Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    Vannak mozgolódások továbbra is upscaling fronton, néhány példa a közelmúltból:

    Remnant II
    "Added support for DLSS 3.7 and XeSS 1.3"

    Horizon Forbidden West
    "Updated Intel XeSS to version 1.3 with improved image quality and new XeSS Native AA option"

    Avatar: Frontiers of Pandora
    "Enabled Intel XeSS Super Sampling"
    "AMD FSR3 has been temporarily rolled back. Dev Note: To prevent visual artifacts impacting the interpolation output of FSR3 Frame Generation we've decided to roll back to the previously used version of FSR3. Despite this rollback, we've decided to keep certain improvements that we introduced with the upgraded version, such as improvements to UI composition when using Frame Generation. "

    Érdekes a DLSS és XeSS-t a fejlesztők nagyon nyomják előre, az FSR-t meg rollbackelik. ;]
    Úgy látom a játékfejlesztőknél általánosságban már az XeSS nagyobb érdeklődést nyert, mint az FSR. Ez mondjuk nem csoda, hiszen nem csak jobb minőségű, de ugyanolyan felhasználó barát, mint a DLSS, ez alatt értem azt, hogy egyetlen DLL fájl cseréjével verziót lehet váltani.

Új hozzászólás Aktív témák