Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trisztan94

    őstag

    válasz trisztan94 #1046 üzenetére

    Még hozzátennék egy gyorskérdést:

    van ez a ciklusom:

    while(tubeIterator.hasNext()){
    tube = tubeIterator.next();
    BodyDef tubeDef = new BodyDef();
    tubeDef.type = BodyType.StaticBody;
    tubeDef.position.set(tube.getPosition().x, tube.getPosition().y);

    tubeBody = world.createBody(tubeDef);
    tubeLoader.attachFixture(tubeBody, "tube", tubeFixture, tube.getWidth());
    tubeBodyOrigin = tubeLoader.getOrigin("tube", tube.getWidth()).cpy();
    }

    itt végigiterálok egy tömbön, melyben a "csődarabok" pozíciója van letárolva. Mindig szélesség / 25 darab csődarab van (mert 25px széles egy db), de ez igazából lényegtelen. Úgy oldottam meg a physics mask rátételét az összes darabra, hogy ebbe a ciklusban mindig létrehozom a BodyDefiníciót, mindig ráerősítem a body-ra azt illetve a fixture-t is minden egyes darabhoz "felcsatolom".

    Nem túl memóriazabáló ez így? :F Lehet ezt szebben megoldani?

Új hozzászólás Aktív témák