem tévedek nagyot akkor adnom kéne ezen a spárgán valami kapcsolt naftát, teszem azt a szivargyújtóról?! Ezt még holnaőp megpróbálom. Vagy esetleg itt a gyári fej lábkiosztása, esetleg abban tudnál segíteni itt melyik lehet az a bizonyos "ACC"? Thx.
-
balint730
csendes tag
Sziasztok. Van egy kinai fejegységem (Junsun) meg lehetne azt oldani, hogy parkoláskor egyszerre jelenjen meg az első és a hátsó kamera képe egymás mellett?
A jelenelegi hátsó kamera jele RCA csatlakozón jut a fejegységbe. Van olyan jelátalakító aminek két kamera bemenete és egy kamera kimenete van? -
svgyula
addikt
válasz
istvan47 #2812 üzenetére
Szia! Ez azért van mert nincs rajta "kikapcsoló". A kikapcsolást a gyújtáskapcsolóval csinálod. Vagyis van egy kapcsolt 12V és egy állandó. Normál esetben amikor megszűnik a kapcsolt feszültség leáll a rádió nagy fogyasztású része és csak az alap funkciók működnek, hogy ne kelljen állandóan mindent beállítani. Valamint az indulási időt is lerövidíti. Ezt nem fogod tudni kikerülni mert ez nem PC ahol be tudod állítani azt, hogy mi legyen akkor ha elmegy a feszültség. Ha kiléptél amúgy is mindenből akkor indítás után megnyomod a power gombot/tapit és kész. Ha nagyon zavar még így is akkor a hátulján levő ACC vezetéket elvágod beraksz egy kapcsolót, lehetőleg ilyet:
ezt beviszed a fülkébe akkor nem fog bekapcsolni
-
scream24
senior tag
Sziasztok. Van a kis Corsaba egy Hizpo fej egység. Tegnap úgy gondolta nem kapcsol be. Gondoltam vagy biztosíték, vagy elhalálozott maga az eszköz. Semmi. Minden patika. Annak idején a csomagban mellékeltek egy másik iso csatit, ugyan a kocsival az nem kompatibilis, de próbának jó. Rádugtam, adtam rá tápot, a kapcsoló szálnak is. Szépen el is indult ahogy kell egyből. Gondolom a can bud decoder halott. Írtam a jó embernek a pótlásával kapxsolatban. De addig ezt ki lehet iktatni valahogy? Addig is jó lenne használni , amíg valahonnét szerzek egy csere alkatrészt, vagy nem tudom. Minden ötletet előre is köszönök.
-
istvan47
senior tag
Sziasztok!
Tudna nekem segiteni valaki adott egy PA585 7" kijelzös androidos készülék.
az autó leállitása elött kikapcsolom a fejegységet a gombjával, majd újra inditáskor automatikusan bekapcsol miért lehet ez? -
petymek
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- S21(128/8) dobozával tokkal
- HP Victus 15-fa Gamer Tervező Vágó Laptop 15,6" -35% i5-12500H 16/512 RTX 3050 4GB 144Hz
- ELITRO Részletfizetés , bankmentes , kamatmentes. Érkezés alatt . Lenovo Legion Pro 5 16IRX9
- Új Asus TUF GAMING A15 Gamer Vágó Laptop 15,6" -30% Ryzen 5 7535HS 16/512 RTX 2050 4GB 144Hz
- iPad A16 Wifi 128Gb Silver A3354 bontatlan
- MSI CreatorPro Z16P - i7-12700H, RTX A5500, értintőkijelző
- Gamer Laptop, Gamer Monitor és Konzol Felvásárlás Magas Áron, Gyorsan és Egyszerűen!
- DELL Universal Dock D6000 dokkolók, RTX Legion Pro laptopok 4 év Lenovo garanciával, licencek
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest