- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Eltűntek a mobil GPU-k az AMD és az Intel útitervéből is
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Mindent visz: A GeForce RTX 5080 tesztje
- Megnyitotta kapuit a hardvercsárda
- A 70 milliárd paraméteres DeepSeek R1 LLM-et is lokálisan futtatná az AMD
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A tesszellálást igen, de a végső megjelenítéshez használni kell a setupot és a rasztert is, ahol már gyorsabbak a Radeonok. Tehát összességében a Mass Effecthez hasonló nem túlzó, hanem inkább elbaszcsizott dizájnnal nem nyer senki.
Az NV egyébként nem véletlenül nem fejleszti már a GameWorks-ben a tesszellációs effektet. A Deus Ex MD-ben van az eddigi legdurvább háromszögszám jelenetenként, és ezért nyerik főleg a beépített benchmarkot a Radeonok. Hiába számolja ugyanis gyorsabban a nézőpontfüggő tesszellálast a GeForce, ha a raszternél jobban kikapnák.
Ez a fő oka, hogy olyan effektek készülnek a Gameworks-ben, ahol rejtett geometriákat lehet tesszellálni. Ez ugyanis nem terheli a rasztert, ami a Radeonok erőssége. A volumetrikus fényeffektjük pont ilyen. Az ott tesszellált geometria nem megy tovább a raszterre. Na persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy egy ilyen effektnek semmi szüksége tesszellálásra, de ez már sokadrangú kérdés, hiszen benne van az érintett programokban low minőségben is, ami pici tesszellálást alkalmaz es a minősége szinte ugyanaz. De a lényeg, hogy a raszter miatt nem játszik már senki szándékosan krájsziszkettőset. Még az NV sem, mert többet vesztenek, mint nyernek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest