Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    válasz PuMbA #47768 üzenetére

    Szerintem az Intel és NVIDIA nem akarta, ami az NV részéről abszolút logikus.
    A játék az Intel és NVIDIA partnerprogramjában szerepel, így ebben nincs semmi meglepő.

    Honnan tudod, hogy nem a 3.7 lesz a DLSS felskálázóból? A DLSS 3.5 a Ray Reconstruction marketing azonosítója, így szokták hívni, mert az NV a 3.5-ben hozta be a RR-t. Aztán minden DLSS feature-t saját magad is frissíthetsz bármikor, ahogy az XeSS-t is, így ez szerintem lényegtelen.
    Ha mégis az összes DLSS feature 3.5 lesz, egyrészt az sem gond, mert még az is sokkal fejlettebb mint a mási kettő, másrészt te játékosként bármikor frissítheted a DLL fájlokat ha mindenképp ki akarod próbálni a legújabbat.

    Az AMD által fizetett szponzorált Avatar-ban pedig a DLSS FG maradt ki, ami szintén nem meglepő. ;)

Új hozzászólás Aktív témák