Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #24867 üzenetére

    [link] - itt ki van fejtve, hogy ez már egy multi-engine mérőprogram. Ha visszaolvasol nem a külső méréssel volt a gond, hanem azzal, hogy single-engine-ek voltak a mérők.
    Ez se tökéletes egyébként, mert külön profilja van például a Deus Ex és a Doom felismerésére. Tehát nem általános megoldás, de nyilván annyira eltérőek a játékok, hogy általános programot senki sem tud majd írni. Viszont játékspecifikusan legalább ez kiegészíthető, tehát mindenre lehet benne reagálni.

    (#24869) TTomax: Csak elmagyarázom, hogy tök felesleges bizonyos dolgokat várni. Az Intel nem fog azért fizetni, hogy egy generációnyi versenyhátrányba kerüljenek.

    (#24872) Szaby59: Az OCAT eltérően működik, mint a PresentMon. Elsődlegesen azért, mert a PresentMon egy single-engine mérőprogram, míg az OCAT multi-engine. Ez különbözteti meg a két rendszert, de nagyon. A PresentMonnál is a multi-engine hiányzott a pontos méréshez, mert single-engine erejéig az is jól mért, de hát a DX12 és a Vulkan multi-engine API.
    Azt állítottam, hogy single-engine mérőprogrammal multi-engine API-ban nem lehet pontosan mérni. De ezért lett az OCAT multi-engine mérőprogram, mert ez hiányzott a piacnak.

    Az AMD mondta el, hogy bizonyos játékok annyira speciálisan működnek, hogy specifikus mérési rutinokat igényelnek. Ilyen például a Deus Ex és a Doom. De erre is lehetőség van az OCAT-ban, és folyamatosan frissülni fog. Tehát mindig a legfrissebb verziót kell használni, és pontosan lehet mérni DX12/Vulkan alatt.

Új hozzászólás Aktív témák